loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 17 شنبه 17 مهر 1400 نظرات (0)

پاورپوینت در مورد خون

انسان‌ ها بدون خون قادر به زندگی نیستند. بدون خون، اندام‌ های بدن نمی‌توانند اکسیژن و مواد مغذی لازم برای زنده ماندن را به دست آورند، بدن نمی‌تواند سرد یا گرم شود، با عفونت‌های مبارزه کند یا از شر مواد زائد بدن خودمان خلاص شود. بدون داشتن خون کافی، ضعیف‌ تر شده و می ‌میریم.

پاورپوینت در مورد کره زمین

زمین، سومین سیاره نسبت به خورشید است. سیاره زمین که دارای اتمسفری با اکسیژن آزاد، اقیانوس‌های پر آب در سطحش و البته حیات می‌باشد.
زمین پنجمین سیاره بزرگ در منظومه‌شمسی است،کوچکتر از چهار سیاره (مشتری، زحل، اورانوس و نپتون) است، اما بزرگتر از سه سیاره (عطارد، مریخ و ناهید) است.

پاورپوینت در مورد دوزیستان

دوزیستان به جانورانی گفته می شود که قادرند هم در آب و هم در خشکی زندگی کنند و دارای دو مرحله ی مشخص زندگی هستند. آن ها در نوزادی دارای آبشش اند و در خارج از آب قادر به ادامه ی حیات نیستند.

پاورپوینت در مورد خزندگان

مارها، مارمولک ها، تمساح ها و لاک پشت ها همه خزنده هستند. آنها پوست پولک دار و خشک دارند.خزندگان خون سردند به معنی که درجه حرارت بدن شان با درجه حرارت محیط آنها برابر است. آنها برای گرم شدن در آفتاب می خوابند. سپس برای خنک شدن در سایه پنهان می شوند. مارها و مارمولک ها در کشورهای گرمسیر هم چنان که رشد می کنند پوست می اندازند. در زیر پوست قدیمی قشر جدیدی از پوست آماده است.

پاورپوینت در مورد خارپوستان

خارپوستان گروهی از بی مهرگان هستند که تعداد گونه های آنان به ۶۰۰۰ نوع می رسد. این جانداران در سطح بدن یا زیر پوستشان خارهایی از جنس کربنات کلسیم دارند که در حقیقت در حکم اسکلت جاندار است، از این رو آنان را خارپوست می نامند.

پاورپوینت در مورد سیتوپلاسم

سیتوپلاسم بخشی از فضای درون سلول است که حاوی محتویات سلول نظیر اندامک ها و مواد مورد نیاز بقای سلول است. سیتوپلاسم از آب، املاح و پروتئین های محلول نظیر آنزیم ها ساخته شده اند.

تمام اندام های دیگر سلول مانند میتوکندری، شبکه اندروپلاسمی و ... در این بخش قرار دارند. به بخشی از سیتوپلاسم که خارج از اندام هاست، "سیتوزول" می‌گویند. سیتوزول بزرگترین بخش درون سلول است و حدود 54% حجم سلول را در بر می‌گیرد. سیتوزول حاوی هزاران آنزیم است که برای کاتالیز کردن گلوکز، بیوسنتز، قندها، اسیدهای چرب و اسیدهای آمینه به کار می‌روند.

پاورپوینت مروری بر طراحی دست آزاد

پاورپوینت مروری بر طراحی دست آزاد شامل 33 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

آشنایی با چسب های ساختمانی

پاورپوینت آشنایی با چسب های ساختمانی 45 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

عایق رطوبتی بام

پاورپوینت عایق رطوبتی بام شامل ۳۶ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت اصول کاشی کاری ساختمان

پاورپوینت اصول کاشی کاری ساختمان  شامل 33 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

بارهای وارده بر ساختمان

پاورپوینت بارهای وارده بر ساختمان شامل 28 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

کنیتکس چیست؟

پاورپوینت کنیتکس چیست؟ شامل 38 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

سیمان پرتلند پوزولانی

پاورپوینت سیمان پرتلند پوزولانی شامل 34 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده

پاورپوینت اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده شامل 43 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت بادبندهای واگرا

پاورپوینت بادبندهای واگرا 34 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

تزئینات وابسته به معماری

پاورپوینت تزئینات وابسته به معماری 30 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت تحلیل هتل مارکوس دریسکال - هتل شرایتون بیلبائو

این پاورپوینت شامل دو نمونه با عنوان های  هتل مارکوس دریسکال و  هتل شرایتون بیلبائو دارای 56 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن هر کدام از نمونه موردی ها قرار داده شده است  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مرکز کنترل بحران سازمان آتش نشانی

در این فایل مرکز کنترل بحران سازمان آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفته است این فایل  در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری با الهام از معماری سنتی ژاپن

در این فایل مجتمع تجاری با الهام از معماری سنتی ژاپن مورد بررسی قرار گرفته است این فایل در قالب پاورپوینت و دارای21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری با الهام از معماری سنتی ژاپن

این فایل شامل بررسی معماری سالن اجرای موسیقی لاکویلا  اثر  رنزو پیانو دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری حمام سلطان امیراحمد

این فایل شامل بررسی معماری حمام سلطان امیراحمد واقع در کاشان دارای 36 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری ساختمان پورتلند ـ مایکل گریوز

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان پورتلند اثر مایکل گریوز دارای 25 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مجتمع اداری Unilever

در این فایل مجتمع اداری Unilever واقع در اندونزی مورد بررسی قرار گرفته است این فایل در قالب پاورپوینت و دارای29 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه شهرداری دورتمند

در این فایل کتابخانه شهرداری دورتمند مورد بررسی قرار گرفته است این فایل  در قالب پاورپوینت و دارای31 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت در مورد امیرکبیر

1222 هجری قمری، محمدتقی امیرکبیر به دنیا آمد. پدرش، کربلایی محمد قربان بود که در خانه قائم مقام فراهانی آشپزی می کرد. محمدتقی امیرکبیر با فرزندان قائم مقام بزرگ شد. زیردست قائم مقام، منشی گری آموخت و در علم و ادب پرورش یافت. در 42 سالگی به صدارت دربار ناصرالدین شاه رسید. سه سال و اندی صدراعظم ایران بود و سرانجام از صدارت عزل شد و 40 روز بعد در کاشان و به دستور ناصرالدین شاه به شهادت رسید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 190
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,924
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,924
  • بازدید ماه : 8,357
  • بازدید سال : 46,936
  • بازدید کلی : 584,195