loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 11 چهارشنبه 21 مهر 1400 نظرات (0)

پاورپوینت توصیه های طلایی روانشناسی در رابطه عاشقانه و صادقانه همسران

توصیه های طلایی روانشناسی و خانمها برای برقراری و تداوم رابطه عاشقانه و صادقانه با آقایان

از دیرباز همواره در بسته های روانشناسی به ویژه در روابط زنها و شوهرها این مقوله مطرح بوده که چگونه و از طریق چه راه هایی می تواند یک صمیمیت در رابطه عاشقانه دست یافت؟

شاید به جرات بتوان گفت کرد ماوایی زوجها از قوانین و راهکارهای عملی روانشناسی آنان را به ناکجا آباد های زندگی زناشویی رهنمون می سازد که متاسفانه گاهی شاهد پیدایش پدیده‌ها و اتفاقاتی ناخوشایند بوده و هستیم.

ترمیم و تقویت سازه های بتنی توسط دیوار برشی فولادی

دیوار های برشی فولادی از نظر اجرائی ، سیستمی بسیار ساده بوده و هیچگونه پیچیدگی خاصی در آن وجود ندارد . لذا مهندسان ، تکنسین ها و کارگران فنی با دانش فنی موجود و بدون نیاز به کسب مهارت جدید می توانند آنرا اجرا نمایند . دقت انجام کار در حد دقت های متعارف در اجرای سازه های فولادی بوده و با رعایت آن ضریب اطمینان اجرائی به مراتب بالاتر از انواع سیستم های دیگر می باشد . با توجه به سادگی و امکان ساخت آن در کارخانه و نصب آن در محل ، سرعت اجرای سیستم بالا بوده واز هزینه های اجرائی تا حد بالایی زیادی کاسته می شود.

پاورپوینت کاربرد بتن خود تراکم در پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر و بررسی روشهای کنترل کیفیت و دوام

بتن خودتراکم مخلوطی با روانی فوق العاده است که ضمن داشتن قابلیت بسیار مطلوب در شکل پذیری، بدون وجود مشکلاتی نظیر دیده جداشدگی دانه ها، در تولید محصولاتی همگن، با تراکم مناسب و سطوحی یکپارچه مورد استفاده قرار می گیرد. این مخلوط بتنی به خصوص در مواردی که حجم میلگردها مصرفی بسیار بالا باشد با برخوردار بودن از روانی بسیار زیاد در قالب حرکت کرده و ضمن نفوذ در تمامی بخشهای آن، موجب حصول تراکمی در حدود 522 درصد در قطعه بتنی می گردد.

پاورپوینت کودکان و اعتیاد به اینترنت رهاورد هزاره سوم

 پسر ۵ ساله است و مدتی است به خاطر کارم با کامپیوتر و اینترنت کنار من می‌نشیند و خیلی علاقمند به استفاده از اینترنت شده است! او عاشق بازی های رایانه ای است و حتی راه های ورود به اینترنت را فرا گرفته است و اوقات خود را پای کامپیوتر سفری می‌کند و بازی‌های همسالان خود چندان خوش نمی‌آید! ببینم آیا کار درستی است که دایم پای کامپیوتر است یا باید راه دیگری در پیش بگیرم؟ لطفاً مرا راهنمایی کنید؟

پاورپوینت نوجوانان و جوانان و اعتیاد به اینترنت رهاورد هزاره سوم

 پسرم ۱۷ سال سن دارد و دائم در اتاقش پای کامپیوتر است و به اینترنت وصل می شود, شبها چت میکند. من از این موضوع خیلی نگرانم. مخصوصاً اینکه تو اکنون با دختری از طریق اینترنت دوست شده است. لطفاً در مورد اعتیاد به اینترنت به من راهنمایی کنید که با او باید چه کار کنم؟

پاورپوینت تحلیل و بررسی دوستی های اینترنتی جوانان

دختری هستم ۲۷ ساله دانشجوی کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر و در یک شرکت به عنوان مدیر فروش مشغول کارم. به واسطه کارم دائماً در اینترنت هستند و گاه گاهی هم چت می کنم! چند وقتیست که با پسری آشنا شده‌ام که ۳۰ ساله است و عنوان می کند که پزشک است و در کانادا زندگی می کند. آنچه از خود گفته بسیار مرا مجذوب خود ساخته است. به گونه‌ای که عاشق او شده ام و می خواهم با او ازدواج کنم. او قرار است به ایران بیاید به سفارش دوستانم که می‌گویند این کار را نکنم, تصمیم گرفتم با شما مشورت کنم. لطفاً بگویید که آیا کار من درست است یا اشتباه؟

پاورپوینت بررسی اعتیاد به اینترنت در کودکان و نوجوانان و جوانان

راهنما کاربردی آشنایی با برخی از اختلال های روانی شایع در خانواده ها به زبان ساده برای همه

این پاور شامل گنجینه ای از اطلاعات و مطالب با ارزش روانشناسی و مشاوره، آشنایی با مباحث عمده در اعتیاد به اینترنت در کودکان و نوجوانان و جوانان می باشد.

پاورپوینت استان یزد

استان يزد با حدود ۱۳۱۵۷۵ كيلومتر مربع وسعت، چهارمين استان وسيع كشور است كه درقسمت مركزي فلات ايران در حاشيه ي دشت هاي كوير لوت قراردارد وبين عرض هاي ۲۹ درجه و۵۲ دقيقه تا ۳۳ درجه و۲۷ دقيقه شمالي وطول ۵۲ درجه و۵۵ دقيقه تا ۵۶ درجه و۳۷ دقيقه شرقي واقع شده است.

پاورپوینت استان مازندران

بلندترین کوه ایران، دماوند، در استان مازندران واقع شده است. این استان با استان‌های گلستان، سمنان و تهران همسایه است و از دریا به کشورهای ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و آذربایجان راه دارد.

پاورپوینت استان همدان

قدمت استان همدان را به دوران مادها نسبت می‌دهند. همدان اقوام مختلفی را در خود جای داده است که در همه استان پراکنده شده‌اند. فارس و ترک در نیمه‌ی شمالی و لر در نیمه‌ی جنوبی استان روزگار می‌گذرانند. بخشی از مردم کرد کشورمان هم در نیمه‌ی غربی و شمال غربی استان همدان زندگی می‌کنند.

پاورپوینت استان فارس

فارس، به عنوان چهارمین استان پهناور ایران، در جنوب کشور واقع شده است. فارس سرزمین فرهنگ، شعر و بهار نارنج است.
استان فارس به مرکزیت شهر شیراز از شمال به اصفهان، از شرق به یزد، از جنوب به هرمزگان و از غرب به کهگیلویه و بوشهر محدود می‌شود. این منطقه دارای دشت‌ها و بیابان‌ها، دریاچه‌ها، کوه‌ها، دره‌ها و تنگه‌ها، رودخانه‌ها و چشمه‌های بسیاری است و مناطق کوهستانی 70 درصد از وسعت این استان را دارا هستند.

پاورپوینت استان گیلان

استان گیلان دوازدهمین استان پرجمعیت کشور است و به علت آب‌وهوای معتدل و خاک حاصلخیز، تراکم جمعیت در آن بالاست و جایگاه سوم را از این نظر در میان استان‌های کشور داراست.

استان گیلان از شمال با دریای خزر و کشور آذربایجان از جنوب با استان‌های زنجان و قزوین و از شرق با استان مازندارن هم‌مرز است.

پاورپوینت استان کرمانشاه

استان کرمانشاه به عنوان یکی از سکونتگاه های مهم مادها بر سر مسیرهای ارتباطی مهمی چون جاده ابریشم قرار داشت. در زمان ساسانیان هم یکی از مراکز مهم حکومتی به شمار می‌رفت و به همین دلیل یادگاری‌های زیادی از آن دوران مانند طاق بستان، کتیبه بیستون، معبد آناهیتا و... باقی مانده است.

در زمان جنگ‌ جهانی اول نیز برای مدتی به تصرف حکومت عثمانی و سپس به تصرف متفقین درآمد و در نهایت پس از تقسیمات کشوری، استان کرمانشاه اکنون دارای چهارده شهر اسلام‌آباد غرب، پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، رَوانسر، سرپل‌ذهاب، سُنقُر، صحنه، قصر شیرین، کرمانشاه، کنگاور، گیلان غرب و هَرسین است

پاورپوینت استان اصفهان

اصفهان از شرق به استان‌های یزد، از شمال به استان‌های سمنان، قم و مرکزی، از غرب به استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری و از جنوب به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس محدود می‌شود.

این استان در مرکز فلات ایران واقع و بخش‌های وسیعی از آن با بیابان پوشیده شده است. بخش‌هایی از آن نیز شامل سرزمین‌های کوهستانی با آب‌وهوایی معتدل است.

پاورپوینت استان هرمزگان

هرمزگان از شمال و شمال شرق به کرمان می‌رسد، از غرب و شمال غرب با فارس و بوشهر همسایه است و از شرق در مجاورت سیستان و بلوچستان قرار گرفته است. در امتداد جنوب آن، خلیج‌فارس و دریای عمان واقع‌ شده‌اند.

کوه‌های هرمزگان ادامه‌ی رشته‌ کوه‌های زاگرس هستند که بخش‌های زیادی از استان را پوشانده‌اند. کوه‌ها به تپه و سپس به زمین‌های پست ساحلی می‌رسند.

پاورپوینت استان بوشهر

بوشهر از شمال به خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، از شرق به استان فارس، از جنوب و غرب به خلیج فارس و از جنوب شرق به استان هرمزگان محدود می‌شود. این استان از بخش جلگه‌ای در حاشیه‌ی ساحلی غربی و بخش کوهستانی، در نوار شرقی منتهی‌الیه زاگرس جنوبی تشکیل می‌شود.

پاورپوینت استان گلستان

استان گلستان در بین استان‌های سمنان، مازندران و خراسان شمالی واقع شده است و هم‌مرز با کشور ترکمنستان است. گلستان، استانی سرسبز با آب و هوایی معتدل است. بخش‌هایی از رشته‌کوه البرزِ شرقی از سمت غرب به شرق استان کشیده است و هر چه به سمت شرق می‌رویم از ارتفاع کوه‌ها کاسته می‌شود.

پاورپوینت روشهای تقویت خمشی و برشی تیر بتن آرمه با ورقه FRP و مکانیزمهای گسیختگی محتمل

اولین تحقیقات در زمینه تقویت خمشی تیر بتن آرمه توسط پروفسور Meier در سال1980 در آزمایشگاه مرکزی تست مصالح سوئیس انجام شد .روشهای سنتی تقویت چون استفاده از پس تنیدگی خارجی, ورقه های فولدی پیوند و . . . هر کدام ضعفهایی در روند اجرا دارند که به کمک آنها نمی توان به مقاومت مورد نظر رسید از این رو در دهه های اخیر تحقیقات بجای ورقه های فولادی در زمینه تقویت اعضای باربر سازه ای چون تیر با ورقه های FRP رشد چشمگیری داشته است. در این فایل به روشهای تقویت خمشی وبرشی تیر بتن آرمه با ورقه FRP  و مکانیزمهای گسیختگی محتمل پرداخته شده است.

پاورپوینت مدل تحلیل لرزه ای سازه ها برای ارضای شرایط آیین نامه ای

امروز آنالیز دینامیکی سه بعدی برای تعداد قابل توجهی از سیستم ‏های سازه ای که در پهنه‏ های لرزه خیز در حال ساخت هستند، مورد نیاز می‎باشند . همانطور که می‎دانیم جهت اعمال نیروهای جانبی (زلزله)، روشهای مختلفی برای توزیع نیروها بر سازه وجود دارد، اما در این راستا به بررسی و کار بیشتری مورد نیاز است.

پاورپوینت مهندسی ترافیک

ترافیک پدیده ای است ناشی از جا به جایی انسان، حیوان، کالا و وسائل نقلیه از نقطه ای به نقطه دیگر. سه اصل ترافیک موسوم به مثلث اصول سه گانه ترافیک مشتمل بر مهندسی، آموزش، اجرای قوانین ترافیکی.

مهندسی ترافیک شاخه ای از مهندسی عمران است که با برنامه ریزی، طراحی مهندسی، مدیریت و کنترل ترافیک در ارتباط بوده و روابط بین وسائل نقلیه و شبکه ارتباطی را در جهت رسیدن به تردد های راحت و کارآمد توام با ایمنی کافی برای افراد و کالا مورد مطالعه قرار می دهد. در این فایل به مهندسی ترافیک و برخی مفاهیم آن در آن می پردازیم.

پاورپوینت طراحی و اجرای اتصالات جوشی بر آسیب پذیری لرزه ای سازه های فولادی

سازه فولادی از مجموعه ای از اعضای باربر ساخته شده از نیمرخهای فولادی یا ورق می باشد که به کمک اتصالات به یکدیگر متصل می گردند. با توجه به روشهای تکامل یافته ای که برای تولید نیم رخ های فولادی به کار گرفته می شود این مقاطع غالبا رفتار در حد قابل انتظاری از خود نشان می دهند. با گذشت حدود 50 سال از کاربرد اتصالات جوشی در صنعت ساختمان در ایران هنوز نواقص زیادی در اجرای ساختمانهای فولادی جدید مشاهده می شود. در این مقاله بعد از مرور خرابی های سازه های فولادی در زلزله های گذشته ایران و جهان سعی گردیده تا طراحی و اجرای معمول و سنتی سازه های فولادی جوش شده در کشور با حالت قابل قبول آن مقایسه گردد.

پاورپوینت مدیریت ترافیک شهری

ترافیک یک واژه شناخته شده بین المللی است و در قوانین به مجموعه عبور و مرور وسائط نقلیه و اشخاص و حیوانات در راهها اطلاق می گردد. ترافیک از سه عامل تشکیل می شود این عوامل عبارتند از : انسان ، راه ، وسیله نقلیه .چنانچه هر یک از عوامل سه گانه نباشد اصولا مساله ای بنام ترافیک وجود نخواهد داشت. به طور کلی هدف مدیریت ترافیک ، استفاده بهینه از شبکه های راه های ارتباطی موجود و افزایش ایمنی راه ها ست .فایل حاضر به مدیریت ترافیک شهری، اهداف و بررسی مشکلات می پردازد.

پاورپوینت رازهای طلایی زندگی مردان برای زنان

در مورد مردان هم رابطه‌ای وجود دارد که همان گونه که برای زنان شد حال روزهای مردم را عنوان می‌کنیم.
 - مردان اساساً در تنهایی و سکوت مبهم به فکر و اندیشه فرو می روند و در صدد حل و فصل مشکلات خویش هستند.
-  مردان سکوت و تنهایی را به هر مقوله دیگری ترجیح می دهند.

پاورپوینت نظری بر پل ها و انواع آن

پل یک سازه است که برای عبور از موانع فیزیکی از جمله رودخانه ها و دره ها استفاده می شود.پلهای متحرك نیز جهت عبور کشتی ها و قایقهای بلند از زیر آنها ساخته شده است.

ایجاد گذرگاهها و پلها برای عبور از دره ها و رودخانه ها از قدیمی ترین فعالیتهای بشر است. پلهای قدیمی معمولا از مصالح موجود در طبیعت مثل چوب و سنگ و الیاف گیاهی به صورت معلق یا با تیرهای حمال ساخته شده اند. پل های معلق از کابلهایی از جنس الیاف گیاهی که از دو طرف به تخته سنگها و درختها بسته شده و پلهای با تیر حمال از تیرهای چوبی که روی آنها با مصالح سنگی پوشیده می شد، ساخته شده اند. فایل حاضر به بررسی انواع پل ها با مصالح مختلف و در نقاط متفاوت جهان پرداخته است.

پاورپوینت توصیه های طلایی روانشناسی تعهد مردان در زندگی زناشویی

همیشه آنچه گاه‌گاهی روابط زناشویی بین زنها و شوهرها را با چالش روبرو کرده است این بوده که آیا می توان واژه تعهد را به معنای واقعی اش به وجود آورد؟
 آیا میتوان شوهر خود را متقاعد کرد که در زندگی مشترک انسانی متعهد باشد؟ آیا برای رسیدن به یک رابطه عاشقانه و صمیمانه نیاز به تعهد هست یا خیر؟
 آیا آقایان در قبول کردن تعهد از خود فرنگ آریا اعمال کاری می کنند و یا بر عکس خیلی به سادگی این قول را می پذیرند؟ این پرسش دیگر می تواند در ذهن شما خانم ها شکل گیرد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 181
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 2,074
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 4,074
  • بازدید ماه : 8,507
  • بازدید سال : 47,086
  • بازدید کلی : 584,345