loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 10 شنبه 17 مهر 1400 نظرات (0)

پاورپوینت تحلیل برج نوآوری باشگاه جاکی

این فایل شامل تحلیل برج نوآوری باشگاه جاکی دارای 42 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل طراحی بیمارستان برای افراد بی بضاعت هلند

در این فایل تحلیل طراحی بیمارستان برای افراد بی بضاعت هلند مورد بررسی قرار گرفته است این فایل در قالب پاورپوینت و   دارای29 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان مرکز خلاقیت در تایلند 

در این فایل ساختمان مرکز خلاقیت در تایلند مورد  بررسی قرار گرفته است این فایل  در قالب پاورپوینت و دارای27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت حضرت مهدی (عج)

حضرت مهدی ( عج) در شب جمعه، روز پانزدهم شعبان سال 255 ه.ق در شهر سامرا متولد شدند در سن 5 سالگی به مقام امامت نائل آمدند . دارای دو غیبت می باشند.

الف - غیبت صغری، که هفتاد سال طول کشید و توسط چهار نائب خاص با نامهای 1) عثمان بن سعید 2) محمد بن عثمان 3) حسین بن روح نوبختی 4) علی بن محمد سمری با مردم در ارتباط بودند.

پاورپوینت در مورد حضرت موسی

شاید سخت ترین لحظات برای یک مادر، لحظه ای باشد که باید به ناچار کودک تازه به دنیا آمده اش را از خود جدا کند و او را به دست تقدیر بسپارد. مادر حضرت موسی (ع) این لحظه تلخ را در حالی تجربه کرد که فرعون برای حفظ سلطنت خویش نوزادان بنی اسرائیل را می کشت.
وقتی خداوند به قلبش وحی کرد تا هرگاه از جانب فرعون هراسان شد، کودکش را به رودخانه نیل بیفکند؛ او را در صندوقی نهاد و به رودخانه نیل سپرد، تا دست تقدیر به اراده الهی چه چیزی را برایش رقم بزند.

پاورپوینت در مورد حضرت زهرا (س)

امام صادق (ع) در روایتی فرموده‌اند: «اگر خدای تعالی امام علی (ع)را برای حضرت زهرا (س)علی‌ها خلق نکرده بود، در تمام زمین برای او هیچ همسر شایسته‌ای وجود نداشت.»، درواقع این دو بزرگوار کنار یکدیگر قرار گرفته و به همسری هم درآمدند تا مردم در طول تاریخ الگوی درستی برای زندگی خانوادگی داشته باشند؛ هم مرد‌ها بدانند چگونه باید با همسر خود مراوده داشته و به او محبت کنند و مسئولیت‌های مردانگی را بدانند و هم خانم‌ها نقش همسری و مادری را به بهترین وجه ممکن از حضرت فاطمه (س)علی‌ها یاد بگیرند و الگوی کاملی در این زمینه داشته باشند، در عین حال نسل امامت و ولایت بر اثر این ازدواج مبارک ادامه پیدا کرد.

پاورپوینت در مورد امام حسین (ع)

مدت سى سال از عمر پر برکت امام حسین(ع)، مقارن با دوران امامت علی(ع) پدر بزرگوارش بودپدرى که در زمان حکومتش لحظه‌اى او را آرام نگذاشتند. آن‌ حضرت، در تمام این مدت، با دل و جان از اوامر پدر اطاعت کرد و در چند سالى که حضرت على(ع) متصدى خلافت ظاهرى شد، در راه پیشبرد اهداف اسلامى، همچون سربازی فداکار؛ مانند برادر بزرگوارش، می‌کوشید.

پاورپوینت در مورد انرژی خورشیدی

خورشید سرچشمه ی عظیم و بیکران انرژی است،که زندگی زمین به آن بستگی دارد و همه ی گونه ها دیگر انرژی نیز به گونه ای از آن به نشات گرفته اند. اگر تمام سوخت های فسیلی موجود در جهان را جمع کنیم و بسوزانیم ،این انرژی معادل تابش خورشید به زمین تنها برای چهار روز خواهد بود.و گرما و نوری که در هر ثانیه از خورشید به زمین می رسد، میلیون ها مساوی قدرت بمب اتمی منفجر شده در هیروشیما با ناکازاکی است.

پاورپوینت در مورد تاریخچه والیبال

والیــبال در روز دوم فوریه سال 1895 میلادی مطابق با 20 بهمن ماه سال 1273 هجری شمسی، توسط ویلیام . جی . مورگـان مدیر تربیت بدنی کالج Y.M.C.A در شهر هولیوک ایالت ماسا چوست امریکا ابداع و معرفی شد که ابتدا مینتونت نام داشت.

پاورپوینت در مورد تاریخچه بسکتبال

جیمز نای اسمیت یک پزشک کانادایی بود که به آمریکا مهاجرت کرد و تابعیت آن کشور را گرفت .
در سال 1891 یعنی زمانی که دکتر نای اسمیت در دانشگاه ورزش اسپرینگ فیلد درس می داد ، رئیس دانشگاه از او خواست ورزشی ابداع و اختراع کند که دانشجویان بتوانند در فصل زمستان در سالن به آن بپردازند تا آمادگی جسمانی خود را برای پرداختن به مسابقات میدانی فوتبال ، هاکی و بیسبال ، در فصل بهار و تابستان حفظ کند.

پاورپوینت در مورد تاریخچه فوتبال

فوتبال، جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است . اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذراندن اوقات فراغت خود ، به این بازی روی می آورند و یا دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشاگر بازی فوتبال می شوند. بازی فوتبال پر هیجان و زیبا است و انسان را خیلی زود سرگرم می کند ، تا آنجا که در سال های اخیر شیوه های فوتبال نوین ، مردم جهان را بیش از بیش به خود مجذوب کرده است.

پاورپوینت در مورد توبه

توبه در لغت به معنی بازگشت (هر نوع بازگشتی) و بازگشت از گناه و ندامت و پشیمانی می باشد و در اصطلاح عبارت است از ترک گناهان کنونی و عزم بر ترکشان در آینده و تدارک تقصیر گذشته و به عبارتی دیگر به معنی بازگشت از گناه قولی و فعلی و فکری است.  یکی از الطاف بی کران خداوند بر بندگانش پذیرفتن توبه است تا از تاریکی شیطان رها شده و به نور رحمت الهی نائل گردد.

پاورپوینت اخلاق حرفه ای پرستاری

پرستاران مسلمان و متعهد، که در کشور و فضایی اسلامی به خدمت مشغول می باشند، زمانی با بیمار مواجه هستند که وی نیازمند کمک و پشتیبانی آن هاست و بدون شک، روح حسّاس و رنجیده ای دارد. پرستارِ آگاه و متعهد، با اخلاق نیک و رابطه حمایتی و عاطفی که با بیمار برقرار می کند، نقش به سزایی در سلامت و بهبودی او دارد. تأثیر رفتار و عملکرد مثبت یک پرستار در بازگرداندن سلامت بیمار، کم تر از دارویی که او مصرف می کند، نیست. بر این مبنا، از مهم ترین کارهای پرستار، شناخت شیوه های برخورد، کیفیت را بطه با بیمار و در نهایت، پای بندی به اصول و موازین صحیح و سازنده در برخورد با بیمار می باشد؛ البته، روح پرستاری و ارزش والای آن نیز، در همین امور نهفته است.

تحلیل مرکز فرهنگی و گالری هنری پل کلی

این فایل شامل تحلیل مرکز فرهنگی و گالری هنری پل کلی دارای 38 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

تحلیل مرکز فرهنگی بین المللی اصفهان

این فایل شامل تحلیل مرکز فرهنگی بین المللی اصفهان  اثر فرهاد احمدی  دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

حل تحلیلی تمرین فصل دوم – سوال 160 استاتیک مریام (ویرایش ششم) در نرم افزار آباکیوس

از جمله نرم‌افزاری‌های قدرتمند مهندسی به کمک رایانه در زمینه تحلیل به روش اجزاء محدود (FEM) در بازار است. اسم و نشان این نرم‌افزار از لغت abacus در زبان انگلیسی به معنای چرتکه و در زبان یونانی به معنای تخته پوشیده شده با ماسه، گرفته شده‌است.

تحلیل مرکز فرهنگی ژان ماری توسط رنزو پیانو

این فایل شامل تحلیل مرکز فرهنگی ژان ماری توسط رنزو پیانو دارای  51 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد .از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

بررسی معماری دانشگاه نانیانگ Nanyang سنگاپور

این فایل شامل بررسی معماری دانشگاه نانیانگ Nanyang سنگاپور دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

تحلیل مجموعه تاریخی عباسیان

این فایل شامل تحلیل مجموعه تاریخی عباسیان  واقع در کاشان دارای 54 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

بررسی معماری حمام خان یزدی

این فایل شامل بررسی معماری حمام خان یزدی دارای  28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

بررسی معماری بیمارستان کودکان فنیکس

این فایل شامل بررسی معماری دانشکده هنر دانشگاه آیووا دارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

تحلیل ساختمان گوه مانند کتابخانه در کپنهاگ

این فایل شامل تحلیل ساختمان گوه مانند کتابخانه در کپنهاگ دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت زندگینامه دالتون

جان دالتون در انگلستان در ششم سپتامبر سال ۱۷۶۶ متولد شد. پدر جان دالتون مالک تکه زمینی حقیر و یک منزل بود. پدرش به عنوان یک خرده مالک و بافنده فعالیت می کرد. مادرجان دالتون فردی باهوش بود. والدین او مسیحی بودند. علی رغم تهیدستی، جان دالتون می توانست در مدارسی تحصیل کند که از نظر دین با آن ها فرق داشتند.

پاورپوینت زندگینامه جیمز وات

جیمز وات مخترع موتور بخار، که در سال ۱۷۳۶ میلادی در شهر گریناک در اسکاتلند متولد شد. از همان ابتدا، کودکی زیاد لاغر و ظریفی بود به همین دلیل او را به مدرسه نفرستادند بلکه پدر و مادر در خانه به تربیت او پرداختند. جیمز وات حائز تخیل بسیار قوی بود و به مرور زمان علاقه خویش را به امور فنی و مهندسی نشان داد تا آنجا که یک وسیله الکتریکی ساخت و گاهی به وسیله آن به دوستانش شوک وارد می‌ کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 451
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 4,390
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 6,390
  • بازدید ماه : 10,823
  • بازدید سال : 49,402
  • بازدید کلی : 586,661