loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 12 شنبه 08 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت آشنایی با جبهه ملی

پاورپوینت آشنایی با جبهه ملی شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت معرفی جامعه ی زینب (س)

پاورپوینت معرفی جامعه ی زینب شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری فرهنگسرای بنای فرشچیان

این بنا در خیابان توحید اصفهان مجاور زاینده رود واقع می باشد و توسط فرهاد احمدی در سال 67 طراحی شده ولی بدلایلی در سال 85 به بهره برداری رسیده! سبک این بنا الهام گرفته از معماری سنتی ایران و روم باستان است

دانلود پاورپوینت شکل گرایی در معماری معاصر

دوران در آغاز انقلاب صنعتی  با شعار تاریخ گرایی
در قرن بیستم  با شعار قطع رابطه با گذشته(تا سال 1970)
زوی مخالف گذشته گرایی در معماری(مدتی تاریخ معماری از آموزش ، طرلحی و اجراآن کنار رفت)

دانلود پاورپوینت گود برداری و سازه های نگهبان

ريزش ديواره ها و سقوط آوار( مهمترين و پرريسك ترين خطر در محيط هاي حفاري و گودبرداري مي باشد ) خفگي ناشي از كمبود اكسيژن خطرات ناشي از برخورد و ايجاد صدمات به تاسيسات زير زميني همانند گاز، برق ،آب و ... مسموميت ناشي از استنشاق بخارات و گازهاي سمي سقوط از ارتفاع

دانلود پاورپوینت بررسی مرمت امامزاده یحیی

استان تهران به مرکزیت شهر تهران،با وسعتی حدود12،981کیلومتر مربع،بین 34 تا 36،5 درجه عرض شمالی و 50 تا53 درجه طول شرقی واقع شده است. این استان از شمال به استان مازندران،از جنوب به استان قم،از جنوب غربی به استان مرکزی،از غرب به استان البرز و از شرق به استان سمنان محدود است و ارتفاع آن از سطح آب‌های آزاد بین ۱۸۰۰ متر در شمال تا ۱۲۰۰ متر در مرکز و ۱۰۵۰ متر در جنوب متغیّر است. تهران در بین دو وادی کوه و کویر و در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز گسترده شده‌است.

دانلود پاورپوینت معماری دیکانستراکشن

  مکتب فکری دیکانستراکشن  توسط  ( ژاک دریدا ) 1967 فیلسوف ونظریه پرداز فرانسوی  پایه گذاری  شد . از نظر دریدا فلسفه غرب دچار ورشکستگی ست و پویایی خود را از دست داده است . درمکتب ديكانستراكشن اعتقاد براين است كه هيچ گاه دو فرد نمي توانند احساسي خاص نسبت به يك موضوع داشته باشند وهر بيننده احساسي متفاوت ونظر خاصي دارد(چه مثبت وچه منفي) ودرمورد يك موضوع ويژه به تعداد كساني كه درمورد موضوع آگاهي دارند ما تفسير هاي گوناگوني داريم.

دانلود پاورپوینت سیستم های گرمایشی گرمایش از کف

سيستم حرارتي گرمايش از كف كه انتقال حرارت به صورت تشعشعي (تابشي) سهم زيادي در فرآيند گرمايشي آن دارد، درمقايسه با ساير سيستمهاي حرارتي نه تنها در صرفه جويي و بهينه سازي مصرف انرژي بلكه در مقوله رفاه و آسايش ساكنان ساختمان ها داراي نقاط قوت بسياري مي باشد. در سالهاي اخير، سيستم گرمايشي از كف در كشورهاي اروپائي و آمريكا بسيار متداول شده است و دليل اين گسترش روزافزون بهينه بودن مصرف انرژي، توزيع يكسان گرما در تمامي سطح و فضا و دوري از مشكلات موجود در ساير روش ها ، به عنوان مثال سياه شدن ديوارها، گرفتگي و پوسيدگي لوله ها و… مي باشد. استفاده از روش گرمايش از كف جهت گرمايش محل سكونت از ديرباز به طرق مختلف انجام مي گرفته است.

دانلود سابلیمینال تقویت هوش هیجانی

هوش عاطفی، هوش احساسی یا هوش هیجانی) شامل شناخت و کنترل عواطف و هیجان‌های خود و دیگران است. به عبارت دیگر، شخصی که EI بالایی دارد، سه مؤلفهٔهیجان ها را به‌طور موفقیت آمیزی با یکدیگر تلفیق می‌کند: مؤلفهٔ شناختی، مؤلفهٔ فیزیولوژیکی  و مؤلفهٔ رفتاری . متونِ علم مدیریت بر این باورند که رهبران و مدیران، با هوش‌های هیجانیِ بالاتر، توان بیشتری برای هدایتِ سازمان تحت کنترل‌شان دارند.

دانلود سابلیمینال تقویت هوش و آی کیو

هوش یکی از توانایی های ذهنی است و در بر دارنده قابلیت‌های متنوعی همچون استدلال، برنامه‌ریزی، حل مساله ،تفکر انتزاعی، استفاده از زبان و یادگیری میباشد. نظریه‌های هوش در طول تاریخ تغییر و تحول داشته اند . پژوهشگران می‌گویند با نوشیدن شیر، خوردن جگر ، تخم مرغ و بادام زمینی کولین بیشتری به مغز می‌رسد و هوش و حافظه تقویت می‌شود. نحوه سنجیدن میزان هوش افراد سنجش میزان کولین مغز میباشد.

دانلود پاورپوینت توقعات از فضاهای شهری

خیابان شهری مکان هایی هستند که تعاملات اجتماعی و جنب و جوش شهری در آنها به حداکثر می رسد.
ذهن شهروندان را انباشته از خاطرات جمعی و ذهنیت های مشترک راجع به نوع و چگونگی حیات مدنی می گردانند. محصول رشد تدریجی و روند طبیعی تغییرات در شهر می باشند.

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی ارگونومی

آنتروپومتری از دو کلمه یونانی   Anthropos  به معنی انسان و    Metrin  به معنی اندازه گیری مشتق شده است و به اندازه ها ,ابعاد, قدرت عضلات و میدان حرکت اعضای بدن می پردازد.

دانلود پاورپوینت مدرسه دارالفنون و بررسی اجمالی معماری آن

ایران در دوران قاجاریه، جامعه ای محدود، بسته و به دور از هرگونه پیشرفت و تحول اجتماعی محسوب می شد.
قدرت سیاسی در جامعه به شكل هرم بود و شاه در راس تمام امور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قرار داشت. پس از شاه درباریان و رجال سیاسی به دلیل نزدیكی به شاه و برخورداری از امتیازات سیاسی و اجتماعی در تحكیم مبانی قدرت شاه می كوشیدند و سعی در حفظ وضع موجود داشتند.

دانلود پاورپوینت روش های تحلیل سازه ها

روش دینامیکی تاریخچه زمانی در اين روش سازه تحت بارگذاری تاريخچه زمانی شتاب زلزله قرار می گیرد و سازه به طور کامل تحلیل و پاسخ به صورت تاریخچه زمانی تعیین می گردد.

دانلود پاورپوینت بررسی پی در ساختمان

پی عبارتست از سازه زيرين و بخشی از خاک مجاور آن که تحت تاثير سازه و بارهای وارد بر آن می باشد.
مبحث 7 مقررات ملی ساختمان ايران پی را اينگونه تعريف می کند: مجموعه بخشهايی از سازه و خاک در تماس با آن که انتقال بار بين سازه و زمين از طريق آن صورت می گيرد.
وظيفه پی انتقال بارهای بخشهای فوقانی به خاک زير پی می باشد بطوريکه تنشهای بيش از حد و همچنين نشستهای اضافی ايجاد نگردد.

دانلود پاورپوینت جامعه ی زنان انقلاب اسلامی ایران

پاورپوینت جامعه زنان انقلاب اسلامی ایران شامل 32 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت جامعه تعلیمات اسلامی

پاورپوینت جامعه تعلیمات اسلامی شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت بررسی معماری حمام گلشن لاهیجان

این فایل حمام گلشن واقع در لاهیجاندر قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد حکیم اصفهان

پاورپوینت تحلیل مسجد حکیم اصفهانودارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو  در ادامه ابتدا فهرست مطالب وسپس مختصری از متن این پاورپوینت و در انتها تصویری بخشی از اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما عزیزان قرار داده شده است .

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد امام اصفهان

این فایل شامل تحلیل معماری مسجد امام اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 54 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد شیخ لطف الله اصفهان واقع در نقش جهان

این فایل شامل تحلیل مسجد شیخ لطف الله اصفهان واقع در نقش جهان در قالب پاورپوینت و دارای 41 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری سالن نمایش و کنسرت لازاریدس کانادا و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سالن نمایش و کنسرت لازاریدس-کانادا+ سالن تئاتر George S. and Dolores Doré Eccles در آمریکا در قالب پاورپوینت و دارای 38 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری فرودگاه بین المللی هند و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه فرودگاه  با عنوان تحلیل فرودگاه بین المللی هند+تحلیل فرودگاه جبل الطارق در قالب پاورپوینت و دارای 40 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت بررسی معماری طراحی استادیوم فوتبال Craiova

این فایل شامل بررسی معماری طراحی استادیوم فوتبال Craiova در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری طراحی استادیوم چند منظوره در تگزاس

این فایل شامل بررسی معماری طراحی استادیوم چند منظوره در تگزاس در قالب پاورپوینت و دارای 15اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 193
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 2,186
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 4,186
  • بازدید ماه : 8,619
  • بازدید سال : 47,198
  • بازدید کلی : 584,457