loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 46 سه شنبه 18 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت بررسی معماری شهرک مسکونی  تفریحی درترکیه مجتمع مسکونی 35 سوکاک ترکیه

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی  مجتمع مسکونی  واقع در ترکیه در قالب پاورپوینت و  دارای 47 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است.

دانلود پاورپوینت همه چیز در مورد سازه های فضاکار

پاورپوینت همه چیز در مورد سازه های فضاکار ppt شامل 54 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری دانشگاه پلی‌تکنیک هنگ‌کنگ

این فایل شامل تحلیل دانشگاه پلی‌تکنیک هنگ‌کنگ اثر زاها حدید در قالب پاورپوینت و دارای 45 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت یوبوت ( U-Boot ) چیست؟

پاورپوینت یوبوت ( U-Boot ) چیست؟ ppt شامل 46 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت شیوه معماری خراسانی

پاورپوینت شیوه معماری خراسانی ppt شامل 52 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه تاریخ لهستان

پاورپوینت تحلیل موزه تاریخ لهستان دارای  30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن این پاورپوینت ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه دانشگاه آزاد برلین

این فایل شامل بررسی معماری کتابخانه دانشگاه آزاد برلین در قالب پاورپوینت  و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ارگ بم

پاورپوینت معماری ارگ بم ppt در 52 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری کلیسای سن پیتر

پاورپوینت معماری کلیسای سن پیتر ppt در 67 اسلاید زیبا  تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری کلیسای نوتردام

پاورپوینت معماری کلیسای نوتردام ppt در 32 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری سبک آذری

پاورپوینت معماری سبک آذری ppt شامل 33 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت بررسی معماری تاریخی یزد درقرون اولیه اسلامی

پاورپوینت بررسی معماری تاریخی یزد در قرون اولیه اسلامی شامل 45 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت تاریخ معماری جهان

پاورپوینت تاریخ معماری جهان ppt شامل 49 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت مساجد استانبول بناهای باشکوه امپراتوری عثمانی

پاورپوینت مساجد استانبول , بناهای باشکوه امپراتوری عثمانی ppt شامل 60 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت مصالح نوین ساختمانی

پاورپوینت مصالح نوین ساختمانی ppt شامل 42 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری بازار زنجان

پاورپوینت بازار زنجان ppt شامل 32 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت سبک معماری اصفهانی

پاورپوینت سبک معماری اصفهانی شامل 44 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه ارتباطات تهران 

پاورپوینت معماری موزه ارتباطات تهران ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه موسیقی راک و پاپ راس کلیه

پاورپوینت معماری موزه موسیقی راک و پاپ راس کلیه ppt در 41 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه باغ نارنجستان قوام

پاورپوینت موزه باغ نارنجستان قوام ppt در 42 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مرکز پمپیدو متز

پاورپوینت معماری مرکز پمپیدو-متز ppt در 43 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری بیزانس

پاورپوینت معماری بیزانس ppt شامل 31 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت پنج معمار برتر زن ایرانی

پاورپوینت پنج معمار برتر زن ایرانی شامل 30 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت ارگ بم، شاهکار هنر معماری

پاورپوینت ارگ بم، شاهکار هنر معماری شامل 39 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دانلود پاورپوینت ده آسمان‌ خراش برتر جهان

پاورپوینت ده آسمان‌ خراش برتر جهان ppt شامل 42 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

کسب درآمد از آموزش در اینترنت بدون سرمایه

جالب است بدانید که برای اینکه بتوانید از آموزش و تدریس در اینترنت به درآمد بالایی برسید، نیاز به هیچ سرمایه اولیه ای ندارید و فقط باید مهارت ها و تخصص خودتان را آموزش بدهید و و این آموزش را در ازای دریافت هزینه، در اختیار دیگران قرار بدهید. افراد زیادی وجود دارند که به دنبال کسب دانش و تخصص شما هستند و حاظرند در ازای دریافت آن به شما هزینه بپردازند.

و البته یکی از مزیت های مهم در کسب درآمد از آموزش این است که هیچ گونه ریسکی را به دنبال ندارد زیرا لازم نیست در ابتدای کار، برای آن سرمایه گذاری و هزینه کنید و می توانید بدون هیچ سرمایه ای، این کار را شروع کنید و از آموزش در اینترنت کسب درآمد کنید. حتی نیازی نیست که سایت داشته باشید و می توانید محصولات آموزشی خود را در سایت های همکاری در فروش فایل، منتشر کنید و فقط در صورت فروش آموزش هایتان، به این سایت ها کارمزد بپردازید.

ضمنا لازم نیست که تمام زمان خود را برای ساخت محصولات آموزشی صرف کنید و می توانید از زمان های آزادتان برای تولید این محصولات استفاده کنید و کم کم تعداد محصولات آموزشی خود را بیشتر کرده و درآمدتان را نیز افزایش دهید و پس از آن حتی می توانید این کار را به عنوان شغل اصلی و حتی تنها شغل خودتان انتخاب کنید و از این کار یک درآمد خوب و پایدار برای خود ایجاد کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

کسب درآمد از آموزش در اینترنت بدون سرمایه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,651
  • بازدید ماه : 7,958
  • بازدید سال : 35,361
  • بازدید کلی : 572,620