loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 12 چهارشنبه 21 مهر 1400 نظرات (0)

پاورپوینت کلیدهای طلایی برای انتخاب همسر ایده آل و ازدواج موفق

۲۸ ساله دانشجوی کارشناسی ارشد میکروبیولوژی که قصد ازدواج دارم. مدتی است که به یکی از همکلاسی هایم که پسر خوبی به نظر می رسد و در یک پروژه تحقیقی ارتباط کاری داشتم معاشرت دارم, و احساس می کنم که می تواند گزینه مناسبی برای ازدواج باشد. حال می خواستم از شما بپرسم که برای انتخاب و گزینش همسر ایده‌آل چه راهکارهایی وجود دارد؟ لطفاً مرا راهنمایی کنید.

پاورپوینت ملاک ها و معیارهای اساسی و ضروری برای ازدواج

دختری ۲۰ ساله هستم .در حدود ۲ سال است با دختری همسن خودم در دانشگاه دوست شده‌ام. برادر این خانم انسان باشخصیتی است و تمایل دارند که با ایشان ازدواج کنم. احساس می کنم فرد مناسبی برای من می تواند باشد. فقط نمی‌دانم چه ملاکهایی برای ازدواج ضروری است و باید به چه نکاتی بیندیشم تا ازدواج موفقی داشته باشم؟ لطفاً راهنمایی کنید.

پاورپوینت عناصر اساسی یک پیوند زناشویی ایده‌آل و ازدواج ماندنی

پسری ۳۰ ساله ام و کارمند بانک هستم چند وقتی است که پدر و مادرم اصرار دارند من ازدواج کنم و تشکیل خانواده بدهم. به تازگی با دختری که یکی از بستگان معرفی کرده آشنا شده ام. به نظرم دختر خانمی است و تصور می کنم که بتوانم با او یک زندگی زناشویی ایده آل داشته باشم. اما پیش از آن که کاری انجام دهم و تصمیمی بگیرم می خواستم از شما سوال کنم که پایه های یک پیوند زناشویی ایده آل چیست?

پاورپوینت اهداف و انگیزه برای داشتن یک ازدواج موفق

دختری هستم ۲۷ ساله و دانشجوی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی کلاس ازدواج با یکی از همکلاسی هایم را دارم. پسر خوبی است .اما پرسش من این است که برای داشتن یک ازدواج موفق و تاثیرگذار چه اهداف و انگیزه هایی را می‌توان در نظر گرفت؟ لطفاً در این زمینه به من راهنمایی کنید.

پاورپوینت ازدواج دوم فرار از تنهایی یا ماندن در برزخ

خاطرم هست که وقتی در نوروز سال ۸۹ سریال طنز زن و با پخش شد خیلی مورد استقبال بینندگان تلویزیونی قرار گرفت.پس از پخش این سریال بازتاب های گوناگونی از طرف اقشار مختلف مردم و کارشناسان امر صورت پذیرفت که عده ای موافق ازدواج مجدد بودند و عده‌ای مخالف.
در همین حین بود که یکی از نشریات معتبر و پر تیتراژ خانوادگی با من تماس گرفته شد که نظرم را به عنوان کارشناس مسائل ازدواج به خانواده درباره ازدواج دوم بگویم.

پاورپوینت مشاوره و روانشناسی ازدواج ، راهکارها و توصیه های طلایی 

این پاور شامل گنجینه ای از اطلاعات و مطالب با ارزش روانشناسی و مشاوره نگاهی به مسائل و مشکلات موجود در ازدواج، راهکارها و توصیه های طلایی روانشناسی برای حل آنها می باشد.
مباحث عمده در روانشناسی و مشاوره ی ازدواج
بهداشت روانی ازدواج در یک نگاه

در این فایل تحلیل کتابخانه سلطنتی دانمارک مورد بررسی قرار گرفته است این فایل در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه جومه فوستر اسپانیا

در این فایل تحلیل کتابخانه جومه فوسترواقع در اسپانیا مورد بررسی قرار گرفته است این فایل  در قالب پاورپوینت و دارای37 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه مرکزی چند منظوره در فنلاند

در این فایل کتابخانه مرکزی چند منظوره درفنلاندمورد بررسی قرار گرفته است این فایل در قالب پاورپوینت و دارای33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل طراحی ساختمان کتابخانه دانشگاه فیلادلفیا توسط گروه معماری SNOHETTA

در این فایل تحلیل طراحی ساختمان کتابخانه دانشگاه فیلادلفیا توسط گروه معماری SNOHETTA مورد بررسی قرار گرفته است این فایل در قالب پاورپوینت و دارای29 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان جیپ از وارطان هوانسیان

در این فایل ساختمان جیپ از وارطان هوانسیان مورد  بررسی قرار گرفته است این فایل  در قالب پاورپوینت و دارای28اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل دبیرستان هیلانگان پکن

در این فایل دبیرستان هیلانگان واقع در پکن مورد  بررسی قرار گرفته است این فایل  در قالب پاورپوینت و دارای31اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل دانشگاه مدیریت و تجاری

در این فایل دانشگاه مدیریت و تجاری مورد  بررسی قرار گرفته است این فایل  در قالب پاورپوینت و دارای  30اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل موزه آبادان

در این فایل موزه آبادان مورد بررسی قرار گرفته است این فایل  در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل دانشکده بیزینس دانشگاه ایالتی پورتلند

در این فایل دانشکده بیزینس دانشگاه ایالتی پورتلند مورد  بررسی قرار گرفته است این فایل  در قالب پاورپوینت و دارای27اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

آزمایش زندان استنفورد

پاورپوینت آزمایش زندان استنفورد شامل 39 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

بیزاری درمانی چیست

پاورپوینت بیزاری درمانی چیست شامل 22 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت رازهای طلایی زندگی زنان که مردان باید بدانند

تحقیقات روانشناسی روانشناسان روانپزشکان و پژوهشگران علوم رفتاری درباره رفتارهای فردی و اجتماعی زنان و مردان در چندین سال های اخیر باعث بی نتیجه رسیدن و یافتن اطلاعات قابل تاملی در مورد نحوه زندگی رویکردها, برخوردها, طرز نگرش و افکار زنان و مردان شده است.
 در زیر به پاره ای از روزهای زندگی زنان به طور اختصار اشاره می کنیم:

پاورپوینت پدیده‌ای به نام فشار روانی در زندگی مردان

 غنی که در آن زندگی می کنیم به قرن بیست و یکم یا هزاره سوم میلادی مشهور است. همه ما می دانیم که با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و دستاوردهای نوین علوم پزشکی و روانپزشکی هنوز عده زیادی از پژوهشگران علوم رفتاری روانشناسان و روانپزشکان در مقاله ای تحت عنوان استرس نحوه پیدایش آن علائم و نشانه ها چگونگی بروز و گسترش و درمان آن شاید تا حد زیادی به مشکل برخورده اند!

پاورپوینت چگونه یافتن همسر دلخواه برای آقایان

امروزه وقتی صحبت از ازدواج و تشکیل خانواده زن و شوی بین جوانان و به ویژه آقایان پیش می آید, همه آنها چنین عنوان می کنند که ما باید کجا به دنبال همسر مورد نظر و ایده آل مان باشیم؟
 همسر دوست داشتنی و محبوب خویش را کجا باید جستجو کنیم ؟و هزاران پاسخ دیگر...
 صرفاً و تنها به این دلیل که می خواهند یا به نوعی از زیر بار مسئولیت پذیری که همان تشکیل زندگی مشترک از کوریزان باشند و یا اینکه واقعاً در یافتن همسر ایده آل خود به بن‌بست غیرقابل عبودی برخورد کرده‌اند!

پاورپوینت رابطه عاشقانه و صمیمانه آقایان با همسرشان

 وقتی زن و مردی یکدیگر را برای آغاز یک زندگی مشترک انتخاب می کنند که خیلی از مسائل آن بایستی توجه کنند.

 آغاز یک زندگی زناشویی از همان ابتدا باید بر اساس یک سری اصول و قواعد خاص از پیش تعریف شده باشد.

 اینکه زن و مرد و یا به عبارت دیگر همسران چگونه می توانند به اهداف از پیش تعیین شده خویش کرد قبل از ازدواج درباره آن با یکدیگر صحبت کرده‌اند برسند خود مقوله‌ای است که باید به آن توجه در آن تأمل داشت.

پاورپوینت تقویت ستونهای بتن آرمه با استفاده از مواد پلیمری ، الیاف پلیمری مركب (FRP)

تنزل سطح عملكرد سازه های بتن آرمه در طول زمان تحت تاثیر عوامل محیطی ( خوردگی، یخ بندان و ذوب و… ) و آسیب های سازه ای ناشی از بارگذاری های تصادفی ( زلزله، باد و سیل )  اجتناب ناپذیر بوده و لذا لزوم تدوین روشهای علمی و اجرایی جهت تقویت و یا تعمیر اینگونه سازه ها كه دارای ضعف اولیه در طراحی و یا اجرا می باشند را به خوبی روشن می سازد.
در این پاورپوینت نیز به بررسی مسائل تقویت ستونهای بتن آرمه پرداخته می شود.

پاورپوینت راهکارهای تقویت دال

دال ها عملا وظیفه تحمل بارهای قائم را دارا می باشند ولی چون عملکرد دیافراگم افقی را نیز دارند باید با اعضای مقاوم جانبی سازه اتصال داشته و از سختی و مقاومت کافی برخوردار باشند.

آسیب های دال معمولا در قسمت های نامنظم آن مانند محل برخورد با راه پله ، دیوار برشی و یا درنزدیکی بازشوهای کف مشاهده می شوند.

حوادث طبیعی از قبیل زلزله ، باد و یا بر اثر خستگی مصالح و عوامل خورنده قلیایی و اسیدی و همچنین  عبور لوله ها و تاسیسات مکانیکی باز شدگی در این دال ها ایجاد می شود که وجود این بازشوها ظرفیت برشی را کاهش می دهد.

پاورپوینت آنچه مردان باید در مورد خود و همسرانشان بدانند

این پاور شامل گنجینه ای از اطلاعات و مطالب با ارزش روانشناسی و مشاوره نگاهی به مسائل و مشکلات موجود در ازدواج، راهکارها و توصیه های طلایی روانشناسی برای حل آنها می باشد.

آنچه مردان باید در مورد خود و همسرانشان بدانند!

راز های طلایی زندگی زنان که مردان باید بدانند

معمول ترین آسیب وارد بر فونداسیون شکست آن قبل از تخریب یا توسعه کامل ظرفیت پلاستیک  ستون ها بوده که اغلب به سبب فقدان سفره آرماتور در قسمت بالای پی ها و عرم کفایت مقاومت کلاف های افقی در شالوده ها قادر به مقاومت در برابر نیروهای بلند کننده نمی باشند. در این فایل به  آسیب ها لرزه ای فونداسیون سازه ها ، انواع راهکارهای رفع عیوب فونداسیون ، راهکارهای تقویت فونداسیون موجود پرداخته می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,163
  • بازدید ماه : 6,596
  • بازدید سال : 45,175
  • بازدید کلی : 582,434