loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 11 یکشنبه 23 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود pdf آشنایی بذر قارچ دکمه ای (فصل 3 از آموزش تولید قارچ دکمه ای به زبان ساده)

برای کشت قارچ دکمه ای باید بذر آن را تولید نماییم اگر کمپوست آماده از شرکت های تولید کمپوست خریداری می کنید دیگر نیازی به خرید و تولید بذر ندارید. بذر قارچ (اسپاون) دارای دو مرحله است که هر دو مرحله آن در آزمایشگاه و کارگاه های استریل انجام میگیرد. بذر قارچ را می توان هم از بافت کلاهک و هم اسپور های یا همان هاگ های قارچ استفاده کرد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

دانلود pdf آموزش تولید قارچ دکمه ای (به زبان ساده) فصل2: آشنایی بستر قارچ دکمه ای

کمپوست یا کود آلی منبع تغذیه قارچ دکمه ای است قارچ دکمه ای جزء قارچ های تجزی کنندگان ثانویه می باشد. این قارچ های از محیط کشت فرآوری شده استفاده می کنند. فرآیند کمپوست سازی در دو شکل انجام می گیرد و در پایان کمپوست ها به تونل پاستوریزه برده می شوندو در آنجا پاستوریز و آمونیاک زدایی می شوند. مواد اولیه کمپوست ها قارچ دکمه ای کاه گندم، کود مرغی، گچ و آهک می باشد به بسته مقدار تولیدی و فرمول ترکبی آنها طی چند روز باهم مخلوط می کنند.

دانلود pdf آشنایی با قارچ دکمه ای -فصل 1 از آموزش تولید قارچ دکمه ای (به زبان ساده)

در سال های اخیر علاقمندان به پرورش قارچ دکمه ای رو به افزایش است و دریافت اطلاعات کامل و کافی از روند کار و پروسه تولید و پرورش قارچ دکمه ای یکی از مهم ترین مراحل قبل از شروع به کار در این حرفه می باشد. 

در این فصل شما با تاریخچه کشت، اندام ها و ارزش غذایی قارچ دکمه ای آشنا می شود که این امر باعث می شود تا در ادامه یادگیری مباحث پروسه تولید و پرورش قارچ دکمه ای مطالب قابل فهم تر باشد.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودکی در ژاپن

این فایل شامل تحلیل مهدکودکی واقع در ژاپن دارای 22 اسلاید در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت مقاطع فولادی پرشده با بتن (مرکب)

فایل پاورپوینت بررسی رفتار مقاطع فولادی پرشده با بتن شامل ستون ها یک و دو جداره پر شده با بتنCFSTوCFDST ، در حجم 83 اسلاید ppt.

دانلود پاورپوینت دیاگرام و ریز فضاهای بیمارستان

فایل پاورپوینت برررسی و آشنایی با دیاگرام هاو ریز فضاهای  بیمارستان با فرمت ppt، در حجم 71 اسلاید قابل ویرایش، همراه با یک هدیه ویژه.

دانلود پاورپوینت سفت كاری و نازک کاری در ساختمان

فایل پاورپوینت سفت كاری و نازک کاری در ساختمان،در حجم 66 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

دانلود پاورپوینت بررسی نقش محبت در زندگی خانوادگی

نظام هستي بر اساس مهر و محبت پروردگار به انسان پديد آمده است اگر محبت نبود ، نه طلوعي بود و نه غروبي . نه بهاري بود و شکفتن گلها و نه نغمه هاي شورانگيز بلبلان . نه کوهساري وجود داشت و نه آبشاري ، نه امواج غلطان درياها به چشم مي خورد و نه ستارگان در آسمانها چشمک مي زدند . اگر عشق و دلدادگي نبود شوريدگان به دنيا نمي آمدند و اشعار نغز و زيبا سروده نمي شد . اگر سوز و گداز دلدادگان نبود کوه بيستون شکافته نمي شد و ذوق و هنر هرگز تولد نمي يافت ، ديگر معلم شوريده دلي پيدا نمي شد و کلاسهاي درس تعطيل مي گرديد.

دانلود پاورپوینت بررسی هنر رفتار با افراد دشوار

همه ما هر روز با افراد دشوار سر و کار داريم. گاهي اوقات کافي است در آيينه نگاه کنيم تا يکي از آنها را ببينيم. شما نمي‌توانيد هميشه از افراد مسئله ساز دوري کنيد. شناخت اين افراد و چگونگي برخورد با آنها به شما کمک خواهد کرد تا ارتباطات بهتري داشته باشيد. اين پاور روشهايي را براي شناخت و برقراري ارتباط با افراد دشوار بيان مي کند.

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی اختلالات جنسی

اختلال جنسی چیست؟ چه علائمی دارد؟ چگونه تشخیص دهیم که دچار اختلال  جنسی شده ایم؟ علل بروز اختلالات جنسی کدامند؟برای پیشگیری یا درمان اختلال جنسی چکارکنیم؟
ما در این پاورپوینت سعی داریم اختلالات جنسی و راههای درمانی آن را مورد بررسی  قرار دهیم. با ما همراه باشید

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی مشاوره زناشویی

وقتی ازدواج صورت می گیرد نباید توقع داشت که اختلافی ایجاد نخواهد شد .
 زوجین نباید از این اختلافات ناراحت شوند . تفاوت های فردی ، فرهنگی و 
خانوادگی بین زوجین طبیعی است بنابراین همین تفاوت ها موجب اختلاف می شود 
. نحوه برخورد با این موضوع مهم است . در ادامه به این موضوع به طور مفصل می پردازیم .

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی مشاوره خانواده

زمانی که احساس می کنید مسائلی که در خانواده شما وجود دارند به قدری بزرگ شده اند که خودتان به تنهایی نمی توانید آنها را حل و مدیریت کند و شرایط تغییری نمی کند در این صورت نیاز است که مراجعه کنید. مشاور خانواده می تواند شما را در حل این مشکلات راهنمایی کند که شما بتوانید راه های جدیدی برای مدیریت مشکلات و چالش هایتان بیابید. به طورکلی:

دانلود پاورپوینت مدل فرهنگی دیل و کندی

پاورپوینت مدل فرهنگی دیل و کندی شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت چرخه عمر سازمان آدیزس

پاورپوینت چرخه عمر سازمان آدیزس شامل 30 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد. همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت کلیسای چوپان

پاورپوینت کلیسای چوپان شامل 28 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان و معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت معماری پایدار (ساختمانهای سبز)

پاورپوینت معماری پایدار (ساختمانهای سبز) شامل 43 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت طراحی اقلیمی معتدل و مرطوب

پاورپوینت طراحی اقلیمی معتدل و مرطوب شامل 28 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت طراحی اقلیمی سرد و کوهستانی

پاورپوینت طراحی اقلیمی سرد و کوهستانی شامل 32 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه کیوشا از کنگو کوما 

این فایل شامل تحلیل موزه کیوشا از کنگو کوما  در قالب پاورپوینت دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری کتابخانه آلمان

این فایل شامل بررسی معماری کتابخانه آلمان در قالب پاورپوینت  دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری پروژه موزه علوم و دانش چانگدو

این فایل شامل تحلیل پروژه موزه علوم و دانش چانگدو دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری هتل Murray هنگ کونگ

این فایل شامل تحلیل هتل Murray  واقع در هنگ کونگ دارای 28اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مقبره نادر شاه

این فایل شامل تحلیل مقبره نادرشاه در قالب پاورپوینت دارای 47 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری آرامگاه فردوسی و موزه توس مشهد

این فایل شامل تحلیل آرامگاه فردوسی و موزه توس مشهد دارای 48 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه گوگنهایم بیلبائو

این فایل شامل تحلیل موزه گوگنهایم بیلبائو در قالب پاورپوینت دارای 48 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

از فروش چه فایل هایی می توان درآمد کسب کرد؟

تقریبا هر نوع فایلی که افراد به دنبال آن باشند را می توان در اینترنت فروخت. بعنوان مثال در حال حاظر سایت های زیادی هستند که با فروش فیلم و سریال به کسب درآمد از اینترنت مشغولند.

همچنین می توان از فروش فیلم های آموزشی و فایل های دانشجویی به درآمد بالایی دست یافت. و یا به فروش مقالات و کتاب های الکترونیکی پرداخت و از این طریق کسب درآمد کرد.

بطور کلی بخشی از فایل هایی که فروش زیادی دارند و در سایت های زیادی برای فروش قرار گرفته اند شامل موارد زیر می شوند:

دوره های آموزشی (آموزش نرم افزار، کسب و کار، مدیریت و ...) ، فیلم و سریال های خانگی ، کتاب های الکترونیکی ، فایل های دانشجویی و دانش آموزی (پاورپوینت، تحقیق، پروژه، جزوه، گزارش کار و ...) ، مقالات ، طرح های توجیهی ، نرم افزارها و بازی های کامپیوتری و موبایلی ، فایل های آماده اجرایی (نقشه ساختمان، نقشه های تاسیسات برقی و مکانیکی و فنی و ...) و ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 288
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 444
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 4,292
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 6,292
  • بازدید ماه : 10,725
  • بازدید سال : 49,304
  • بازدید کلی : 586,563