loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 14 یکشنبه 04 مهر 1400 نظرات (0)

طراحی سایت شرکتی با برنامه نویسی اختصاصی فقط با 5 میلیون تومان

اینکه کسب و کار شما در دنیای حقیقی حضور پررنگی داشته باشد تاثیر بسیار زیادی در کسب نتیجه مطلوب خواهد داشت. اما نباید اهمیت سایت را در رونق کسب و کار و افزایش اعتبار شرکت ها نادیده بگیریم.

داشتن یک سایت حرفه ای برای هر شرکتی الزامی است و طراحی سایت شرکتی نه تنها بعنوان یک سرمایه گذاری برای هر شرکتی محسوب می شود، بلکه شرکت ها می توانند از سایتشان به عنوان یک بازاریاب حرفه ای و البته کم هزینه استفاده کنند و در کنار افزایش اعتبار خود، درآمدهای مستقیم و غیرمستقیمی از سایت خودشان داشته باشند.

هر شرکتی در زمان طراحی سایت خود معیارها و خواسته های متفاوتی دارند اما با این حال سایت های شرکتی نقاط اشتراکی زیادی دارند که در این بخش، بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

پاورپوینت تحلیل بیمارستان کودکان شاهزاده ماکسیما

این فایل شامل تحلیل بیمارستان کودکان “شاهزاده ماکسیما”در قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ایستگاه مترو پایونیر در کانادا و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه ایستگاه مترو با عنوان های ایستگاه مترو پایونیر در کانادا؛ ایستگاه مترو Bikas توسط استودیو PALATIUM و  ایستگاه مترو دانشگاه آلتو در قالب پاورپوینت و دارای 40 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل هتل هیلتون باندونگ اندونزی و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه هتل با عنوان های هتل هیلتون باندونگ،اندونزی ؛ هتل باغ Myrtle  و هتل زرد اثر PLAN Associated Architects در قالب پاورپوینت و دارای 53 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل سالن ورزشی Abilities centreکانادا و تحلیل سالن ورزشی PUMP

این فایل شامل تحلیل دو نمونه سالن ورزشی با عنوان های سالن ورزشی Abilities centreکانادا و  سالن ورزشی PUMP”در قالب پاورپوینت و دارای 31 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی مارس

این فایل شامل تحلیل مجتمع مسکونی مارس در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل موزه میراث فرهنگی سژو

این فایل شامل تحلیل موزه میراث فرهنگی سژو در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل موزه کوره امپریال

این فایل شامل تحلیل موزه کوره امپریال  واقع در چین در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه Freiburg آلمان و تحلیل کتابخانه Seashore

این فایل شامل تحلیل دو نمونه کتابخانه با عنوان های کتابخانه Freiburg واقع در آلمان وکتابخانه Seashore در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل و بررسی اصول صحیح مشاوره

مشاوره یک تعامل هدفمند است که طی آن مشاور با صرف وقت و توجه برای مراجع ، به او در جستجو و کشف روش هایی برای زیستن خلاقانه تر، تصمیم گیری و تغییر رفتارکمک می کند. مشاوره در خصوص AIDS/HIV : یک مکالمه محرمانه بین مشاور و مراجع با هدف توانمندسازی مراجع برای مقابله با استرس و اتخاذ AIDS/HIV تصمیم شخصی در مورد می باشد.

پاورپوینت بررسی شناخت انواع مختلف روانشناس

انواع مختلف روانشناس کدامند و وظیفه هرکدام چیست؟

انواع گوناگونی از روان شناس وجود دارد؛ روانشناس بالینی یا روانشناس تربیتی و روانشناس اجتماعی و روانشناس شخصیت و … اما بسیاری از ما به محض شنیدن اصطلاح روان شناس، مرد یا زنی را در مطب تصور می­‌کنیم که در حالی­‌که بیمار روی مبل چرمی نشسته، روی کاغذ یادداشت برمی­‌دارد.

بله، بسیاری از روان شناسان از روش گفتاردرمانی بهره می‌­برند اما افرادی که در این حرفه مشغولند، وظایف مختلف دیگری هم بر عهده دارند.

پاورپوینت بررسی اصول و فنون مشاوره در روانشناسی

هرکدام از ما در زندگیمان ممکن است زمانی احساس شکست بکنیم و برای روبرو شدن با مشکلاتمان به کمک نیاز داشته باشیم. باتوجه به موسسه ملی سلامت روان، بیش از 30 میلیون آمریکایی برای روبرو شدن با احساسات و مشکلاتشان که فراتر از کنترل آنها به نظر می رسند، نیاز به کمک دارند_مشکلاتی که در مورد ازدواج یا رابطه، وضعیت خانواده یا روبرو شدن با مسئله از دست دادن شغل، مرگ یک عزیز، افسردگی، اضطراب، فرسودگی روانی یا استفاده بیش از حد از مواد مخدر می باشند.

زیانها و اضطرابهای زندگی روزمره میتوانند گاهی به طور قابل توجهی تضعیف کننده باشند. گاهی ما به کمک خارجی از سوی یک فرد حرفه ای آموزش دیده و دارای مجوز نیاز داریم تا بر روی این مشکلات کار کنیم. روانشناسان از طریق درمان به مردم سنین مختلف کمک میکنند تا زندگی سالمتر و ثمربخشتری داشته باشند.

پاورپوینت تخصصی انعطاف پذیری مغز (neuroplasticity)

انعطاف پذیری عصبی یا نوروپلاستیسیتی مغز

مغز انسان از حدود ۸۶ میلیارد نورون تشکیل شده است. محققان اولیه معتقد بودند که نوروژنز یا ایجاد نورونهای جدید، به زودی پس از تولد متوقف شد. امروزه درک می شود که مغز دارای ظرفیت قابل توجهی برای تغییر مسیرها، ایجاد ارتباطات جدید و در بعضی موارد حتی ایجاد نورون های جدید است.

پاورپوینت تحلیل و بررسی مدگرایی

تعاريف گوناگوني براي مد و مد گرايي ارائه شده است. مانند:
1. «مد»ها الگوهاي فرهنگي‌اي هستند که توسط بخشي از جامعه، پذيرفته مي‌شوند و داراي يک دوره‏ زماني نسبتاً کوتاه‌اند، سپس فراموش مي‌شوند.

2. «مدگرايي» آن است که فرد، سبک لباس پوشيدن و طرز زندگي و رفتار خود را طبق آخرين الگوها تنظيم کند و به محض آن که الگوي جديدي در جامعه رواج يافت، از آن يکي پيروي نمايد.

3. «مد» رايج شدن شيوه‌اي از زينت در ابعاد مختلف زندگي است. مانند طرز لباس پوشيدن، طرز آرايش، طرز چيدمان دکور خانه، شيوه نما سازي ساختمان و مدل ماشين.

با اندکي دقت پي مي‌بريم که مد به جنبه زينت و تجمّل زندگي يا به عبارت ديگر به جنبه زيباشناختي زندگي انسان مربوط مي‌شود. براي مثال لباس کارکردهاي گوناگون دارد از جمله حفظ از سرما و گرما و ... که يکي از آنها جنبه زينت بودن آن است.

پاورپوینت تخصصی رشد قبل  و بعد از تولد

در حالی که ممکن است شما تصور کنید رشد کودک از دوران نوزادی آغاز می‌شود. اما پیش از تولد نیز جنین رشد می‌کند و بخش مهمی از روند رشد قبل از تولد او است.  رشد قبل از تولد، زمان تغییرات چشمگیری است که  زمینه سازی برای پیشرفت روانشناختی در آینده کودک است. مغز در طی دوره قبل از تولد رشد می‌کند، اما در طول سال‌های اولیه کودکی نیز تغییرات بیشتری را تجربه خواهد کرد.

روند رشد قبل از تولد در سه مرحله اصلی اتفاق می‌افتد. دو هفته اول پس از بارداری به عنوان مرحله جوانه زنی، هفته سوم تا هفته هشتم به عنوان دوره جنینی شناخته می‌شود. و از هفته نهم تا تولد به عنوان دوره جنینی نامگذاری شد.

پاورپوینت تخصصی روانشناسی اختلال تجزیه ایی

اگرچه اختلال تجزیه یا گسستگی (Dissociation)، اصطلاحی که زمینه‌ساز اختلالات تجزیه از جمله اختلال هویت تجزیه است، فاقد تعریف دقیق، تجربی و به طور کلی مورد توافق بین تمامی روانشناسان است اما به طور کلی می‌توان آن را شکافی در نحوه برخورد ذهن با اطلاعات دانست. فرد مبتلا احساس می‌کند با افکار، احساسات، خاطرات و محیط اطراف خود بیگانه و از آن‌ها جدا است که این می‌تواند بر حس هویت و درک از زمان تأثیر بگذارد.

گسستگی تجارب متنوعی را شامل می‌شود که مشخص نیست آیا ریشه مشترکی در همه انواع این تجارب وجود دارد یا علائم خفیف تا شدید ناشی از علل مختلف و ساختارهای بیولوژیکی هستند. در مورد تعاریف اصطلاحات دیگر مورد استفاده از جمله شخصیت، حالت شخصیت، هویت، حالت نفسانی و فراموشی، نیز توافق کلی وجود ندارد. چندین مدل در تعریف این اختلال شخصیت وجود دارند که برخی از علائم غیر تجزیه کننده را در بر می‌گیرند و علائم تجزیه را حذف کرده‌اند. برخی اصطلاحات در مورد گسستگی در ادامه ارائه شده‌اند که به درک بهتر از تجربه فرد مبتلا کمک می‌کنند.

یکی از این اصطلاحات «وضعیت ایگو» (Ego State) است یعنی رفتارها و تجاربی که با دنیای بیرونی دارای یک مرز هستند اما با یک احساس مشترک از خود یا «منیت» فرد همراه هستند. اصطلاح بعدی «دیگری» (Alters) است. هر چیزی خارج از منیت فرد که با حافظه او از اتفاقات و اطراف و گذشته در ارتباط است و حس مالکیت بر رفتار فرد دارد.

پاورپوینت روان شناسی سبک زندگی سالم مقابله با خلق منفی

مهارت مقابله با خلق منفی چیست و چرا باید آن را یاد بگیریم؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که از موضوعی خاص غمگین، کسل و بی‌حوصله باشید و حوصله انجام هیچ کاری را هم نداشته باشید. تقریبا همه‌ی افراد چنین حالت‌هایی را در بعضی از برهه‌های زندگی تجربه کرده‌اند. درست است که چنین حالاتی برای هر کسی پیش می‌آید اما اگر این حالات مدت زیادی طول بکشد و تکرار شود به احتمال زیاد به اختلال افسردگی تبدیل می‌شود و بر ابعاد و جنبه‌های مختلف زندگی‌ تأثیر منفی می‌گذارد و آنها را مختل می‌کند.

اگر شما هم جزو آن دسته افراد هستید که چنین حالاتی را تجربه می‌کنید با یوکن همراه باشید تا با یکی از بهترین و مؤثرترین راهکارهای پیشگیری و مقابله با اختلال افسردگی یعنی مهارت مقابله با خلق منفی آشنا شوید.

پاورپوینت پیشگیری از وابستگی به موادمخدر

وابستگی به مواد مخدر، عبارت است از الگوهای رفتاری که کنترل آسیب دیده بر مصرف مواد، مصرف مداوم یا فزاینده ی مواد را به رغم دانستن این موضوع که آن ماده زندگی فرد را از هم می پاشد، ارائه می دهد. وابستگی به مواد مخدر، همچنین به صورت میل مزمن یا کوشش های ناموفق برای ترک یا کنترل مصرف یک ماده و جهت گیری زندگی فرد به سوی تهیه و مصرف آن ماده نیز شناخته شده است.

پاورپوینت تخصصی روانشناسی عصب نگر

یکی از پیشرفت‌های بسیار مهم رشته‌ روان‌شناسی بالینی در چند دهه اخیر، پیدایش حوزه روانشناسی عصب نگر بوده است. همان‌گونه که از اصطلاح روانشناسی عصب نگر برمی‌آید، روان‌شناسان عصب نگر در دو محدوده روان‌شناسی و عصب‌شناسی دخالت می‌کنند. برخی از آن‌ها اصولاً روان‌شناس بالینی هستند و برخی عصب‌شناس.

پاورپوینت آرامگاه برج طغرل

پاورپوینت آرامگاه برج طغرل ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

پاورپوینت معماری آرامگاه برج گنبد کاووس

پاورپوینت معماری آرامگاه برج گنبد کاووس ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

پاورپوینت معماری آرامگاه شاه شجاع

پاورپوینت معماری آرامگاه شاه شجاع ppt در 46 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

پارادکس راسل چیست

پاورپوینت پارادکس راسل چیست شامل 30 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید.

سکولاریسم چیست

پاورپوینت سکولاریسم چیست شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید.

پاورپوینت معماری آرامگاه نادر شاه افشار

پاورپوینت معماری آرامگاه نادر شاه افشار ppt در 47 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 169
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 299
  • آی پی دیروز : 278
  • بازدید امروز : 459
  • باردید دیروز : 412
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 871
  • بازدید ماه : 871
  • بازدید سال : 50,302
  • بازدید کلی : 587,561