loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 17 دوشنبه 24 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت شناخت مواد و مصالح ساختمانی

فایل پاورپوینت شناخت مواد و مصالح ساختمانی، در حجم 99 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.
در این فایل به بررسی و تحلیل چند نمونه از مواد و مصالح مورد استفاده در رشته عمران بخصوص ساختمان سازی پرداخته شده است.

دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل تاب آوری شهری

اغلب به مفهوم بازگشت به گذشته به کار می‌رود
که از ریشة لاتین resilio به معنای برگشت به عقب گرفته شده است.
حوزه‌ای که این کلمه دراصل از آن استفاده شده هنوز هم مورد بحث است: برخی آنرا به بوم شناسی، برخی دیگر آنرا به فیزیک و عده ای هم معتقدند كه مطالعه تاب آوری از قوانین روانشناسی و روانپزشکی در دهه 1940 میلادی گرفته شده است؛ و مربوط به گارمزی، وارنر و اسمیت است.

دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع لوله در سیستم آبرسانی و فاضلاب

پاورپوینت آشنایی با انواع لوله در سیستم آبرسانی و فاضلاب شامل 40 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت بررسی اهمیت و لزوم بهسازی مسیل های شهری

پاورپوینت  بررسی اهمیت و لزوم بهسازی مسیل های شهری  41 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت نقشه برداری در ایران

پاورپوینت نقشه برداری در ایران شامل 33 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت اصول کلی دیوار چینی (بلوکهای سبک   Siporex و (AAC )

پاورپوینت اصول کلی دیوار چینی شامل 30 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت راه های ورود نم و رطوبت به دیوار ساختمان و دلیل ایجاد لکه شوره و روش رفع نم

پاورپوینت راه های ورود نم و رطوبت به دیوار ساختمان و دلیل ایجاد لکه شوره و روش رفع نم شامل 31 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت بررسی پایداری و دوام مکانیزم های خود ترمیمی

پاورپوینت بررسی پایداری و دوام مکانیزم های خود ترمیمی شامل 37 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت مشخصات فنی سد قوسی کارون

پاورپوینت مشخصات فنی سد قوسی کارون شامل 36 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت آزمایشگاه مقاومت و مصالح

پاورپوینت آزمایشگاه مقاومت و مصالح شامل 32 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا

پاورپوینت دیوارچینی با بلوک لیکا شامل 35 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت بهترین زمان برای از پوشک گرفتن کودکان

پاورپوینت بهترین زمان برای از پوشک گرفتن کودکان شامل 38 اسلاید می باشد و برای دانشجویان رشته روانشناسی مناسب است. همچنین  برای مادر هایی که دغدغه از پوشک گرفتن کودکانشان را دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

دانلود پاورپوینت طراحی شبکه (مقطع عرضی خیابانها)

 در این فایل به بررسی مقطع عرضی خیابان (از کتابی با مضمون طراحی شبکه)پرداخته شده است.
ضوابط و مقررات طرح و گذربندي (احداث و توسعه معابر) مقررات معابر شهري (عرض، طول، پخ و غيره) طبقه‌بندي خيابان‌ها، دسترسي و ارائه ضوابط زير براي هريك از معابر طبقه‌بندي شده مذکور

دانلود پاورپوینت آشنایی با سازه های بادی

فایل پاورپوینت معرفی و بررسی سازه های هوا فشرده (سازه های بادی) در صنعت ساختمان، در حجم 29 اسلاید ppt.

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی سازه های بادی

سازه های پنوماتیک از طریق پوسته تحت فشار قرار گرفته ، بارها را به تکیه گاه ها توزیع می کند. همانند کابل ها ، آن ها از طریق سطح پوسته شان تنها نیروهای کششی را انتقال می دهند. در ضمن از آنجا که سازه های پنوماتیک در پاسخ مستقیم به اعمال فشار ناشی از بارها شکل می گیرند، آن ها نیز کششی محسوب می شوند.

دانلود پاورپوینت چگونه کودک لجباز و حرف گوش نکن را تربیت کنیم

پاورپوینت چگونه کودک لجباز و حرف گوش نکن را تربیت کنیم شامل 40 اسلاید می باشد.و برای دانشجویان رشته روان شناسی مناسب است و همچنین  برای پدر و مادر هایی که فرزند لجباز دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

دانلود پاورپوینت سازه های نگهبان

پاورپوینت سازه های نگهبان شامل 39 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه  ای در زلزله

پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه  ای در زلزله شامل 39 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.   

دانلود پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف

پاورپوینت مراحل اجرای یک ساختمان از پی سازی تا فرش کف شامل 30 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت ضوابط و مقررات جهت صدور پروانه

پاورپوینت ضوابط و مقررات جهت صدور پروانه شامل 30 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت آنالیز المان محدود سه بعدی روی تقابل و برهم کنش خاک - شمع دسته شمعی غیر فعال

پاورپوینت آنالیز المان محدود سه بعدی روی تقابل و برهم کنش خاک - شمع دسته شمعی غیر فعال شامل 30 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر

پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر شامل 31 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت طراحی معماری اقلیمی گرم و خشک

پاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک شامل 38 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه فردا سانتیاگو کالاتراوا

این فایل شامل تحلیل موزه فردا اثرسانتیاگو کالاتراوا  در قالب پاورپوینت دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه لوور فرانسه

این فایل شامل تحلیل موزه لوور واقع در فرانسه در قالب پاورپوینت دارای 43 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

اهمیت گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی

 

اگر گرافیک سایت بتواند کاربر را جذب کند، او را تشویق می کند که به سایر صفحات سایت نیز سر بزند.

 

همچنین اهمیت تاثیر گرافیک بر طراحی سایت فروشگاهی بسیار بیشتر است چون هنوز برای کاربران، مخصوصا در ایران جا نیفتاده است که کالایی را که از نزدیک ندیده اند خریداری کنند، بنابراین نیاز به استفاده از گرافیک بسیار قوی در طراحی سایت فروشگاهی است تا باعث ایجاد حس اعتماد در مخاطب شود.

 

به یاد داشته باشید که هرچه طراحی سایت فروشگاهی خلوت تر و ساده تر باشد شیک تر به نظر می رسد و از سردرگم شدن بازدید کنندگان نیز جلوگیری می شود.

 

همچنین استفاده از رنگ های گرم در گرافیک سایت فروشگاهی، خشکی و سردی صفحات وب را از بین می برد. نحوه چینش تصاویر نیز مهم است. در واقع اگر شما قصد فروش کالاهای لوکس و گران قیمت را دارید باید در صفحه اصلی سایت خود، از تعداد تصاویر کمی استفاده کنید و بیشتر برند شرکت و سازمان خود را در معرض دید قرار دهید و برعکس اگر شما در در سایت فروشگاهی خود قصد فروش اجناس مختلف و ارزان قیمت را دارید، باید صفحه نخست شما پر از محصولات رنگارنگ باشد، در واقع این قیمت محصولات است که نحوه چینش آن ها را در طراحی سایت فروشگاهی مشخص می کند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

 

اهمیت گرافیک در طراحی سایت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 197
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,535
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,535
  • بازدید ماه : 7,968
  • بازدید سال : 46,547
  • بازدید کلی : 583,806