loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 16 پنجشنبه 04 آذر 1400 نظرات (0)





قیمت : 50000

خرید و دانلود

اگر قصد دارید دوره های آموزشی حرفه ای تولید کنید و اطلاعات خام موجود را به دوره های آموزشی حرفه ای تبدیل کنید و از فروش این دوره ها درآمد کسب کنید، پیشنهاد می کنیم که از این آموزش استفاده کنید.

فرقی نمی کند که قبلا تدریس حضوری داشته اید یا برای اولین بار قصد دارید که آموزش تولید کنید، در این آموزش یاد می گیرید که دوره های آموزشی غیرحضوری تولید کنید و آن ها را از طریق اینترنت بفروشید.

حتی اگر قبلا دوره آموزشی آنلاین تولید کرده اید و احساس می کنید که محتوای آموزش شما پیوستگی و جذابیت کافی را نداشته و ظرفیت شما بیشتر از این سطح بوده، می توانید از نکاتی که در این آموزش گفته شده، استفاده کنید و کیفیت دوره های آموزشی خود را چند برابر کنید تا رضایت خریداران دوره های خود را بیشتر کنید.

در دنیایی که امور روزمره زندگی همه ما به اینترنت گره خورده، اگر صرفا یک مصرف کننده محتوا باشیم فرصتهای بزرگی را از دست خواهیم داد، در حالی می توانیم با تولید محتوا و تولید دوره های آموزشی، تاثیر مثبتی در بهبود کیفیت زندگی دیگران داشته باشیم.

در واقع تولید محتوا مفهومی به وسعت یک اقیانوس است و در فرمت های مختلفی ارائه می شود. آنچه در این آموزش بر آن تمرکز کرده ایم، تولید محتوای متنی برای تولید دوره های آموزشی است.

محتوای دیجیتال می تواند با فرمت های مختلفی تولید و منتشر شود اما اگر به صورت تخصصی بیاموزید که چگونه این کار را انجام دهید، قطعا مخاطبین خود را شگفت زده خواهید کرد و در بازه زمانی کوتاهی نتایج فوق العاده آن را خواهید دید.

 

 

آنچه در این فایل آموزشی ارائه شده است:

یک دوره آموزشی از چه بخشی هایی تشکیل شده؟

تبدیل اطلاعات خام و در دسترس به محتوای ارزشمند

مراحل ساخت دوره آموزشی

طراحی بخش های مختلف محتوای دوره

ترسیم نتیجه تصویری از دوره در ذهن مخاطب

روش هایی که باعث افزایش فروش دوره می شود

نکات کلیدی در تولید محتوای دوره آموزشی

افزایش کیفیت محتوای آموزش

افزایش ظرفیت یادگیری آموزش توسط مخاطب

افزایش اعتماد مخاطب قبل از خرید

روش های تولید محتوا با حجم زیاد برای دوره آموزشی

 

توجه: این آموزش ها بخشی از فصل سوم دوره تبدیل دانش به ثروت است و در صورتی که در این دوره شرکت کرده اید، نیازی به تهیه این آموزش ندارید.

 

 

فرمت، زمان و کیفیت آموزش

فایل های این آموزش بصورت ویدئویی و با فرمت mp4 در اختیار شما قرار داده می شود و می توانید با دستگاه های مختلف مانند تلویزیون، لپ تاپ و حتی با گوشی خود این آموزش را مشاهده کنید. کیفیت ویدئوها بصورت HD بوده و زمان کل ویدئوها 39 دقیقه می باشد.

 

 

برای خرید این آموزش نیاز به راهنمایی دارید؟

برای تهیه این آموزش کافیست که روی دکمه   "خرید و دانلود"   کلیک کنید و سپس مشخصات خواسته شده در فرم پیش فاکتور را تکمیل کنید و روی دکمه    "پرداخت آنلاین"    کلیک کنید و سپس در صفحه بانک، هزینه را پرداخت نموده و پس از آن صفحه دانلود این آموزش به شما نمایش داده خواهد شد و می توانید با استفاده از لینک های موجود، فایل های آن را دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین که در گوشه صفحه قرار دارد با ما در ارتباط باشید. همچنین در صورت آنلاین نبودن پشتیبان های سایت، می توانید از فرم تماس با ما، سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

قیمت : 50000

خرید و دانلود

من مهارت و تخصصی ندارم چطور می توانم درآمد کسب کنم؟

البته همه افراد مهارت هایی دارند که حداقل برای دیگران ارزشمند هستند اما چون خود فرد به داشتن آن مهارت ها عادت کرده، شاید متوجه این مهارت در خودش نشود و یا شاید احساس کند تخصص و مهارتی که دارد برای دیگران ارزشمند نیست و نمی تواند از آموزش آن به سایر افراد درآمد کسب کند.

با در نظر گرفتن اینکه فرضیه بالا صحیح باشد، چنین فردی باز هم می تواند در موضوعاتی که پرطرفدار هستند فعالیت کند و در این موضوعات، محصولات آموزشی تولید کند و از فروش آنها درآمد بسیار خوبی کسب کند.

برای پیدا کردن موضوعات پر طرفدار در صنعت آموزش هم می توانید به سراغ سایت های آموزشی بروید و یا اینکه فایلی که در ادامه برای شما قرار داده ایم را دانلود کنید و موضوعات پرطرفدار در بخش آموزش را مشاهده کنید و براساس توانایی ها و علایقتان، به فعالیت در یک یا چند موضوع مشغول شوید.

برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

کسب درآمد 10 میلیونی از فروش آموزش در اینترنت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 279
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 3,914
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 5,914
  • بازدید ماه : 10,347
  • بازدید سال : 48,926
  • بازدید کلی : 586,185