loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 13 شنبه 22 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت مسجد و عناصر آن

پاورپوینت مسجد و عناصر آن شامل 53 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت نگاهی ویژه به معماری آرامگاه حکیم عمر خیام نیشابوری

پاورپوینت نگاهی ویژه به معماری آرامگاه حکیم عمر خیام نیشابوری شامل 38 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت 25 کتابخانه‌ زیبای جهان

پاورپوینت 25 کتابخانه‌ زیبای جهان شامل 54 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم حمل‌و نقل هوشمند (ITS)

پاورپوینت آشنایی با سیستم حمل‌ و نقل هوشمند (ITS) شامل 46 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت علت دیرخوابیدن کودکان

پاورپوینت علت دیرخوابیدن کودکان دارای 50 اسلاید می باشد و برای دانشجویان رشته روانشناسی مناسب است .و همچنین برای والدینی که دغدغه دیر خوابیدن فرزند خود را دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

دانلود پاورپوینت معماری پست مدرن

پاورپوینت معماری پست مدرن  شامل 46 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت منطقه گرایی

پاورپوینت منطقه گرایی شامل 31 اسلاید (ویژه رشته مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت سبک معماری های تک

پاورپوینت سبک معماری های تک شامل 31 اسلاید (ویژه رشته مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت سازه های بلند

پاورپوینت سازه های بلند شامل 37 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت بتن متداول ترین ماده‌ی مورد استفاده در ساختمان سازی

پاورپوینت بتن متداول ترین ماده‌ی مورد استفاده در ساختمان سازی شامل 33 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت معماری نئوکلاسیک در دوره پهلوی اول

پاورپوینت نئوکلاسیک در دوره پهلوی اول شامل ‎  31اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت معماری کلاسیک

پاورپوینت معماری کلاسیک شامل ‎  49اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت محاسبه سرانگشتی عناصر ساختمان (نکات ریز اجرایی )

پاورپوینت محاسبه سرانگشتی عناصر ساختمان (نکات ریز اجرایی ) ‎ 31 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت سبک معماری ژاپن، کالبد سیال، الگوی زندگی

پاورپوینت سبک معماری ژاپن، کالبد سیال، الگوی زندگی ‎ 51 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت معماری گوتیک

پاورپوینت معماری گوتیک ‎ 38 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت سازه های متداول برای ساختمان های بلند

پاورپوینت سازه های متداول برای ساختمان های بلند ‎ 59 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت شناخت عرصه های مختلف در خانه های مسکونی

پاورپوینت شناخت عرصه های مختلف در خانه های مسکونی ‎  47اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری کاروانسرا

پاورپوینت کاروانسرا ‎ 47اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری برترین موزه‌های جهان از نظر طراحی

پاورپوینت برترین موزه‌های جهان از نظر طراحی ‎ 77 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت دهکده آرامش، بزرگترین مرکز تفریحی مشهد

پاورپوینت دهکده آرامش، بزرگترین مرکز تفریحی مشهد 36 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت تکنولوژی جدید در عایقکاری رطوبتی ساختمان

پاورپوینت تکنولوژی جدید در عایقکاری رطوبتی ساختمان 49 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت روش های اجرای شالوده های عمیق

 

پاورپوینت روش های اجرای شالوده های عمیق ۴۱ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت کانسپت در معماری

پاورپوینت کانسپت درمعماری 42 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت متره و برآورد ساختمان

پاورپوینت متره و برآورد ساختمان 31 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت زندگی نامه استاد محمد کریم پیرنیا

پاورپوینت زندگی نامه استاد محمد کریم پیرنیا 62 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

میزان درآمد از فروش فایل

میزان کسب درآمد از فروش فایل به متغیرهای زیادی بستگی دارد که از جمله آنها می توان به این موارد اشاره کرد: تعداد محصولات دانلودی، قیمت و پورسانت هر محصول، میزان دیده شدن محصول توسط مشتری، تعداد مشتریان و مخاطبان علاقه مند به محصول و ...

در واقع گاهی اوقات می توان از یک محصول ارزان قیمت که خواهان زیادی دارد ، درآمد بسیار خوبی کسب کرد و برعکس محصولی که قیمت و پورسانت بالایی دارد ولی مشتریان کمی حاظر به خرید آن هستند، درآمد چندانی به همراه نداشته باشد.

با تمام این توضیحات اگر بخواهیم درآمد یک بازاریاب فایل را بررسی کنیم می توان گفت که یک بازاریاب حرفه ای در اینترنت می تواند تا 100 میلیون تومان در ماه و حتی بیشتر از آن نیز درآمد داشته باشد. البته این بدان معنا نیست که همه بازاریاب های اینترنتی می توانند به چنین درآمدی برسند و در واقع علاوه بر متغییرهایی که ذکر شد ، میزان حرفه ای بودن یک بازاریاب نیز نقش تعیین کننده ای در میزان کسب درآمد او دارد.

یک بازاریاب خودش می تواند میزان درآمدش را تعیین کند؛ با انتخاب محصولات درست، تبلیغات اصولی، جذب مشتریان هدفمند و برنامه کاری دقیق و منظم و صبر برای کسب نتیجه مطلوب.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 170
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 411
  • آی پی دیروز : 278
  • بازدید امروز : 1,003
  • باردید دیروز : 412
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,415
  • بازدید ماه : 1,415
  • بازدید سال : 50,846
  • بازدید کلی : 588,105