loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 19 چهارشنبه 21 مهر 1400 نظرات (0)

پاورپوینت تحلیل عمارت هشت بهشت اصفهان

این فایل شامل پاورپوینت تحلیل عمارت هشت بهشت واقع در  اصفهان  در قالب پاورپوینت دارای 36اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن این پاورپوینت ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل باغ فتح آباد کرمان

این فایل شامل تحلیل مجتمع مسکونی باغ ونک تهران در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل بازار وکیل شیراز

تحلیل تحلیل بازار وکیل شیراز دارای 75اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو ابتدا فهرست مطالب وسپس مختصری از متن این پاورپوینت و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما عزیزان قرار داده شده است  تلاش شده است در این فایل از سایت های معتبر خارجی نیز استفاده شود و همچنین در اسلایدها برا بیان راحت ترمطالب از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل کاروانسرای سعدالسلطنه 

این فایل شامل  تحلیل کاروانسرای سعدالسلطنه واقع در بازار قزوین  در قالب پاورپوینت و دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل خانه زینت الملک

پاورپوینت تحلیل خانه زینت الملک دارای 40 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن این پاورپوینت ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل نقش جهان اصفهان

این فایل شامل تحلیل نقش جهان واقع در اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 83 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل بازار قیصریه اصفهان

این فایل شامل بازار قیصریه واقع در اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 91 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت ناتوانی مردان در صحبت عاشقانه با همسران

چرا برخی از مردان نمی توانند با همسرانشان درست و عاشقانه صحبت کنند؟

همواره در مقوله روانشناسی روابط زناشویی مباحثی مطرح بوده و هست که انسان را وادار به تأمل و تفکر می کند.

یقین همه ما در مقاطعی خاص و ویژه بنا به مقتضیات زمان و مکانی به این موضوع اندیشیده ایم که چرا و به چه دلیل مردان با زنان تفاوت هایی دارند؟

بی شک همه ما به این موضوع و آوایی کافی و لازم را شاید داشته باشیم. اما آنچه مهم است اینکه در روانشناسی بحثی وجود دارد تحت عنوان تفاوت های فردی. به این معنا که انسان ها با هم از هر حیث متفاوت می توانند متفاوت باشند. حال این تفاوت در زنان و مردان در تمام ویژگیهای رفتاری شخصیتی جنسیت و یا و گفتار برخوردهای اجتماعی روابط ما بین دوستان و همکاران و... می تواند جلوه گر شود.

پاورپوینت توصیه های طلایی  ثابت کردن عشق و دوست داشتن  خانم ها به همسر

همواره یکی از مقوله های اساسی در روابط زناشویی که توجه روانشناسان و مشاوران خانواده را به خود معطوف داشته است این بوده که چگونه از طریق چه روش هایی می توان زن و شوهر را به یکدیگر نزدیک تر کرد؟

 با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و مشغله های کاری و ذهنی فراوان شاهد این هستیم که کانون خانواده ها نسبت به روزهای آغازین زندگی مشترک به نوعی رو به سستی و تزلزل است و حفظ نمودن بنیاد خانواده توانایی و قابلیت هایی را می طلبد که اگر زوج ها به ویژه خانم ها از آن غافل باشند شاید کمرنگ شدن روابط زناشویی بین آنها خواهیم بود.

پاورپوینت مردان و ترس از تعهد در زندگی زناشویی

 آیا تا به حال به این واقعیت اندیشیده ای که برخی از مردان در زندگی مشترک خود با همسرانشان به نوعی دچار ترس از تعهد هستند؟ بدون شک و بر اساس یافته ها و پژوهش های روانشناسی چنین اثبات شده که یکی از اختلال های شایع در روابط زناشویی بین زنان و مردان مقوله ای است تحت عنوان ترس از تعهد!

شاید باورتان نشود اما هستند مردانی که نسبت به برقراری ارتباط و نیز تداوم آن گاهی آنچنان دچار ترس و هراس می شوند که انگار تمام ابعاد وجودی شان را این موضوع فرا می گیرد و دیگر قدرت تصمیم گیری نیز از آنان به گونه‌ای سلب می شود.

پاورپوینت کم سخن گفتن آقایان با همسران

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از مردان رفتارشان منطقه و قابل توجیه نیست؟ آنان خود را تافته جدا بافته می دانند ولی همین مردان در برقراری ارتباط با همجنس های خود بسیار پر حرف و معقول به نظر می رسند.حال چرا و چگونه این قبیل مردها در رفتارها و برخوردها ایشان با همسران خود اندکی تامل یا بی توجهی نشان می دهند. بسی جای تامل و تاسف و تفکر فراوان دارد. البته نمی خواهیم همه را به یک چشم بنگریم و این یک قانون کلی نیست.نه نمی‌خواهیم از اصلی تعمیم که در جوان شناسی تعریف شده است استفاده کنیم.

پاورپوینت 5 روش اجرای پل های بزرگ

پل‌ها از زیرساخت‌های مهم در حمل نقل شهری و بین‌شهری و صنایع وابسته به آن محسوب می‌گردند. علاوه بر این از عصرهای گذشته تاکنون به عنوان نشانه تمدن‌ها و فرهنگ‌ها نیز مورد توجه بوده‌اند. از سوی دیگر طراحی و ساخت پل‌های بزرگ برای عبور از موانع طبیعی همواره چالشی بزرگ برای مهندسان بوده است.

پاورپوینت استفاده از برشگیر فولادی جاری شونده جهت بهبود رفتار لرزه ای پل ها

در پلهای تیرو دال با تکیه گاههای نِئوپرن، بلوکها یا کلیدهای برشی معمولا به منظور نگهداری تابلیه بر روی پایه و کوله در برابر بارهای جانبی زلزله طراحی می شوند.
این عناصر نسبتا صلب می باشند و در هنگام زلزله نیروی اینرسی تابلیه را تقریبا بطور کامل به پایه و کوله منتقل می کنند.
جرم تابلیه پلها نسبتا زیاد می باشد و لذا نیروی اینرسی ناشی از آن می‌تواند به عناصر زیر سازه (پایه، کوله و فونداسیون) آسیب جدی برساند

پاورپوینت مقاوم سازی پل ها

پل ها در زمره سازه های مهمی هستند که در صورت آسیب پذیری تحت زلزله باعث ایجاد خسارات سنگین و تحمیل هزینه های هنگفت می گردد. با توجه به اینکه اینگونه سازه ها معمولا دارای وزن سنگین و همچنین دهانه های بلند می باشند چنانچه دارای مقاومت و شکل پذیری کافی نباشند بشدت تحت نیروهای لرزه ای آسیب پذیر خواهند بود.

پاورپوینت معرفی استان اردبیل

این شهر در طول تاریخ به دلیل شرایط طبیعی کم‌نظیر و موقعیت استراتژیکش مورد توجه بوده است. محوطه‌های باستانی مختلفی از دوران پیش از اسلام در این استان کشف شده‌اند و یادگارهای فراوانی نیز از حکومت‌های مختلف دوره‌‌های پس از اسلام در این استان به‌جامانده‌اند. منطقه‌ی باستانی یَری ملقب به شهر یَری که در نزدیکی مشگین‌شهر قرار دارد نشان از سابقه‌ی چندهزارساله‌ی سکونت انسان در این استان است.

پاورپوینت معرفی استان کرمان

کرمان در تاریخ با نام‌های مختلفی همچون کارمانیا و گواشیر شناخته می‌شده است. حکومت‌های مختلفی در طول تاریخ بر این سرزمین حکمرانی کرده‌اند، اما شاید معروف‌ترین ماجرای تاریخی استان کرمان حمله‌ی آغامحمدخان قاجار به این منطقه باشد.

پاورپوینت معرفی استان خراسان رضوی

خراسان در دوران‌های مختلف تاریخی بخش مهمی از سرزمین ایران بوده است. پس از شهادت و دفن امام رضا(ع) در محلی از توابع توس، هسته‌ی اصلی شهر مشهد شکل گرفت.

از حدود قرن نهم هجری آرام آرام توس قدیم از مرکز توجه‌ها خارج شد و مشهد توسعه و گسترش یافت. مشهد در زمان سلطنت نادر شاه افشار برای مدتی پایتخت ایران نیز بوده است.

پاورپوینت معرفی استان کردستان

پیشینه‌ی سرزمین کردستان به زمان مادها برمی‌گردد. در سال ۱۳۳۷ این استان به شکلی که امروز می‌شناسیم با شهرهای سنندج، قروه، گروس و سقز تشکیل شد و اکنون پس از آخرین تقسیمات کشوری دارای ده شهرستان است؛ بانه، بیجار، سقز، سنندج، قروه، مریوان، دیواندره، کامیاران، سروآباد، دهگلان.

پاورپوینت معرفی استان زنجان

 سابقه‌ی سکونت انسان در استان زنجان به چند هزار سال می‌رسد و متون تاریخی و یافته‌های باستان‌شناسی گوناگونی از دوران‌های مختلف در این استان پیدا شده است. حمدالله مستوفی، از تاریخ‌نگاران قرن هشتم هجری، بنای شهر زنجان را به اردشیر بابکان نسبت داده است. شهر زنجان تاریخ پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و در دوران صفویه تجدید بنا شده است. شهر فعلی نیز از دوران صفویه تا کنون توسعه پیدا کرده است.

پاورپوینت معرفی استان قزوین

نشانه‌هایی مبنی سکونت انسان در منطقه‌ی قزوین در هزاره‌های چهارم و پنجم پیش از میلاد وجود دارد. در برخی از منابع آمده است که قزوین بخشی از قلمروی حکومت مادها بوده است. اما با این حال تاریخ ساخت شهر قزوین به دوران ساسانی و زمان شاپور ذوالاکتاف بازمی‌گردد. در آن زمان قزوین موقعیتی نظامی داشت، اما به مرور گسترش پیدا کرد و هسته‌ی اصلی شهر قزوین شکل گرفت.

منطقه‌ی قزوین تا سال ۱۳۷۳ بخشی از استان زنجان بود و پس از آن به استان تهران ملحق شد. اما پس از 3 سال و در سال ۱۳۷۶ از استان تهران هم جدا شد و استان قزوین تشکیل شد.

پاورپوینت معرفی استان تهران

فارس‌زبان‌ها، آذری‌ها، مازنی‌ها، کردها، گیلک‌ها و قومیت‌های دیگری از سراسر کشور ساکنان تهران را تشکیل می‌دهند.

در گذشته مردم تهران گویش مخصوص به خودشان را داشتند که به لهجه‌ تهرانی معروف است و در گذر زمان استفاده از این لهجه کمرنگ شده است. لهجه‌ تهرانی یکی از لهجه‌های زبان فارسی است که واژه‌ی متفاوتی ندارد و تفاوت آن در دستور زبان است.

پاورپوینت معرفی استان خوزستان

پیشینه‌ی زندگی بشر در استان خوزستان به ۲۷۰۰ سال پیش از میلاد مسیح و دوره تمدن ایلام می‌رسد. آثار مهمی از دوره‌ی ایلامی و هخامنشی در این محدوده بر جا مانده که نشان‌ دهنده‌ی قدمت این منطقه است. این استان جنوبی منابع نفت و گاز فراوانی نیز دارد.

پاورپوینت معرفی استان آذربایجان شرقی

پیشینه‌ی آذربایجان شرقی به حکومت مادها بازمی‌گردد. این سرزمین به شکلی که امروز می‌شناسیم حاصل بارها و بارها تغییر و دیگرگونی است. در تقسیمات کشوری ایران، در سال ۱۳۱۶ بخش‌های بزرگی از آذربایجان شرقی امروز به همراه آستارا و اردبیل به عنوان استان سوم ایران با نام آذربایجان خاوری نام‌گذاری شد. بعدها شهر آستارا و توابع آن از این استان جدا شد و شهر مراغه از توابع آذربایجان باختری به آن پیوست. در سال ۱۳۷۲ با جدایی اردبیل و تشکیل یک استان جدید، استان آذربایجان شرقی با مرزهای کنونی مشخص شد.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه اقتصاد وین

این فایل شامل تحلیل کتابخانه دانشگاه اقتصاد وین دارای 42 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل موزه ریورساید اسکاتلند

این فایل شامل تحلیل موزه ریورسایدواقع در  اسکاتلند اثر زاها حدید  دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مرکز هنرهای نمایشی دل کانال

این فایل شامل تحلیل مرکز هنرهای نمایشی دل کانال دارای 37 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,972
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,972
  • بازدید ماه : 8,405
  • بازدید سال : 46,984
  • بازدید کلی : 584,243