loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 13 چهارشنبه 05 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت افزایش اعتماد به‌ نفس در کودکان

پاورپوینت افزایش اعتماد به‌ نفس در کودکان شامل 62 اسلاید می باشد.و محتوای این پاورپوینت برای دانشجویان رشته روان شناسی و همچنین والدین مورد استفاده قرار میگیرد.

دانلود پاورپوینت بررسی معماري سبز

در سال های اخیر بیانیه ها و مقالات متعددی در زمینه اصول معماری سبز توسط محققان مختلف در سراسر دنیا به رشته تحریر درآمده است. اغلب این بیانیه ها با اختلاف اندک موضوعاتی را در زمینه تشویق طراحان به حفاظت از انرژی ونیز در نظر گیری ویژگی های محلی مکان و کار با کاربران ساختمان و جوامع اطراف آن تثبیت نموده اند.

 

 

دانلود پاورپوینت شناخت فضای شهری همدان

فضا در مفهوم موجود خویش به تنهایی هیچ ویژگی خاصی را مطرح نمی کند. ولی به محض آنکه یک گروه انسانی فعالیتی را در مكانی مطرح کنند معنای نمادین فضا پدیدار می شود. از این پس فضا بستری برای فعالیت رفتارهای انسانی می گردد ، محلی برای تخیل و واقعیت.

 

 

دانلود پاورپوینت پروژه ی طرح مرمتی خانه ی پروین اعتصامی

رفع خطر شامل از بین بردن خطرات ناشی از تخریب ساختمان در طول طرح مرمتی بنا می باشد.

دانلود پاورپوینت چگونه روابط اجتماعی کودک را بالا ببریم؟

پاورپوینت چگونه روابط اجتماعی کودک را بالا ببریم؟ دارای 44 اسلاید می باشد و  محتوای این پاورپوینت برای دانشجویان رشته روان شناسی و همچنین والدین مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی فقط با 5 میلیون تومان

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با php و فریمورک لاراول با تمام امکاناتی که نیاز دارید. فقط با 5 میلیون تومان صاحب یک سایت فروشگاهی اختصاصی شوید !

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی طاق حیاط گنبد ایوان

مطالعه مبانی شکل دهنده معماری در بستر شهرهای ایرانی نشان می دهد که همواره طبیعت نقش به سزایی در شکل گیری شهرها و به تبع آن معماری و به ویژه مسکن داشته است. در گذشته رابطه انسان، محیط طبیعی و معماری به صورتی بوده که هم انسان در ارتباط مستقیم با طبیعت بوده و هم معماری (به خصوص مسکن) در بستر طبیعت شکل   می گرفته است. ولی در حال حاضر، رویکردهای جدید طراحی مسکن در ایران توجه چندانی به هم جواری طبیعت ندارند. در حال حاضر بازگشت به سابقه تاریخی همجواری طبیعت در حیاط های مرکزی در کنار مسکن شاید راهگشای مناسبی در اجرای طرح های کنونی باشد.

دانلود پاورپوینت بررسی پله و انواع آن

عرض پله برای بیش از 500 نفر استفاده کننده = حداقل110 سانتی متر
برای کمتر از 500 نفر استفاده کننده = حداقل90 سانتی متر

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی سوپر پنل

رویکرداستفاده ازفناوری های نوین درساختمان سازی چند سالی است که مهندسان ومشاوران ساختمان را بر آن داشته تا در ساخت و ساز ها آخرین اصول مهندسی را به کار بگیرند. دراین میان احداث سازه های سبک،اهمیت ویژه ای داردوحوادث چند سال اخیر به ویژه وقوع زلزله های مهیب و اثرات مخرب ساخت و سازهای قدیمی ایده روی آوردن به سبک سازی ساختمان را مطرح نموده و این مبحث در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ جهانی است. اما در ایران، با وجود قرار داشتن کشور در حوزه چند کمربند زلزله و وقوع زلزله های مخرب اخیر، این موضوع همچنان مورد غفلت قرار گرفته است و ساختمان سازی همچنان به شیوه های سنتی اجرا می شود.

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی تاج محل

اگر بپذیریم که جوهره شوق زیبایی شناسی در توانایی اثر هنری دربرانگیختن احساسات و هیجانات یکسان در مردم و نیز ارتباط دادن آنها با اثر هنری و از طریق ارتباط با هنر مند و انسانهای دیگر نهفته است‚ آنگاه یقینا طبیعت واجد بالاترین در جه ارتباط با قدرت زیبایی شناسی است. شناخت جهان مرئی از طریق وجود نور و به واسطه توجه بشر به طبیعت میسر شد و به تبع آن هنرها نیز پا به عرصه وجود نهادند.

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی سازه بلند

از نظر مهندسي؛ سازه بلند به سازه اي اطلاق مي شود كه نسبت ارتفاع به ابعاد ديگر آن باعث شود نيروهاي جانبي ناشي از باد و زلزله ، بر طراحي آن تاثير قابل توجهي بگذارد و يا از ديدگاهي ديگر ساختمان هاي بالاي ده  طبقه و زير صد طبقه را ساختمان بلند و بالاي صد طبقه را آسمان خراش مي نامند
لذا مقاوم سازي در اين سازه ها به علت ارتفاع زياد از دو نظر مورد اهميت بسيار مي باشند.

 

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی گودبرداری

امروزه مهم ترین فاکتور قبل از شروع به ساخت بنا گود برداری می باشد که نیاز به سازه هایی جهت حفاظت از ساختمان های اطراف دارد.
در بسیاری از پروژه های ساختمانی لازم است که زمین به صورتی خاکبرداری شود که جداره های آن قائم یا نزدیــک به قـائم بـاشنـــد.

 

پاورپوینت جبهه مشارکت ایران اسلامی شامل 32 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت جبهه مشارکت ایران اسلامی

پاورپوینت جبهه مشارکت ایران اسلامی شامل 32 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت آشنایی با جناح لیبرال

پاورپوینت آشنایی با جناح لیبرال شامل 34 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی فقط با 6 میلیون تومان

طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی با php و فریمورک لاراول با تمام امکاناتی که نیاز دارید. فقط با 6 میلیون تومان صاحب یک سایت فروشگاه فایل اختصاصی شوید !

طراحی سایت فروشگاه فایل یکی از نیازهای مدرسین و افرادی است که فایل های بسیاری را تهیه کرده اند و قصد دارند که از فروش این فایل ها درآمد کسب کنند.

دانلود پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟

پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟دارای 41 اسلاید می باشد و محتوای این پاورپوینت برای دانشجویان و همچنین والدین مورد استفاده قرار می گیرد.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری هتل آپارتمان 36 طبقه رنزو پیانو

این فایل شامل تحلیل هتل آپارتمان 36 طبقه اثر رنزو پیانو در قالب پاورپوینت و دارای 19اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع تجاری عمرانیه ترکیه

این فایل شامل تحلیل مجتمع تجاری عمرانیه  واقع در ترکیه در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ویلای دماوند، استودیو شیرازیان

این فایل شامل تحلیل ویلای دماونداثر استودیو شیرازیان در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ویلایی مدرن هلند و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه ویلا با عنوان های ویلایی مدرن در سنگاپور + ویلای   Vught ، هلند  در قالب پاورپوینت و دارای 29 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی ویلا با عنوان های  تحلیل ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان+ خانه ییلاقی MS در سائوپائولو برزیل در قالب پاورپوینت و دارای 27  اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ویلای کیدوساکی و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های  ویلای کیدوساکی+ ویلا Yatsugatake استودیو معماران Kidosaki  در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ویلای کوهسار علیرضا تغابنی

این فایل شامل تحلیل ویلای کوهسار اثر علیرضا تغابنیدر قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ویلای شماره سی کرج و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی ویلا با عنوان های  ویلای شماره سی واقع در کرج+ یک نمونه موردی دیگر در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ویلای خطی کرج و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های ویلای خطی واقع در کرج+ ویـلای شمـس ،اثر گروه معماری کارنددر قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در بهبود سایت شما

 

با گشت و گذار در سایت های مختلف حتما مطالبی را دیده اید که در آن به معرفی محصولات و خدمات یک سایت دیگر پرداخته شده است و در بین متن این مطالب، با چند عبارت مهم به سایت مقصد لینک داده شده است. هر کدام از این مطالب معرف محصول یا خدماتی است که سایت مقصد ارائه می دهد. برخی از این تبلیغات به قدری جذاب هستند که در نگاه اول شما را مجاب می کنند تا به سایت آنها سر بزنید. به این مطالب تبلیغاتی رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی و حتی رپرتاژ آگهی می گویند.

 

رپورتاژ چیست؟

 

بطور خلاصه می توان گفت که رپورتاژ یک مطلب خبری یا تبلیغاتی است که شما در آن سایت یا محصول یا خدمتی را معرفی می کنید و یا رویدادی را اطلاع رسانی می کنید. این مطلب را در سایت های دیگر که بازدیدکننده بالایی دارند منتشر می کنید و در بین متن مطلب، کلماتی که برای شما مهمتر هستند و برای آنها برنامه ریزی کرده اید تا به صفحه اول گوگل برسید را به سایت خودتان لینک می دهید و به این ترتیب از ارزش صفحه سایت مبدا برای سایت خودتان استفاده می کنید و ارزش صفحه اصلی یا صفحه داخلی سایت خودتان را بوسیله این لینک ها ارتقاء می دهید.

در واقع رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های دریافت بک لینک است که تاثیر بسیار زیادی بر روی بهبود جایگاه سایت شما در گوگل دارد.

 

Reportage یک کلمه فرانسوی است که به معنی گزارش است و از کلمه ریپورت گرفته شده است.

برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

 

رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در بهبود سایت شما

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 283
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 437
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 4,051
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 6,051
  • بازدید ماه : 10,484
  • بازدید سال : 49,063
  • بازدید کلی : 586,322