loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 11 سه شنبه 13 مهر 1400 نظرات (0)

پاورپوینت مدیریت بحران شهری

فایل پاورپوینت مدیریت بحران شهری، در حجم 67 اسلاید قابل ویرایش، همراه با یک هدیه ویژه.

 

بحران عبارت است از شرایط و وضعیتی که بر اثربروز بلایای طبیعی و انسان ساخت بوجود می‌آید و در آن نظام اجتماعی در یک محدودة جغرافیایی گسیخته می‌شود و نیاز به مراقبت‌های ویژه و فراهم نمودن ضروریات زندگی اهمیت می‌یابد.

پاورپوینت بررسی معماری طراحی مهدکودک C.O-بررسی معماری مهدکودک NO12

این فایل شامل بررسی معماری دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های  طراحی مهدکودک C.Oو مهدکودک NO12 دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری طراحی کودکستان Frederiksvej -بررسی معماری مهد کودک دونات CIFI

این فایل شامل  تحلیل دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های کودکستان Frederiksvej و بررسی معماری مهد کودک دونات CIFI در قالب پاورپویت و دارای 64 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت مدل فرهنگی هافستد

پاورپوینت مدل فرهنگی هافستد شامل 39 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت مدیریت در سازمان های غیردولتی

پاورپوینت مدیریت در سازمان های غیردولتی شامل 22 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت مدیریت در سازمان های دولتی

پاورپوینت مدیریت در سازمان های دولتی شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت مدل بنا PIV

پاورپوینت مدل بنا PIV  شامل 20 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت اثر پیگمالیون در مدیریت و کسب و کار

پاورپوینت اثر پیگمالیون در مدیریت و کسب وکار شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت تغذیه سالم برای کودکان

پاورپوینت تغذیه سالم برای کودکان در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان رشته روانشناسی و همچنین والدینی که به تغذیه فرزندان خود اهمیت می دهند کاربردی می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت را برای مطالعه قرار داده ایم و همچنین فهرست مطالب و یک تصویر پیش نمایش از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است و برای دریافت سایر بخش ها می توانید این پاورپوینت را تهیه کنید و از آن استفاده نمایید.

پاورپوینت ماسوله ، نمادی از معماری پایدار

پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار شامل 29 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت علایم و تابلوهای ایمنی خروج اضطراری در ساختمانها

پاورپوینت علایم و تابلوهای ایمنی خروج اضطراری در ساختمانها شامل 31 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت پیدایش ترک در ساختمان

پاورپوینت پیدایش ترک در ساختمان 29 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت حوادث ناشی از کار

پاورپوینت حوادث ناشی از کار 43 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت استاندارد های طراحی نمای اماکن

پاورپوینت استاندارد های طراحی نمای اماکن شامل 40 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت فرهنگسرا

پاورپوینت فرهنگسرا 30 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت معماری داخلی آشپزخانه

پاورپوینت معماری داخلی  آشپزخانه 29 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت نکاتی پیرامون فرآیند طراحی معماری پلان های ساختمانی

پاورپوینت نکاتی پیرامون فرآیند طراحی معماری پلان های ساختمانی 38 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت مسجد جامع عتیق اصفهان

پاورپوینت مسجد جامع عتیق اصفهان 45 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد

پاورپوینت مسجد جامع کبیر یزد 30 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت چگونه با فرزند خود در مورد مسائل جنسی صحبت کنیم

بسیاری از والدین برای صحبت کردن در مورد مسائل جنسی با فرزندان خود مشکل دارند. شما تا به حال با فرزند خود در مورد مسائل جنسی صحبت کرده‌اید؟ آیا مکالمه موفقی داشته‌اید؟ شاید خجالت می‌کشید یا نمی دانید چگونه باید در این موارد صحبت کرد؟ یا این که می‌ترسید حریم والد-فرزندی بین شما خدشه‌دار شود؟ در این درس نکات ساده و طیف وسیعی از پیشنهادات عملی ارائه می شود که به والدین برای گشودن باب صحبت با فرزندان خود کمک می‌کند.

پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز

پاورپوینت مسجد جامع عتیق شیراز 30 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت معماری باشکوه خیابان اوموتساندو، توکیو

پاورپوینت معماری باشکوه خیابان اوموتساندو توکیو 28 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت روانشناسی رنگها در معماری

پاورپوینت روانشناسی رنگها در معماری 80 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت تاثیرمعماری بر روح و انسان

پاورپوینت تاثیر معماری بر روح و انسان 43 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت مرکز تجارت جهانی فردوسی

پاورپوینت مرکز تجارت جهانی فردوسی 26 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 181
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 347
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 2,304
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 4,304
  • بازدید ماه : 8,737
  • بازدید سال : 47,316
  • بازدید کلی : 584,575