loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 13 سه شنبه 23 شهریور 1400 نظرات (1)

بازاریابی آنلاین و همکاری در فروش فایل دانلودی، یکی از روش های قطعی و تضمینی برای کسب درآمد از اینترنت در ایران است. زیرا علاوه بر اینکه می توان بدون هیچ سرمایه ای به کسب درآمد از اینترنت پرداخت، تنوع محصولات ارائه شده بسیار زیاد است و میزان رقابت برای جذب مشتری، از سایر محصولات کمتر است.

یکی از دوستان من هر روز صبح زود به کیوسک روزنامه فروشی مراجعه می کرد و روزنامه همشهری را خریداری می کرد و بخش نیازمندیهای آن را برمیداشت و در قسمت استخدامی های آن به دنبال شغلی برای خود می گشت و بعد از انتخاب گزینه های مورد نظر خود، با آنها تماس میگرفت و با پاسخ های متفاوت و ناامیدکننده ای مواجه می شد. البته در بعضی از تماس ها از او خواسته میشد که برای مصاحبه بصورت حضوری به شرکت مورد نظر مراجعه کند و البته هر بار که از مصاحبه بر میگشت به کنجکاوی های من اینگونه پاسخ میداد که "قرار است بررسی کنند و به او اطلاع بدهند"؛ البته هنوز از آنها خبری نشده!

 

خلاصه یک روز که دوستم ناامید و خسته بود با من تماس گرفت و از من در مورد کارم سوال کرد و من هم او را راهنمایی کردم و نکاتی که می دانستم را با او در میان گذاشتم.

گفتم که از طریق فروش محصولات سایت ها در اینترنت به کسب درآمد مشغولم و درآمد نسبتا مناسبی دارم و حاظر نیستم کارم را با شغل های استخدامی عوض کنم. این نکته را نیز یادآوری کردم که من برای رسیدن به این درآمد هر روز مقالات جدیدی در مورد کسب درآمد از اینترنت که مرتبط با کارم بوده را مطالعه کرده ام و تا جایی که برایم مقدور بوده، سعی کرده ام نکاتی که یاد گرفته ام را اجرا کنم.

همچنین در مورد سختی های مسیر با او صحبت کردم؛ از اینکه زمان هایی را بدون هیچ درآمدی کار کرده ام و ناامید نشده ام و بعد از چند ماه درآمدم به حد مطلوبی رسیده و همچنان روند صعودی دارد. گفتم که شاید در ماه های اول درآمد چندانی نداشته ام، اما الان نتیجه همان تلاش ها را کسب کرده ام و این نتایج روز به روز شیرین تر و جذابتر می شود.

 

بعد از این داستان، او تصمیم گرفت که بجای هدر دادن وقتش، زمان خود را برای انجام بازاریابی اینترنتی صرف کند. قطعا این کار بهتر از کار روزهای قبلی او بود زیرا می توانست خودش برای خودش تصمیم گیری کند و از زمان خودش به بهترین شکل استفاده کند و در نهایت نیز درآمد بهتری نسبت به کار کردن برای دیگران نصیب او گردد.

او الان و بعد از گذشت حدود 3 سال، از تصمیمی که گرفته رضایت کامل دارد و درآمدش بیشتر از حقوق کارمندی است و ضمنا کنترل روزها و ساعتهای کاری اش در اختیار خودش است و حتی می تواند در زمان هایی که در مسافرت است نیز، فعالیت خود را ادامه دهد و شاهد درآمد جذاب از همکاری در فروش اینترنتی باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب از سایت درآمد برتر  و کسب اطلاعات کامل به لینک مطلب مراجعه کنید

منبع : همکاری در فروش فایل

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سید سعید مرادی در تاریخ 1400/06/23 و 23:05 دقیقه ارسال شده است

با سلام و عرض خسته نباشید مطالب خوبی دارید به ما هم سر بزنید نظر دهید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 190
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 442
  • آی پی دیروز : 278
  • بازدید امروز : 2,211
  • باردید دیروز : 412
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,623
  • بازدید ماه : 2,623
  • بازدید سال : 52,054
  • بازدید کلی : 589,313