loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 13 پنجشنبه 22 مهر 1400 نظرات (0)

پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری آرمیتا

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان اداری آرمیتا  در قالب پاورپوینت و دارای 27اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری تئاتر شهر - علی سردار افخمی

این فایل شامل بررسی معماری تئاتر شهر اثر علی سردار افخمی  واقع در تهران دارای 39 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری فرهنگسرای خاوران

این فایل شامل بررسی معماری فرهنگسرای خاوران واقع در تهران دارای 57اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری موزه ملی قرآن کریم

این فایل شامل بررسی معماری موزه ملی قرآن کریم  واقع در تهران دارای 50 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد . از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

سند

عقد و اجاره

از دیر باز انسانها برای رفع احتیاجات خود به کمک دیگران نیاز داشته اند . از اینرو تعامل و مشارکت را لازمه زندگی فردی و اجتماعی خود می دانستند . رفع نیاز باعث گردید بعضی ، بعض دیگر را اجیر کرده تا در قبال دریافت اجرت ، نیازهای آنان را برآورده سازند ، زیرا بر کسی واجب نبود که تبرعاً به رفع احتیاجات دیگری بپردازد .

قرار بازداشت موقت در حقوق کیفری ایران و اسناد بین المللی

رشته حقوق، گرایش حقوق جزا و جرم شناسی با موضوع " قرار بازداشت موقت در حقوق کیفری ایران و اسناد بین المللی "

معامله

هرگاه در بیع برای خریدار شرط خیار شود، در تملیکی بودن عقد تردیدی نیست. بعد از ایجاب، مبیع از آن خریدار است؛ تنها او حق دارد مالکیت موجود را ظرف مدت معینی از بین ببرد و آن را به فروشنده بازگرداند. بنابراین، خریدار در چنین وضعی می تواند موضوع معامله را برای دین خود به رهن بگذارد. این اقدام، به منزله انصراف از خیار فسخ است، زیرا رهن از سوی او لازم است و برای مرتهن نسبت به آن مال حق عینی ایجاد می کند و  کسی که نمی تواند مالی را وثیقه دین خویش قرار دهد و احتمال بازگرداندن آن به مالک و فسخ بیع را نیز در سر داشته باشد این دو کار با هم در تعارض است و در نتیجه آخرین تصمیم را باید نافذ شمرد.

مجازاتهای جایگزین در مورد اطفال بزهکار و تطبیق آن با اسناد بین المللی

در سالهای اخیر، مجازات حبس ، موضوع ایرادات فراوانی قرار گرفته است . به همین جهت، مساله جایگزین ساختن حبس با مجازاتهای مناسبتر دیگری که از مضرات و مفاسد آن به دور باشند به طور جدی مطرح گردیده است. اگرچه این مساله در مورد تمام بزهکاران اعم از اطفال و بزرگسالان حائز اهمیت است لیکن با توجه به ویژگی های اطفال بزهکار و لزوم داشتن نگرش خاص نسبت به این دسته و نیز افزایش نرخ بزهکاری اطفال و نوجوانان در سراسر جهان، موضوع مورد بحث در خصوص این گروه ، مستلزم توجه بیشتری است.

محدودیتهای اصل آزادی پخش مستقیم برنامه های ماهواره ای در اسناد حقوق بشر

امروزه مقبولیت یک کشور به رعایت اصول و آزادیهای حقوق بشر بستگی دارد و کانون اصلی توجه افکار بین المللی است. اعلامیه جهانی حقوق بشر و میثاق های بین المللی آن حدود و آزادیهای مدنی، سیاسی اجتماعی و فرهنگی بشر را تعیین می کند و «اندیشه حمایت از حقوق بشر همواره در طول تاریخ بعنوان عاملی برای مبارزه علیه ظلم و بی عدالتی و تلاش برای تامین حداقل حقوقی برای افراد جامعه مورد توجه بوده و در آثار فلاسفه و اندیشمندان بر آن تاکید شده است».

عوامل رفع مسئولیت کیفری در فقه و حقوق جزاء

مسئولیت کیفری از شرایط اوصافی بحث می کند که امکان منطقی تحمیل مجازات را بر مرتکب جرم فراهم می آورد گر چه بی تردید تنها در فرض وقوع جرم سخن از تحمیل مجازات صحیح و منطقی است اما دیری است که صاحب نظران جزایی بر این باورند که مسئولیت کیفری در برابر جرم در گروی وصف خاص و مرهون حالت ویژه ای است نزد مرتکب که در غیاب آن تحمیل کیفر بر او منطقاً و عقلاً ناممکن می نماید.

بررسی جرم کلاهبرداری

در ابتدا لازم به ذكر است كه چكیده كردن حدود 50 صفحه كار تحقیقاتی در یك صفحه كار مشكلی است به خصوص كه در موارد تحلیل رأی به خاطر اینكه موارد زیاد و جزئی‌اند باید آنها به صورت موردی آورده شوند و مورد بررسی قرار گیرند. با این حال ما این تحقیق را با تعریفی از جرم كلاهبرداری و عناصر آن شروع كردیم به این ترتیب كه كلاهبرداری عبارت است از بردن مال غیر با توسل به وسایل متقلبانه توأم با سوء نیت كه در این پرونده هم این تعریف كاملاً بر عمل مجرمین صدق می كند.

لوث در نظام حقوقی ایران

تحولاتی كه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نظام قضائی كشور پدید آمد سبب شد  تا برخی از احكام اسلام كه سالیان متمادی به بوته‌ی فراموشی سپرده شده بود آشكار شود و قدرت شگرف خود را در اصلاح جامعه نشان دهد. از جمله‌ی آن احكام كه پس از پیروزی انقلاب مورد توجه قرار گرفت و به اجرا درآمد قسامه است.

امپرسیونیسم

پیش از آغاز این موضوع لازم است از زمینه هنر و هنرمند مطالبی را به عنوان مقدمه و شروع پژوهش عنوان نمائیم . نخست به مبحث هنر و هنرمند می‌پردازیم، مشخص گردد که هنر چیست و هنرمند کیست :

پاورپوینت تحلیل خانه موسیقی پورتو

این فایل شامل تحلیل خانه موسیقی پورتودارای 43 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت درباره اعتیاد به حشیش چه میدانید

مدتی است که احساس می کنم در رفتار شوهرم تغییراتی به وجود آمده است. با دیگران و خم صحبت کردم. به من تاکید کردند که شوهرت گوی حشیش مصرف می کند. می‌خواستم بدانم علائم و نشانه های فردی که از این ماده مخدر استفاده میکند چیست؟ چه روش هایی برای درمان آن وجود دارد؟

پاورپوینت اعتیاد به شیشه شادی مرگ آور

 مدتی است در رفتار شوهرم تغییراتی می بینم که بسیار مرا نگران کرده است. واکثر شب ها با دوستان خود است و دیگر مانند قبل سرکار نمی رود. سخت تغییر کرده است و چیزی به رفتارش نشان دهنده این است که ماده مخدری مصرف می‌کند. یکی از بستگان می گوید که اعتیاد به شیشه پیدا کرده است. می خواستم بدانم که اعتیاد به شیشه چه علائم و نشانه هایی دارد.

پاورپوینت چرا نوجوانان و جوانان با قلیان رفیق می شوند

پسرم مدتی است که به صورت تفریحی قلیان می‌کشد. بارها او را دیده ام که در منزل و یا پس از اتمام کارش به قهوه خانه سنتی می‌رود و با دوستانش دور هم جمع می‌شوند و قلیان می کشند. بارها به او گفتم که این رفتارش را کنار بگذارد ولی او گوش نمی دهد. میخواستم از شما بپرسم آیا قلیان اعتیاد آور است یا خیر؟ لطفاً مرا راهنمایی کنید.

پاورپوینت پدیده ای به نام سیگار کشیدن در کمین نوجوانان و جوانان

پسرم مدتی است که به صورت تفریحی قلیان می‌کشد. بارها او را دیده ام که در منزل و یا پس از اتمام کارش به قهوه خانه سنتی می‌رود و با دوستانش دور هم جمع می‌شوند و قلیان می کشند. بارها به او گفتم که این رفتارش را کنار بگذارد ولی او گوش نمی دهد. میخواستم از شما بپرسم آیا قلیان اعتیاد آور است یا خیر؟ لطفاً مرا راهنمایی کنید.

پاورپوینت جوانان اعتیاد و اندوه زهرآگین قرن بیست و یکم

جهان امروز با مشکل اعتیاد دست به گریبان است. شمار معتادین در اغلب کشورهای پیشرفته غرب به میلیون ها نفر می‌رسد. اعتیاد خانواده ها را از هم فرو می پاشد و شخصیت و زندگی قربانیان خود را به اشکال بسیار گوناگون نابود و متلاشی می‌کند.
 جوانان با هزاران امید و آرزو در منجلاب گرفتار می شوند که بی شک تمام آمال و آرزوهای شان بر باد می‌رود.

پاورپوینت چگونه با دوران بلوغ نوجوانان برخورد می کنید

پسرم ۱۴ ساله از مدتی احساس می کنم که با دوستان هم سن و سال خود رفت و آمدهای مشکوکی دارد. او با دوستانش دائم در بیرون از منزل هستند و اصلاً به فعالیت های درسی اهمیت نمی‌دهد. رفتارش به کلی تغییر کرده و تغییراتی در روند جسمانی و روانی او می‌بینم. بسیار نگران و نمی دانم که چطور باید برخورد کنم؟ لطفاً مرا راهنمایی کنید.

پاورپوینت چگونه انگیزه لازم برای موفقیت در کنکور را به دست آوریم

دختری از زمین ۱۸ ساله که امسال باید در کنکور شرکت کنم. خیلی اضطراب و استرس دارم و نمی دانم که آیا موفق میشه یا خیر؟ و اینکه چگونه خودم را به شرایط ایده‌آل برای آزمون برسانم و اینکه از چه راههایی برای خلق انگیزه روحی برای آزمون بهره‌مند شوند آگاهی ندارند و چون در منطقه محروم زندگی می کنیم, از رفتن به کلاس کنکور و این چیزها محروم هستیم. لطفاً مرا راهنمایی کنید که چه کار کنم؟

پاورپوینت آشنایی با رشد روانی و شناختی دانش آموزان در دوره های مختلف سنی

آشنایی با ویژگی های بدنی, اجتماعی, هیجانی و عقلی دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در یک نگاه
ِ شناخت دقیق و کامل معلمان از توانایی‌ها, کاستی‌ها, نیازها و نیروهای درونی و بدنه کودکان و نوجوانان در مراحل مختلف سنی از عوامل بسیار مهم و کارساز امر آموزش و پرورش به شمار می آید.
 نخستین شناخت این است که نوع آموز سال اول دبیرستان از هجرت با نوجوان دبیرستان تفاوت دارد.
میلر نیوتون، نوجوانی را دوره فرایندهای رشدی انتقال از کودکی به بزرگ سالی می داند. این فرایندها جنبه های گوناگونی دارند. 
اول، رشد و نمو سازمان عصبی مغز که نمود آن در تحوّل فرایندهای شناختی، عاطفی و رفتارها مشاهده می شود

مدتی است که احساس می کنم در درس و تحصیل هم با مشکل مواجه شده ام. سوم دبیرستان هستند و در آستانه کنکور. نمیدانم چرا اینگونه شده ام می گویند دچار افت تحصیلی شده ام؟ ولی خودم از آن بی خبرم. می خواستم در این باره اندکی مرا راهنمایی کنید.

عكاسی‌ ماكروفتوگرافی‌ (چشم‌ها)

چكیده: پایان نامه، نگاه و معنا در هنر عكاسی شامل: پیشگفتار، مقدمه و پنج فصل با عناوین دستگاه بینایی – ژاك لكان – رولان بارت – دیدن در عكاسی – زیبایی شناسی در عكاسی می‌باشد.

در پایان نیز فهرست اعلام و فهرست منابع و مأخذ و گزارش كار عملی نیز درج شده است.

1)   هدف پژوهش: هدف نگارنده تهیه یك متن نظری در بارة نحوة دیدن و لحظة رویت عكاس در ارتباط با سوژة مقابل دوربین است. بدیهی است نظریات بارت و لكان در زمینه عكاسی و دیدن از اهمیت خاصی برخوردار است، و طرح این نظریات راهگشای معنای دیدن و عمیق دیدن در هنر عكاسی است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 256
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 380
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 3,505
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 5,505
  • بازدید ماه : 9,938
  • بازدید سال : 48,517
  • بازدید کلی : 585,776