loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 13 جمعه 16 مهر 1400 نظرات (0)

بررسی معماری موزه سالوادور دالی

این فایل شامل بررسی معماری موزه سالوادور دالی دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

بررسی معماری موزه هنر میلواکی

این فایل شامل بررسی معماری موزه هنر میلواکی دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

بررسی معماری مرکز هنرهای بصری وکسنر

این فایل شامل بررسی معماری مرکز هنرهای بصری وکسنردارای 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد .از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

بررسی معماری شهر فرهنگي گاليسيا

این فایل شامل بررسی معماری شهر فرهنگي گاليسيا دارای 45 اسلاید قابل ویرایش می باشد.. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

بررسی معماری انستیتو زیست شناسی سالک اثر لویی کان

این فایل شامل بررسی معماری انستیتو ریست شناسی اثر لویی کان دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

بررسی معماری ساختمان اداری دومینیون مسکو – زاها حدید

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان اداری دومینیون مسکو – زاها حدید دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

بررسی معماری خانه اپرای گوانجو

این فایل شامل بررسی معماری خانه اپرای گوانجو دارای 48 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

بررسی معماری سالن کنسرت و کنفرانس هارپا 

این فایل شامل بررسی معماری سالن کنسرت و کنفرانس هارپا دارای 41 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

بررسی معماری سالن کنسرت Elbphilharmoni اثر هرتزوگ دمویرون

این فایل شامل بررسی معماری سالن کنسرت Elbphilharmoni اثر هرتزوگ دمویرون دارای 49 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

راهکارهایی برای گریه شبانه کودکان

پاورپوینت راهکارهایی برای گریه شبانه کودکان دارای 44 اسلاید می باشد و برای دانشجویان رشته ی روانشناسی و همچنین پدر مادرهایی که فرزند آنها دچار شبها در خواب گریه میکند مناسب است و در این پاورپوینت راهکارهایی برای درمان گریه ی شبانه کودکان ارائه شده است. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویری از اسلایدهای آن را برای پیش نمایش قرار داده ایم و میتوانید جزئیات آن را مشاهده نموده و درصورت نیاز به داشتن تمام محتوای فایل این پاورپوینت را دانلود و خریداری  کنید وبه راحتی از آن استفاده کنید.

رفتار با بچه اول هنگام تولد بچه دوم

پاورپوینت رفتار با بچه اول هنگام تولد بچه دوم دارای 57 اسلاید می باشد. که برای دانشجویان رشته روان شناسی و همچنین پدر ومادر هایی که فرزند دوم آنها متولد شده یا در انتظار تولد فرزند دومشان هستند بسیار کازبردی می باشد. درادامه بخشی از متن این پاورپوینت را قرار داده ایم و همچنین فهرست محتوای این پاورپوینت را به همراه یک تصویر پیش نمایش کلی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده ایم تا بتوانید اطلاعات کاملی را قبل از خرید در اختیار داشته باشید و می توانید برای دسترسی به تمام محتوای این پاورپوینت ، پس از پرداخت هزینه ، به راحتی آن را دانلود کرده و استفاده کنید.

پاورپوینت ضوابط و استانداردهای کلی طراحی معماری فضاهای آموزشی

پاورپوینت طراحی تاسیسات ، تجهیزات و آب بندی کف استخرهای شنا 34 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت طراحی تاسیسات ، تجهیزات و آب بندی کف استخرهای شنا

پاورپوینت طراحی تاسیسات ، تجهیزات و آب بندی کف استخرهای شنا 33 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت دیوارهای ساختمانی

پاورپوینت دیوارهای ساختمانی  33 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت انواع و نحوه تخریب ساختمان

پاورپوینت انواع و نحوه تخریب ساختمان  36 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت انواع ساختمان و روش های مقاوم سازی آن ها

پاورپوینت انواع ساختمان و روش های مقاوم سازی آن ها  33 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت ساختمان و اجزای آن

پاورپوینت ساختمان و اجزای آن  32 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن

پاورپوینت ژل سیلیکافیوم الیاف دار بتن  34 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت سنگ گچ 2

پاورپوینت سنگ گچ 33 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت زندگینامه ملاصدرا

صدرالدین محمد ملقب به ملاصدرا یا صدرالمتالهین از بزرگ‌ترین دانشمندان مسلمان بوده است. پدرش ابراهیم قوامی شیرازی نام داشت که فردی ثروتمند بود، ولی صاحب فرزند نمی‌شد تا این که با توسل به نذر و نیاز بالاخره در روز نهم جمادی‌الاول سال ۹۷۹ هجری قمری (۱۷ مهر سال ۹۵۰ شمسی) خداوند به او فرزندی داد که نامش را محمد گذاشت. محمد در دورانی به دنیا آمد که شیراز مهد علم و ادب بود به همین دلیل دوران کودکی را با آموزش و تربیت ویژه‌ای سپری کرد.

پاورپوینت زندگینامه جلال آل احمد

جلال آل احمد در 1302 هجری شمسی در تهران متولد شد. نام خانوادگی او در شناسنامه «سادات آل احمد» است.

پس از پایان دوره دبستان به کارهایی از قبیل تعمیر ساعت، سیم‌کشی و چرم فروشی پرداخت و ضمن آن در دوره شبانه دبیرستان دارالفنون به تحصیل ادامه داد. در همین سال‌ها با آثار احمد کسروی و محمدمسعود آشنا شد.

تحت تأثیر اندیشه‌های کسروی درباره مذهب قرار گرفت و عقیده‌اش به اصول تشیّع به سستی گرایید. در ۱۳۲۲ش دوره دبیرستان را به پایان برد و آنگاه به نجف سفر کرد، ولی چند ماه بعد بازگشت و در گروه ادبیّات دانشسرای عالی مشغول تحصیل شد.

پاورپوینت زندگینامه مولانا

مولانا، متولد سال604 در بلخ متولد شد.مولانا 13 ساله بود  بهالدین ولد به دلیل ناامنی و حمله مغولان به همراه خانواده بلخ را ترک کردند و به نیشابور می روند و بعد از ملاقات با عطار به مکه ، دمشق ، شام و بعد کارامان عزیمت کردند. مولانا در آنجا 18 ساله بود و با گوهر خاتون ازدواج کرد و صاحب دو فرزند با نامهای بها الدین محمد و عطا الدین محمد شد.

پاورپوینت در مورد میکروسکوپ

همیشه دیدن اجسام با چشم امکان‌پذیر نیست، بعضی از اجسام هستند که برای دیدن آن‌ها باید از وسیله‌ای خاص استفاده شود، برای از بین بردن این مشکل از وسیله‌ای به نام میکروسکوپ یا ریزبین استفاده می‌شود. یکی از وسایل آزمایشگاهی اصلی در آزمایشگاه‌هاست. از دو واژه micro (ریز) و scope (مشاهده) تشکیل‌شده است. میکروسکوپ ها یک بعد کاملاً جدیدی در علم گشودند. دانشمندان با استفاده از میکروسکوپ‌ها قادر به کشف موجودیت میکروارگانیسم‌ها، مطالعه ساختار سلول‌ها و مشاهده کوچک‌ترین اجزاء گیاهان، حیوانات و قارچ‌ها شدند.

پاورپوینت در مورد بانکداری اسلامی

قرن بیستم، شاهد حیات دوباره دستورهای بنیادین اسلامی در سراسر جهان بوده است. اسلامی کردن بخش های مالی در بسیاری از کشورهای مسلمان، نتیجه طبیعی این تجدید حیات است. درجه اسلامی شدن در کشورهای مزبور با توجّه به جمعیّت مسلمانان در آن ها متفاوت بود. جمهوری اسلامی ایران و پاکستان که در آن ها، همه بخش مالی به طور رسمی اسلامی شد، در بالاترین مرتبه قرار دارند.

مالزی، عربستان سعودی، و بقیه کشورهای عرب، نظام مالی دوگانه ای را که در آن، بانک های اسلامی با نهادهای مالی متعارف همزیستی دارند، توسعه داده، و هر دو نوع از این نهادها را مقام های پولی، قانونی شمرده اند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 285
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 446
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 4,349
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 6,349
  • بازدید ماه : 10,782
  • بازدید سال : 49,361
  • بازدید کلی : 586,620