loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 13 چهارشنبه 14 مهر 1400 نظرات (0)

15 چیدمان مبلمان در ۱۵ پلان آپارتمان دوخوابه!

پاورپوینت  چیدمان مبلمان در 15 پلان آپارتمان دوخوابه! شامل 33 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

بادگیر های یزد و اسلوب ساختن آنها

پاورپوینت بادگیر های یزد و اسلوب ساختن آنها شامل ۴1 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

یونولیت ساختمانی

پاورپوینت یونولیت ساختمانی شامل 30 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

ساختمان های پیش ساخته

پاورپوینت ساختمان های پیش ساخته شامل 31 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

انواع دیوارپوش

پاورپوینت انواع دیوارپوش شامل 31 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت انواع بازی با کودکان سه تا پنج سال

پاورپوینت انواع بازی با کودکان سه تا پنج سال دارای 56 اسلاید می باشد و برای دانشجویان رشته ی روانشناسی و همچنین پدر و مادرها مناسب است و در این  پاورپوینت انواع بازی با کودکان سه تا پنج سال ارائه شده است. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویری از اسلایدهای آن را برای پیش نمایش قرار داده ایم و میتوانید جزئیات آن را مشاهده نموده و درصورت نیاز به داشتن تمام محتوای فایل این پاورپوینت را دانلود و خریداری  کنید وبه راحتی از آن استفاده کنید.

پاورپوینت مجتمع مسکونی آلبیون

این فایل شامل تحلیل مجتمع مسکونی آلبیون دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری طراحی سالن کنسرت اکستر معروف Foro Boca

این فایل شامل بررسی معماری طراحی سالن کنسرت اکستر معروف Foro Boca در قالب  پاورپوینت  دارای 36 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی دانی بروک

این فایل شامل تحلیل مجتمع مسکونی دانی بروک دارای 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مجموعه سینماهای UFA 

این فایل شامل تحلیل مجموعه سینماهای UFA  دارای 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

سیستم قاب سبک فولادی

پاورپوینت سیستم قاب سبک فولادی 40 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

دوام بلند مدت بتن ساخته شده با سیمان های مختلف در شرایط ساحلی

پاورپوینت دوام بلند مدت بتن ساخته شده با سیمان های مختلف در شرایط ساحلی شامل 41 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

مصالح مدرن ساختمانی

پاورپوینت مصالح مدرن ساختمانی 41 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت تحلیل هتل معاصر امیلیانو در ریودوژانیرو

این فایل شامل تحلیل هتل معاصر امیلیانو در ریودوژانیرو دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

ایمنی داربست و داربست بندی

پاورپوینت ساختمان های پیش ساخته شامل 32 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت مجموعه مسکونی کوبوسوونینگِن ـ پییِت بلوم

این فایل شامل تحلیل مجموعه مسکونی کوبوسوونینگِن ـ پییِت بلوم دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

بتن ریزی

پاورپوینت بتن ریزی شامل 40 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی 8 از دفتر معماری بیگ

این فایل شامل تحلیل مجتمع مسکونی 8 اثر دفتر معماری بیگ دارای 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی ایران

این فایل شامل تحلیل کتابخانه ملی ایران دارای 60 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد و این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت زندگینامه پروین اعتصامی

پروین اعتصامی در ۲۵ اسفند ۱۲۸۵ هجری شمسی در تبریز به دنیا آمد. نام او، چنان که در لغت نامه دهخدا آمده است، ابتدا رخشنده بود و پروین را که تا آن تاریخ نامی مرسوم برای دختران نبود به عنوان تخلص شعری انتخاب کرده بود، هر چند در شناسنامه وی نیز نام پروین آمده است. پدرش، یوسف اعتصامی ملقب به اعتصام الملک، از ادیبان و نویسندگان و مترجمان بنام عصر خود و مادرش، که اختر نام داشت.

پاورپوینت زندگینامه ملک الشعرای بهار

محمدتقی ملک‌الشعراء بهار در ۱۸ آذرماه ۱۲۶۵ هجری شمسی در محله سرشور شهر مشهد به دنیا آمد. پدر او میرزاکاظم متخلص به صبوری، ملک‌الشعراء آستان قدس رضوی بود. خاندان پدری بهار خود را از نسل میرزا‌ احمد صبور کاشانی شاعر و قصیده‌سرای سرشناس عهد فتحعلی‌شاه قاجار می‌دانند. انتخاب تخلص صبوری از سوی پدر بهار نیز به همین مناسبت است. در عین حال این خاندان خود را از تبار برمکیان به شمار می‌آورند و بهار در شعری به این مورد اشاره می‌کند.

پاورپوینت مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی اصطلاحی نسبتا جدید است که از دهه 1970میلادی به بعد مطرح گردیده است. صاحب نظران مدیریت در بیان مسائل انسانی سازمان از واژه های مختلفی مانند، «کارگزینی » ، «اداره امور کارکنان » ، «مدیریت نیروی انسانی » ، «روابط صنعتی » ، «مدیریت اداره امور کارکنان و منابع انسانی » استفاده نموده اند.

پاورپوینت در مورد کربوهیدرات

کربوهیدرات‌ها در واقع قندها، نشاسته‌ها و فیبرهایی هستند که در میوه‌ها، غلات، سبزیجات و لبنیات یافت می‌شوند.
کربوهیدرات‌ها جزو مواد بسیار مغذی محسوب می‌شوند و جزو سه منبع غذایی اصلی هستند که بدن برای تامین انرژی و کالری به آن‌ها نیاز دارد.

سه منبع غذایی اصلی وجود دارد: کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها و چربی‌ها. این مواد غذایی برای عملکرد بدن حیاتی هستند، بدن به حجم زیادی از آن‌ها احتیاج دارد و همه آن‌ها باید در رژیم غذایی وجود داشته باشند، زیرا که بدن به تنهایی توانایی تولید این مواد بسیار مغذی را ندارد.

قالب پاورپوینت حرفه ای روانشناسی

قالب پاورپوینت زیربنای طراحی پاورپوینت است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. هرچند نرم افزار پاورپوینت دارای قابلیت ها و حتی تم و قالب های بسیاری است، اما با توجه به کاربرد بسیار وسیع پاورپوینت که امروزه تقریبا در تمامی حوزه ها مورد استفاده قرار می گیرد، نیاز به شخصی سازی و همچنین طراحی مناسب قالب براساس نیازهای شما احساس می شود.

پاورپوینت لوله کشی گاز در ساختمان ها

فایل پاورپوینت لوله کشی گاز در ساختمان ها،در حجم 27 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه.

در این فایل به معرفی و آشنایی با تاسیسات لوله کشی گاز در ساختمان ها پرداخته شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 3,381
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 5,381
  • بازدید ماه : 9,814
  • بازدید سال : 48,393
  • بازدید کلی : 585,652