loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 9 چهارشنبه 05 آبان 1400 نظرات (0)

دانلود سابلیمینال تقویت هوش هیجانی

هوش عاطفی، هوش احساسی یا هوش هیجانی) شامل شناخت و کنترل عواطف و هیجان‌های خود و دیگران است. به عبارت دیگر، شخصی که EI بالایی دارد، سه مؤلفهٔهیجان ها را به‌طور موفقیت آمیزی با یکدیگر تلفیق می‌کند: مؤلفهٔ شناختی، مؤلفهٔ فیزیولوژیکی  و مؤلفهٔ رفتاری . متونِ علم مدیریت بر این باورند که رهبران و مدیران، با هوش‌های هیجانیِ بالاتر، توان بیشتری برای هدایتِ سازمان تحت کنترل‌شان دارند.

دانلود پاورپوینت سیستم های گرمایشی گرمایش از کف

سيستم حرارتي گرمايش از كف كه انتقال حرارت به صورت تشعشعي (تابشي) سهم زيادي در فرآيند گرمايشي آن دارد، درمقايسه با ساير سيستمهاي حرارتي نه تنها در صرفه جويي و بهينه سازي مصرف انرژي بلكه در مقوله رفاه و آسايش ساكنان ساختمان ها داراي نقاط قوت بسياري مي باشد. در سالهاي اخير، سيستم گرمايشي از كف در كشورهاي اروپائي و آمريكا بسيار متداول شده است و دليل اين گسترش روزافزون بهينه بودن مصرف انرژي، توزيع يكسان گرما در تمامي سطح و فضا و دوري از مشكلات موجود در ساير روش ها ، به عنوان مثال سياه شدن ديوارها، گرفتگي و پوسيدگي لوله ها و… مي باشد. استفاده از روش گرمايش از كف جهت گرمايش محل سكونت از ديرباز به طرق مختلف انجام مي گرفته است.

 

دانلود پاورپوینت معماری دیکانستراکشن

 مکتب فکری دیکانستراکشن  توسط  ( ژاک دریدا ) 1967 فیلسوف ونظریه پرداز فرانسوی  پایه گذاری  شد . از نظر دریدا فلسفه غرب دچار ورشکستگی ست و پویایی خود را از دست داده است . درمکتب ديكانستراكشن اعتقاد براين است كه هيچ گاه دو فرد نمي توانند احساسي خاص نسبت به يك موضوع داشته باشند وهر بيننده احساسي متفاوت ونظر خاصي دارد(چه مثبت وچه منفي) ودرمورد يك موضوع ويژه به تعداد كساني كه درمورد موضوع آگاهي دارند ما تفسير هاي گوناگوني داريم.

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی مرمت امامزاده یحیی

استان تهران به مرکزیت شهر تهران،با وسعتی حدود12،981کیلومتر مربع،بین 34 تا 36،5 درجه عرض شمالی و 50 تا53 درجه طول شرقی واقع شده است. این استان از شمال به استان مازندران،از جنوب به استان قم،از جنوب غربی به استان مرکزی،از غرب به استان البرز و از شرق به استان سمنان محدود است و ارتفاع آن از سطح آب‌های آزاد بین ۱۸۰۰ متر در شمال تا ۱۲۰۰ متر در مرکز و ۱۰۵۰ متر در جنوب متغیّر است. تهران در بین دو وادی کوه و کویر و در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز گسترده شده‌است.

 

دانلود پاورپوینت گود برداری و سازه های نگهبان

ريزش ديواره ها و سقوط آوار( مهمترين و پرريسك ترين خطر در محيط هاي حفاري و گودبرداري مي باشد ) خفگي ناشي از كمبود اكسيژن خطرات ناشي از برخورد و ايجاد صدمات به تاسيسات زير زميني همانند گاز، برق ،آب و ... مسموميت ناشي از استنشاق بخارات و گازهاي سمي سقوط از ارتفاع

 

 

دانلود پاورپوینت شکل گرایی در معماری معاصر

دوران در آغاز انقلاب صنعتی  با شعار تاریخ گرایی
در قرن بیستم  با شعار قطع رابطه با گذشته(تا سال 1970)
زوی مخالف گذشته گرایی در معماری(مدتی تاریخ معماری از آموزش ، طرلحی و اجراآن کنار رفت)

 

 

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری فرهنگسرای بنای فرشچیان

این بنا در خیابان توحید اصفهان مجاور زاینده رود واقع می باشد و توسط فرهاد احمدی در سال 67 طراحی شده ولی بدلایلی در سال 85 به بهره برداری رسیده! سبک این بنا الهام گرفته از معماری سنتی ایران و روم باستان است.

 

 

دانلود پاورپوینت معرفی جامعه ی زینب

پاورپوینت معرفی جامعه ی زینب شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت آشنایی با جبهه ملی

پاورپوینت آشنایی با جبهه ملی شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

دانلود پاورپوینت تاریخ باغسازی جهان

این دوره در تاریخ هنر و معماری به نام انسانگرایی و بها دادن به انسان می نامند. در اين دوره یك سری روش های طراحی ، معماری و روشهای باغسازی را احیاکردند. فرم باغها معمولاً سعی می کردند از عناصری که در قدیم استفاده می شده است استفاده کنند.

باغهایی که ساخته می شد عمدتاً ویلا باغ بود . در بعضی از باغها معمولاً آن چیزی که امروز به عنوان یک چشم انداز در باغسازی به کار می بریم در آن زمان مرسوم بود . که به صورت over look بود. معمولاً باغها بر روی بلندی هایی ساخته می شد که بر سطح شهر مشرف بود. باغهایی که در دوران انسانگرایی بررسی می کنیم :

 

 

دانلود پاورپوینت سیستم تصمیم یار مکانی SDSS

یک مسئله و مشکل تصمیم گیری زمانی مطرح می شود که یک فرد یا گروه بین وضعیت حال حاضر و وضعیت مطلوب تفاوتی می بیند و از طرفی چندین گزینه برای انتخاب داشته باشند. انتخاب عملکرد، اثر معنی داری روی تفاوت بین موقعیت حال و وضعیت مطلوب داشته باشد.فرد یا گروه از راه قیاسی نتواند گزینه  مطلوب و مطمئن را انتخاب کند.

 

 

دانلود پاورپوینت کاربرد جی آی اس در طرح تفصیلی شهری

طی چند سال اخیر اقداماتی در زمینه طرح ریزی بعضی از مناطق شهری در ایران صورت گرفته است. در روند تولید طرح ابتدا باید هدف مشخص گردد، سپس شناسایی و بعد اهداف اجرایی آن تحلیل گردد و در نهایت طرح را انتخاب و اجرا نموده و نهادی بر آن نظارت نماید.این طرح ها در قالب طرح توسعه شهری مطرح می گردند که طرح های هادی روستا – هادی شهری- تفصیلی و ... نيز از آن دسته اند درطي چند دهه اخیر و به خصوص پس از انقلاب اسلامی با رشدفزاينده شهرنشینی مواجه شده ایم و اين در حالی است که وضعیت شهرها پاسخگوی نیازهای مردم نمی باشد در نتیجه این نیازها باید از بعد اجتماعی و اقتصادی مورد بررسی قرار گیرد چون مشکلات اجتماعی و اقتصادی طبعاً پیامدهای روانی را به دنبال خواهد داشت.

 

 

 

دانلود پاورپوینت فراکتال در معماری

واژه فراکتال مشتق از واژه لاتینی فراکتوس یا فراکتورا- به معنی سنگی است که به شکل نامنظم تکه تکه و خرد شده است - در سال 1975 براي اولین‌بار توسط ریاضی‌دان لهستانی بنام بنویت مندل برات مطرح شد. وی وقتی پیرامون طول سواحل انگلیس تحقیق می‌کرد به این موضوع پی‌برد.

 

 

دانلود پاورپوینت بتن با الیاف شیشه

بتن الیافی در واقع نوعی کامپوزیت است که با استفاده از الیاف تقویت کننده در داخل مخلوط بتن ، مقاومت کششی و فشاری بتن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این نوع بتن ، یکپارچه و پیوسته بوده و جهت تولید سطوح مقاوم و پرانحنا قابل استفاده است.

 

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی مسجد جامع گوهرشاد مشهد

مسجد گوهرشاد، در جنوب حرم علی بن موسی (رضا) در شهر مشهد ساخته شده‌است و به رواق‌‌های دارالسیاده و دار الحفاظ متصل است. . این مسجد در سال ۸۲۱ ه. ق به دستور  بانو گوهرشادآغا  دختر امیر غیاث الدین ترخان از امرای جغتایی ،همسر شاهرخ از پادشاهان تیموری بنا شده‌است.

 

 

دانلود سابلیمینال توانایی نه گفتن

نه نگفتن دلایل متعددی میتواند داشته باشد،مثل خجالت،تصور این که طرف مقابل ناراحت شود،عدم اعتماد بنفس و...

ولی باید بدانیم دانستن و اجرای این تکنیک بسیار اهمیت دارد چرا که بعضی پیشنهادات برابری میکند با زندگی انسان.

دانلود سابلیمینال تقویت حس شوخ طبعی

این پیام ها از آنجا که به طور ریز گفتاری هستند،به ضمیر ناخودآگاه فرد نفوذ کرده،و باعث برنامه ریزی در رفتار و شخصیت فرد میشوند.

در این سابلیمینال همانند سابلیمینال های دیگر از پیام ها و عبارات تاکیدی علمی و مناسب استفاده شده،و پس از دوره مصرف شاهد تغییرات عمده در فرد میشود.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری ترمینال دریایی سالرنو ایتالیا

این فایل شامل تحلیل ترمینال دریایی سالرنو واقع در ایتالیا در قالب پاورپوینت و دارای 25 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت مدرسه سبز و پایدار در Campus Peer بلژیک و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی مدرسه با عنوان های  معماری مدرسه سبز و پایدار در Campus Peer بلژیک و  مدرسه آی جی سی تی نینهدر قالب پاورپوینت دارای34 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت بررسی معماری خانه انگورستان ملک اصفهان

این فایل شامل بررسی معماری خانه انگورستان ملک اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری حمام خسرو آقا اصفهان

این فایل شامل تحلیل حمام خسرو آقا اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 23اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری حمام شاه اصفهان

این فایل شامل تحلیل معماری حمام شاه اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 24اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری حمام علیقلی آقا

این فایل شامل حمام علیقلی آقا در قالب پاورپوینت و دارای 26اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری حمام حاج شهبازخان (كرمانشاه)

این فایل شامل تحلیل حمام حاج شهبازخان واقع در كرمانشاه در قالب پاورپوینت و دارای 36اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل معماری بازار سرای وکیل یزد

این فایل شامل تحلیل  بازار سرای وکیل واقع در یزد در قالب پاورپوینت و دارای 21اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

طراحی سایت فروشگاهی کالا و فایل فقط با 10 میلیون تومان

 

هر امکانی که برای یک سایت فروشگاهی نیاز دارید را در اینجا برای شما فراهم کرده ایم. از فروش کالا گرفته تا فروش آموزش و محصولات دانلودی. همچنین یک بخش مجزا برای ثبت مطالب در اختیار خواهید داشت تا با تولید محتوای ارزشمند، جایگاه سایت خود را در گوگل بالا ببرید و جزو نتایج برتر گوگل باشید و به این ترتیب با جذب مخاطبین هدفمند به سایتتان، میزان فروش خود را افزایش دهید.

 

همچنین در کنار سیستم هوشمند ارسال ایمیل، یک سیستم اطلاع رسانی پیامکی نیز در اختیار خواهید داشت و می توانید در زمان های فروش ویژه، به مشتریان و مخاطبان خود اطلاع رسانی کنید و در جشنواره های فروش، میزان فروش خود را بیشتر کنید. البته این سیستم این قابلیت را دارد که به شماره هایی که تبلیغات پیامکی را مسدود کرده اند نیز پیامک ارسال کند. همچنین وضعیت سفارشات (خریدموفق ، ارسال محصول و ...) از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی می شود.

 

برای مشاهده ادامه مطلب روی عبارت زیر کلیک کنید:

 

طراحی سایت فروشگاهی کالا و فایل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,073
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,073
  • بازدید ماه : 7,506
  • بازدید سال : 46,085
  • بازدید کلی : 583,344