loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 16 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

پاورپوینت قوانین فوتبال

پاورپوینت قوانین فوتسال

تعداد بازیکنان : در یک مسابقه با شرکت دو تیم نباید بیشتر از 5 یا کمتر از 5 بازیکن برای هر تیم باشد که یکی از آنها دروازه بان با لباس مشخص است .

بازیکن ذخیره حداکثر 7 نفر می باشد .

پاورپوینت قوانین بسکتبال

در سال 1981  میلادی یعنی زمانی که دکتر نای اسمیت در دانشگاه ورزشی اسپرینگ فیلد واقع در آمریکا درس می داد، رئیس دانشگاه از او خواست ورزشی ابداع کند که دانشجویان بتوانند در فصل زمستان در سالن به آن بپردازند، تا آمادگی جسمانی خود را برای پرداختن به مسابقات میدانی مثل: فوتبال، هاکی و بیس بال در فصل بهار و تابستان حفظ کنند.

پاورپوینت قوانین هندبال

وقت بازی هندبال به صورت عادی برای تمام تیم ها با بازیکنان 16 سال و بالاتر دو نیمه 30 دقیقه ای می باشد. وقت استراحت بین دو نیمه به صورت معمول 10 دقیقه است. وقت عادی برای تیم های نوجوانان در گروه سنی 12 تا 16 دو وقت 25 دقیقه ای است و در گروه سنی 8 تا 12 سال دو وقت 20 دقیقه ای است . در هر دو مورد فوق وقت استراحت به صورت معمول 10 دقیقه می باشد .

پاورپوینت قوانین بدمینتون

توپ از مواد اولیه طبیعی و یا مصنوعی ساخته می شود. جنس توپ از هر ماده ای که باشد از نظر پرواز مانند توپی باشد که از پر طبیعی با پایه چوب پنبه و پوشش نازکی از چرم روی کله توپ ساخته شده باشد.

پاورپوینت شمع سانتریفیوژ (شمع پیش تنیده)

پاورپوینت شمع سانتریفیوژ (شمع پیش تنیده) شامل 42 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت دستورالعمل اجرایی گودبرداری های ساختمانی (سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران)

پاورپوینت بدستورالعمل اجرایی گودبرداری های ساختمانی (سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران) شامل 40 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت ایمنی ساختمان

پاورپوینت ایمنی ساختمان 41 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت کاربرد مواد افزودنی بتن

پاورپوینت کاربرد مواد افزودنی بتن  شامل 38 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت خاکستر پوسته برنج جایگزینی برای سیمان

پاورپوینت خاکستر پوسته برنج جایگزینی برای سیمان  شامل 36 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت بررسی طلاق و پیامدهای روانی و اجتماعی آن

آیا طلاق آخرین راه حل ممکن است؟

طلاق در لغت به معنی جدا شدن زن از مرد و روحی از زندگی زناشویی است.
برخی از عوامل اساسی طلاق قابل پیش بینی هستند که عبارتند از:
- زمانی که جامعه لذت گرایی آنی و مادی دل می بندد به یقین هر پیوند اجتماعی در آن سست شکننده و آسیب پذیر می شود.
- زمانی که جامعه طلاق گذشت نمی پندارد این اتفاق به یقین درهای خروجی خانواده را باز می سازد.
- زمانی که در جامعه قوانین چنان تنظیم می شوند که انسان ها می توانند به سادگی از یکدیگر جدا شوند و هیچ کس به آمار طلاق روبه افزایش می گذارد.
- زمانی که شیوه های گزینش همسر مطلوب نیست یا با شرایط زمان انطباق ندارد.

پاورپوینت تحلیل و بررسی خشونت علیه زنان در ایران

در تعریف پدیده خشونت علیه زنان باید از جنبه های متفاوتی به این مقوله نگریست. خانواده به راستی خانواده چیست و جایگاه آن در جامعه امروزی کجاست؟ از آنجا که خانواده به منزله جایگاهی مقدس برای آسایش خاطر و منگی در نظر گرفته شده است و بنابراین خشونت خانوادگی به هیچ وجه با آن هماهنگی نداشته و ندارد.

پاورپوینت تحلیل و بررسی افسردگی زنان

 افسردگی یا به عبارتی سرما‌خوردگی روانی از جمله شایع ترین اختلال های روانی در سطح دنیا است که باید علل پیدایش و روشهای پیشگیری و درمان آن را شناخت.

پاورپوینت زنان و مزاحمت های خیابانی در جامعه و آسیب شناسی آن

وقتی فردی در جامعه خویش از سوی اشخاص مختلف و راه‌های متفاوت به نوعی آزار و اذیت روحی و روانی می‌شود حضور خانم‌ها هستند و کسانی که مرتکبین اعمال می‌شوند به جرات می توان گفت که از لحاظ شخصیتی مشکل دارند.
 اختلال شخصیت ضد اجتماعی فرآیندی است که در این قبیل افراد دیده می شود. شاید انحرافات اخلاقی و اینکه فرد میل به آزار و اذیت دیگران دارد از دیدگاه روانشناسی و روانپزشکی به عنوان یک فرد(سادیستیک)دیگر آزار به شمار آید.

پاورپوینت آسیب ها و بحران های اجتماعی ، روانی و جنسی در کودکان، دختران و زنان

ما در جامعه ای زندگی می کنیم که در آن همه نوع آدم با دیدگاه ها و نگرش های متفاوت وجود دارند. افشار مختلفی که هر یک به نوعی درگیر و دار زندگی و اسیب های گوناگون دست و گریبان هستند! از قشر ضعیف گرفته تا قشر مرفه و ثروتمند! اما بعضی از اسیب های اجتماعی حد و مرزی نمی شناسند به گونه ای که در خانه های امروزی روشنفکران و آسیب‌شناسانه اجتماعی را تشکیل داده است.

پاورپوینت سالمندی چیست و به چه کسی سالمند می گویند؟

سالمندی حقیقتی است که همه ما آن را از بدو تولد آغاز می کنیم. این فرایند متوقف یا معکوس نمی‌شود. اما می تواند به وسیله مراقبت صحیح به تأخیر بیفتد به عبارت دیگر نقص و  ناتوانی ناشی از سالمندی می‌تواند به وسیله مراقبت با روش‌های مناسب به حداقل برسد یا از آن پیشگیری شود. در واقع تمام افراد سالمند با هم تفاوت دارند.

پاورپوینت تعیلم و تربیت کودکان سه تا چهار سال

پاورپوینت تعیلم و تربیت کودکان سه تا چهار سال در 50 اسلاید تهیه شده و برای دانشجویان رشته روانشناسی و همچنین مادرانی که فرزند آنها بین سه تا چهار سال سن دارد کاربردی می باشد.

استفاده از محتوای این فایل بصورت ویژه برای پدر و مادرهایی که به تربیت کودکان خود اهمیت می دهند ، پیشنهاد می شود تا با استفاده از اطلاعات و نکاتی که در این فایل بیان شده ، بتوانند در لحظات حساس تربیت فرزندانشان رفتار اصولی و منطقی از خود بروز دهند.

پاورپوینت خانواده موفق

خانواده کوچک ترین اجتماع انسانی است که روابط اعضای آن در درجه نخست از پیوندی عاطفی و خونی برخوردار است که این رابطه تکالیف و حقوق خاصی را ایجاد می کنند. نقش همسری، پدری، مادری، فرزندی، برادری و خواهری نقش هایی هستند که در خانواده وجود دارد.

پاورپوینت شادی در اسلام

شادی، از مهم ترین احساسات و نیازهای بشر به شمار می رود. هر ملتی با توجه به باورهایش به گونه ای ابراز غم و شادی می کند. اسلام نه تنها این احساسات را سرکوب نمی کند، زیرا بر اساس بعضی از آیه ها و روایت ها آن را امری ضروری می داند و البته برای آنها حد و مرزی قایل شده است تا بدین طریق، کنترل مثبتی شوند.

پاورپوینت در مورد غدیر خم

واقعه غدیر از مهمترین وقایع تاریخ اسلام است که حضرت محمد(ص) هنگام بازگشت از حجه الوداع در هیجدهم ذی‌الحجه سال دهم هجری قمری در مکانی به نام غدیرخم، امام علی (ع) را ولی و جانشین خود معرفی کرد و حاضران که بزرگان صحابه نیز در میان‌شان بودند در آنجا با امام علی (ع) بیعت کردند.

پاورپوینت در مورد خودشناسی

 آنگاه که خود را می شناسیم، در می یابیم که خالق حکیم، ما را بیهوده نیافریده و وظیفه ما در جهان چیست، انسان، اگر ارزش خویش را بشناسد، خود را به پستی نمی اندازد و خود را در ردیف حیوانات قرار نمی دهد همچنان که اشیای قیمتی را برای تزئین چیزهای پست به کار نمی برند از برخی آیات قرآن، چنین برداشت می شود که هر کس قدر نفس خود را فراموش نکرد، خدا را هم فراموش نمی کند

پاورپوینت در مورد بیش فعالی

کودکان مبتلا به نوع بیش فعال تکانشگر مشکلی در حفظ توجه ندارند، ولی نشانه‌های بیش فعالی رفتاری در آن‌ها به وضوح دیده می‌شود. این کودکان تحرک بسیار بالایی دارند و اغلب یک جا بند نمی‌شوند. تحریک پذیری بالایی دارند و سریع عصبی می‌شوند.

پاورپوینت اضطراب در کودکان

همه انسان ها اضطراب را در زندگي خود تجربه مي‌کنند و طبيعي است که مردم هنگام مواجهه با موقعيت هاي تهديدکننده و تنش‌زا مضطرب مي‌شوند، اما احساس اضطراب شديد و مزمن در غياب علت واضح، امري غيرعادي است.اضطراب شامل احساس عدم اطمينان، درماندگي و برانگيختگي فيزيولوژيکي است.

پاورپوینت در مورد اتیسم

اوتیسم مانع یادگیری نیست. افراد مبتلا به اختلال طیف اوتیسم بزرگ می شوند، تغییر پیدا می کنند، یاد می گیرند و مهارتهای جدیدی را در سرتاسر زندگیشان بدست می آورند.

اکثر دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم فراگیران دیداری خوبی هستند. یعنی این که آن ها اطلاعاتی را که می بینند بهتر از اطلاعاتی که می شنوند درک می کنند. مشکلات سازمان دهی وفکری در افراد مبتلا به اختلال طیف اوتیسم متداول است و در یادگیری آنها تأثیر می گذارد.

پاورپوینت مهارت فرزند پروری

زندگي خانواده نقش اساسي در حفظ سلامت رواني، جسمانی و اجتماعی کودکان و والدين دارد. خانواده اولين و مهمترين بافت اجتماعي را براي رشد انسان فراهم مي سازد. در جريان رشد طبيعي هر کودک يک رشته تغييرات شناختي، عاطفي و اجتماعي را شاهد هستيم. تقريبا تمام کودکان در طول رشد و در جريان سازگاري با اين تغييرات دچار مشکلاتي مي شوند، استرس و تعارضي را که به دنبال مي آيد، مي تواند به مشکلات رفتاري،عاطفي و يادگيري در آنها بينجامد. بسیاری از مشکلات رفتاري کودکان منعکس کننده شرايط پيچيده بين فردي اعضاي خانواده به ويژه والدين مي باشد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 192
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 342
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,301
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,301
  • بازدید ماه : 7,734
  • بازدید سال : 46,313
  • بازدید کلی : 583,572