loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 21 یکشنبه 09 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت مديريت و نگهداري ساختمان

مديريت و نگهداري ساختمان، يكي از موضوعات مهم در مديريت ساختمان مي باشد، كه تاكنون در كشور ما مورد توجه جدي قرار نگرفته است. بطور كلي دوره ي تعمير و نگهداري ساختمان در حدود نود و پنج درصد
 دوره ي حيات يك ساختمان را، از زماني كه مفهوم ذهني ساخت شكل مي گيرد تا پايان عمر آن به خود اختصاص مي دهد. با اعمال يك سيستم مناسب مديريتي در بخش تعمير و نگهداري نه تنها مي توان كيفيت ساختمان را افزايش داد، بلكه امكان بهينه سازي هزينه ها نيز فراهم مي گردد.

 

 

دانلود پاورپوینت ساختمان و تجهیزات کتابخانه

معماري ساختمان كتابخانه و اهميت و جايگان آن دربين ديگر ساختمان هاي محل استقرار كتابخانه موضوع بعدي است كه در اين كتاب مورد توجه قرار مي گيرد .

دانلود پاورپوینت مصرف انرژی در ساختمان

بر اساس گزارش سازمان بهینه سازی مصرف سوخت 40% مصرف انرژی کل کشور مربوط به بخش ساختمان می باشد.

 عایق کردن دیوارها و دوجداره کردن  پنجره ها باعث جلوگیری از پرت انرژی در ساختمان می شوند.
 اما تولید ، توزیع و مصرف انرژی را بهینه و مدیریت نمی کنند...!!!

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ورزشگاه المپااشتادیون برلین

این فایل شامل تحلیل ورزشگاه المپااشتادیون واقع در برلین در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری O House سوییس و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه ویلا با عنوان های تحلیل O House سوییس + ویلا R01 در طالقان در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری طراحی معماری قوی برج رصدخانه بیروت

این فایل شامل تحلیل طراحی معماری قوی برج رصدخانه بیروت در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری برج البحر Al Bahr Towers امارت متحده عربی

این فایل شامل تحلیل برج البحر Al Bahr Towers واقع در امارت متحده عربی در قالب پاورپوینت و دارای 38 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری برج تروییکا مالزی

این فایل شامل تحلیل برج تروییکا واقع در مالزی در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری برج سبز قبرس

این فایل تحلیل برج سبز – قبرس / معمار Jean Nouvel در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری برج های Veer  آمریکا

این فایل شامل تحلیل برج های Veer   واقع در آمریکا اثر معماران Murphy + Jahn در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری پارک تفریحی دانمارک و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه موردی پارک با عنوان های پارک تفریحی دانمارک اثر گروه معماری EFFEKT + پارک فرهنگی خلیج شنژن  در قالب پاورپوینت و دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری تالار کنسرت لیموژ (زنیت)

این فایل شامل تحلیل تالار کنسرت لیموژ (زنیت)در قالب پاورپوینت و دارای 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری خانه B10 اشتوتگارت

این فایل شامل تحلیل خانه B10 – اشتوتگارت اثر گروه معماری Werner Sobek در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود سابلیمینال صوتی افزایش قد

قد همواره یکی از ملاک های اصلی زیبایی برای هر انسانی بوده است.

بیشتر قریب به اتفاق انسانها دوست دارند قد بلندی داشته باشند.

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری فولدینگ

فولد: چین و لایه/ لایه های هزار تو
هر لایه در کنار لایه دیگر، همه چیز در کنار هم است.

هیچ اندیشه ای بر دیگری ارجحیتی ندارد، تفسیری بالاتر و فراتر از دیگری نیست، همه چیز افقی است.

دانلود پاورپوینت اجرای سازه های فولادی

به نظر می رسدکه بشراولیه آهن را از طریق سنگهای آسمانی شناخته باشد
- تاریخ دقیق استفاده بشر از آهن معلوم نیست ولی قدمت آن به 5000سال می رسد.

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری انواع درب

در تمام کشور های پیشرفته و صنعتی استفاده از این نوع درب ها به خاطر پایین ترین ضریب پرت انرژی رایج و از اهمیت خاصی برخوردار بوده است . اکثر طراحان بزرگ در طراحی های مدرن ، پست مدرن ، سبز ، کلاسیک و ... از این نوع درب استفاده می کنند . اهمیت پرت انرژی ، ضریب امنیت بالا ، ورود و خروج مجزا و زیبایی از مسایلی است که تمام طراحان را وادار به استفاده از این نوع درب ها نموده است .

دانلود پاورپوینت بررسی معماری دیکانستراکشن

قبل از بررسی ویژگیهای معماری دیکانستراکشن و فولدینگ ابتدا باید به فلسفه ای که این دو نوع معماری از آن ملهم گردیده اشاره می کنیم .

مکتب ساختار گرایی (ساخت گرایی که در نقطه مقابل با دیکانستراکشن فرار دارد ، به عنوان یک روش تجزیه و تحلیل ، در ابتدا توسط فردیناند سوسور در زبان شناسی وارد و گسترش پیدا کرد . ساخت گرایی ریشه های خودش به طور مستقیم در هرمنوتیک دارد . هرمنو تیک که در آن به بررسی شناخت و فهم و تفسیر متن می پردازد ، ابتدا در زبان شناس مطرح بود ، اما در فلسفه ، روان شناسی ، جامعه شناسی نیز گسترش یافت . در اینجا متن دیگر متن مورد نظر زبان شناسان نیست بلکه متن به مثابه هستی و پدیده های عالم است.

دانلود پاورپوینت درز انبساط در ساختمان

درز های انبساط باید به طریقی اجرا شود که حداکثر جابه جای را در مقابل تغییرات درجه حرارت مقدور سازد . هنگام اجرا باید دقت شود که به هیچ وجه فضای بین درز با مصالح بنایی یا ملات وغیره پر نشود ، تا ساختمان در محل درز انبساط از قسمت مجاور خود کاملا جدا باشد . درز انبساط باید در تمام طول ساختمان ادامه یابد ، ولی در پی های یکپارچه این درز تا روی پی ادامه پیدا می کند.

دانلود پاورپوینت مبانی تجارت الکترونیکی

طرح کسب و کار، مدرک مکتوبی است که اهداف کسب و کار را شناسایی نموده و طرحی را جهت دستیابی به آنها مطرح می نماید. طرح های کسب و کار به منظور اهداف متنوعی بهکار می روند.کارآفرینان از طرحهای کسب و کارجهت جذب سرمایه از سرمایه گذاران ریسک پذیر استفاده می کنند. با اینکه طرح کسب و کار می تواند به منظور ساختاردهی یا مهندسی مجدد در سازمان مورد استفاده قرار گیرند.

طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی فقط با 6 میلیون تومان

 

طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی با php و فریمورک لاراول با تمام امکاناتی که نیاز دارید. فقط با 6 میلیون تومان صاحب یک سایت فروشگاه فایل اختصاصی شوید !

 

طراحی سایت فروشگاه فایل یکی از نیازهای مدرسین و افرادی است که فایل های بسیاری را تهیه کرده اند و قصد دارند که از فروش این فایل ها درآمد کسب کنند.

 

فروشگاه های فایل به این صورت عمل می کنند که ابتدا مدیر سایت توضیحات محصول را در سایت ثبت می کند و فایل اصلی آن محصول را نیز پیوست می کند. پس از انتشار این محصول در سایت، خریدار می تواند هزینه محصول را پرداخت کرده و بلافاصله لینک دانلود آن را دریافت کند و محصول مورد نظر را بصورت اتوماتیک دریافت کند.

 

همانطور که ذکر شد، در فروشگاه فایل می توانید با کمترین فعالیت محصول قابل دانلود خود را به مشتریان بفروشید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. در این سیستم بسیاری از کارها توسط سایت فروشگاهی انجام می شود و تنها کاری که باید مدیر سایت انجام دهد این است که محصولات را در سایت فروشگاه فایل ثبت کند و افراد علاقمند به آن محصولات را به سایت هدایت کند؛ بقیه مراحل از ارائه توضیحات در مورد محصول گرفته تا خرید و تحویل محصول به مشتری، بطور کامل توسط سایت انجام می شود.

 

برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

 

طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 817
  • بازدید ماه : 8,889
  • بازدید سال : 36,292
  • بازدید کلی : 573,551