loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 18 یکشنبه 23 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت اطلاعات و جاسوسی نظامی

پاورپوینت اطلاعات و جاسوسی نظامی شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت اعلامیه ی جهانی حقوق بشر

پاورپوینت اعلامیه ی جهانی حقوق بشر شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود آشنایی خاک پوششی (فصل 4 از آموزش تولید قارچ دکمه ای به زبان ساده)

یکی از مهمترین بخش ها در تولید قارچ دکمه ای خاک پوششی بستر کشت است. که این خاک باید ویژگی های داشته باشد. در بعضی از واحد های تولید از خاک های ایرانی (با فرمول هاترکیبی خاص) به عنوان خاک پوششی استفاده می کنند ولی برخی از واحد های از خاک های آماده خارجی که در بسته بندی ارائه می شود استفاده می کنند.

دانلود آشنایی مراحل احداث واحد تولید قارچ دکمه ای (فصل 5 از آموزش تولید قارچ دکمه ای به زبان ساده)

موارد زیادی جهت احداث واحد تولید قارچ دکمه ای وجود دارد که قبل از هر چیز باید مشاوره های اولیه جهت محل انتخابی برای این منظور داشته باشید. قارچ دکمه ای بر خلاف تنفکر عموم مردم که فکر می کنند در قسمتی از خانه هم می شود این قارچ را کشت کرد، به محل و امکانات خاصی  نیاز دارد.

دانلود آشنایی با مراحل کشت قارچ دکمه ای ( فصل 6 از آموزش تولید قارچ دکمه ای به زبان ساده)

کشت قارچ دکمه ای بسیار دشوار و نیاز به تجربه بالا دارد در واحد های تولید قارچ معمولا برای هر 10 تا 15 سالن کشت یک سالن دار و یک کمک سالندار در نظر می گیرند. سالندار ها افرادی با تجربه هست و با روند کشت قارچ دکمه ای آشنایی کامل دارند.

دانلود پاورپوینت بررسی معماری شهرک مسکونی اکباتان

این فایل شامل بررسی معماری شهرک مسکونی اکباتان در قالب پاورپوینت و دارای 83 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایش اسلایدها   قرار داده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک و مدرسه ابتدایی Nikide saint-phalle فرانسه

این فایل شامل تحلیل مهدکودک و مدرسه ابتدایی Nikide saint-phalle واقع در فرانسه در قالب پاورپوینت و  دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده ست.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک Taka Tuka  -بررسی معماری مهدکودک Sunflower

این فایل شامل  بررسی دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های مهدکودک Taka Tuka  و  مهدکودک Sunflowerدر قالب پاورپوینت و  دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک و مرکز نگهداری کودکان OBژاپن - تحلیل مهدکودک ولز روبیو

این فایل شامل  بررسی دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های مهدکودک و مرکز نگهداری کودکان OB واقع در ژاپن و مهدکودک ولز روبیو در قالب پاورپوینت و دارای  45 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک Forskolan سوئد - تحلیل مهدکودک مدرن جیدینگ

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های  مهدکودک Forskolan سوئد و مهدکودک مدرن جیدینگ در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک های  Family Box ومهدکودک با کانسپتی از بازی لگو

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های مهدکودک های  Family Box ومهدکودک با کانسپتی از بازی لگو در قالب پاورپوینت و  دارای 39 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مهدکودک Chuon Chuon Kimو تحلیل مهدکودک Ho Chi Minh

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های مهدکودک Chuon Chuon Kimو مهدکودک Ho Chi Minh , اثرتیم طراحی KIENTRUC O ,  واقع در ویتنام  و یک نمونه موردی مهدکودک دیگر به عنوان هدیه خرید این فایل در نظر گرفته شده است  این فایل  در قالب پاورپوینت و  دارای 42 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل طراحی مهدکودک متناسب با معیارهای معماری

این فایل شامل تحلیل طراحی مهدکودک متناسب با معیارهای معماری دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل طراحی مهدکودک با فضای تعاملی از گروه معماری بیگ- تحلیل مهد کودک Timayui

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های مهدکودک با فضای تعاملی اثر گروه معماری بیگ و تحلیل مهد کودک Timayui در قالب پاورپوینت و دارای 35 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود بررسی معماری مهد کودک و شیرخوارگاه هانازونو - مهدکودک کیتا هیسا

این فایل شامل دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های  مهد کودک و شیرخوارگاه هانازونو و مهدکودک کیتا هیسا  در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت آموزش گام به گام روش تصمیم گیری چند معیاره ویکور

فایل پاورپوینت آموزش گام به گام روش تصمیم گیری چند معیاره ویکور(راهکار توافقی و بهینه سازی چند معیاره)،در حجم 21 اسلاید قابل ویرایش.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع مسکونی شار (علیرضا تغابنی)

فایل پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار (علیرضا تغابنی)،در حجم 38 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

دانلود پاورپوینت بررسی بیوفیلیک در شهر

فایل پاورپوینت بیوفیلیک در شهر (جغرافیا برنامه ریزی شهری)، در حجم 42 اسلاید قابل ویرایش ،همراه با یک هدیه ویژه.

دانلود پاورپوینت بررسی معماری موزه آبگینه تهران

ساختمان موزه ی آبگینه تهران یکی از بهترین و زیباترین ساختمان های برجای مانده از دوران قاجار است که در ابتدا در سال ۱۲۹۹ برای استفاده شخصی یکی از وزرای دوران مشروطیت بنام قوام السلطنه و به خرج خود او طراحی و بنا شده بود. از زمان ساخت تاکنون این بنا کاربری های مختلفی را به خود دیده است. پس از قوام مدتی به عنوان سفارت مصر و بعدها به عنوان بانک بازرگانی مورد استفاده قرار گرفته و نهایتا در سال ۱۳۵۶ شمسی توسط معماری اتریشی به نام هانس هولاین بازسازی شد و به موزه تغییر کاربری داد. این ساختمان به سبک التقاطی طراحی شده و دارای دو بخش درونی و بیرونی است. ساختمان بیرونی که برروی محور اصلی قرار دارد از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و ساختمان درونی تزئینات کمتری دارد.

دانلود پاورپوینت انواع در و پنجره

فایل پاورپوینت انواع در و پنجره، در حجم 54 اسلاید قابل ویرایش، همراه با یک هدیه ویژه.

دانلود پاورپوینت مدیریت بحران شهری

فایل پاورپوینت مدیریت بحران شهری، در حجم 67 اسلاید قابل ویرایش، همراه با یک هدیه ویژه.

دانلود پاورپوینت بررسی معماری طراحی مهدکودک C.O-بررسی معماری مهدکودک NO12

این فایل شامل بررسی معماری دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های  طراحی مهدکودک C.Oو مهدکودک NO12 دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت بررسی معماری طراحی کودکستان Frederiksvej -بررسی معماری مهد کودک دونات CIFI

این فایل شامل  تحلیل دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های کودکستان Frederiksvej و بررسی معماری مهد کودک دونات CIFI در قالب پاورپویت و دارای 64 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت مدل فرهنگی هافستد

پاورپوینت مدل فرهنگی هافستد شامل 39 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت مدیریت در سازمان های غیردولتی

پاورپوینت مدیریت در سازمان های غیردولتی شامل 22 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

تاثیر گرافیک بر طراحی سایت فروشگاهی

 

تاثیر گرافیک بر طراحی سایت فروشگاهی تنها جنبه تزیینی ندارد، بلکه گرافیک باید باعث دسترسی ساده تر کاربران به بخش های مختلف سایت شود و مرتب سازی محتوای سایت را هم در بر بگیرد. همچنین گرافیک قوی سایت باعث می شود که سایت شما حرفه ای تر بنظر برسد و اعتماد قشر اکثریت از بازدید کنندگان به آن جلب شود.

 

ضمن اینکه گرافیک سایت فقط مختص به تصاویر نیست و موارد مهم دیگری نیز در آن اثر گذار است، موارد مانند رنگ بندی سایت، فونت و اندازه و رنگ نوشته ها، فاصله خطوط، فاصله بخش های مختلف سایت فروشگاهی با یکدیگر، جلوه های ویژه و مواردی از این دست نیز در بین نکات مهم گرافیک سایت قرار می گیرند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

 

تاثیر گرافیک بر طراحی سایت فروشگاهی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 188
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 335
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 980
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,980
  • بازدید ماه : 7,413
  • بازدید سال : 45,992
  • بازدید کلی : 583,251