loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 13 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

پاورپوینت تحلیل و بررسی پرخوری عصبی

شوهرم به شدت به پرخوری مبتلا شده است. خیلی چاق است و بر اساس غذا خوردن دارد, قبل از این اتفاق من سعی کردم کنار بیایم ولی و هرچه به دستش می‌رسد می خورد. ولی زیادی برای خوردن دارد و وزنش به شدت بالا رفته است. تا اینکه من به او گفتم اگر رژیم غذایی نگیرد و از این وضعیت در صبر ندارد از او جدا خواهم شد و طلاق می‌گیرم. و همین امر باعث شده تا با اندکی به فکر تغییر و اصلاح رفتارش باشد شما می گوید که اکنون من باید چه کار کنم؟ لطفاً مرا راهنمایی کنید.

پروژه ام کی الترا یا کنترل ذهن

پاورپوینت پروژه ام کی الترا یا کنترل ذهن شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت تحلیل و بررسی بیماری صرع

 پسری هستم ۲۷ ساله که قصد ازدواج با یکی از همکارانم را دارم. پس از مدتی ارتباط با او متوجه شدم که ایشان به بیماری صرع مبتلا هستند و خیلی از همکاران می‌گویند که این قاب بیماری قابل درمان نیست! من نیز نسبت به این خانوم و ازدواج با ایشان عقیده اینک تغییر کرده است. می خواستم ببینم آیا این بیماری غیرقابل درمان است و این افراد میتوانند ازدواج کنند یا خیر ؟ لطفاً مرا راهنمایی کنید.

پاورپوینت بررسی معماری ورزشگاه بازی های آبی 2012 لندن زاها حدید

این فایل شامل بررسی معماری ورزشگاه بازی های آبی ۲۰۱۲ واقع در لندن  اثر زاها حدید دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

داکت اسپلیت چیست

پاورپوینت داکت اسپلیت چیست شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت تحلیل و بررسی خود بیمارانگاری

 یکی از اختلال های روانی شایع در روانپزشکی و روانشناسی که امروزه توسط متخصصان درمانی و پژوهشگران مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد اختلالی است تحت عنوان خود بیمار انگاری.

پاورپوینت بررسی معماری ایستگاه قطار سریع السیر ناپل ایتالیا

این فایل شامل بررسی ایستگاه قطار سریع‌السیر ناپل (۲۰۰۶)، ناپل، ایتالیا دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل و بررسی کمرویی ناشی از استرس

دانشجوی رشته ارتباطات هستند و معمولاً وقتی می خواهم برای کنفرانس در کلاس درس و محبت کنم تا ۴۹ استرس می‌شوند و همین فشار روانی باعث می گردد که کمرویی بر من غلبه کند و دائم خیس عرق می شوم و چهره برافروخته می شود و نمی توانم خوب حرف بزنم. میخواستم ببینم دلیل این اتفاق چیست؟ و اینکه چه راهکاری برای آن شما پیشنهاد می کنید؟

پاورپوینت بررسی پدیده خواب و اختلال های خواب

بر اساس این مطالعه علمی خواب طی سالیان گذشته پیشرفت های زیادی داشته است.
 اما به رغم همه این پیشرفت های قابل ملاحظه پدیده اساسی و بنیادی خواب راحت و طبیعی و اختلال های خواب همواره به مانند یک معمای حل نشده برای پژوهشگران و محققان باقی مانده است.

پاورپوینت بررسی معماری برج هرست نیویورک

این فایل شامل بررسی معماری بررسی معماری برج هرست نیویورک دارای 49 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل و بررسی اختلال وسواس فکری عملی

خانمی هستم ۲۲ ساله و مجرد که دچار اضطراب شدیدی شده ام . به طوری که شبها ترس از خواب دارم. انگار در دلم رفت می شویند. ترس از خبر بد. بارها و بارها در اتاقم را نگاه می‌کنم که آیا در بسته است یا خیر؟ افکار عجیب و غریبی به ذهنم خطور می کند. و بارها فکر می‌کنم که آیا امروز آن کار اداری را درست انجام دادم؟ آیا ظرف هایم را تمیز شسته ام؟ شاید باورتان نشود ولی لیوان چای خوری آن را در محل کارم در برابر چشمان همکارانم بارها و بارها می‌شویم. آنها می‌گویند که تو دچار وسواس هستی. آیا واقعا اینگونه است؟ و بگویید چه کار کنم؟

پاورپوینت تحلیل و بررسی اختلال استرس پس از سانحه

مردی هستم ۴۳ ساله که یک سال پس از پایان جنگ اپ پس از مدتی همسرم متوجه شد که در مورد سربازی و جنگ خاطرات ناخوشایندی دارم. هر وقت که اخبار جنگ را می‌بینم دچار اشتغال ذهن می شوم. شب ها کابوس میبینم و یاد خاطرات جنگ می افتم. عصبانیت, خشمگین شدن, دیدن تصاویری جلوی چشمانم از جنگ برای آزار می‌دهد. احساس گناه می کنم چون برخی از دوستانم در جنگ شهید شدند. نمی دانم چه کار باید کنم؟ لطفاً مرا راهنمایی کنید.

پاورپوینت تحلیل و بررسی اختلال های روانی شایع در خانواده

 دختری هستم ۲۴ ساله که مدتی است احساس می کنم در رفتار ماهی تغییرات به وجود آمده که تمام زندگی ام را تحت تاثیر قرار داده است. علائمی همچون پریشانی بی حوصلگی و تشویش و استرس دائمی. حتی موقع درس خوندن خواندن امتحانات دانشگاه نیز استرسم را بسیار آزار می‌دهد. به طوری که واقعاً در سر جلسه امتحان تمام وجودم را می گیرد. نمی دانم چه کار باید بکنم؟ لطفاً مرا راهنمایی کنید.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی اینترلیس

این فایل شامل تحلیل مجتمع مسکونی اینترلیس دارای 38 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری پروژه موزه Ibere Camargo پرتغال

این فایل شامل بررسی معماری پروژه موزه Ibere Camargo واقع در پرتغال دارای 36 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری موزه کوا برانلی

این فایل شامل بررسی معماری موزه کوا برانلی دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بتن ریزی در هوای گرم

بتن ریزی در شرایط هوای گرم می تواند به بروز مشکلاتی در بتن تازه و سخت شده کمک نماید و معمولا" به پائین آمدن کیفیت بتن سخت شده منجر می شود . معمولا" در چنین شرایطی باید بتن ریزی متوقف گردد و در صورت نیاز به انجام عملیات بتن ریزی باید تدابیر خاصی اندیشیده شود تا خسارت های وارده به حداقل برسد و یا ایجاد گردد . تعریف و شناخت شرایط هوای گرم ، اثر خسارت بار این شرایط ، اثر عوامل تشدید کننده این خسارت ها ، راه حلهای فرار از حصول این شرایط ، توجه به نوع مصالح مصرفی از جمله مواردی است که در این نوشته از نظر می گذرد .

پاورپوینت طرح اختلاط بتن به روش ACI

هدف از ارائه طرح اختلاط بتن انتخاب اجزاء مناسب برای بتن و تعیین مقادیر نسبی آنها بمنظور تولید بتن اقتصادی است بطوریكه دارای خصوصیات مشخصی مانند كارائی، مقاومت و پایائی باشد.

خواصی نظیر كارائی ، مقاومت ، وزن مخصوص ، خواص حرارتی ، مدول الاستیسیته و دوام و... وجود دارند كه می توان آنها را جزو مشخصات بتن بشمار آورد.
مقاومت بتن به عنوان یكی از مهمترین خواص بتن در نظر گرفته می شود. مقاومت بتن شمای كلی از كیفیت بتن را به دست می دهد .

پاورپوینت كاربرد كامپوزیت های FRP در سازه های بتن آرمه

خوردگی قطعات فولادی در سازه‌های مجاور آب و نیز خوردگی میلگردهای فولادی در سازه‌های بتن آرمه ای كه در معرض محیط‌های خورندة كلروری و كربناتی قرار دارند، یك مسالة بسیار اساسی تلقی می‌شود. در محیط‌های دریایی و مرطوب وقتی كه یك سازة بتن‌آرمة معمولی به صورت دراز مدت در معرض عناصر خورنده نظیر نمك‌ها، اسید‌ها و كلرورها قرار گیرد، میلگردها به دلیل آسیب دیدگی و خوردگی، قسمتی از ظرفیت خود را از دست خواهند داد. به علاوه فولادهای زنگ زده بر پوستة بیرونی بتن فشار می‌آورد كه به خرد شدن و ریختن آن منتهی می‌شود. تعمیر و جایگزینی اجزاء فولادی آسیب دیده و نیز سازة بتن آرمه‌ای كه به دلیل خوردگی میلگردها آسیب دیده است، میلیون‌ها دلار خسارت در سراسر دنیا به بار آورده است. به همین دلیل سعی شده كه تدابیر ویژه‌ای جهت جلوگیری از خوردگی اجزاء فولادی و میلگرد‌های فولادی در بتن اتخاذ گردد كه از جمله می‌توان به حفاظت كاتدیك اشاره نمود.

پاورپوینت اصول گودبرداری و ایمن سازی

فایل پاورپوینت اصول گودبرداری و ایمن سازی  ، در این فایل روش های مختلف پایدار سازی گود با تصویر و توضیحاتی در مورد معایب و مزایای آنها داده شده است.

پاورپوینت انواع سقف ها و روش اجرای آنها

مهم ترین ویژگی های یک سقف را می توان به ترتیب زیر برشمرد :
مقاومت و پایداری آن در برابر نیروهای وزن خود و بارهایی که قرار است سقف تحمل نماید که عمده ترین آن در بام بار برف می باشد
در این مطلب به طور جامع در باره انواع سقفهای ساختمانی ، مزایا و معایب ، و روش اجرای آنها پرداخته شده است.

پاورپوینت معرفی انواع سیستم های حفاظت جانبی

یكی از مهمترین مشكلات در احداث سازه ها ، حفاظت از گود برداری و ساختمانهای موجود در مجاورت آن می باشد و در صورت عدم رعایت روش های مناسب به منظور حفاظت گودها و همچنین شیب های در حال احداث، منجر به خسارت جبران ناپذیری خواهد گردید و مخاطرات بوجود آمده ناشی از نشست های احتمالی و تقلیل ظرفیت باربری و تغییر مكانهای جانبی موجب ایجاد ترك در سازه های مجاور گود خواهد شد.

پاورپوینت تناسبات در معماری

معماری پاسخی به نیازهای انسان می باشد به طوری که بتواند شرایط آسایش را برای او فراهم نماید.در طراحی ها و تعریف فضا و پس از تعیین کاربری نیاز به آگاهی از برخی اطلاعات می باشیم که از آن جمله می توان به ابعاد و اندازه و امکانات مورد نیاز اشاره نمود.

پاورپوینت مواد و مصالح عایق كاری صوتی ساختمان ها

زندگی امروزی مملو از سرو صدای ناخواسته است که در داخل و یا خارج ساختمان تولید می‌شوند و گاهی موجب آزار شنونده می‌گردد.
اندودهای لیسه‌ای تا 98 درصد از انرژی صوتی را که با آنها برخود می‌کنند منعکس می‌سازند، تیغه‌های جداکننده گچی نازک سبب انتقال سرو صدا از اطاقی به اطاق دیگر می‌شوند. با گسترش آپارتمان‌نشینی این مشکل افزایش می‌یابد. مصالح ساختمانی جدید و روش های نوین ساخت و ساز می‌توانند این مشکل را کاهش دهند.
در انتخاب مصالح به منظور کنترل سر و صدا، طرح ساختمان دوجنبه متفاوت صوت را باید در نظر بگیرید :

پاورپوینت انواع ترک های بتن و روش های ترمیم آن

ترک ها را به انواع مختلف و به روش های ساده ای می توان شناسایی کرد :
بطور مثال دو قسمت ترک را که از هم جدا شده اند، با مقداری ملات گچ پر می کنیم طوری که فقط 2 قسمت جدا شده را پوشش دهد یعنی در ترک نفوذ نکند. پس از خشک شدن گچ چنانچه مشاهده شود که گچ از دیوار جدا شده است، نشان دهندۀ این است که سازه دچار نشست شدید می باشد.
روش دیگر این است که بر روی ترک و در قسمت جدا شدۀ آن یک نوار کاغذی نازک به ابعاد 3 ×30 سانتیمتر به شکل ضربدر نصب می کنیم، چنانچه کاغذ پاره شود نشاندهندۀ خطرناک بودن ترک است.
همچنین در نشست های خطرناک، کلاف پنجره ها دچار تغییر شکل می شوند و یا ممکن است گاهی ترک بخورند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 191
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,459
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,459
  • بازدید ماه : 7,892
  • بازدید سال : 46,471
  • بازدید کلی : 583,730