loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 17 چهارشنبه 07 مهر 1400 نظرات (0)

یکی از سوالاتی که اکثر گیمرها و علاقه‌مندان بازی می‌پرسند اینست که بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی کدام مدل‌هاست؟ در این مقاله از مجله فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا قصد داریم گوشی های گیمینگ شیائومی را معرفی کنیم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید و بگویید از نظر شما بهترین گوشی های شیائومی برای بازی کدامند؟

از زمان شیوع همه گیری کرونا، تعداد بیشتری از مردم وقت خود را صرف گشت و گذار در دنیای بازی‌های موبایل می‌کنند. از آنجایی که همه توانایی خرید یک گوشی فلگ شیپ را ندارند، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مانند شیائومی دست به تولید گوشی‌های گیمینگ اقتصادی زدند.
بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

شیائومی به طور مداوم در حال تولید گوشی‌های مختلف با فناوری پیشرفته و قیمت مناسب است. این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا بیشتر به ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم بپردازد و با کاهش هزینه‌ها برای سایر ویژگی‌های نه چندان مهم گوشی‌های جذاب و مقرون به صرفه‌ای را روانه بازار کند.
طی این سال‌ها شیائومی توانسته رویکرد هدفمندتری را برای گوشی‌های خود پیش بگیرد. کاهش هزینه‌ها در جایی که به نظر آنها بی اهمیت است، این امکان را فراهم می‌کند تا رقابت تنگاتنگی با برندهای بزرگ این عرصه داشته باشد. در ادامه به ۵ مدل مختلف از بهترین گوشی شیائومی از نظر گیمینگ در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ می‌پردازیم:

“Xiaomi Black Shark 4” از گوشی های شیائومی برای بازی به حساب می‌آید. این مدل دارای بلندگوهای استریو عالی، دکمه‌های فیزیکی مخصوص بازی، رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی با پشتیبانی از HDR10+ ، همچنین عملکرد پایدار و شارژ سریع ۱۲۰ واتی است. تمام این ویژگی‌ها باعث شده که اسم این گوشی در لیست بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی به چشم بخورد.

“Xiaomi Black Shark 3”  از بلک شارک نیز بهترین گوشی شیائومی سری گیمینگ محسوب می‌شود. طراحی این مدل کاملا با سبک و سیاق گیمرها جور در می‌آید و هیجان انگیز است. از نظر متریال به کار رفته در سخت گوشی هم شیائومی سنگ تمام گذاشته است. شیائومی برای اجرای روان‌تر و بهتر بازی نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را برای این مدل در نظر گرفته است. از سایر قابلیت‌های آن نیز می‌توان به پشتیبانی از HDR10+ ، بهره‌مندی از تراشه عالی SM8250 Snapdragon 865 اشاره کرد.

“Xiaomi Mi 10T Pro” از جمله بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. این گوشی به خاطر برچسب قیمتی مناسب در قبال کیفیت و قابلیت‌های فوق‌العاده یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید گوشی شیائومی مخصوص بازی به شمار می‌آید.

این مدل مجهز به تراشه قدرتمند Snapdragon 865 با امتیاز فوق العاده ۵۹۸۰۰۰ از بنچمارک آنتوتو است که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت حافظه همراه است. یکی از نکات قابل توجه در این گوشی نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز است که آن را برای بازی با گرافیک بالا عالی می کند. این مدل از جمله گوشی های گیمینگ شیائومی ارزان با تمام مشخصاتی که معمولاً در مورد گوشی‌های فلگ شیپ پیدا می‌شود، است.

بهترین گوشی شیائومی برای بازی

شیائومی مدل‌های زیادی از گوشی موبایل دارد که نه تنها برای بازی عالی هستند بلکه برای استفاده روزانه نیز بسیار کارامد هستند. قیمت گذاری هنوز هم یکی از نقاط قوت این شرکت به حساب می‌آید، چراکه آنها سعی می‌کنند بهترین ویژگی‌ها در کنار قیمت رقابتی را ارائه دهند. شیائومی در طراحی و تولید گوشی برای افراد مختلف بسیار عالی است و متناسب با نیازهای قشرهای مختلف مدل‌های گوناگونی را تولید می‌کند. با حذف یا کاهش برخی از ویژگی‌ها، شیائومی می‌تواند قابلیت‌های جدیدی را به گوشی‌های خود اضافه کند بدون اینکه هزینه ساخت دستگاه را بالا ببرد.

“Xiaomi POCO X3 NFC” یک گوشی شیائومی مناسب بازی در نظر گرفته می‌شود. در واقع این گوشی یک نسخه غافلگیرکننده از شیائومی است که هیچ کس آن را پیش بینی نمی کرد. به طرز حیرت انگیزی دارای ویژگی‌هایی است که با توجه به قیمت آن فوق‌العاده است. این گوشی در حال حاضر یکی بهترین گوشی شیائومی برای گیمینگ است. این گوشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حساسیت لمسی ۲۴۰ هرتز بازی‌های سنگین را با فریم ریت ۳۰ اجرا می‌کند. اگر بلندگوهای استریو و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری هم در نظر بگیریم به خوبی متوجه می‌شویم که شیائومی در این مدل سنگ تمام گذاشته است.

“Poco X3 Pro” هم یکی از گوشی های گیمینگ شیائومی است که کارایی فوق‌العاده‌ای را به کاربر گیمر خود ارائه می‌دهد. این گوشی گیم محور بوده و تراشه آن (اسنپدراگون ۸۶۰ ) مناسب اجرای بازی‌های سنگین با ماکسیمم میزان گرافیک و فریم ریت است. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی به همراه سیستم خنک کننده و البته باتری قدرتمند ۵۱۶۰ میلی آمپری، این گوشی را به یک گزینه جذاب و ایده‌آل برای گیمرهای حرفه‌ای تبدیل کرده است.

کدام گوشی شیائومی برای بازی بهتر است ؟

به نظر شما بهترین گوشی گیمینگ شیائومی کدام مدل است؟ شیائومی یکی از برندهای پر کار است که دائم در حال تولید و عرضه مدل‌های مختلف گوشی تحت عناوین تجاری از جمله Mi ،Redmi ،Pocophone و Black Shark است. از این میان بلک شارک و پوکوفون متمرکز بر گیمینگ هستند و مختص بازی طراحی شده‌اند. مدل‌های مختلف از این گوشی‌ها با مشخصات تاثیرگذار و عالی عرضه می‌شوند و برچسب‌های قیمتی متفاوتی هم دارند ولی با این حال شیائومی سعی کرده در مقایسه با سایر برندها قیمت اقتصادی‌تری را برای گوشی‌ خود در نظر بگیرد.

عنوان بهترین گوشی گیمینگ شیائومی ۲۰۲۱ متعلق به کدام مدل است؟

“Black Shark 4 Pro” را می‌توان به نوعی بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در سال ۲۰۲۱ دانست در ادامه با مجله فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا همراه باشید تا مشخصات این گوشی را بررسی کنیم و ببینیم آیا واقعاً این مدل شایسته عنوان بهترین گوشی گیمینگ شیائومی ۲۰۲۱ هست یا خیر؟

گوشی شیائومی برای گیمینگ

تجربه بازی حرفه‌ای و ارزان. این همان چیزی است که شیائومی با این گوشی خود به دنبال آن است. این مدل یک انتخاب عالی برای گیمرهای حرفه‌ای است، چراکه احتمالاً ارزان‌ترین گزینه در بین گوشی‌های فلگ شیپ گیم محور است. همچنین برخی از پیشرفت‌های قابل توجه مدل قبلی خود از جمله نمایشگر OLED با فرکانس ۱۴۴ هرتز، چیپست سریعتر، آپشن‌های اتصال بهبود یافته و … را می‌توان در این مدل دید.

این گوشی جذاب مجهز به یک صفحه نمایش OLED با ابعاد ۶.۶۷ اینچ است که نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز را به کاربر گیمر خود ارائه می‌دهد و از فناوری HDR10 + نیز پشتیبانی می‌کند. یک باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپری که می‌تواند با سرعت ۱۲۰ وات ظرف مدت ۱۵ دقیقه شارژ شود هم برای این گوشی تعبیه شده است. این مدل از بلک شارک علاوه بر اینکه به بلندگوهای استریو مجهز است، جک صوتی را هم ارائه می‌دهد!

بهترین قسمت در مورد این گوشی این است که لازم نیست قیمت گزافی برای داشتن آن بپردازید و چندان گران نیست. شیائومی به منظور جلوگیری از داغ شدن گوشی در حین بازی سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته‌‌ای را برای این مدل در نظر گرفته که این قابلیت در کنار ارائه‌ی عملکرد پایدار بهتر باعث خنک ماندن گوشی در زمان شارژ می‌شود.

این گوشی‌ مجهز به دکمه‌ی کناری حساس به فشار است که می‌توانید ضربه‌ی ساده را از فشار محکم انگشت تشخیص دهد. شما می‌توانید با استفاده از این دکمه‌های حساس به فشار، کارهای متفاوتی انجام دهید. دو کلید مجزا در لبه‌ی سمت راست گوشی‌ها وجود دارد که جابه‌جایی بین حالت‌های مختلف را برای کاربر فراهم می‌کنند. در وسط این دو دکمه، دکمه‌ی پاور به چشم می‌خورد که کاربرد حسگر اثر انگشت را هم دارد. دکمه‌‌های تغییر شدت صدا نیز در قسمت چپ گوشی قرار داده شده‌اند.
برای اطلاع از بلک شارک ۴ پرو به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید.

بهترین گوشی گیمینگ ۲۰۲۰ شیائومی متعلق به کدام مدل است؟

“Black Shark 3 Pro” بهترین گوشی هوشمند مخصوص بازی شیائومی در سال ۲۰۲۰ است و بهترین گوشی که می‌تواند بازی پابجی موبایل را در فوق‌العاده‌ترین حالت ممکن اجرا کند. این مدل از بلک شارک برای گیمرهای مدرن ساخته شده است و تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های لازم را برای یک تجربه بازی موبایل به طور خارق العاده‌ای در خود جای داده است.

به نظر می‌رسد سازندگان گوشی های گیمینگ شیائومی از تولیدکنندگان کنسول‌های بازی‌ ایده گرفته‌اند. یعنی، آنها تصور می‌کنند که گیمرها یک گروه یکسان هستند که از چراغ‌های RGB و طرح‌های پرزرق و برق خوششان می‌آید. اگر شما هم یک گیمر با این مشخصات هستید حتماً از سبک طراحی این گوشی که از آلومینیوم براق و یک چراغ RGB به همراه آرم Black Shark در پشت است خوشتان می‌آید!

ارزان ترین گوشی گیمینگ شیائومی

گوشی‌ هوشمند شیائومی گیمینگ ۲۰۲۰ از یک نمایشگر ۷.۱ اینچی آمولد با روشنایی معمولی ۵۰۰ نیت، نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد و فناوری HDR10+ را نیز ارائه می‌دهد. تراشه به کار رفته در این گوشی Snapdragon 865 است که قدرت کافی برای اجرای بازی‌های سنگین را به کاربر گیمر خود می‌دهد.
عملکرد بازی در این گوشی غیرقابل توصیف است. این پردازنده در کنار ۸ تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم سریع LPDDR5 و فضای ذخیره سازی سریع UFS 3.0 بهترین پردازنده در اسنپدراگون ۸۶۵ محسوب می‌شود.

گرچه دوربین ویژگی مهمی برای این گوشی ها نیست، اما این مدل در قسمت پشتی به دوربین سه‌گانه مجهز است که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلیست.

از دیگر ویژگی‌های مرتبط با این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی، ماشه بازی پاپ آپ و پشتیبانی از جک هدفون اشاره کرد. علاوه بر این، یک فناوری خنک کننده مایع و یک طرح ویژه که از آسیب شدید گوشی جلوگیری می‌کند نیز از ویژگی‌های اصلی این مدل است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 191
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 2,574
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 4,574
  • بازدید ماه : 9,007
  • بازدید سال : 47,586
  • بازدید کلی : 584,845