loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 10 یکشنبه 11 مهر 1400 نظرات (0)

پاورپوینت ارامنه در اصفهان؛ از تاریخ تا معماری ایرانی کلیساها

پاورپوینت ارامنه در اصفهان؛ از تاریخ تا معماری ایرانی کلیساها ppt شامل 58 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت معماری سبک اصفهان؛ شکوه دوره صفویه

پاورپوینت معماری سبک اصفهان؛ شکوه دوره صفویه ppt شامل 34 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت معرفی و نحوه اجرای سقف کوبیاکس

پاورپوینت معرفی و نحوه اجرای سقف کوبیاکس ppt شامل 48 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت سقف کامپوزیت عرشه فولادی

پاورپوینت سقف کامپوزیت عرشه فولادی ppt شامل 39 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت عجایب معماری ایران؛ کاخ عالی قاپو

پاورپوینت عجایب معماری ایران؛ کاخ عالی قاپو ppt شامل 31 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت جاذبه های گردشگری اصفهان , کلیساهای تاریخی

پاورپوینت جاذبه های گردشگری اصفهان , کلیساهای تاریخی ppt شامل 74 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت ضوابط و استاندارد طراحی مجتمع مسکونی

این فایل شامل ضوابط و استاندارد طراحی مجتمع مسکونی در قالب پاورپوینت و  دارای 106 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری پردیس سینمای پارک ملت

این فایل شامل تحلیل معماری پردیس سینمای پارک ملت  در قالب پاورپوینت و  دارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه بزرگ تیانجین

این فایل شامل تحلیل کتابخانه بزرگ تیانجین  واقع در چین در قالب پاورپوینت و  دارای 29 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است.

پاورپوینت تحلیل موزه یهود برلین

این فایل شامل تحلیل موزه یهود برلین در قالب پاورپوینت  و دارای 43 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع یزد

این فایل شامل بررسی معماری مسجد جامع یزد در قالب پاورپوینت و  دارای 41 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری مدرسه عالی شهید مطهری

این فایل شامل بررسی معماری مدرسه عالی شهید مطهریدر قالب پاورپوینت و  دارای 49 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

بررسی معماری مدرسه آقابزرگ

این فایل شامل بررسی معماری مدرسه آقابزرگ کاشاندر قالب پاورپوینت  و دارای 45 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت انواع سقف کاذب

پاورپوینت انواع سقف کاذب شامل 43 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت تعریف دال بتنی به زبان ساده

پاورپوینت تعریف دال بتنی به زبان سادهppt شامل 40 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت 10 متد طراحی سبک ژاپنی برای دکوراسیون داخلی

پاورپوینت 10 متد طراحی سبک ژاپنی برای دکوراسیون داخلی  شامل 35 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت سبک های مهم و پایه در طراحی و دکوراسیون داخلی

پاورپوینت پسبک های مهم و پایه در طراحی و دکوراسیون داخلی ppt شامل 61 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت سیستم ساختمان‌سازی ICF

پاورپوینت سیستم ساختمان‌سازی ppt ICF شامل 53 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت سیستم قاب سبک فولادی (lsf) ساختمان

پاورپوینت سیستم قاب سبک فولادی (lsf) ساختمانppt شامل 34 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت معرفی سقف های پس تنیده یا پس کشیده

پاورپوینت  معرفی سقف های پس تنیده یا پس کشیده شامل 45 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت کاربرد دوغاب میکروسیلیس در صنعت بتن

پاورپوینت کاربرد دوغاب میکروسیلیس در صنعت بتن شامل ۳۵ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت بیوگرافی هادی تهران

پاورپوینت پاورپوینت بیوگرافی هادی تهرانیppt شامل 28 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت معماری جدید زاها حدید در کامبوج و موزه هنر فیلادلفیا

پاورپوینت معماری جدید زاها حدید در کامبوج و موزه هنر فیلادلفیاppt شامل 34 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی

پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی شامل 95 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 626
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,110
  • بازدید ماه : 5,543
  • بازدید سال : 44,122
  • بازدید کلی : 581,381