loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 65 سه شنبه 07 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

پاورپوینت خدا

پاورپوینت خدادسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 2165 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 33

وخدایی که در این نزدیکی است خوش به حال اونهایی كه از گناه خسته شدن بد به حال اونهایی كه از خـــــــدا خسته شدن دانشجویی به استادش گفت استاد اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم و تا وقتی خدا را نبینم ان را عبادت نمی کنم استاد به انتهای کلاس رفت و به ان دانشجو گفت ایا مرا می بینی؟ دانشجو پاسخ داد نه استاد ! وقتی پشت من به

قیمت فایل فقط 5,800 تومان

خرید

پاورپوینت خدا

 

•مردی صبح زود از خواب بیدار شد تا نمازش را در خانه خدا (مسجد) بخواند . لباس پوشید و راهی خانه خدا شد . در راه به مسجد ، مرد زمین خورد و لباس هایش کثیف شد . او بلند شد ، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت . مرد لباسهایش را عوض کرد و دوباره راهی خانه خدا شد . در راه به مسجد و در همان نقطه مجدداً زمین خورد ! او دوباره بلند شد ، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت . یک بار دیگر لباسهایش را عوض کرد و راهی خانه خدا شد . در راه به مسجد ، با مردی که چراغ در دست داشت برخورد کرد و نامش را پرسید . مرد پاسخ داد : من دیدم شما در راه به مسجد دو بار به زمین افتادید . از این رو چراغ آوردم تا بتوانم راهتان را روشن کنم . مرد اول از او بطور فراوان تشکر کرد و هر دو راهشان را به طرف مسجد ادامه دادند .

مین که به مسجد رسیدند ، مرد اول از مرد چراغ بدست در خواست کرد تا به مسجد وارد شود و با او نماز بخواند . مرد دوم از رفتن به داخل مسجد خودداری کرد. مرد اول درخواستش را دوبار دیگر تکرار کرد و مجدداً همان جواب راشنید . مرد اول سوال کرد که چرا او نمی خواهد وارد مسجد شود و نماز بخواند . مرد دوم پاسخ داد : من شیطان هستم . مرد اول با شنیدن این جواب جا خورد . شیطان در ادامه توضیح می دهد : من شما را در راه به مسجد دیدم و این من بودم که باعث زمین خوردن شما شدم . وقتی شما به خانه رفتید ، خودتان را تمیز کردید و به راهمان به مسجد برگشتید ، خدا همه گناهان شما را بخشید . من برای بار دوم باعث زمین خوردن شما شدم و حتی آن هم شما را تشویق به ماندن در خانه نکرد ، بلکه بیشترمشتاق رفتن شدید . به خاطر آن ، خدا همه گناهان افراد خانوادهات را بخشید . من ترسیدم که اگر یک بار دیگر باعث زمین خوردن شما بشوم ، آنگاه خدا گناهان افراد دهکده تان را خواهد بخشید . بنابراین ، من سالم رسیدن شما را به خانه خدا (مسجد) مطمئن ساختم »

قیمت فایل فقط 5,800 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت خدا , پاورپوینت خدا , دانلود پاورپوینت خدا , پاورپوینت , خدا , دانلود پاورپوینت , پاورپوینت

پاورپوینت خدا

پاورپوینت خدادسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 2165 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 33

وخدایی که در این نزدیکی است خوش به حال اونهایی كه از گناه خسته شدن بد به حال اونهایی كه از خـــــــدا خسته شدن دانشجویی به استادش گفت استاد اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم و تا وقتی خدا را نبینم ان را عبادت نمی کنم استاد به انتهای کلاس رفت و به ان دانشجو گفت ایا مرا می بینی؟ دانشجو پاسخ داد نه استاد ! وقتی پشت من به

قیمت فایل فقط 5,800 تومان

خرید

پاورپوینت خدا

 

•مردی صبح زود از خواب بیدار شد تا نمازش را در خانه خدا (مسجد) بخواند . لباس پوشید و راهی خانه خدا شد . در راه به مسجد ، مرد زمین خورد و لباس هایش کثیف شد . او بلند شد ، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت . مرد لباسهایش را عوض کرد و دوباره راهی خانه خدا شد . در راه به مسجد و در همان نقطه مجدداً زمین خورد ! او دوباره بلند شد ، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت . یک بار دیگر لباسهایش را عوض کرد و راهی خانه خدا شد . در راه به مسجد ، با مردی که چراغ در دست داشت برخورد کرد و نامش را پرسید . مرد پاسخ داد : من دیدم شما در راه به مسجد دو بار به زمین افتادید . از این رو چراغ آوردم تا بتوانم راهتان را روشن کنم . مرد اول از او بطور فراوان تشکر کرد و هر دو راهشان را به طرف مسجد ادامه دادند .

مین که به مسجد رسیدند ، مرد اول از مرد چراغ بدست در خواست کرد تا به مسجد وارد شود و با او نماز بخواند . مرد دوم از رفتن به داخل مسجد خودداری کرد. مرد اول درخواستش را دوبار دیگر تکرار کرد و مجدداً همان جواب راشنید . مرد اول سوال کرد که چرا او نمی خواهد وارد مسجد شود و نماز بخواند . مرد دوم پاسخ داد : من شیطان هستم . مرد اول با شنیدن این جواب جا خورد . شیطان در ادامه توضیح می دهد : من شما را در راه به مسجد دیدم و این من بودم که باعث زمین خوردن شما شدم . وقتی شما به خانه رفتید ، خودتان را تمیز کردید و به راهمان به مسجد برگشتید ، خدا همه گناهان شما را بخشید . من برای بار دوم باعث زمین خوردن شما شدم و حتی آن هم شما را تشویق به ماندن در خانه نکرد ، بلکه بیشترمشتاق رفتن شدید . به خاطر آن ، خدا همه گناهان افراد خانوادهات را بخشید . من ترسیدم که اگر یک بار دیگر باعث زمین خوردن شما بشوم ، آنگاه خدا گناهان افراد دهکده تان را خواهد بخشید . بنابراین ، من سالم رسیدن شما را به خانه خدا (مسجد) مطمئن ساختم »

قیمت فایل فقط 5,800 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت خدا , پاورپوینت خدا , دانلود پاورپوینت خدا , پاورپوینت , خدا , دانلود پاورپوینت , پاورپوینت

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

    پاورپوینت “ خدا همینجا است ” : ppt – بانک پاورپوینت ایران
    www.pptfa.com/?p=2281‏ - ذخیره شده - مشابه
    7 ا کتبر 2012 ... فایل پاورپوینت “ خدا همینجا است ” ... پاورپوینت “ بخشی از خطبه خارق العاده بی نقطه حضرت امیر علیه ... پاورپوینت “ اگر خدا مثل ما فکر می کرد ”.
    گروه FTM - مجموعه ای از زیباترین پاورپوینت ها
    ftm96.blogfa.com/page/gdysyysys‏ - ذخیره شده - مشابه
    گروه FTM - مجموعه ای از زیباترین پاورپوینت ها - مرکز اطلاعات. ... دانلود پاورپوینت : پرنده وانسان. دانلود پاورپوینت : پرسش خدا از انسان. دانلود پاورپوینت : ونیز.
    هشت بهشت :: نوانما ( پاورپوینت ها )
    www.8beheshtgroup.com/fa/content/powerpoint.html‏ - ذخیره شده - مشابه
    نوانما ( پاورپوینت ها ) ... هشت بهشت 365 - خدا را شکر ... کپي برداري از مطالب اين سايت، پاشيدن رنگ خدا است به زندگي ديگران؛ در رنگي کردن ديگران درنگ نکنيد!
    پاور پوینت بسیار زیبای " خدا کجایی"
    ch54.samenblog.com/9/‏ - ذخیره شده - مشابه
    9 ا کتبر 2011 ... پاور پوینت بسیار زیبای " خدا کجایی"، این پاور پوینت بسیار زیبا و اثرگذار در باره خدا را حتما ببینید و لذت ببرید .دانلود.
    تصاویر برای پاورپوینت خدا

    نتیجه تصویری برای پاورپوینت خدانتیجه تصویری برای پاورپوینت خدانتیجه تصویری برای پاورپوینت خدانتیجه تصویری برای پاورپوینت خدا
    داستان های واقعی و عبرت انگیز - اسلایدهای پاور پوینت زیبا
    www.story-short.blogfa.com/cat-10.aspx‏ - ذخیره شده - مشابه
    داستان های واقعی و عبرت انگیز - اسلایدهای پاور پوینت زیبا - خدا را فراموش مکن - داستان های واقعی و عبرت انگیز.
    دانلود پاورپوینت خدا عشقه و عشق همه چیز - دانلود نرم افزار - تبیان
    download.tebyan.net/newindex.aspx?pid=232805&softwareID...‏ - ذخیره شده
    5 دسامبر 2014 ... مجموعه فوق حاوی اسلایدهای پاورپوینت با موضوع خدا عشقه و عشق همه چیز می باشد که برای شما کاربران گرامی تهیه شده است«امیدواریم این اسلایدها با ...
    پاورپوینت “ اگر خدا مثل ما فکر می کرد ” : ppt – - آخرین اخبار ایران و جهان
    www.zamoune.com/.../پاورپوینت-“-اگر-خدا-مثل-ما-فکر-می-کرد-”-ppt-–-…‏ - ذخیره شده
    فایل پاورپوینت “ اگر خدا مثل ما فکر می کرد ” جهت دانلود بر روی لینک های زیر کلیک کنید :ا.
    روز خوب خدا - آپارات
    www.aparat.com/v/MbiJf/روز_خوب_خدا‏ - ذخیره شده
    ... بهترین روز باشند.نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل روز خوب خدا روز خوب خ. ... ویدئو تماشایی پاورپوینت پی دیزاینر ۲. پی دیزاینر.
    دانلود پاورپوینت در مورد خدا
    blueformen.brandsara.site/+دانلود+پاورپوینت+در+مورد+خدا/‏ - ذخیره شده
    پاورپوینت “ خدا همینجا است ” : ppt – بانک پاورپوینت … دانلود پاورپوینت بسیار زیبا با عنوان "خدا" پاورپوینت جائیکه خدا می خواهد باشم - modern library ... مقالات ...

جستجوهای مربوط به پاورپوینت خدا

دانلود پاورپوینت های هشت بهشت
   

دانلود کلیپ های هشت بهشت

دانلود پاورپوینت در مورد حجاب
   

پاورپوینت های جالب

پاورپوینت خداشناسی
   

پاورپوینت های آماده

زیباترین پاورپوینت های دنیا
   

پاورپوینت های عاشقانه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 773
  • بازدید سال : 28,176
  • بازدید کلی : 565,435