loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 9 یکشنبه 15 فروردین 1400 نظرات (0)

دانلود فایل پاورپوینت دانشجویی

هر دانشجویی در دوران تحصیل به پاورپوینت هایی برای دروس مختلف دانشگاهی خود نیاز دارد تا بتواند برای امور کمک آموزشی یا ارائه کلاسی و یا سایر موارد از آن استفاده کند.

داشتن یک منبع معتبر برای دانلود پاورپوینت دانشگاهی بسیار حائز اهمیت است و این منبع در برطرف کردن نیاز به فایل های مختلف ، کمک شایانی به دانشجویان می کند. سایت های زیادی برای دانلود فایل وجود دارند اما اینکه چطور یک سایت مطمئن و با پشتیبانی قوی برای دانلود فایل پیدا کنیم ، یکی از مسائل مهم دانشجویان می باشد. سایتی که فایل های متنوع و بسیاری را داشته باشد و دانلود فایل مورد نظر در آن سریع و راحت انجام شود و در صورت بروز مشکل بتوانیم به سرعت با پشتیبانی آن سایت ارتباط برقرار کنیم تا مشکل ما را برطرف کنند و یا در صورت نیاز ، فایل ها و پاورپوینت های مورد نیاز یک دانشجو را برای او بصورت اختصاصی طراحی و آماده کنند.

 

قابلیت همکاری در فروش فایل

سایت درآمد برتر بستری را ایجاد کرده که هر کدام از افراد بتوانند فایل های خود را در این سایت منتشر کنند و در واقع با این سیستم حرفه ای همکاری در فروش فایل ، تعداد افراد زیادی به انتشار پاورپوینت مشغول هستند و در نتیجه فایل های مختلفی را برای استفاده سایر افراد ، در این سایت منتشر می کنند و همین موضوع باعث افزایش تنوع پاورپوینت های دانشجویی می شود ( هم از نظر تعداد پاورپوینت ها ، هم براساس نوع و عنوان پاورپوینت و هم از نظر قیمت پاورپوینت).

 

دانلود پاورپوینت و پروژه ، ساده و سریع

دانشجویانی که پروژه ها و پاورپوینت های مورد نیاز خود را از سایت درآمد برتر تهیه می کنند ، می توانند بلافاصله پس از پرداخت هزینه پروژه ، آن را دانلود نمایند. ضمنا برای هر نفر یک پنل خریدار حرفه ای در نظر گرفته شده که بلافاصله بعد از اولین خرید پاورپوینت ، این پنل مشتری برای وی ایجاد می شود و خریدار می تواند در هر زمان که فایل های قبلی نیاز داشت ، از پنل کاربری خودش در سایت درآمد برتر ، فایل هایی که خریداری کرده است را دانلود و استفاده کند.

ضمنا بعد از اولین خرید فایل ، یک نام کاربری و رمز ورود به پنل مشتریان برای خریدار ایجاد می شود و علاوه بر اینکه در پنل وی قابل مشاهده است ، به ایمیل او نیز ارسال می شود تا در صورت فراموشی رمز و نام کاربری ، بتواند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد.

 

 

دانلود پاورپوینت و فایل آماده دانشجویی

در این بخش از سایت درآمد برتر می توانید فایل های مورد نیاز خود را با هزینه بسیار کم خریداری و دانلود نمایید.

هدف از اضافه کردن این بخش به سایت ، امکان دسترسی افراد (بخصوص دانشجویان) به منابع آموزشی می باشد تا بتوانند نیازهای مطالعاتی خود را از این فایل ها دریافت کنند و در عین حال هزینه ای که برای دریافت این اطلاعات می پردازند بسیار کمتر از سایر حالت های تحقیقاتی باشد.

 

چه فایل هایی برای دانلود قرار داده شده؟

فایل های موجود در این بخش شامل فیلم های آموزشی و دوره های آموزشی ، نرم افزار ، حل تمرین ، پروژه دانشجویی ، پاورپوینت ، تحقیق ، نقشه های ساختمانی ، پادکست و کتاب های صوتی ، ایبوک و کتاب های الکترونیکی (pdf) ، قالب ها و طرح های آماده ، طرح توجیهی ، جزوه ، نمونه سوال ، و سایر فایل های مورد نیاز مخاطبین می باشد.

 

فایل های این بخش برای چه کسانی مناسب است؟

طبق توضیحاتی که در خصوص انواع فایل ها ارائه شد ، بخشی از این فایل ها برای دانشجویان رشته های مختلف از جمله رشته های مهندسی و علوم انسانی و علوم پایه و ... مناسب است. و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی بخصوص مقطع تحصیلی متوسطه و دانش آموزانی که برای کنکور آماده می شوند و به نمونه سوالات یا حل تمرین ها نیاز دارند ، می توانند فایل های آموزشی مورد نیاز خود را از این سایت دانلود کنند.

همچنین افرادی که به دنبال آموزش های تخصصی هستند و قصد دارند که آموزش هایی فراتر از دروس مدرسه و دانشگاه را دریافت نمایند ، آموزش های مورد نیاز خود را در این سایت یافته و با هزینه ای بسیار کمتر از آموزشگاه های حضوری ، به آنها دسترسی داشته باشند.

 

این فایل ها متعلق به چه کسانی هستند؟

توجه داشته باشید که فایل های موجود در سایت توسط کاربران ثبت شده است و در واقع سایت درآمد برتر به عنوان بستری برای فروش فایل های کاربران فعالیت می کند و کاربرانی که در این سایت عضو شده باشند می توانند از طریق همکاری در فروش فایل به کسب درآمد از اینترنت بپردازند و همچنین با استفاده از قابلیت ها و امکانات مختلفی که این سایت در اختیار آنها قرار می دهد رشد بیشتر و سریعتری داشته باشند.

از جمله امکانات شاخصی که در اختیار کاربران قرار دارد ، قابلیت فروشگاه ساز رایگان فایل می باشد که این فرصت را برای هر شخص فراهم می کند که بدون هیچ هزینه ای یک فروشگاه اختصاصی برای فایل های خود داشته باشند و حتی در صورت تمایل بتوانند فقط فایل های خودشان را در فروشگاهشان برای فروش منتشر نمایند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 193
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 338
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,151
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,151
  • بازدید ماه : 7,584
  • بازدید سال : 46,163
  • بازدید کلی : 583,422