loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 14 پنجشنبه 13 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مهمانسرای عباسی اصفهان

در این فایل مهمانسرای عباسی واقع در  اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 41  اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی BUJEON GLOCAL Vision کره جنوبی

در این فایل مرکز فرهنگی BUJEON GLOCAL Visionکره جنوبی در قالب پاورپوینت و دارای 29  اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری دانشگاه مطالعات اسلامی QFIS قطر

این فایل شامل تحلیل تحلیل دانشگاه مطالعات اسلامی QFIS واقع در قطر در قالب پاورپوینت و دارای 43 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت مفهوم اسکرام چیست

پاورپوینت مفهوم اسکرام چیست شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد جاجرم

پاورپوینت معماری مسجد جاجرم ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد جامع گلپایگان

پاورپوینت معماری مسجد جامع گلپایگان ppt در 46 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد جامع نایین

پاورپوینت معماری مسجد جامع نایین ppt در 47 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد محدثین

پاورپوینت معماری مسجد محدثین ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد ادینه

پاورپوینت معماری مسجد ادینه ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد جامع دهلی نو

پاورپوینت معماری مسجد جامع دهلی نو ppt در 45 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد حاج شهبازخان و مسجد دلگشا

پاورپوینت معماری مسجد حاج شهبازخان و مسجد دلگشا ppt در 51 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد عمادالدوله کرمانشاه

پاورپوینت معماری مسجد عمادالدوله کرمانشاه ppt در 43 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری سازه چادری

در این فایل سازه چادری در قالب پاورپوینت و دارای 68  اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه فرش آذربایجان

در این فایل موزه فرش واقع در باکو آذربایجان در قالب پاورپوینت و دارای 45  اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری هتل 4 ستاره لوکس پارک لیسبون و تحلیل هتل NHOW  برلین

در این فایل دو نمونه موردی هتل با عنوان های  هتل 4 ستاره "لوکس پارک”لیسبون و  هتل NHOW  برلین در قالب پاورپوینت و دارای 36  اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری هتل پارامتریک AQSO لندن و تحلیل هتل Solaz

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی هتل با عنوان های هتل پارامتریک AQSO لندن و  هتل Solaz در قالب پاورپوینت دارای 36 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت میز خدمت چیست

پاورپوینت میز خدمت چیست شامل 31 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت آشنایی با پورتال و انواع آن

پاورپوینت آشنایی با پورتال و انواع آن شامل 39 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه کلاور مهد کودکی و دو نمونه موردی دیگر

در این فایل سه  نمونه موردی مهدکودک با عنوان های مهدکودک خانه كلاور ؛ مهد کودک بین المللی Lion و مهد کودکی مدرن در کشور روسیه در قالب پاورپوینت و دارای 42 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مرکز ورزشی TUCHENY تایوان

این فایل شامل تحلیل مرکز ورزشیTUCHENYتایوان در قالب پاورپوینت دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان روزن تهران

این فایل تحلیل ساختمان روزن تهران  در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مدرسه ابتدایی Puig lescadiretes اسپانیا

در این فایل تحلیل مدرسه ابتدایی Puig lescadiretes واقع در اسپانیا در قالب پاورپوینت و دارای 18 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مدرسه آزاد APAP و دو نمونه موردی دیگر

 در این فایل سه نمونه موردی مدرسه با عنوان های مدرسه آزاد APAP ؛  مدرسه Longyuan و  مدرسه بنیاد برادسکو در قالب پاورپوینت و دارای 58  اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری دانشکده پزشکی و مرکز درمانی LAUSANNE سوئیس و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی مرکز درمانی با عنوان های   مرکز درمانی LAUSANNE سوئیس؛ تحلیل مرکز جراحی قلب سلام وتحلیل بیمارستان خصوصی در Villeneuve D'Ascqدر قالب پاورپوینت دارای 49 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مرکز بنیاد فرهنگی Stavos niarchos یونان

این فایل شامل تحلیل مرکز بنیاد فرهنگی Stavos niarchos یوناندر قالب پاورپوینت دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

2 گیگابایت فضای هاست یک ساله رایگان

 

یکی از مواردی که پس از ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی از ما تحویل می گیرید 2 گیگابایت فضای هاست یک ساله رایگان است که اطلاعات سایت شما را پس از طراحی در آن بارگزاری می کنیم.


 

دامنه IR رایگان یک ساله

 

همچنین با ثبت سفارش خود، یک دامنه ir رایگان یک ساله نیز دریافت خواهید کرد. شما می توانید قبل از تحویل سایت، نام دامنه انتخابی خود را به ما اطلاع دهید و شناسه ایرنیک خود را برای ما ارسال کنید تا آن دامنه را به نام شما ثبت کنیم و در پنل ایرنیک خودتان می توانید آن را مشاهده نمایید.

 

در صورتی که برای ساخت شناسه ایرنیک نیاز به راهنمایی داشتید، می توانید این موضوع را با ما در میان بگذارید تا راهنمایی های لازم را برای شما ارسال کنیم.

 

پشتیبانی رایگان

 

یکی دیگر از خدماتی که پس از ثبت سفارش دریافت می کنید، پشتیبانی 3 ماهه رایگان خواهد بود که از زمان تحویل پروژه تا 3 ماه ویرایش های لازم شما را در سایتتان انجام خواهیم داد.

 

پشتیبانی شامل ویرایش بخش های ظاهری و امکانات موجود می باشد و افزودن امکانات جدید جزو پشتیبانی محسوب نمی شود.

 

سفارش طراحی سایت فروشگاهی با هاست و دامنه رایگان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 195
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,786
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,786
  • بازدید ماه : 8,219
  • بازدید سال : 46,798
  • بازدید کلی : 584,057