loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 11 سه شنبه 20 مهر 1400 نظرات (0)

روان شناسی رفتار و تربیت کودکان یک ساله تا سه سال

پاورپوینت روان شناسی رفتار و تربیت کودکان یک ساله تا سه سال در 32 اسلاید تهیه شده و برای دانشجویان رشته روانشناسی و همچنین مادرانی که فرزند آنها بین یک تا سه سال سن دارد کاربردی می باشد.

استفاده از محتوای این فایل بصورت ویژه برای پدر و مادرهایی که به تربیت کودکان خود اهمیت می دهند ، پیشنهاد می شود تا با استفاده از اطلاعات و نکاتی که در این فایل بیان شده ، بتوانند در لحظات حساس تربیت فرزندانشان رفتار اصولی و منطقی از خود بروز دهند.

پاورپوینت تحلیل و بررسی اختلال شخصیت پارانوئید

 از جمله مباحث اساسی در علم نوین روانشناسی که به شخصیتی افراد متفاوت است. یعنی هر کدام از ما یک نوع تیپ شخصیتی متفاوت با دیگران داریم. به عبارت بهتر از انواع شخصیت ها در جامعه دیده می شود.
 با توجه به اهمیت موضوع و اینکه بتوانیم هم تیپ شخصیتی خود و هم انواع شخصیت های دیگران را اطرافیانمان را بشناسیم بر آن شدیم تا این بخش را به بررسی برخی از تیپ های شخصیتی اختصاص دهیم.
 آشنایی با خصوصیات فردی ویژگی ها برخورد با دیگران احساسات همسر مناسب شغلی مناسب تیپ های شخصیتی از جمله مواردی است که قصد داریم به آن بپردازیم.

پاورپوینت تحلیل و بررسی شخصیت منزوی

افراد منزوی بدون برخورداری از سایر گونه های شخصیتی به جنبه‌های احساسی که اشخاص را به هم پیوند می‌دهد کاملاً بی توجه هستند. به شدت منزوی با دیگران ارتباط برقرار نمی کنند و این موضوع حتی در مورد دوستان آنها نیز صدق می‌کند .آنان علاقه چندانی به ایجاد ارتباط نزدیک با سایرین ندارند.

پاورپوینت تحلیل و بررسی شخصیت نمایشی

 یکی از شخصیت های ۱۴ گانه شخصیتی است تحت عنوان شخصیت نمایشی. قصد داریم که شما را با ویژگی‌های افرادی که این تیپ شخصیتی را دارند بیشتر آشنا سازیم. مردان و زنان نمایشی با استعداد احساسات انسانی را در قالب هنر بدیه و زنده ارائه می‌کنند. آنها از کودکی با خوشمزگی ها خنده ها و حرکات نمایشی خود روی حتی غریبه ها اثر می گذارند. برای این شخصیت تمام جهان در حکم یک صحنه نمایش است. برای آنها زندگی هرگز ملال انگیز نیست و مطمئناً اطرافیان آن نیز از این ویژگی ها بهره می برند. اشخاص نمایشی به زندگی خود هیجان می بخشند.

پاورپوینت تحلیل و بررسی شخصیت ازخودراضی (خودشیفته)

در اسطوره‌شناسی یونانی ها نار سیوس مرد جوانی بود که کسی را دوست نداشت تا اینکه روزی عاشقی عکس خود در آب به رودخانه ای شد. نمی‌توانست تصویرش را در بر گیرد و در نتیجه اندوهگین شد و سرانجام پری دریایی شد و مرد.

پاورپوینت تحلیل و بررسی شخصیت از خودگذشته

زندگی یعنی خدمت و عشق یعنی از خود گذشتن و مایع گذاشتن اینها حرف ها و شعارهایی است که افراد با شخصیت از خود گذشته با آن معتقدند برند که با برطرف شدن نیازهای دیگران فرصت رفع نیاز آن‌ها نیز خواهد رسید. این اشخاص با مایه گذاشتن از خود احساس امنیت می کنند.

پاورپوینت تحلیل و بررسی شخصیت وظیفه شناس

 افرادی که وظیفه شناس هستند به اصول اخلاقی پایبند بوده و تا زمانی که کارشان را درست و کامل انجام دهند آرام نمی گیرند.
 آنها به خانواده خود واقف دارند و از مقامات بالاتر خود اطاعت می کنند. کار زیاد ویژگی بارز این تیپ شخصیتی است.
 افراد وظیفه شناس موفقیت طلب هستند. وظیفه شناس ها در فرهنگ هایی که به کار اهمیت میدهند شکوفا می شوند.
ویژگی های افراد وظیفه شناس عبارتند از: کار زیاد, تولید, پایبند به آداب و رسوم و مزایای پردوام.

پاورپوینت تحلیل و بررسی شخصیت با اعتماد به نفس

شخصیت با اعتماد به نفس انسانی شاخص است.. آنان رهبران ستارگان و جاذب آن بخش های عمومی و خصوصی جامعه را تشکیل می دهند از ابتدای تولد از حرمت و اعتمادبه‌نفس برخوردارند.
 اشخاصی با اعتماد به نفس زن و مرد خوب می دانند که چه می خواهند و به خواسته های خود می رسند.
 اغلب آنها از جاذبه‌های برخوردارند که اشخاص را متوجه هدف های خود می کنند. این قبیل افراد انسان‌هایی فعال و پرشور هستند و از این جهت از بسیاری از تیم‌های شخصیتی بالاترند.

پاورپوینت تحلیل و بررسی تیپ های شخصیتی

از جمله مباحث اساسی در علم نوین روانشناسی که به شخصیتی افراد متفاوت است. یعنی هر کدام از ما یک نوع تیپ شخصیتی متفاوت با دیگران داریم. به عبارت بهتر از انواع شخصیت ها در جامعه دیده می شود.
 با توجه به اهمیت موضوع و اینکه بتوانیم هم تیپ شخصیتی خود و هم انواع شخصیت های دیگران را اطرافیانمان را بشناسیم بر آن شدیم تا این بخش را به بررسی برخی از تیپ های شخصیتی اختصاص دهیم.
 آشنایی با خصوصیات فردی ویژگی ها برخورد با دیگران احساسات همسر مناسب شغلی مناسب تیپ های شخصیتی از جمله مواردی است که قصد داریم به آن بپردازیم.
 
 

پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای معاصر Niterói

این فایل شامل تحلیل موزه هنرهای معاصر Niterói  اثر اسکار نیمایر دارای 35 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری موزه معاصر ملی قطر

این فایل شامل بررسی معماری موزه معاصر ملی قطر دارای 37 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد .از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

الگوریتم ژنتیک چیست

پاورپوینت الگوریتم ژنتیک چیست شامل 31 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

شهر هوشمند چیست

پاورپوینت شهر هوشمند چیست شامل 58 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت بررسی معماری برج آزادی 

این فایل شامل بررسی معماری برج آزادی دارای 78 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل و بررسی فرار از خانه دختران

ما در جامعه ای زندگی می کنیم که در آن همه نوع آدم با دیدگاه ها و نگرش های متفاوت وجود دارند. افشار مختلفی که هر یک به نوعی درگیر و دار زندگی و اسیب های گوناگون دست و گریبان هستند! از قشر ضعیف گرفته تا قشر مرفه و ثروتمند! اما بعضی از اسیب های اجتماعی حد و مرزی نمی شناسند به گونه ای که در خانه های امروزی روشنفکران و آسیب‌شناسانه اجتماعی را تشکیل داده است.

پاورپوینت تحلیل مجموعه امیر چقماق-یزد

این فایل شامل بررسی معماری مجموعه امیر چقماق واقع در یزد دارای 43اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی قاعدگی در دختران و زنان

قاعدگی یا عادت ماهانه در دختران رخ داده است که به بهترین شکل رابطه پیچیده میان فعالیت غدد درون ریز و کارکرد جنسی را نشان می دهد.
 چرخه ی قاعدگی یا دوره ماهانه جنسی شامل دسته ای از تعامل های پیچیده میان فرایند فیزیولوژی است. چرخه ی کامل قاعدگی معمولاً ۲۱ تا ۳۵ روز به طول می انجامد که در همه زنان یکسان نیست. اما به رغم در نظر گرفتن تفاوت های فردی می توان گفت که چرخه کمتر از ۲۱ و بیشتر از ۳۵ روز غیرطبیعی هستند. اولین شروع قاعدگی بین ۱۳ و ۱۴ سالگی می باشد ولی در برخی موارد دیده می‌شود که این زمان در سن ۹ تا ۱۷ سالگی رخ می دهد. به علت تغییرات آب و هوا نژاد تغذیه وضعیت حدد و عوامل روحی صورت پذیرد

پاورپوینت تحلیل و بررسی یائسگی زنان

در بسیاری از فرهنگ ها یائسگی با معنی بی حاصلی از افول و ناتوانی در باروری متداعی شده است. حال آنکه این کیفیت از زندگی فرد آدمی یکی از مهمترین و در عین حال شگفت انگیز ترین مراحل رشد انسانی است که به لحاظ برخورداری از جلوه‌های منحصر به فرد و تاثیرات خاصی که بر همه سطوح کارکرد زیستی- روانی و اجتماعی فرد به جا می گذارد. سازگاری زن با محیط پیرامونش را به گونه‌ای چشمگیر تحت تاثیر قرار می دهد.
 برای بعضی از  زنان یائسگی یا همان قطع عادت ماهانه و پایان باروری مترادف است با احساس آزردگی ناشی از ناکامل بودن,ناخلقی بهانه گیری و ناتوانی از برخورد شایسته با زندگی روزمره خویش. چنین زنی که از نظر جنسی خود را از کار افتاده و بی‌مصرف تلقی می کند, بر اثر سایر اعضای خانواده فریاد می کشد طالبان گریه میکند

پاورپوینت تحلیل و بررسی کودک آزاری

روزی عنوان می شد که کودک آزاری فقط در افسانه ها است حال می بینیم که نه تنها نیست بلکه یک واقعیت تلخ و گزنده است که روح و روان هر انسانی را آشفته و پریشان میکند.
 یکی از مباحث عمده در مقوله آسیب شناسی روانی کودک از چندی پیش توجه بسیاری از روانشناسان روانپزشکان آسیب شناسان روانی کودک را به خود معطوف داشته است :  مقوله‌ای است تحت عنوان کودک آزاری یا بدرفتاری با کودک.

پاورپوینت تحلیل مسجد کبود تبریز

این فایل شامل تحلیل مسجد کبود واقع در  تبریز دارای 39 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی پدیده همسر ازاری و بدرفتاری با همسر

یکی از مواردی که امروزه در جوامع بشری به وضوح دیده می‌شود مقوله‌ای است تحت عنوان همسرآزاری یا به عبارت دیگر بدرفتاری با همسر در علم نوین روانشناسی و روانپزشکی یکی از اختلال های روانی شایع تعریف شده همسرآزاری است.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه مرکزی چند منظوره درفنلاند

در این فایل کتابخانه مرکزی چند منظوره درفنلاندمورد بررسی قرار گرفته است این فایل در قالب پاورپوینت و دارای33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه جومه فوستر اسپانیا

در این فایل تحلیل کتابخانه جومه فوستر واقع در اسپانیا مورد بررسی قرار گرفته است این فایل  در قالب پاورپوینت و دارای37 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مدرسه‌ لتوو در مسکو

پاورپوینت تحلیل کمپ مدرسه‌ ای لتوو در مسکودارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن این پاورپوینت ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تزئینات در معماری

تزئینات در هنر اسلامی، یکی از اصلی ترین و موثرترین مولفه های وحدت بخش به شمار می رود .جونز در مقاله ای پرمحتوی و جذاب با عنوان ((سطح ، الگو و نور در معماری اسلامی )) می نویسد : ” تزئینات عاملی است که هنر سرتاسر دنیای اسلام را در ارتباط با هم قرار می دهد. ” او می افزاید: “معماری اسلامی (( معماری فرم )) نیست و درون مایه های آن بیشتر در قالب تزئینات مطرح شده است.”
در نیمه سده دهم هجری (در زمان حکومت صفویه) هنرمندان عثمانی موفق شدند با الهام از هنر ایران و هنر بومی خود، به هنری با ویژگی های ملی دست یافتند. در این مقاله به اشاره به معرفی ویژگی های انواع تزئینات معماری، عناصر تزئین، روش اجرای تزئینات، الگو های تزئینات( نقش هندسه، اسلیمی و ارابسک) و شاخصه های بناهای معروف در دوره صفوی و عثمانی به وجه اشتراک و افتراق میان آن دو خواهد پرداخت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 196
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 339
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,182
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,182
  • بازدید ماه : 7,615
  • بازدید سال : 46,194
  • بازدید کلی : 583,453