loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 15 سه شنبه 11 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت مشخصات فنی عمومی کارهای ساختمانی

ملات قیر از 5000 سال قبل ، در ساختمانهایی نظیر برج بابل به کار رفته است . امروزه ملات ماسه آسفالت را برای قشر رویه پیاده روسازی ها، پوشش محافظ قشر نم بندی بامها، پر کردن درز قطعات بتنی کف پارکینگها و پیاده روها و مانند اینها مصرف می کنند.

دانلود پاورپوینت مصالح مدرن ساختمانی

با توجه به تحولات قرن اخیر که در کلیه علم  فنون منجمله در صنعت ساختمان سازی ایجاد گردید و با توجه به رشد روزافزون جمعیت و احتیاج جوامع بشری به مسکن بیشتر و در نتیجه احتیاج به گسترش شهرها کارشناسان متوجه شدند که اگر شهرها بطوری افقی گسترش یابد رسانیدن سرویسهای شهری مانند آب و برق و تلفن – گاز و همچنین پست-آسفالت و غیره به شهروندان با مشکل مواجه خواهد گردید. بدین لحاظ تشخیص دادند که شهرها می باید به طور عمودی گسترش یابد در نتیجه ساختمان های یک یا دو طبقه قرون 18 و 19 به ساختمان های بلند قرن بیستم تبدیل گردید.

دانلود پاورپوینت نور در معماری

نورشفافترین ،نرمترین ، آساترین وارزانترین مواد ساختاری موجود در تولیدکیفیت ها واشیای موردنیاز محیط انسانی است چیزی است که امکان شخصیت سازی وحیات بخشیندن به فعالیتهای روزمره وبازنمائی زندگی درتصورات وحالات روانی متغیررا فراهم می سازد

دانلود پاورپوینت تحلیل فِنگ شویی

اكثر انسانها نسبت به محیط زندگی خود بی توجه هستند و از تاثیراتی كه این محیط بر وجودشان می گذارد غافل اند . حال آنكه گفته می شود محیطی كه در آن زندگی می كنیم محیط كاملی است كه بر مبنای فعل و انفعالات متقابل نظام خورشیدی(آسمان) ، محیط اطراف(زمین) و تاریخ تولد(فردیت)‌بنا شده است . بنابراین برای یك زندگی آرام و متعادل ، همنوایی با نظام خورشیدی ، زمین و حتی تاریخ تولد ضروری به نظر می رسد . این همنوایی و هماهنگی توسط روشهایی چون فنگ شویی ایجاد می شود .

دانلود پاورپوینت تکنولوژی بتن خودتراکم scc

الف- وقتي که بتن تازه تهيه شده و خميري است: کارايي خوب داشته باشد، راحت ريخته و جا داده شود بدون اينکه سنگدانه هاي ريز و درشت از هم و از دوغاب سيمان جدا شوند، گوشه و زواياي قالب را پر کند و ميلگردهاي آرماتور را (در صورت وجود) احاطه نمايد.

دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری جهان 1175 معماری ساسانیان

تاريخ معماري ايران به دو بخش اصلي ، معماري قبل و بعد از اسلام تقسيم مي شود. 

هر دو بخش معماري ايران، چه بخش قبل از اسلام كه دو دوره درخشان طولاني و چندين صد ساله هخامنشي و ساساني را در بر مي گيرد و چه بخش بعد از اسلام كه حداقل تا زمان صفوي ، يعني در يك دوره هزار ساله ، سير تكاملي مستمري داشته است، از قسمت هاي مهم تاريخ معماري جهان به حساب مي آيند .

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی داربستها

در سراسر جهان، تروما شايع ترين علت مرگ و بيماري در ميان افراد 44-3 سال محسوب مي شود. بنابر گزارش سازمان جهاني کار (ILO) هر ساله 1.1 ميليون مرگ بر اثر بيماري و حوادث ناشي از کار در جهان اتفاق مي افتد.

دانلود پاورپوینت آشنایی با نظریه خطا

پاورپوینت آشنایی با نظریه خطا شامل 22 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود پاورپوینت زندگینامه حاجی میرزا آقاسی

پاورپوینت زندگینامه حاجی میرزا آقاسی شامل 31 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل خانه مسکونی Alpha و دو نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل سه خانه مسکونی با عنوان های خانه مسکونی Alpha +  یک ساختمان مسکونی در خیابان Vase Stajića / Kuzmanov and Partners و ساختمان مسکونی سیپان / استودیوی RYRAدر قالب پاورپوینت و دارای 49 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خوابگاه دانشگاهMIT درآمریکا

این فایل شامل تحلیل خوابگاه دانشگاهMIT درآمریکا در قالب پاورپوینت و دارای 19اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مرکز نمایشگاهی بازاریابی خلیج پرینس

این فایل شامل تحلیل مرکز نمایشگاهی بازاریابی خلیج پرینس در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری غرفه نمایشگاهی الکترونیک در چین SIADR و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی غرفه نمایشگاه با عنوان های  غرفه نمایشگاهی الکترونیک در چین + اکسپو پاویون لهستان 2010 و اکسپوی جهانی باغ پکن در قالب پاورپوینت و دارای 62 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری باغ ایرانی در نهمین اکسپوی جهانی باغ پکن

این فایل شامل تحلیل  باغ ایرانی در نهمین اکسپوی جهانی باغ پکن در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری دانشگاه آیووا و دو نمونه موردی دیگر 

این فایل شامل تحلیل سه  نمونه دانشکده هنر با عنوان های   دانشکده هنر دانشگاه آیووا  + دانشکده معماری McEwen و دانشکده معماری Abedian  در قالب پاورپوینت و دارای 73  اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مدرسه نیو سیتی و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی مدرسه با عنوان های  مدرسه نیو سیتی + مدرسه Skovbakke و  مدرسه Alfa Omega  در قالب پاورپوینت و دارای 44 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت بررسی معماری ساختمان تجاری  اداری میکا ۹۱۱

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان تجاری - اداری میکا ۹۱۱در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنرهای مدرن فردریک وایزمن

این فایل شامل تحلیل موزه هنرهای مدرن فردریک وایزمن در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنرهای معاصر MAIIAM تایلند و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موزه با عنوان های  موزه هنرهای معاصر MAIIAM- تایلند+ موزه اشتودل / اشنایدر + شوماخر و  موزه اردوسدر قالب پاورپوینت و دارای 51 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری کتابخانه عمومی دس موینس

این فایل شامل تحلیل تحلیل کتابخانه عمومی دس موینس  در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری آسایشگاه بیماران مبتلا به آلزایمر در فرانسه

در این فایل آسایشگاه بیماران مبتلا به آلزایمر در فرانسه واقع مورد بررسی قرار گرفته است این فایل دارای 21اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان اداری P.S.P تهران

این فایل شامل تحلیل ساختمان اداری P.S.P - تهران در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مووی پارک واندا در چین

این فایل شامل تحلیل تحلیل مووی پارک واندا  واقع در چین  در قالب پاورپوینت و دارای 18 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت بررسی خانه‌های هوشمند

خانه هوشمند معمولاً یک خانه یا ساختمانی است که در آن از تجهیزات خاصی با ساختار ویژه جهت کنترل و مانيتورينگ خانه استفاده مي گردد.

فرض كنيد در يك زمستان سرد ناگهان تصميم مي گيريد كه تعطيلات آخرهفته را به دور از جنجال و هياهوي شهر شلوغ خود با استراحتي كوتاه در يكي از شهرهاي خوش آب و هواي كشور بگذرانيد . تصور كنيد در هنگام بازگشت به سوي محل سكونت خود با يك پيام كوتاه از طريق تلفن همراهتان به راحتي محيط خانه را پذيراي حضور خود مي كنيد.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری هنرستان موسیقی Maizières و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی هنرستان موسیقی با عنوان هنرستان موسیقی Maizières + تحلیل هنرستان موسیقی گراند پارک ورسای / جولی و لوآرت؛ هنرستان موسیقی ایکس آن پرووانس | کنگو کوما و همکاران و هنرستان موسیقی در منطقه 17 هجدهم پاریس / معماری بازالتدر قالب پاورپوینت و دارای62 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است.

4 مورد از بهترین راه های کسب درآمد برای دانشجویان

4 روش پولساز برای دانشجویان

دوران دانشجویی یکی از فرصت های ویژه ای هست که میشه ازش برای شروع یه کسب و کار عالی و پردرآمد هم استفاده کرد. افراد زیادی هستن که کسب و کار اصلی خودشون رو از همون دوران دانشجویی شروع کردن و بعد از اتمام تحصیلات ، کارشون رو گسترش دادن و خیلی زودتر از بقیه تونستن به موفقیت برسن.

اگه واقعا دنبال روش هایی هستید که در کنار تحصیل بتونید درآمد خوبی رو هم کسب کنید ، در ادامه با درآمد برتر همراه باشید تا 4 مورد از بهترین راه های کسب درآمد برای دانشجویان از این روش ها رو معرفی کنم.

برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

4 روش برای کسب درآمد دانشجویان از اینترنت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 168
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 337
  • آی پی دیروز : 278
  • بازدید امروز : 566
  • باردید دیروز : 412
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 978
  • بازدید ماه : 978
  • بازدید سال : 50,409
  • بازدید کلی : 587,668