loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 11 دوشنبه 10 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت بررسی طرح معماری 3

سیستم اجتماعی ایران-نابسامانی های تاریخی=پنهان کردن دفینه های گرانبها در دل کوه نکاتی در باب

دانلود پاورپوینت نور پردازی در فضای باز

نور نه تنها به عمل دیدن کمک می کند بلکه آدم را قادر به احساس کلی و منسجم از محیط اطراف می نماید و عاملی است که کنترل فرد را بر محیط اطراف افزایش می دهد و تأثیرات آن به اشکال مختلف می تواند منجر به ایجاد آسایش یا عدم آرامش روانی شود. ویژگی های کمی و کیفی نور در رنگ، سایه، حرکت، ابعاد، جهت و کمیت نور جدا از ویژگی های محیطی آن در زیر معرفی شده است.

دانلود پاورپوینت فناوری نانو در صنعت ساختمان

فناوری نانو در صنایع ساختمان نقش بسزایی دارد، در این راستا بیشترین سهم را صنایع فولاد، شیشه وبتن ایفا می کنند.

کاربرد نانو ذرات در صنعت ساختمان که مهمترین آن ها نانولوله های کربنی (CNT) و دی اکسید تیتانیومtio2)  ) هستند، عموما در سازه های اصلی باعث افزایش خواص مکانیکی نمونه ها شده و در بخش نازک کاری نیز کاربرد نانو پوشش ها در نمای داخلی وخارجی ساختمان ها نیز از اهمیت ویژه ای برخورداراست.

دانلود پاورپوینت بررسی معماری کاخ های نیاوران و گلستان

واقع در گوشه شمال شرقی باغ نیاوران قرار دارد. این کاخ در مجموعه باغ نیاوران در میدان شهید باهنر (میدان نیاوران) تهران واقع شده است.

دانلود پاورپوینت معماری مدرسه کوپر یونیون نیویورک

شناخت معماری با شناخت عوامل تشکیل دهنده آن آغازمی شود. این برداشت در بر گیرنده کلیه عناصر کالبدی و ساختاری است و امور و مسائل جامعه شناختی فرهنگی - که از شاخه علوم انسانی نشأت گرفته -کلیتی را می سازد که بدان <معماری> اطلاق می شود .

دانلود پاورپوینت بررسی آشنايي با معماري جهان

كلمه رنسانس مشتق شده از دوره زيباشناسي آزاد به معني ( تولدي دوباره ) است .
به نوشته تاريخ دانان فرانسوي سبك رنسـانـس براي اولين بار توسط  Jules Michelet 
بكار گرفته شده و اين سبك در بـر گيـرنده دوره بدل كلاسيك و روش باستاني روميـها
 مي باشد .

دانلود پاورپوینت بررسی پروژه انواع سقف ها

سقف ساختمان ها را به دلايل مختلف و با توجه به نوع كاربري با چند نوع مصالح و روش هاي خاص ، اجرا مي كنند كه در اين پروژه به انواع آن ها و مصالح تشكيل دهنده و نحوه اجراي آن ها بطور كامل اشاره مي كنيم.

دانلود زندگی نامه آیه الله قاضی طباطبایی

خرید و دانلود

پاورپوینت زندگی نامه آیه الله قاضی طباطبایی شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت زندگینامه آیت الله هاشمی رفسنجانی

پاورپوینت آیت الله هاشمی رفسنجانی شامل 30 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت دیوارهای بتن مسلح با عایق ماندگار

دیواری پرشونده با بتن هستند که قالب دیوارها دائمی بوده و بعد از بتن ریزی به عنوان جزئی از دیوار محسوب شده و بصورت عایق حرارتی عمل می‌کند این سیستم برای اولین بار در کشور آلمان ابداع شد و پس از آن در اروپا و سپس در سراسر دنیا به سرعت گسترش یافت.

در حال حاضر بیش از ۸ درصد ساختمان‌های با ارتفاع کم و متوسط در امریکا و کانادا با این سیستم ساخته می‌شوندICFانقلابی در پیشرفت صنعت جهانی ساختمان برای ساختمانهای مسکونی، تجاری و سازمانی است که استفاده روزافزون آن به دلیل راحتی بی نظیر آن، بهره‌وری انرژی و کاهش هزینه‌ها در قیاس با دیگر روشها قابل توجه است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه اخوان سیگاری (خانه تراب یزد)

این فایل شامل تحلیل معماری خانه اخوان سیگاری (خانه تراب یزد)  در قالب پاورپوینت و دارای 25 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مرکز فرهنگی ایوب در ترکیه

در این فایل مرکز فرهنگی ایوب واقع  در ترکیه در قالب پاورپوینت و دارای 20  اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت بررسی معماری ساختمان مسکونی دریاگوشه

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان مسکونی دریاگوشه در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری آپارتمان مسکونی سپهر و یک نمونه موردی  دیگر

این فایل شامل تحلیل آپارتمان مسکونی سپهر و  خانه ویلایی- استدیو ARRILLAGA PAROLA Arquitectosو در قالب پاورپوینت و دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری برج های Grove at grand Bay آمریکا

این فایل شامل تحلیل برج های Grove at grand Bay واقع در آمریکا در قالب پاورپوینت و دارای 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری مرمت خانه رجائی

مشهد ، مرکز استان پهناور خراسان ، اکنون با حدود دویست کیلومتر مربع و دو میلیون جمعیت دومین شهر ایران پس از تهران است . این شهر میان دو رشته کوه هزار مسجد و بينالود قرار گرفته است. شهر مشهد در ساحل راست کشف رود و شمال شرقی ایران و خراسان واقع است. میانگین ارتفاع آن از سطح دریا حدود یکهزار متر و طول و عرض جغرافیایی آن از نصف النهار گرینویچ59 درجه و 38 دقيقه و از خط استوا در شمال 36 درجه و 16 دقيقه است. هوای آن بسیار متغیر و باران سالانه اش بین 20 تا 60 سانتیمتر است.شهر مشهد بر روي خط زلزله قرار دارد.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مجتمع تجاری Mediacite بلژیک

این فایل شامل تحلیل مجتمع تجاری Mediacite واقع در  بلژیک در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری مسجد Sancaklar حس عبادت در زیرزمین

این فایل شامل تحلیل مسجد Sancaklar، حس عبادت در زیرزمین در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی اخلاق اداری

تعریف اخلاق اخلاق جمع خُلْق و خُلُق مي باشداين دو واژه در اصل به يك ريشه باز مي گردد .

خُلُق به معناي هيات و شكل و صورتي است كه انسان با چشم مي بيند و ُخلْق به معناي قوا و سجايا و صفات دروني است كه با چشم دل ديده مي شود. ملكه‏اى است پايدار در نفس آدمى كه سبب مى‏شود، كارها به آسانى انجام پذيرد بدون نياز به انديشه و نگرش علم‌ اخلاق امروز در تعريف‌ علم‌ اخلاق تمام‌ توجه‌ به‌ رفتار بايسته‌ آدمي‌است‌.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری سالن بدنسازی دشت نور مازندران

این فایل شامل تحلیل سالن بدنسازی دشت نور واقع در مازندران در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت پروژه نقد بنا (کليسای نوتردام)

ادوارد ژان نرت- گریس (Charles Eduard Jeanneret-Gris) با نام مستعار لوکوربوزیه Le Corbusier در 6 اکتبر 1887 در لشودفوند (به فرانسوی: La Chaux de Fonds)، شهر کوچکی در شمال غربی سوئیس، در نزدیکی مرز فرانسه متولد شد  (وفات 27 آگوست 1965). لو کوربوزیه علاقهٔ زیادی به هنرهای بصری داشت و نزد شخصی به نام چارلز لپلاتنیه، که معلم یک مدرسهٔ هنرهای زیبای محلی بود به آموختن مبانی هنر پرداخت .

دانلود پاورپوینت قنات از عجایب دنیا

مجموعه اي از چند ميله و يك كوره (يا كوره هاي) زير زميني كه با شيبي كمتر از شيب سطح زمين، آب موجود در لايه (يا لا يه هاي) آبدار مناطق مرتفع زمين يا رودخانه ها يا مردابها و بركه ها رابه كمك نيروي ثقل و بدون كاربرد نيروي كشش و هيچ نوع انرژي الكتريكي يا حرارتي با جريان طبيعي جمع آوري ميكند و به نقاط پست تر مي رساند .

دانلود پاورپوینت استفاده از اعداد در معماری

بیشتر سنت‌ها و فرهنگ‌ها اعداد و اشکال از تقدس و گاهی شومی و همچنین کارکردهای خاصی برخوردار بوده اند كه تا امروز هم از اهمیت آن‌ها کاسته نشده است. فیثاغورث و یارانش اعتقاد داشتند که همه نمودهای جهان، چه زمینی و چه آسمانی بازتابی از اعداد هستند. ازنظر افلاطون اعداد مظهر هماهنگی عالمند و از نظر ارسطو، عدد منشأ و جوهر همه چیز است. در فلسفه یونانی اعداد فرد مذکر و اعداد زوج مؤنثند و این یعنی اینکه اعداد جنسیت دارند. یا به عبارتی آن‌ها را دارای شعور فرض می‌کردند. از زبان فیلولائس که از شاگردان بزرگ فیثاغورث بوده، بیان شده است:« هر چیز که بتوان آن را شناخت، عدد دارد، زیرا ممکن نیست که بتوان بدون عدد چیزی را درک کرد یا شناخت.

دانلود پاورپوینت معماری کاروانسرای قلعه خرگوشی

كاروانسراها، مهمانخانه هاي بين راهي كشور ايران در طي قرون متمادي گذشته بوده و سابقه آن به دوره هخامنشي يعني بيش از دو هزار و پانصد سال قبل مي رسد. در مسير راه هاي مهم بين شهري، كاروانسرا ها به فاصله مسافتي كه كاروان در يك روز مي توانسته طي كند، ساخته مي شده است.

کسب درآمد برای مدرسین با 6 روش کاربردی

اگه مدرس هستید و قصد دارید که درآمد بیشتری از تدریس کردن به دست بیارید ، باید از روش های بیشتری برای کسب درآمد استفاده کنید و تو این بخش میخوایم 6 روش کاربردی کسب درآمد برای مدرسین رو بررسی کنیم.

تدریس و آموزش دادن یکی از مشاغل محبوب و در عین حال پردرآمد محسوب میشه چون شما اطلاعاتی که بهش علاقه دارید رو به دیگران آموزش میدید و در عین حال درآمد هم کسب می کنید.

تو این پست میخوایم بررسی کنیم که یک مدرس از چه روش هایی می تونه درآمد کسب کنه.

برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

کسب درآمد برای مدرسین با 6 روش کاربردی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 8,142
  • بازدید سال : 35,545
  • بازدید کلی : 572,804