loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 11 چهارشنبه 14 مهر 1400 نظرات (0)

پاورپوینت عهدنامه ترکمانچای

پاورپوینت عهدنامه ترکمانچای شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت عهدنامه فینکنشتاین

پاورپوینت عهدنامه فینکنشتاین شامل 34 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت تحلیل تالار سایناتسالو فنلاند توسط آلوار آلتو

این فایل شامل تحلیل تالار سایناتسالو فنلاند توسط آلوار آلتو در قالب پاورپوینت و دارای 30اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل خانه شیشه ای اثر فیلیپ جانسون

این فایل شامل تحلیل خانه شیشه ای اثر فیلیپ جانسون در قالب پاورپوینت و دارای 27اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل خانه هنسلمن اثر مایکل گریوز

این فایل شامل تحلیل خانه هنسلمن، اثر مایکل گریوز  در قالب پاورپوینت و دارای 18اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مرکز علمی فائنو ولفسبورگ اثر زاها حدید

این فایل شامل تحلیل مرکز علمی فائنو ولفسبورگ اثر زاها حدید در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل و بررسی مبانی پایداری سازه ها

از مصالح شکل پذیر ساخته شده است و تحت اثر بار گسترده یکنواخت فشاری قرار دارد.

 خرابی اگر اتفاق  افتد، می تواند  در یک تغییرشکل محوری بسیار  بزرگتر از حد تناسب (Limit Proportionality)  در نقطه a اتفاق افتد .

 برای طراحی معمولاً جهت جلوگیری از وقوع پلاستیسیته، بار P در نقطه a  نمایشگر حد بالای بارگذاری خواهد بود. بنابراین یک تحلیل خطی (Linear Analysis) برای طراحی کافی خواهد بود

پاورپوینت تحلیل و بررسی بتن و انواع آن

بتن به انگلیسی: (Concrete) در مفهوم وسیع به هر ماده یا ترکیبی که از یک ماده چسبنده با خاصیت سیمانی شدن تشکیل شده باشد اتلاق می‌شود. این ماده چسبنده عموما حاصل فعل و انفعال سیمانهای هیدرولیکی و آب می‌باشد. حتی امروزه چنین تعریفی از بتن شامل طیف وسیعی از محصولات می‌شود.

پاورپوینت بررسی معماری باغ فین کاشان

این فایل شامل بررسی معماری باغ فین کاشان  در قالب پاورپوینت و دارای 44 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل و بررسی ساختمان LSF

استفاده از اعضاي فولاد سرد نوردشده از دهه 1850 ميلادي آغاز گرديد. ولي استفاده از آن تا انتشار اولين ضوابط انجمن امريكايي آهن در 1946 گسترش زيادي پيدا نكرد. امروزه بدليل كيفيت مناسب ساخت و سرعت بالا و مقاومت بالا در برابر زلزله از آن در كشورهاي انگلستان، امريكا، كانادا، استراليا، ژاپن و... استفاده مي كنند. اين سيستم ساختمانی دارای تاييديه فنی از مرکز تحقيقات ساختمان و مسکن بوده و بعنوان يکی از تکنولوژی های نويبخشین ساختمان در کشور به طور رسمی معرفی شده است.

پاورپوینت تحلیل حمام رنان اصفهان

این فایل شامل تحلیل حمام رنان  واقع در اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل حمام گله داری بندرعباس

این فایل شامل  تحلیل حمام گله داری بندرعباس  در قالب پاورپوینت و دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری حمام حاجی رئیس

این فایل شامل تحلیل بررسی معماری حمام حاجی رئیس  در قالب پاورپوینت و دارای 26اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری حمام شیخ سلماس

این فایل شامل بررسی معماری حمام شیخ سلماس  در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت انعقاد و لخته سازی

پاورپوینت انعقاد و لخته سازی شامل 36 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت تزئینات وابسته به معماری ایران

پاورپوینت تزئینات وابسته به معماری ایران شامل 31 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت اثر زلزله بر سازه های زیر زمینی و تونل مترو

پاورپوینت اثر زلزله بر سازه های زیر زمینی و تونل مترو شامل 32 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت انسان و معماری

پاورپوینت انسان و معماری شامل 36 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت انواع پله های ساختمانی

پاورپوینت انواع پله های ساختمانی شامل 35 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت بناها و سازه های تاریخی

پاورپوینت بناها و سازه های تاریخی شامل 36 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت چگونگی تبدیل زباله به انرژی

پاورپوینت چگونگی تبدیل زباله به انرژی شامل 39 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت منحنی گرینر چیست

پاورپوینت منحنی گرینر چیست شامل 22 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت ضمیر ناخودآگاه در قانون جذب و رازهای موفقیت

اگر از تمام انسان ها سوال شود که در زندگی زمینی که خداوند برای شما مقرر کرده است چه چیزی را بیشتر از همه نعمتهای الهی دوست دارید, بی شک همگی خواهند گفت ما دنبال آرامش ذهن و روح هستیم. زمانی که انسان آرامش ذهنی داشته باشد می تواند از همه مواهب الهی لذت برده و از زندگی شاهکاری یگانه بسازد. انسان تا دارای آرامش زن نباشد از هیچ لذت بخشی نمی تواند به خوبی و خوشی بهره‌مند شود. حتی قوی‌ترین امیال شما زمانی لذت بخش است که آرامش زن داشته باشید و بزرگترین سوال همگانی این است که چگونه به این آرامش و آسایش برسیم. از دیدگاه از افراد انسان زمانی به آرامش می رسد که از لحاظ مادی وضعیت قابل قبولی داشته باشد. انسان امروزی با ترس هایی روبرو است که روز به روز بر استرس و نگرانی او می افزاید.

پاورپوینت قانون جذب و اسرار و رازهای موفقیت

قانون جذب یکی از مهمترین قوانینی است که در موفقیت انسان نقش بسزایی دارد و مفهوم آن این است که شما به هر چه فکر کنید آن را به سمت خویش جذب خواهید کرد. اگر تمرکز خود را روی موفقیت بگذارید موفقیت به سمت خویش جذب خواهد کرد ولی اگر مدام به شکست فکر کنید بدانید که کائنات آن را برای شما به ارمغان خواهند آورد. ابتدا به مفهوم کائنات می پردازیم:

پاورپوینت اسرار موجود در کلام در قانون جذب

اکثر مردم از قدرت کلام خود بی‌خبرند و هر چه به زبانشان بیاید آن را ادا می کنند و نمی دانند که با کلام شان ممکن است چه بر سرشان بیاید. در اینجا لازم است بدانیم که چگونه از کلام خود بهره ببریم و برای موفقیت روز افزون خود از آن کمک بگیریم. چه بسا بسیاری از گرفتاری ها را خودمان با زبانمان به سرمان می‌آوریم و پشت سر هم چوبه زبانمان را می خوریم.در اینجا باید به این قانون فیزیک اشاره می کنیم.هر کلام و حرف شما که از زبانتان جاری می‌شود انرژی است که از شما ساطع شده و بر کل کائنات تاثیر می گذارد و باز به خود شما برمی گردد درست مانند بومرنگی که آفریقایی‌ها برای شکار پرندگان از آن استفاده می‌کنند. کی وقتی آن را به هوا پرتاب می کنند دوباره به طرف پرتاب کننده برمی‌گردد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 210
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 2,789
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 4,789
  • بازدید ماه : 9,222
  • بازدید سال : 47,801
  • بازدید کلی : 585,060