loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 17 چهارشنبه 14 مهر 1400 نظرات (0)

پاورپوینت ماشین گریدر

پاورپوینت ماشین گریدر شامل 40 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت الکترود جوشکاری

پاورپوینت الکترود جوشکاری شامل 43 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت تجزیه و تحلیل شهرک امید تهران

شهرک امید (شهرک فرحناز پیشین) یکی از شهرک‌های مسکونی تهران است که در شمال شرقی این شهر در مجاورت پارک جنگلی لویزان قرار گرفته‌است. این شهرک شامل ۱۹۴۶ واحد مسکونی در قالب ۱۸ برج و ۵۴ خانه ویلایی است و جمعیت ساکن در آن حدوداً ۸۰۰۰ نفر برآورد می‌شود. این شهرک در میان جنگل لویزان و بوستان جنگلی یاس در محدوده شمیرانات واقع شده و در منطقه چهار شهرداری تهران قرار دارد.

پاورپوینت تحلیل فضای شهری (میدان ولیعصر)

فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل فضای شهری، در حجم 75 اسلاید قابل ویرایش

 

در این پروژه تلاش شده در مورد تحلیل فضای شهری و به طور خاص میدان ولیعصر بررسی گردد.

فضای شهری به عنوان یکی از زیرمجموعه های مفهوم فضا، از مقوله ی فضا مستثنی نیست. بدین معنی که ابعاد اجتماعی و فیزیکی شهر رابطه ای پویا با یکدیگر دارند. در واقع فضای شهری مشتمل دو فضای اجتماعی و فیزیکی می شود.

 

 

پاورپوینت سیم کشی برق ساختمان

گام اول در یک سیم کشی اصولی این است که ابتدا یک نقشه و روند کار دقیق از ساختمانی که می خواهیم سیم کشی کنیم تهیه نماییم. برای این کار ابتدا بر اساس استانداردها مکان هایی را که باید کلیدها و پریزهایمان را نصب کنیم تعیین کنیم( البته اگر ساختمان بر اساس اصول مهندسی شروع به کار کرده باشد یک نقشه برق زیر نظر مهندس برق کشیده شده است و نیاز به نقشه برقکار ندارد).

پاورپوینت زمان جدا کردن اتاق کودکان از والدین

پاورپوینت زمان جدا کردن اتاق کودکان از والدین در 34 اسلاید تهیه شده که در آن راهنمایی هایی ارائه شده برای دغدغه ها و چالش هایی که در ارتباط با تربیت فرزندان و جدا کردن اتاق کودکان از والدین وجود دارد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته روانشناسی و همچنین پدر و مادرهایی که نگرانی هایی در این خصوص دارند ، بسیار مفید و کاربردی است. در ادامه توضیح مختصری در خصوص محتوای این پاورپوینت ارائه کرده ایم و سپس می توانید فهرست مطالب و تصویر پیش نمایشی از کل اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نمایید و در صورت نیاز به اطلاعات کامل ، این پاورپوینت را خریداری نموده و بلافاصله بعد از پرداخت ، دانلود کنید.

پاورپوینت ملات چیست و انواع ملات های ساختمانی کدام است؟

پاورپوینت ملات چیست و انواع ملات های ساختمانی کدام است؟  شامل 38 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت آرماتور بندی

پاورپوینت آرماتور بندی  شامل 46 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

نور در معماری

پاورپوینت نور در معماری شامل 34 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

شیوه های اجرایی ساخت، پیش مونتاژ بالابری و نصب سازه راس برج میلاد

پاورپوینت شیوه های اجرایی ساخت، پیش مونتاژ بالابری و نصب سازه راس برج میلاد شامل ۳۷ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران

پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران شامل 31 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

کفپوش های ساختمانی

پاورپوینت کفپوش های ساختمانی شامل 30 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت برسی معماری طراحی برج مسکونی نوآورانه Belvedere

این فایل شامل برسی معماری طراحی برج مسکونی نوآورانه Belvedere دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی 79&PARK

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی 79&PARK دارای 29 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن این پاورپوینت ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل کارخانه پایکار

این فایل شامل تحلیل کارخانه پایکار در قالب پاورپوینت دارای 25 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل طراحی مقبره خیـام

این فایل شامل تحلیل طراحی مقبره خیام دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مقبره کمال الملک

این فایل شامل تحلیل مقبره کمال الملک در قالب پاورپوینت دارای 18 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان مرکزی میراث فرهنگی

این فایل شامل تحلیل ساختمان مرکزی میراث فرهنگی دارای 48 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

آشنایی با معماری معاصر

پاورپوینت آشنایی با معماری معاصر شامل ۳۷ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

سیستمهای لیزری در  فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی

پاورپوینت سیستمهای لیزری در  فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی  شامل 30 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدر

پاورپوینت بتن پیش تنیده و بزرگراه طبقاتی صدر شامل 38 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

سازه های فضاکار

پاورپوینت سازه های فضاکار شامل 33 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

طراحی نما در معماری

پاورپوینت طراحی نما در معماری شامل 31 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت عمارت خانه قوام الدوله (وثوق)

خانه قوام الدوله که از آن با عنوان خانه وثوق هم نام برده میشود، یکی از عمارت های تاریخی و زیبا در قلب تهران است که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و مورد بازدید گردشگران داخلی و خارجی  است. این بنا در سال 1253 هجری قمری یا 1211 هجری شمسی، در زمان محمدشاه قاجار برای یکی از صاحب منصبان دوره قاجاریه به نام میرزا محمد قوام الدوله آشتیانی ساخته شد.

پاورپوینت مراحل ساخت ساختمان

فایل پاورپوینت مراحل ساخت ساختمان از ابتدا تا انتها ،در حجم 48 اسلاید قابل ویرایش.

در این فایل مراحل ساخت ساختمان از ابتدا تا انتها به همراه تصاویر هر بخش آورده شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 193
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 2,557
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 4,557
  • بازدید ماه : 8,990
  • بازدید سال : 47,569
  • بازدید کلی : 584,828