loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 15 سه شنبه 11 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری پایدار ساختمان اداری Polyades سوییس و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل ساختمان اداری Polyades سوییس+ ساختمان اداری Fair-Haired Dumbbell  و ساختمان اداری / طراحی EXH در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان اداری نارنجستان و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه ساختمان اداری با عنوان های  ساختمان اداری نارنجستان+ ساختمان اداری زرتشت و ساختمان اداری Osotspa در قالب پاورپوینت و دارای 52 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان تلفیقی Lehtikangas آلمان با کاربری آموزشی و دو نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل ساختمان تلفیقی Lehtikangas آلمان با کاربری آموزشی+ مدرسه والدورف در پرنزلاوئر برگ  و مدرسه مرلیجن LOW Architecten در قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری طراحی پارکینگ و ساختمان اداری الهیه و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل طراحی پارکینگ و ساختمان اداری الهیه+ پارکینگ در سئول و پارکینگ شهر سانتا مونیکا شماره 6در قالب پاورپوینت و دارای 38 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت بررسی معماری سیتی هال لندن

این فایل شامل بررسی معماری سیتی هال لندن در قالب پاورپوینت و دارای 35 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری سالن همایش Valpoi Busstand هند و دو نمونه موردی دیگر 

این فایل شامل تحلیل سه نمونه سالن همایش با عنوان های  سالن همایش Valpoi Busstand  هند+ سالن کنفرانس جدید برای سازمان WIPO و  تالار کنفرانس و آمفی تئاتر پلاسنسیادر قالب پاورپوینت و دارای 47 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری سالن کنسرت فیلارمونیک

این فایل شامل تحلیل سالن کنسرت فیلارمونیک در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری دبیرستان Braamcamp Freire

این فایل شامل تحلیل دبیرستان Braamcamp Freire در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری دانشگاه زنان اوها

این فایل شامل تحلیل دانشگاه زنان اوها در قالب پاورپوینت و دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان اداری بانک Co Op در قبرس و دو نمونه دیگر

این فایل تحلیل ساختمان اداری بانک Co Op در قبرس+ دو نمونه دیگر در قالب پاورپوینت و دارای 42اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خوابگاه مدرسه Stowe / معماری MICA + دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل خوابگاه مدرسه Stowe / معماریMICA + خوابگاه دانشجویی TIETGEN
و خوابگاه  بوسلبورگ اثر Kresings GmbH در قالب پاورپوینت و دارای 49 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مرکز موسیقی Ryan دانشگاه Northwestern

این فایل شامل تحلیل مرکز موسیقی Ryan دانشگاه Northwestern در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد الارشاد در اندونزی + دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  سه نمونه مسجد با عنوان های مسجد الارشاد در اندونزی+ مسجد مدرن Punchbowl  و مسجد مصر“Basuna در قالب پاورپوینت و دارای 41 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مدرسه معماری در انسیتوی تکنولوژی سلطنتی

این فایل شامل مدرسه معماری در انسیتوی تکنولوژی سلطنتی در قالب پاورپوینت و دارای  23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری کافه Cella پرتغال + دو نمونه موردی دیگر

پاورپوینت مطلق گرایی اخلاقی شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت زندگی نامه آیت الله سید حسین بروجردی

پاورپوینت زندگی نامه آیت الله سید حسین بروجردی شامل 39 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت تحلیل طراحی پل عابر پیاده حقانی+ دو نمونه موردی دیگر 

این فایل شامل تحلیل طراحی سه نمونه پل عابر پیاده با عنوان های  پل عابر پیاده حقانی+ طراحی پل اسپلیت ( پل شکاف ) در شهر شنژن چین و  پل عابر تراورسینا در قالب پاورپوینت و دارای 37اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ساختمان مسکونی کهریزک

این فایل شامل تحلیل ساختمان مسکونی کهریزک در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت سازه های پوسته ای پیش ساخته

نیاز گسترده و روز افزون جامعه به ساختمان و مسکن، ضرورت استفاده از سیستم های ساختمانی و مصالح جدید به منظور ارتقا کیفیت ساخت ، افزایش سرعت ساخت ، افزایش عمر مفید ساختمان ها ، سبک سازی و افزایش مقاومت در برابر زلزله را بیش از پیش مطرح ساخته است .

دانلود پاورپوینت مطالعات منطقه 6 شیراز

این منطقه در شمال غرب شیراز واقع شده است و از سمت جنوب شرقی به منطقه یک ، از شمال غرب به سمت جاده سپیدان و یاسوج و از جنوب غربی به سمت کوه دراک منتهی می شود . 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه کاوه در تهران

این فایل تحلیل خانه کاوه در تهران میلواکی در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ویلای KDP + دو نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه ویلا با عنوان های  ویلای KDP + ویلای باغ گل لواسان  و ویلای مسکونی UP در قالب پاورپوینت و دارای 43 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

معماری موزه و اصول طراحی آن

 

اصولا موزه به محلی گفته می شود که در آن مجموعه‌ای از آثار باستانی، صنعتی، هنری و اشیاء باارزش نگه داری می شوند و ان ها را در معض نمایش همگان قرار می دهند.

 

موزه از نظر سازمان جهانی یونسکو

 

اما سازمان جهانی یونسکو تعریف مخصوص خود را برای موزه در نظر گرفته است. این سازمان موزه را اینگونه تعریف می کند :

موزه مؤسسه ‌ای دائمی است و بدون هدف مادی که درهای آن به روی همگان باز است و در خدمت جامعه و پیشرفت آن فعالیت می‌کند. هدف موزه‌ها، پژوهش در آثار و شواهد به‌ جای‌ مانده انسان و محیط زیست و گردآوری آثار، حفظ و بهره ‌وری معنوی و ایجاد ارتباط بین این آثار به ویژه به نمایش گذاردن آن‌ها به منظور بررسی و بهره معنوی است.

 

برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

معماری موزه و اصول طراحی آن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 197
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 339
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,179
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,179
  • بازدید ماه : 7,612
  • بازدید سال : 46,191
  • بازدید کلی : 583,450