loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 28 یکشنبه 09 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان مسکونی احتشامیه

این فایل شامل تحلیل ساختمان مسکونی احتشامیهدر قالب پاورپوینت و دارای 23اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان شماره ۸ مکزیک و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل ساختمان شماره ۸  واقع در  مکزیک+ آپارتمان Cube  در قالب پاورپوینت و دارای 43 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان تجاری و اداری HULIC توکیو + دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه ساختمان تجاری و اداری  با عنوان های ساختمان تجاری و اداریHULICتوکیو+ تجاری-اداری ولیعصر؛ساختمان اداری و تجاری فرمانیه در قالب پاورپوینت و دارای 39 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود وبینار ساخت سریع محصولات آموزشی و کسب درآمد

آیا واقعا دوست ندارید که با یک کار ساده، درآمد بیشتری کسب کنید؟

اگه از درآمدتون راضی نیستید و دوست دارید با یه کار ساده و لذت بخش، درآمد خیلی خوبی رو هم کسب کنید؛ این آموزش دقیقا برای شماست.

تو این ویدئوی 100 دقیقه ای نکات خیلی مهمی رو گفتیم که در عین ساده بودن، بسیار کلیدی هستن و فقط کافیه انجامش بدید تا تاثیر لذت بخشش رو مشاهده کنید.

دانلود پاورپوینت زددگینامه ابوالحسن بنی صدر

پاورپوینت ابوالحسن بنی صدر شامل 39 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت پیمان آخال چیست

پاورپوینت پیمان آخال چیست شامل 20 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری Citroen Park پارک سیتروئن

با توجه به نیازروحی و جسمی انسان به پارک و فضای سبز بخصوص در شهرهای صنعتی و بزرگ، طراحی این فضاهااز اهمیت بالایی برخورداراست. لذا نقد و بررسی نمونه های ساخته شده ومطالعه تاثیر آن بر استفاده کنندگان این فضاها می تواند برای طراح این امکان را فراهم سازد تا در طراحی فضاها اشتباهات موجود را تکرار نکند و از نکات مثبت طرح بهره ببرد. این پارک محصول نهضت مدرنیته است که نگاهی متفاوت به عناصر پارک دارد. بکارگیری مصالح جدید، طرح کاشتی متفاوت وتوجه به پویایی و حرکت در طراحی اجزاء آن از خصوصیات این پارک است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری باغ شهر

دراواخر قرن نوزدهم ، ازجمله راه حل هایی که برای بسیاری ازمسائل سکونت درشهر پیشنهاد شد، فکرایجاد شهرهای باغ مانند بود . اساس این فکر براین اصل قرار داشت که مالکیت زمین های بایر، به شهر تعلق گیرد وعواید حاصل ازافزایش قیمت زمین ، ازآن شهر باشد تا گسترش شهر دستخوش سودجویی زمین خواران نشود.

دانلود پاورپوینت فضاهای لازم در فرهنگ سرا

عوامل مؤثر بر تخصیص میزان فضاهای کتابخانه عبارتند از حجم مواد ومتون وبخصوص کتابها، میزان سطح که در کتابخانه اشغال می‌کنندو میزان جمعیت کتابخانه که از طریق میزان گردش کتابها در سال تعیین می‌گردد. فضای مورد میاز برای محاسبه زیربنای یک کتابخانه طبق فرمولی بنام VSC استاندارد IFLA به دست می‌آید (110 / تعداد کتابها) + (مقدار محلهای نشستن + 72/3) + (430 / گردش کتابها) مثلا برای جا دادن 110 کتاب یک متر مربع در نظر گرفته می‌شود. محل نشستن یک خواننده 72/3 متراست.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری پرش کیهانی

معماران سبک دیکانستراکشن که در اوایل دهه نود میلادی به سمت مکتب فولدینگ گرایش پیدا کردند، بر این نظریه نیز خود را پایبند ندیدند. آنها در روند شکل گیری موضوعات علمی و فلسفی جدیدتر، حرکت علمی ـ فلسفی جدید در معماری را که از اواخر دهه 1970 با مبحث دیکانستراکشن شروع شد ادامه دادند. در حال حاضر این معماران به دنبال ارائه شکل کالبدی از مفروضات و شناخت انسان از خود و محیط پیرامون خود می باشند. انها معتقدند که این شناخت تنها با اتکا به علم و فلسفه صورت می گیرد. معمار جهت حفظ حضور خود در ورطه تمدن امروز جهان، باید با علم و فلسفه روز آشنایی کامل داشته باشد و قادر باشد محیط مصنوع را با استفاده از موارد فوق به صورتی خلاق و هنری نشان دهد.

دانلود پاورپوینت استاندارد ها و ضوابط طراحی سینما

آدمی همواره نیازهای مختلفی داشته و دارد که در طی زمان با ارضای نیازهای دوره خود به دوره جدیدی از نیازها می رسد.نظریه پردازان بزرگی همچون مازلو نیازهای انسانی را طبقه بندی کرده است. گرچه این طبقه بندی ها دچار اشکالاتی است، اما در مقیاس جامعه آماری بزرگی را در بر می گیرد. ارگونومی نیز مانند سایر نیازهای انسانی مسیر تکاملی خاصی را طی کرده و به نقطه فعلی رسیده است.

دانلود پاورپوینت پروژه هتل گردشگری در شهر جاسک

-1-3-6-4 ضوابط مربوط به سیما و منظر
-1-1-3-6-4 طرح و اجرای بناهای واقع در مناطق تاریخی شهر باید دارای مقیاس انسانی بوده و دانه بندی

دانلود پاورپوینت فناوری های نوین ساختمانی

 بتــن هــوادار اتوکلاو (بتــن گازی ) که بــه اختصار AAC نامیده می شود، یک نوع خاص بتن سبک متخلخل اســت که عمدتاً از مواد با پایه ســیلیس ، ســیمان و آهک ساخته می شــود.

سبکی آن به دلیل بافت متخلخل ناشی از واکنش شیمیایی پودر آلومینیوم با مواد اولیه بتن  می باشد. عمل آوری تحت فشار و حرارت (عمدتاً 14 آتمسفر و 180 درجه سانتیگراد) و در اتوکلاو انجام می پذیرد.

دانلود پاورپوینت معماری مدرن اولیه

لوییس هنری سالیوان «پدر معماری مدرن» از پایه گذاران مکتب شیکاگو ومعماری مدرن درآمریکا بود وی اعتقاد بسیار زیادی به فرم های طبیعی و سبک ارگانیک داشت.سالیوان به روشی معتقد بود که مشابه پروسه به وجود آوردن در طبیعت بود.او برای اولین بار اصطلاح فرم تابع عملکرد را بیان نمود. یعنی سالیوان فرم تابع عملکرد را در پروسه رشد و حرکت طبیعی می دید

دانلود پاورپوینت انواع سقفهای رایج بتنی

در سیستم سقف کُرمیت از تیرچه‌های فولادی با جان باز در ترکیب با بتن استفاده می‌شود. در ساخت تیرچه‌های مذکور از یک تسمه، در بال تحتانی و نیز یک میلگرد خم شده در جان استفاده می‌شود. برای پرکردن فضای خالی بین تیرچه‌ها از قالب‌های ثابت مانند بلوک‌های سیمانی، پلی استایرن، طاق ضربی، قالب‌های موقت فولادی (کامپوزیت ) و یا هر پرکننده سبک استفاده می‌شود. فواصل تیرچه‌ها بسته به نوع قالب از 73 سانتی تا 100 سانتی متر متغیراست، روی سقف نیز با 4 الی 10 سانتی متر بتن پوشانده می‌شود.

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل بخشهای تشکیل دهنده ی دانشکده معماری

با توجه به ایده فضایی و سیستم آموزشی فضاهای طرح ریزی شده برای هر دانشکده به شرح زیر است:
الف)فضای آموزشی نظری
ب)فضای کمک آموزشی و آموزش عملی و پژوهشی

دانلود پاورپوینت نظریه های طراحی کریستوفر الکساندر

مرحله نخست شامل یافتن روش های مناسب در طراحی با رویکردی خرد گرایانه است و در این مقطع است که یادداشت هایی بر ترکیب فرم منتشر می شود.

مرحله دوم نظریه های الکساندر با   بانتشار شهر یک درخت نیست ادامه می یابد.در این مرحله نتنها نظریه شهر یک درخت نیست بلکه نظریه جدید طراحی شهری وی بحث شده است.در هر دوی این نظریه ها رویکرد کل نگر جایگزین رویکرد خرد گرایانه شده است.

دانلود پاورپوینت نادیده گرفتن حقوق معلولین،ناتوانان و سالخوردگان در طراحی و اجرای مبلمان شهری

مجموعه وسیعی از وسایل،اشیا ،دستگاه ها،نمادها،خرد بناها،فضاها و عناصری که چون در خیابان و در کل در فضاهای باز شهری نصب شده اند و استفاده عمومی دارند به این اصطلاح معروف شده اند.

دانلود پاورپوینت پیمان صلح پاریس

پاورپوینت پیمان صلح پاریس شامل 38 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت آشنایی با تحریم تنباکو

پاورپوینت آشنایی با تحریم تنباکو شامل 33 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری جهان زیگورات چغازنبیل

چغازنبیل در جنوب غربی ایران و در استان خوزستان بنا شده‌است. این سازه در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر باستانی شوش در طول جغرافیایی ۴۸ دقیقه و ۳۰ ثانیه و پهنای جغرافیایی ۳۲ دقیقه است.
زیگورات چغازنبیل کهن ترین اثر ایرانی است که دارای ابعادو خصوصیات خیره کننده بوده وبا اهرام مصر برابری میکند.

دانلود پاورپوینت پروژه خفاش و معماری

بناها در معماری بیونیک یا معماری طبیعی یا با استفاده از مواد شکننده و نا پایدار ساخته می شوند و یا از یک مکان طبیعی که در زمین یا صخره شکل گرفته استفاده می شده است.یکی از این مکان های طبیعی ، غارها هستند. معماری غاری که معمولا جنبه ای ازمعمهری مقابر ، است از عصر باستان وجود داشته و از بارزترین نمونه های این سبک معماری می توان به معابر کاتوکومب رم و ناپل و مقابری در لبنان اشاره کرد.

دانلود پاورپوینت بررسی گچ ساختمانی

گچ برحسب روش تولید آن در صنایع مختلفی از قبیل صنعت ساختمان سازی ، صنعـت سیمان صنایع چینی سازی و سرامیک ، صنعت شیشه سازی ، صنایع کشاورزی ، صنایع پزشکی ، صنعت کاغذ سازی ، صنعت پتروشیمی ، صنعت چرم سازی و... کاربرد دارد ولی یکی از مهمترین موارد استفاده از گچ در صنعت ساختمان سازی  است .

دانلود پاورپوینت نقد مدرسه ایرانشهر

ایرانشهر ساختمانی یک طبقه با نمایی از آجر زرد رنگ است که به شکل نیم حلقه در میان بسترطرح قرار گرفته است.کلاس های درس اتاق های اداری و کتابخانه ی این بنا در تراز همکف-پشت رواق های حیاط اصلی-قرار گرفته و در زیرزمین نیز به آزمایشگاه های مدرسه اختصاص یافته است.

دانلود پاورپوینت رنگ شناسی (انتخاب رنگ برای فضای آموزشی)

بطورکلی میتوان رنگ را به دو معنای عمده بررسی کرد:

الف) رنگ بعنوان ماده ای که با آن چیزی رنگ آمیزی میکنند.

در این معنی رنگ معمولا ازمخلوط رنگدانه هایی بسیار ریز و موادی که اصطلاحا به آنها بست میگویند ساخته میشود.

چطور به عنوان یک دانش آموز از اینترنت درآمد عالی کسب کنیم؟

 

روش های زیادی برای کسب درآمد نوجوانان از اینترنت وجود داره و قراره تو این پست یک روش جذاب رو معرفی کنیم که بدون نیاز به سرمایه بتونید به کسب درآمد از اینترنت بپردازید.

 

قطعا در طول دوران تحصیل نیاز شده که تحقیق یا پروژه ای رو برای ارائه در کلاس آماده کنید و احتمالا زمانی که در حال جستجو در اینترنت بودید ، سایت هایی رو دیدید تحقیق یا پروژه مشابهی رو برای دانلود قرار دادند اما امکان دانلود رایگان این فایل وجود نداشته و باید ابتدا هزینه رو بصورت آنلاین پرداخت می کردید تا لینک دانلود به شما نمایش داده بشه.

 

برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

کسب درآمد از اینترنت برای نوجوانان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 196
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,662
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,662
  • بازدید ماه : 8,095
  • بازدید سال : 46,674
  • بازدید کلی : 583,933