loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 9 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

پاورپوینت تحلیل مرکز هنرهای نمایشی دل کانال

این فایل شامل تحلیل مرکز هنرهای نمایشی دل کانال دارای 37 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مجموعه فرهنگی امام رضا (ع)

این فایل شامل تحلیل مجموعه فرهنگی امام رضا (ع) دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک cerkvenjak

این فایل شامل تحلیل مهدکودک cerkvenjak دارای 22اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت ضوابط و طراحی ایستگاه آتش نشانی

این فایل شامل ضوابط و طراحی ایستگاه آتش نشانی در قالب پاورپوینت و دارای 71اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان مرکزی گروه صنعتی بهشهر

این فایل شامل تحلیل ساختمان مرکزی گروه صنعتی بهشهر دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان مدیریت گردشگری در تایوان

این فایل شامل تحلیل ساختمان مدیریت گردشگری در تایوان دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل موزه ی ون گوگ در هلند

این فایل شامل تحلیل موزه ی ون گوگ در هلند دارای 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت جلوه دادن همسر به مردی دوست داشتنی و محبوب

چگونه می‌توانید شوهر خود را مردی دوست داشتنی و محبوب جلوه دهید؟
یکی از مباحثی که همواره در روابط زناشویی مطرح بوده و هست برقراری روابط صمیمی عاشقانه و مستحکم است و این که چگونه می توان به آن تداوم بخشید؟

اساساً این که زن و شوهرها بتوانند به این مقوله دست بیاورند نیازمند مجموعه ای از اطلاعات راه‌کارها و توصیه‌های روانشناسی هستند که خوشبختانه علم نوین روانشناسی روابط بین زن و مرد, به خوبی توانسته برای این فرآیند, پاسخی مناسب و ایده آل بیابد.

پاورپوینت راهکارهای طلایی برای ایجاد تغییرات در زندگی و رفتار شوهران

آیا تا به حال اندیشیده اید که همه ما انسانها گاه گاهی نیاز به ایجاد برخی تغییرات و دگرگونی در رفتار و گفتار مان داریم؟
برای آنکه بتوانیم از زندگی فردی و اجتماعی خود نهایت استفاده را ببریم نیازمند تحول و دیگر هستیم و این فرآیند غیر قابل انکار.
چرا که بنا به مقتضیات زمانی و مکانی و پیدایش شرایط متفاوت باید درصدد رفع برخی از عقاید و دیدگاه ها و نگرش و خلق و خوی خود باشیم. البته آن هم به روش درست معقولانه و اصولی اش.

پاورپوینت توصیه و راهکاراهای طلایی زندگی زناشویی برای خانمها

در مورد مردان هم رابطه‌ای وجود دارد که همان گونه که برای زنان شد حال روزهای مردم را عنوان می‌کنیم.
 - مردان اساساً در تنهایی و سکوت مبهم به فکر و اندیشه فرو می روند و در صدد حل و فصل مشکلات خویش هستند.
-  مردان سکوت و تنهایی را به هر مقوله دیگری ترجیح می دهند.
-  در مقایسه با زنان مردان حوصله شنیدن صحبت های دیگران را ندارند و سلطان شنونده خوبی محسوب نمی شوند.

پاورپوینت تحلیل و بررسی استرس در زندگی

 خانمی هستم ۲۸ ساله که شوهرم مدت ۸ ماه است که دچار حالت های دلشوره و دلواپسی و نگرانی می شود.
 او در این مدت چنان صحبت می‌کند که گویی می خواهد بمیرد. دست و پاهایش دائم در حال ارزش است. زمان تپش قلب نیز دارد در این مدت خودسرانه داروهای اعصاب استفاده می کند. لطفاً مرا راهنمایی کنید که چه کار باید کنم؟ مشکل از چیست؟

پاورپوینت آشنایی با سبک های معماری جهان و ایران

تمامی بررسی‌ها و کاوش‌های باستانشناسی حکایت از آن دارد که سابقه معماری ایران به حدود هزاره هفتم قبل از میلاد می‌رسد. از آن زمان تا کنون پیوسته این هنر در ارتباط با مسائل گوناگون، بویژه علل مذهبی، توسعه و تکامل یافته‌است.
معماری ایران دارای ویژگیهایی است که در مقایسه با معماری کشورهای دیگر جهان از ارزشی ویژه برخوردار است: ویژگیهایی چون طراحی مناسب، محاسبات دقیق، فرم درست پوشش، رعایت مسائل فنی و علمی در ساختمان، ایوانهای رفیع، ستونهای بلند و بالاخره تزئینات گوناگون که هریک در عین سادگی معرف شکوه معماری ایران است.

پاورپوینت جوشكاری در صنعت ساختمان

جوشكاری به عملی اطلاق میشود كه طی آن قطعات فلز یا غیرفلز در اثر حرارت به كمك فشار و ماده خارجی یا بدون آنها به یكدیگر متصل میگردند.

این اتصال در اثر امتزاج ملكولهای قطعات متصل شونده در حالت سیال یا خمیری و برقراری پیوستهای بین ملكولی بوده و بسیار مستحكم است.

پاورپوینت نانو تکنولوژی و کاربرد آن در عمران

با توجه به رشد سریع تحقیقات علمی و عملی علوم و فنون نانو در کلیه علوم و صنایع توجه بسیاری کمی به کاربردهای این پدیده در صنعت ساختمان و بطور عام در ساخت و ساز شده است. ولی اخیرا با توجه به تقویت کننده ها و استحکام دهنده های نانویی در مصالح ساخت و ساز، موج جدیدی با شتاب فزاینده ای صنعت ساخت و ساز و مهندسی عمران را در برگرفته است.

پاورپوینت اصول آرماتور گذاری ( پی ، دیوار، ستون )

آماتورها باید با دقت و به طور دقیق ،منطبق با شرایط نقشه ها ، جداول و جزئیات کار گذاشته شوند. اغلب لازم است که بر روی نقشه های مهندس سازه کارهای معینی انجام بگیرد تا با جزئیات  استاندارد خاص و توضیحات مطابقت کند .طراح جزئیات ، کلیه دستور کارهایی که در این جزئیات وتوضحات وجود دارد را در نقشه کارگذاری آماتورها پیاده می کند، این نقشه ها باید اقلام گوناگون آرماتور را به وضوح مشخص نمایند. به عنوان مثال باید نشان دهند که آرماتور بالایی است یا پایینی یا دور آرماتورهای دیگر قلاب می شود،همچنین باید نشان دهند که آرماتورها در کدام سمت یا نمای عضو سازه باید کار گذاشته شوند. آرماتورها باید طبق پلان در اطراف پوشن ها ، مغزیها ،سوراحها و بازشوها قرار بگیرند.

پاورپوینت معماری بادگیر

بادگیر از مظاهر و سمبلهای تمدن ایرانی است دقیقا معلوم نیست اولین بادگیر در کدام شهر ایران ساخته شده ولی سفرنامه نویسان قرون وسطی بیشتر از بادگیرهای شهرهای کویری و گرم و خشک مانند یزد و گناباد و طبس نام برده‌اند کاریز و بادگیر و خانه‌های گنبدی بدون تردید از نمادهای تمدن ایرانی است هر سه کلمه بصورت معرب به زبان عربی نیز راه یافته قنات - بادجیر و بادگیر و قبه و قبعه معرب‌های فارسی کلمات فوق هستند.

پاورپوینت ترمیم و تقویت سازه های بتنی توسط دیوار برشی فولادی

دیوار برشی فولادی برای مقاوم سازی ساختمانهای فولادی در حدود ١ ٥ سال اخیر مورد توجه خاص مهندسین سازه قرار گرفته است. ویژگیهای منحصر به فرد آن باعث جلب توجه بیشتر همگان شده است ، از ویژگیهای آن اقتصادی بودن آن ، اجرای آسان ، وزن کم نسبت به سیستمهای مشابه ، شکل پذیری زیاد ، نصب سریع ، جذب انرژی بالاو کاهش قابل ملاحظه تنش پس ماند در سازه را می توان نام برد . تمام دلایل ما را به این فکر وا داشت که استفاده از آن را در ترمیم ساختمان های بتنی مورد مطالعه قراربدهیم . چون این سیستم دارای وزن کم بوده ، به سازه بار اضافی وارد نکرده و حتی با اتصالاتش باعث تقویت تیر وستونهای اطراف خود می شود

پاورپوینت جوشكاری زیر آب

از زمانیكه عملكرد قوس الكتریكی (شعله الكتریكی) شناخته شده است، بیش از صد سال می گذرد.اولین جوش كاری زیر آب توسط كارخانه كشتی سازی نیروی دریایی انگلستان برای مهر و موم كردن و محكم كردن قسمت هایی از كشتی كه در زیر آب چكه می كرد، انجام شد. جوش كاری زیر آب وسیله مهمی برای كارهای ساختمانی زیر دریا محسوب می شود.

پاورپوینت دانشجویی سقف های سبک

كاهش وزن و هزینه ساخت سازه‌ها و افزایش سرعت اجرا، همراه با بهینه‌كردن رفتار ثقلی و لرزه‌ای آنها، همواره مد نظر مهندسین بوده است و از آنجا كه یكی از مهمترین اجزای ساختمان برای رسیدن به اهداف مذكور، سقف‌ها می‌باشند، تحقیقات و مطالعات بسیاری در مراكز علمی و دانشگاهی صورت گرفته است تا با افزایش صلبیت درون صفحه‌ای سقف‌ها و سبكسازی سقف‌ها، موجبات كاهش نیروی زلزله و اقتصادی شدن ابعاد تیر و ستونها و بهینه‌ شدن رفتار كلی ساختمان فراهم گردد.

پاورپوینت دانشجویی مهندسی پی

عموماً پروژه‌های عمرانی متشكل از دو قسمت می‌باشند:

روسازه

زیرسازه

زیرسازه غالباً به بخشی اطلاق می‌شود كه در تماس با خاك و در روند انتقال مستقیم بار روسازه به خاك و یا بستر مشاركت دارد.

انتقال بار از روسازه به زمین توسط عضوی به نام پی انجام میشود.

پاورپوینت ساختمان اداری SWISS

این فایل شامل تحلیل ساختمان اداری SWISS واقع در ایرلند دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد .از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت موسیقی Voxman

این فایل شامل بررسی معماری طراحی سالن کنسرت موسیقی Voxman دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی حیدر علی اف آذربایجان

این فایل شامل بررسی معماری مرکز فرهنگی حیدر علی اُف آذربایجان دارای 60 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل و بررسی اضطراب در زندگی

 خانمی هستم ۲۸ ساله که شوهرم مدت ۸ ماه است که دچار حالت های دلشوره و دلواپسی و نگرانی می شود.
 او در این مدت چنان صحبت می‌کند که گویی می خواهد بمیرد. دست و پاهایش دائم در حال ارزش است. زمان تپش قلب نیز دارد در این مدت خودسرانه داروهای اعصاب استفاده می کند. لطفاً مرا راهنمایی کنید که چه کار باید کنم؟ مشکل از چیست؟

پاورپوینت تحلیل و بررسی بی اشتهایی عصبی

 دختری دارم ۲۰ ساله که مدتی است رژیم غذایی خاص برای خودش گرفته تا وزنش را کم کند. اول می خواست کیلو از وزن خود را کم کند اما پس از شنیدن تعریف و تمجید های اطرافیان باز هم وزن خود را کم کرد. به این خاطر که به یک ظرافت بدنی برسد. اکنون دچار زخم دستگاه گوارش شده و قاعدگیش نیز قطع شده است. وسواس اینکه چاق شود اصلا غذا نمی خورد و همین امر باعث مشکلاتی فراوان شده است. لطفاً مرا راهنمایی کنید که چه کار باید بکنم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 186
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,091
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,091
  • بازدید ماه : 7,524
  • بازدید سال : 46,103
  • بازدید کلی : 583,362