loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 14 سه شنبه 13 مهر 1400 نظرات (0)

پاورپوینت انواع در و پنجره

فایل پاورپوینت انواع در و پنجره، در حجم 54 اسلاید قابل ویرایش، همراه با یک هدیه ویژه.

پاورپوینت بررسی موزه آبگینه تهران

فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه موزه آبگینه تهران،در حجم 33 اسلاید،همراه با دو هدیه ویژه.

پاورپوینت بررسی بیوفیلیک در شهر

فایل پاورپوینت بیوفیلیک در شهر (جغرافیا برنامه ریزی شهری)، در حجم 42 اسلاید قابل ویرایش ،همراه با یک هدیه ویژه.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار (علیرضا تغابنی)

فایل پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی شار (علیرضا تغابنی)،در حجم 38 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

پاورپوینت آموزش گام به گام روش تصمیم گیری چند معیاره ویکور

فایل پاورپوینت آموزش گام به گام روش تصمیم گیری چند معیاره ویکور(راهکار توافقی و بهینه سازی چند معیاره)،در حجم 21 اسلاید قابل ویرایش.

بررسی معماری مهد کودک و شیرخوارگاه هانازونو - مهدکودک کیتا هیسا

این فایل شامل دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های  مهد کودک و شیرخوارگاه هانازونو و مهدکودک کیتا هیسا  در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل طراحی مهدکودک با فضای تعاملی از گروه معماری بیگ- تحلیل مهد کودک Timayui

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های مهدکودک با فضای تعاملی اثر گروه معماری بیگ و تحلیل مهد کودک Timayui در قالب پاورپوینت و دارای 35 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل طراحی مهدکودک متناسب با معیارهای معماری

این فایل شامل تحلیل طراحی مهدکودک متناسب با معیارهای معماری دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک Chuon Chuon Kimو تحلیل مهدکودک Ho Chi Minh 

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های مهدکودک Chuon Chuon Kimو مهدکودک Ho Chi Minh , اثرتیم طراحی KIENTRUC O ,  واقع در ویتنام  و یک نمونه موردی مهدکودک دیگر به عنوان هدیه خرید این فایل در نظر گرفته شده است  این فایل  در قالب پاورپوینت و  دارای 42 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک های  Family Box ومهدکودک با کانسپتی از بازی لگو

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های مهدکودک های  Family Box ومهدکودک با کانسپتی از بازی لگو در قالب پاورپوینت و  دارای 39 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک Forskolan سوئد - تحلیل مهدکودک مدرن جیدینگ

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های  مهدکودک Forskolan سوئد و مهدکودک مدرن جیدینگ در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک و مرکز نگهداری کودکان OBژاپن - تحلیل مهدکودک ولز روبیو

این فایل شامل  بررسی دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های مهدکودک و مرکز نگهداری کودکان OB واقع در ژاپن و مهدکودک ولز روبیو در قالب پاورپوینت و دارای  45 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک Taka Tuka  -بررسی معماری مهدکودک Sunflower

این فایل شامل  بررسی دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های مهدکودک Taka Tuka  و  مهدکودک Sunflowerدر قالب پاورپوینت و  دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل مهدکودک و مدرسه ابتدایی Nikide saint-phalle فرانسه

این فایل شامل تحلیل مهدکودک و مدرسه ابتدایی Nikide saint-phalle واقع در فرانسه در قالب پاورپوینت و  دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده ست.

پاورپوینت بررسی شهرک مسکونی اکباتان

این فایل شامل بررسی معماری شهرک مسکونی اکباتان در قالب پاورپوینت و دارای 83 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایش اسلایدها   قرار داده شده است.

آشنایی با مراحل کشت قارچ دکمه ای ( فصل 6 از آموزش تولید قارچ دکمه ای به زبان ساده)

کشت قارچ دکمه ای بسیار دشوار و نیاز به تجربه بالا دارد در واحد های تولید قارچ معمولا برای هر 10 تا 15 سالن کشت یک سالن دار و یک کمک سالندار در نظر می گیرند. سالندار ها افرادی با تجربه هست و با روند کشت قارچ دکمه ای آشنایی کامل دارند.

آشنایی مراحل احداث واحد تولید قارچ دکمه ای (فصل 5 از آموزش تولید قارچ دکمه ای به زبان ساده)

موارد زیادی جهت احداث واحد تولید قارچ دکمه ای وجود دارد که قبل از هر چیز باید مشاوره های اولیه جهت محل انتخابی برای این منظور داشته باشید. قارچ دکمه ای بر خلاف تنفکر عموم مردم که فکر می کنند در قسمتی از خانه هم می شود این قارچ را کشت کرد، به محل و امکانات خاصی  نیاز دارد.

آشنایی خاک پوششی (فصل 4 از آموزش تولید قارچ دکمه ای به زبان ساده)

یکی از مهمترین بخش ها در تولید قارچ دکمه ای خاک پوششی بستر کشت است. که این خاک باید ویژگی های داشته باشد. در بعضی از واحد های تولید از خاک های ایرانی (با فرمول هاترکیبی خاص) به عنوان خاک پوششی استفاده می کنند ولی برخی از واحد های از خاک های آماده خارجی که در بسته بندی ارائه می شود استفاده می کنند. اگر از خاگ های ایرانی استفاده می شود بعد از ترکیب باید به تونل پاستوریز خاک برده شود و در آنجا تحت شرایط خاص پاستوریز شود ولی خاک های خارجی آماده و نیاز به پاستوریزه شدن ندارد فقط طی چند ساعت باید آبگیری شوند. برخی از واحد های تولیدی قارچ دکمه از پسماند تخلیه سالن های کشت که طی چند سال نگهداری شده پاستوریزه شده با خاک های خارجی ترکیب و استفاده می کنند. در این فایل ویژگی های اک پوششی ، سازه، مراحل ساخت خاک، محل قرار گیری پیستهای خاک سازی، تونل پاستوریز ، اتاق هم زدن خاک و... به طور کامل آورده شده است.

آشنایی بذر قارچ دکمه ای (فصل 3 از آموزش تولید قارچ دکمه ای به زبان ساده)

برای کشت قارچ دکمه ای باید بذر آن را تولید نماییم اگر کمپوست آماده از شرکت های تولید کمپوست خریداری می کنید دیگر نیازی به خرید و تولید بذر ندارید. بذر قارچ (اسپاون) دارای دو مرحله است که هر دو مرحله آن در آزمایشگاه و کارگاه های استریل انجام میگیرد. بذر قارچ را می توان هم از بافت کلاهک و هم اسپور های یا همان هاگ های قارچ استفاده کرد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

آموزش تولید قارچ دکمه ای (به زبان ساده) فصل2: آشنایی بستر قارچ دکمه ای

کمپوست یا کود آلی منبع تغذیه قارچ دکمه ای است قارچ دکمه ای جزء قارچ های تجزی کنندگان ثانویه می باشد. این قارچ های از محیط کشت فرآوری شده استفاده می کنند. فرآیند کمپوست سازی در دو شکل انجام می گیرد و در پایان کمپوست ها به تونل پاستوریزه برده می شوندو در آنجا پاستوریز و آمونیاک زدایی می شوند. مواد اولیه کمپوست ها قارچ دکمه ای کاه گندم، کود مرغی، گچ و آهک می باشد به بسته مقدار تولیدی و فرمول ترکبی آنها طی چند روز باهم مخلوط می کنند.

آشنایی با قارچ دکمه ای -فصل 1 از آموزش تولید قارچ دکمه ای (به زبان ساده)

در سال های اخیر علاقمندان به پرورش قارچ دکمه ای رو به افزایش است و دریافت اطلاعات کامل و کافی از روند کار و پروسه تولید و پرورش قارچ دکمه ای یکی از مهم ترین مراحل قبل از شروع به کار در این حرفه می باشد. 

در این فصل شما با تاریخچه کشت، اندام ها و ارزش غذایی قارچ دکمه ای آشنا می شود که این امر باعث می شود تا در ادامه یادگیری مباحث پروسه تولید و پرورش قارچ دکمه ای مطالب قابل فهم تر باشد.

پاورپوینت تحلیل مهدکودکی درژاپن

این فایل شامل تحلیل مهدکودکی واقع در ژاپن دارای 22 اسلاید در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت مقاطع فولادی پرشده با بتن (مرکب)

فایل پاورپوینت بررسی رفتار مقاطع فولادی پرشده با بتن شامل ستون ها یک و دو جداره پر شده با بتنCFSTوCFDST ، در حجم 83 اسلاید ppt.

پاورپوینت دیاگرام و ریز فضاهای بیمارستان

فایل پاورپوینت برررسی و آشنایی با دیاگرام هاو ریز فضاهای  بیمارستان با فرمت ppt، در حجم 71 اسلاید قابل ویرایش، همراه با یک هدیه ویژه.

پاورپوینت سفت كاری و نازک کاری در ساختمان

فایل پاورپوینت سفت كاری و نازک کاری در ساختمان،در حجم 66 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 278
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 3,891
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 5,891
  • بازدید ماه : 10,324
  • بازدید سال : 48,903
  • بازدید کلی : 586,162