loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 15 شنبه 17 مهر 1400 نظرات (0)

پاورپوینت زندگینامه گالیله

گالیلئو گالیله در سال ۱۵۶۴ میلادی در ایتالیا به دنیا آمد.. پدر گالیلئو گالیله ، موسیقیدان بود . نام گالیلئو ریشه‌های مختلفی در پدران او و هم چنین رسوم ملت ایتالیا در دوران رنسانس داشته است.

او در سالهای کودکی در کنار پدرش ساز لوت را آموخت. در کنار یادگیری موسیقی، گالیلئو گالیله از پدرش مفاهیمی همچون فهم آزمایشات تجربی، اندازه‌گیری موسیقی ریتم و مواردی از این دست را آموخت که مجموعه‌ای از آموزه‌های ریاضی و تجربی را شامل می‌شد

پاورپوینت زندگینامه نیوتن

آيزاك نیوتن در روز 25 دسامبر 1642 میلادی، متولد شد. خانواده‌ اش از طبقه متوسط بودند و در مجاورت دریا در نزدیک وولستورپ زندگي مي كردند. نیوتن پیش از موعد متولد شد و چنان ناتوان بود که مادرش اميدي به زنده ماندن او نداشت. پدر وی که زراعت مرفه بود سه ماه پیش از تولد آیزاک  از جهان رفته بود. وي مردی ضعیف، با رفتار غیرعادی، زودرنج و عصبی مزاج بود. مادرش هانا آیسکاف زنی مقتصد، خانه داری صاحب کفایت و صنعتگری با شایستگی بود.

آیزاک دوران کودکی دل شاد و خوبي نداشت. زيرا سه ساله بود که مادرش با کشیشی مرفه كه دو برابر وي سن داشت، ازدواج کرد و آیزاک را تحت قیومیت مادربزرگش قرار داد. جدایی از مادر تاثير نابهنجاري بر شخصیت او گذاشت و نوع رفتارهاي بعدي وی نسبت به زنان را نیز شکل داد. نیوتن هیچگاه ازدواج نکرد.

پاورپوینت زندگینامه نیمایوشیج

نیما یوشیج در سال ۱۲۷۶ هجری شمسی در منطقه ای به اسم یوش در نزدیکی کوه البرز که از توابع شهر نور مازندران می باشد، به دنیا آمد. نیما یوشیج از همان کودکی اسب سواری و تیراندازی را از پدرش یاد گرفت. او آغاز خواندن و نگارش را نزد آخوند روستا یاد گرفت، اما به خاطر آزار و اذیت های او، خیلی دل خوشی از آموزگار خود نداشت.

خانواده ی نیما یوشیج در 11 سالگی به تهران منتقل شدند و در خانه ای کرایه ای روبه روی مسجد شاه که یکی از مراکز فعالیت مشروطه خواهان بود، و در کنار مدرسه ی دارالشفا ساکن شدند.

پاورپوینت زندگینامه فریدون مشیری
فریدون مشیری در سال 1305هجری شمسی در تهران به دنیا آمد. از آنجایی که جد پدری فریدون مشیری، به خاطر یک ماموریت اداری به شهر همدان مهاجرت کرده بود. در دوران جوانی اش به تهران رفت و در سال 1298 هجری شمسی که در وزارت پست مشغول به کار شد. مادر فریدون مشیری زیاد به سروده و ادبیات علاقه داشته و حتی گاهی شعر می سروده است.

پاورپوینت زندگینامه دکتر علی شریعتی

دکترعلی شریعتی در سوم آذر سال ۱۳۱۲ هجری شمسی در روستای مزینان در نزدیکی سبزوار بدنیا آمد. پدر دکتر علی شریعتی، موسس کانون نشر حقایق اسلام و مادردکتر علی شریعتی، زنی روستایی فروتن بود. دکتر شریعتی تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان ابن یمین در مشهد در سال ۱۳۱۹ هجری شمسی شروع کرد و به دنبال آن در سال ۱۳۲۵ هجری شمسی وارد دبیرستان فردوسی مشهد شد. او پس از اتمام سیکل اول دبیرستان در سن 16 سالگی با هدف ادامه تحصیل وارد دانشسرای مقدماتی شد.

پاورپوینت زندگینامه دکتر حسابی

دکتر سید محمود حسابی در سال ۱۲۸۱ هجری شمسی در تهران متولد شد. پدر و مادر دکتر حسابی، اهل تفرش بودند.

او 4 سال نخست دوران کودکی‌اش را در تهران زندگی می کرد. در 7 سالگی تحصیلات ابتدایی خود را در بیروت با تنگدستی و مرارت‌های اجتناب از وطن، در مدرسه کشیش‌های فرانسوی شروع کرد. در همان زمان تعلیمات دینی و ادبیات فارسی را نزد مادرش فرا می‌گرفت. او قرآن و دیوان حافظ را از حفظ می‌دانست. او در ضمن بر کتب بوستان، گلستان سعدی، شاهنامه فردوسی، مثنوی مولوی و منشات قائم مقام فراهانی اشراف کامل داشت. دکتر حسابی با شعر و موسیقی سنتی ایران و موسیقی کلاسیک غرب به خوبی آشنا بود. وی در نواختن ویولن و پیانو مهارت داشت. وی در چند رشته ورزشی نیز موفقیت‌هایی کسب کرد، از جمله کسب مدرک نجات غریق در زنجیره شنا در دوران نوجوانی در بیروت.

پاورپوینت زندگینامه فارابی

ابونصرفارابی در سال ۲۵۹ هجری در روستای وسیج از توابع فاراب در استان کرمان به دنیا آمد.تحصیلات اولیه‌ی خود را در فاراب و بخارا تکمیل کرد ولی برای ادامه تحصیل به بغداد رفت. در طی این دوره او در زبان‌های مختلف و شاخه‌های مختلفی از علوم و تکنولوژی تبحر یافت. فارابی کار و فعالیت قابل‌توجهی در زمینه‌ی علوم، فلسفه، منطق، زیست، پزشکی، ریاضیات و موسیقی انجام داد، ولی بزرگترین فعالیتهای وی، در زمینه فلسفه، منطق و زیست بود که وی در آنها دانسته ها جامعی به دست آورد.

پاورپوینت زندگینامه لویی پاستور

پاستور، در سال 1822 میلادی در شهر دول ( فرانسه ) متولد شد. تحصیلات خود را با استعدادی درخشان به پایان برساند. پاستور درجه لیسانس خود را از کالج سلطنتی گرفت، پس از اخذ دکترا در 26 سالگی به سمت استاد شیمی دانشگاه استراسبورگ و در سال  میلادی 1857 به سمت ریاست آکادمی علوم انتخاب شد.

پاورپوینت در مورد آلودگی هوا

آلودگى هوا عبارتست از ترکیب شدن هوا با گازها، قطرات و ذراتى است كه كيفيت هوا را كاهش مى‌دهند. در شهرها، خودروها ، اتوبوس‌ها، هواپيماها و هم صنايع ممكن است سبب آلودگى هوا شوند.

در خارج از شهرها غبار حاصل از شخم زدن زمين توسط تراكتورها، ماشين‌ها و كاميون‌هايى كه در جاده‌هاى شنى يا خاكى مى‌رانند، ريزش كوه و دود حاصل از آتش سوزىجنگل ها و مزارع باعث آلودگی‌هوا می‌شود.

اگزوز اتومبيل در شهرها آلاینده‌های متعددى را از خود خارج مى‌کند از جمله مونوکسیدکربن، دی اكسيد نيتروژن، دى‌اکسید گوگرد، ذرات معلق از جمله ذرات كوچكتر ده ميكرومتر،بنزن، فرمالدئيد.

پاورپوینت در مورد تاریخچه کامپیوتر

چرتکه،‌که حدود 5000 سال پیش در آسیای میانه اختراع کرد و هنوز مورد استفاده است، می تواند اولین کامپیوتر بشمار آورده شود. بازرگانان از این ابزار برای نگهداشتن حساب داد و ستدها استفاده میکردند. نزدیک 12 قرن طول کشید تا ترقی مهم دیگری در ابزارهای محاسباتی رخ دهد. در سال 1642 میلادی بلیز پاسکال ماشینی ابداع کرد که می توانست اعدادی الی هشت رقم را با یکدیگر جمع کند. ابزار او که پاسکالین نامیده می شد کاملاً مکانیکی بود و از چرخدنده های درگیر استفاده می کرد. در سال 1694 میلادی یک ریاضیدان آلمانی بنام لایب نیتز قابلیت ضرب کردن را به این ماشین افزود. اما لغایت سال 1820 میلادی ماشین حسابهای مکانیکی مورد کاربرد گسترده واقع نشدند. در این سال مهندس فرانسوی بنام توماس دوکولمار ماشینی ساخت که می توانست چهار عمل اصلی را انجام دهد. این ماشین که آریثومتر نامیده می‌شد تا جنگ جهانی نخست مورد استفاده بود.

پاورپوینت در مورد نجوم

ناهید دومین سیاره منظومه شمسی است که صبح و عصر در نزدیکی محل طلوع و غروب خورشید دیده می شود و مانند زمین، کوه و دشت دارد و باز هم بدلیل نزدیکی به خورشید آب و موجود زنده ندارد.

ناهید، درخشان ترین جرم آسمانی طبیعی است که به هنگام شب در آسمان زمین دیده میشود.

اگرچه سیاره ناهید نسبت به خورشید،در فاصله ای دورتر از سیاره عطارد قرار دارد، اما بطور قابل ملاحظه ای داغتر از عطارد است . علت این امر جو غلیظ و متراکم سیاره ناهید است که باعث حفظ گرما در نزدیکی سطح سیاره می شود.

پاورپوینت در مورد بدمینتون

ورزش بدمینتون به عنوان یک بازی پر هیجان و شاداب، محبوبیت و طرفداران زیادی پیدا کرده است. بازی بدمینتون سرعتی بوده و نیازمند استقامت، دقت، تعادل و تصمیم گیری‎های بسیار سریع می‎باشد.

این بازی در فضای باز و بسته انجام می‎شود ولی انجام این بازی در فضاهای باز به علت وزن کم توپ که در اثر وزش کمترین نسیم منحرف می‎شود از دقت کمتری برخوردار است.
بازی بدمینتون بر روی زمینی به شکل مستطیل بصورت انفرادی و یا دوبل انجام می شود. در بازی‎های انفرادی در هر قسمت زمین یک نفر ودر بازی‎های دوبل در هر قسمت زمین دو نفر قرار می‎گیرند.

پاورپوینت در مورد دانشمندان شیمی

آغاز شیمی همراه با پیدایش حیات بر روی زمین بود . تمام پدیده های (طبیعی، مصنوعی) زمان مربوط به علم شیمی بود به عنوان مثال هنگامی که کوه های آتشفشان فعال می شد مواد مذاب آتشفشان ٬گاز های سمی ایجاد شده و... همگی جزو مواد شیمیایی به حساب می آیند . شیمی یعنی زندگی ، زیرا ما در زندگی در تمام عمر با علم شیمی بدون آنکه متوجه آن شویم سر و کار داریم به عنوان مثال ما بدون آنکه متوجه بشویم به چای آبلیمو اضافه می کنیم و این کار یک تغییر شیمیایی است.

پاورپوینت در مورد سعدی

سعدی در سال ۶۰۶ هجری قمری متولد شد. آن‌چه که مسلم است این است که خانواده‌ی وی خانواده‌ای مذهبی و اهل دین و دانش بودند.

 در همان کودکی پدر را از دست داد و بعد از آن، در سایه‌ی محبت مادرش مقدمات علوم ادبی و شرعی را در شیراز فرا گرفت. در اوایل جوانی، در حالی که اوضاع فارس به شدت آشفته بود، دیار محبوبش شیراز را به قصد بغداد که جایگاه مناسبی برای دانش اندوزی بود ترک کرد و در بغداد به مدرسه‌ی نظامیه که مخصوص شافعیان بود، مسیر یافت و به فراگیری علوم دینی و معارف ادبی پرداخت.

پاورپوینت تحلیل و بررسی سازه هایLSF

استفاده از اعضاي فولاد سرد نوردشده از دهه 1850 ميلادي آغاز گرديد. ولي استفاده از آن تا انتشار اولين ضوابط انجمن امريكايي آهن در 1946 گسترش زيادي پيدا نكرد. امروزه بدليل كيفيت مناسب ساخت و سرعت بالا و مقاومت بالا در برابر زلزله از آن در كشورهاي انگلستان، امريكا، كانادا، استراليا، ژاپن و... استفاده مي كنند. اين سيستم ساختمانی دارای تاييديه فنی از مرکز تحقيقات ساختمان و مسکن بوده و بعنوان يکی از تکنولوژی های نوين ساختمان در کشور به طور رسمی معرفی شده است.

رپورتاژ آگهی در سایت سازه برتر، تبلیغات صنعت ساختمان

شما می توانید رویدادها و همایش های خود را بصورت رپورتاژ خبری در سایت سازه برتر منتشر کنید و همچنین می توانید محصولات و خدمات خود را بصورت رپورتاژ آگهی در سایت سازه برتر منتشر کنید و این رپورتاژ های خبری و آگهی، بصورت دائمی برای مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت سازه برتر نمایش داده خواهد شد.

تبلیغ دائمی محصولات و خدمات شما در سایت سازه برتر؛ با یک بار هزینه، آگهی شما را برای همیشه در سایت سازه برتر نمایش می دهیم.

پاورپوینت بررسی معماری حمام گنجعلی خان کرمان

این فایل شامل بررسی معماری حمام گنجعلی خان کرمان در قالب پاورپوینت و دارای 50اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری خلاقانه هتل مورفئوس

این فایل شامل بررسی معماری خلاقانه هتل مورفئوس در قالب پاورپوینت و دارای 33اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مجموعه گنجعلی خان کرمان

این فایل شامل تحلیل مجموعه گنجعلی خان کرمان در قالب پاورپوینت و دارای 37اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری هتل  opus امارات متحده

این فایل شامل بررسی معماری هتل  opus- امارات متحده در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری مسجد گوهرشاد

این فایل شامل بررسی معماری مسجد گوهرشاد در قالب پاورپوینت و دارای 29 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری مرکز تجاری ملبورن

این فایل شامل بررسی معماری مرکز تجاری ملبورن در قالب پاورپوینت و دارای 23اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری خانه داگلاس توسط ریچارد مه یر

این فایل شامل بررسی معماری خانه داگلاس ؛ توسط ریچارد مه یر  در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری ساختمان موزه چنگدو

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان موزه چنگدو در قالب پاورپوینت و دارای 22اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری برجهای  دو قلو پتروناس

این فایل شامل بررسی معماری برجهای پتروناس  واقع در مالزی در قالب پاورپوینت و دارای 47اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری طراحی مسجد معاصر دوبی

این فایل شامل بررسی معماری طراحی مسجد معاصر دوبی در قالب پاورپوینت و دارای 23اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری طراحی مسجد وحی

این فایل شامل بررسی معماری طراحی مسجد وحی اثر شرکت معمار X Architect در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری حمام شیخ سلماس

این فایل شامل بررسی معماری حمام شیخ سلماس  در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 8,121
  • بازدید سال : 35,524
  • بازدید کلی : 572,783