loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 14 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

پاورپوینت بررسی  معماری ساختمان اداری تجاری پدیده و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل بررسی معماری سه نمونه ساختمان اداری- تجاری با عنوان های ساختمان اداری تجاری پدیده+ ساختمان اداری تجاری سعادت آباد و تحلیل ساختمان اداری تجاری طاها، اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 42 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری کار خانه تهران

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان اداری کار-خانه تهران در قالب پاورپوینت و دارای 19اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری طراحی ساختمان اداری تجاری هور و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی ساختمان اداری با عنوان های ساختمان اداری-تجاری هور ، ساختمان اداری و تجاری جی  وساختمان اداری-تجاری مهراز  ودارای یک هدیه خرید محصول  با عنوان ساختمان اداری تجاری K2 در قالب پاورپوینت و دارای 57 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل و بررسی واحد همسایگی

در دوران پس از انقلاب صنعتی و انباشته شدن شهرها از جمعیتِ شاغل در بخش صنعتی و توسعه ماشینیزم، دیدگاه های متفاوتی در رابطه با توسعه شهرها و ویژگیهای درونی آنها مطرح شد. نظریه ها و جنبش های اصلاح طلبانه ای برای اصلاح ساختار فضایی شهرها شکل گرفتند که خواستار حذف معضلات و مشکلات شهرها و برگردان آرامش گذشته به آنها بودند.

یکی از این نظریات تئوری«واحد همسایگی » بود که توسط «کلارنس پری » مطرح شد. او ابتدا در سال ۱۹۲۶ میلادی طرح مقدماتی «واحدهای خودیار» یا «واحد همسایگی» را منتشر کرد و سپس در سال ۱۹۲۹ گزارش جامع این طرح توسط پری در کمیته طرح منطقه ای نیویورک و حومه منتشر شد.نگرانی پری از عدم بهسازی شرایط کالبدی و اجتماعی مادرشهرهای ایالات متحده، در ربع اول قرن بیستم موجب شد تا طرح واحد همسایگی شکل بگیرد. پری تا حد زیادی تحت تأثیر منطقه بندی ، نحوۀ واگذاری مسکن و دیگر جنبش های اصلاح طلبانه مطرح در آن زمان در ایالات متحده قرار داشت.

پاورپوینت تحلیل ساختمان Taubman در دانشگاه فنی Lawrence آمریکا

این فایل شامل تحلیل ساختمان Taubman در دانشگاه فنی Lawrence- آمریکا در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل دفتر مرکزی Vodafone

این فایل شامل تحلیل تحلیل دفتر مرکزی Vodafone  با کاربری ساختمان اداری در قالب پاورپوینت و دارای 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل و بررسی اعداد و معماری

 کارکرد اعداد و اشکال به عنوان نمود تقدس و شومی تقدس عدد چهار و هفت برای مسیحیان تقدس  عدد شصت و مضارب آنها برای بابلی ها و ایرانیان  اعتقاد فیثاغورث مبنی بر اینکه همه نمودهای جهان (زمینی و آسمانی) بازتابی از اعدادند. اعداد مظهر هماهنگی عالم و نظم دهنده اند  ارسطو : عدد منشا و مظهر همه چیز  در فلسفه یونانی اعداد فرد مذکر و اعداد زوج مؤنثند و این یعنی اینکه اعداد جنسیت دارند.

پاورپوینت تحلیل و بررسی بازارهای ایرانی

واژه بازار بسیار کهن است و به معنی محل خرید و فروش و عرضه کالاست. بازار در فارسی میانه به صورت "وازار" و با ترکیب هایی مانند وازارگ (بازاری) و وازارگان (بازرگان) به کار می رفته؛ 

در زبان فارسی بازار به عنوان اسم مکان به معنی محل خرید و فروش کالاست واژه بازار در ادبیات فارسی مفهومی وسیع و گسترده دارد و به معنی محل شلوغ و پرازدحام، اعتبار و اهمیت اشخاص و غیره به کار می رفته است. 

بازرگان و سوداگر ایرانی باید در جایی مقام داشته باشد که خریدار بتواند با اسانی کالای او را با انچه دیگران عرضه میدارند مقایسه کند و وضع استثنایی و انحصاری ان باعث فریب و غبض نشود .پدید امدن رسته و گرد اوری کالاهای مشابه در دکانهای نزدیک به هم و در یک بازار با تیم و سرا معلول همین نظام خاص پیشه وری و سوداگری ایرانی است که برخلاف نقاط دیگر جهان به خریدار فرصت میدهد تا خواسته و کالای مورد نظر خود را به ارزانترین بها و به نحو دلخواه بی عیب و متناسب با اقتصاد خانواده خود تهیه کند بی انکه مانند امروز ناچار باشد برای خریداری چیزی صدها مغازه را که هریک اقلا پانصد متر باهم فاصله دارد سر بزند .

پاورپوینت تحلیل مسجد مصر Basuna

این فایل شامل تحلیل مسجد مصر Basuna در قالب پاورپوینت و دارای 15 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل طراحی پارک تاریخی فرهنگی سئول 

این فایل شامل تحلیل طراحی پارک تاریخی فرهنگی سئول  در  قالب پاورپوینت و دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل استادیوم ورزشی نور مبین

این فایل شامل تحلیل استادیوم ورزشی نور مبین در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل خانه دبیر الملک

این فایل تحلیل خانه دبیر الملک  در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل خانه تاریخی داروغه مشهد

این فایل شامل خانه تاریخی داروغه مشهد در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل خانه آقازاده ابرکوه

این فایل شامل تحلیل خانه آقازاده ابرکوه در  قالب پاورپوینت و دارای 37 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل موسسه سیاست عمومی و امور بین الملل Issam بیروت

این فایل شامل تحلیل موسسه سیاست عمومی و امور بین الملل Issam واقع در بیروت  در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

آیت الله حاج سید محمدرضا گلپایگانی

پاورپوینت آیت الله حاج سید محمدرضا گلپایگانی شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

زندگینامه آیت الله محمود طالقانی

پاورپوینت زندگینامه آیت الله محمود طالقانی شامل 22 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت تحلیل و بررسی تخت جمشید

تَختِ جَمشید یا پارسه که در شهرستان مرودشت در شمال استان فارس واقع است،  نام یکی از شهرهای باستانی ایران است که طی سالیان پیوسته، پایتخت مجلل و تشریفاتی امپراتوری ایران در زمان امپراتوری هخامنشیان بوده‌است. در این شهر باستانی، مجموعه کاخ‌هایی به نام تخت جمشید وجود دارد که در دوران زمامداری داریوش بزرگ، خشایارشا و اردشیر اول بنا شده‌است و به مدت حدود ۵۰ سال، مرکزی برای برگزاری مراسم آیینی و جشن‌ها مخصوصاً نوروز بوده‌است. 

تخت جمشید با نام‌های پارسه، هزارستون، چهل منار و پرسپولیس نیز معروف است. در نخستین روز سال نو گروه‌های زیادی از ملل گوناگون به نمایندگی از ساتراپی‌ها یا استانداری‌ها با پیشکش‌هایی متنوع در تخت جمشید جمع می‌شدند و هدایای خود را به شاه تقدیم می‌کردند.

پاورپوینت ضوابط طراحي استخرها

استخرها ممكن است يك منظوره ويژه يك نوع فعاليت ويا چند منظوره كه امكان فعاليتهاي مختلف را فراهم مي كند، در نظر گرفته شود. استخرها همچنين ممكن است به صورت مجموعه پيوسته وناپيوسته طراحي شود به گونه اي كه استخرهاي پيوسته در شكل هايي مانند T و z و L و يا مشابه و استخرهاي ناپيوسته به صورت مجموعه اي از چند استخر يك منظوره در جوارهم در نظر گرفته مي شود.

استخرهاي پيوسته با وجود ظاهر يك پارچه امكان تفكيك را به راحتي فراهم مي كند ودرصورت نيازهربخش، عملكرد استخر يك منظوره را نيز ارايه مي نمايد.

پاورپوینت بررسی طرح معماری 3

سیستم اجتماعی ایران-نابسامانی های تاریخی=پنهان کردن دفینه های گرانبها در دل کوه نکاتی در باب

 

طراحی موزه

1- ایجاد فضاهای متضاد از نظر کیفیت فضایی برای رفع خستگی

2- استفاده از سلسله مراتب مناسب و فضای کوتاه استراحت جهت ایجاد شوق در بیننده برای ادامه بازدید از موزه

3- ایجاد دید دوردست برای رفع خستگی(به دلیل وجود دید نزدیک در موزه)

4- استفاده از نور طبیعی در محل فعالیت انسان و استفاده از نور مصنوعی و کنترل شده در محل نمایش اشیا

5- حفظ رسالت اجتمای موزه(ارتباط مستقیم با مخاطب) در کنار رعایت مسائل امنیتی و حفاظت

6- توجه به همنشینی فضاهای متضاد در موزه

7- توجه به این موضوع که : موزه و ساختمان وسیله نمایش اشیاست، نه اشیا وسیله نمایش موزه

8- منطبق بودن ویژگی های معماری موزه بر روابط فضا، نور و آثار

9- منطبق بودن ویژگی های معماری بر مسئله غرفه بندی و دسته بندی اشیاو تاکید بر آن
10- استفاده از حداکثر ظرفیت موزه برای نمایش اشیا و اطلاعات و استفاده کمتر از مکان های ارتباطی
11- جداسازی مسیر حرکت بازدیدکنندگان و کارمندان
12- ورودی پلی است که مردم را به محتویات موزه پیوند می دهد، پس طراحی آن باید به صورت عنصر معماری جداگانه ولی در رابطه تنگاتنگ با ساختمان موزه باشد

پاورپوینت نور پردازی در فضای باز

نور نه تنها به عمل ديدن کمک مي کند بلکه آدم را قادر به احساس کلي و منسجم از محيط اطراف مي نمايد و عاملي است که کنترل فرد را بر محيط اطراف افزايش مي دهد و تأثيرات آن به اشکال مختلف مي تواند منجر به ايجاد آسايش يا عدم آرامش رواني شود. ويژگي هاي کمي و کيفي نور در رنگ، سايه، حرکت، ابعاد، جهت و کميت نور جدا از ويژگي هاي محيطي آن در زير معرفي شده است.

پاورپوینت فناوری نانو در صنعت ساختمان

فناوری نانو در صنایع ساختمان نقش بسزایی دارد، در این راستا بیشترین سهم را صنایع فولاد، شیشه وبتن ایفا می کنند.

کاربرد نانو ذرات در صنعت ساختمان که مهمترین آن ها نانولوله های کربنی (CNT) و دی اکسید تیتانیومtio2)  ) هستند، عموما در سازه های اصلی باعث افزایش خواص مکانیکی نمونه ها شده و در بخش نازک کاری نیز کاربرد نانو پوشش ها در نمای داخلی وخارجی ساختمان ها نیز از اهمیت ویژه ای برخورداراست.

پاورپوینت بررسی کاخ های نیاوران و گلستان

واقع در گوشه شمال شرقی باغ نیاوران قرار دارد. این کاخ در مجموعه باغ نیاوران در میدان شهید باهنر (میدان نیاوران) تهران واقع شده است.

 

 

پیشینه

این باغ درکنار روستايی که «گُرده وی» يا «گُرده به» خوانده مي شد و در نياوران امروز قرار داشت به جاي نيزاری که در همسايگي روستا واقع بود ساخته شد. باغ ييلاقی فتحعلی‌شاه قاجار که در این نيزار ايجاد شد را «نی آوران» ناميدند که بعدا به نام «نياوران» مشهور شد. محمدشاه نيز در همين باغ بنای کوچک و ساده ای بنا کرد و به دنبال او ناصرالدین‌شاه قاجار « کاخ صاحبقرانيه» را در اين باغ ساخت. آخرين بنايي که در دوران قاجار در اين باغ ساخته شد کوشک احمدشاهی است.

پاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک

استاد مدرسه کوپر یونیون بود – 10 سال تدریس کرد – حدودا 20 سال رئیس آن بود تا آخر عمر. (2001 فوت کرد) او تاثیر زیادی بر روی دانشجویان معماری گذاشت از جمله دانیل لیبسکیند از شاگردان او بود. شیگرو بان و بهرام شیردل از شاگردان او بودند.

او بحثی مطرح کرد تحت عنوان معماری معماری یا همان علم معماری یا رشته معماری. او معتقد بود رشته چیزیست که ما از طریق تحقیق و پژوهش می توانیم آن را به دست آوریم و در نقطه مقابل حرفه معماری قرار می گیرد. حرفه کاری است که یاد می گیریم از طریق تکرار آن را ادامه می دهیم و به تحقیق دست نمی زنیم و این جدای از رشته معماری است. او بحث تئوری را در مدرسه کوپر یونیون بسیار جدی پی می گرفت.

و به یک مرکزفرهنگی و فکری مشهور در نیویورک تبدیل شده است.  موسسه مورد نظر مشتاق به ایجاد ساختمانی بود که بتواند منعکس کننده هدف موسسه باشد وبتواند   ارزش ها و ارمان های خود را به عنوان یک مرکز امورش پیشرفته وخلاقانه در هنر و معماری   و مهندسی نشان دهد.

پاورپوینت مراحل آفرينش يك اثر هنري

شناخت معماری با شناخت عوامل تشکیل دهنده آن آغازمی شود. این برداشت در بر گیرنده کلیه عناصر کالبدی و ساختاری است و امور و مسائل جامعه شناختی فرهنگی - که از شاخه علوم انسانی نشأت گرفته -کلیتی را می سازد که بدان <معماری> اطلاق می شود .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 189
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 935
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,935
  • بازدید ماه : 7,368
  • بازدید سال : 45,947
  • بازدید کلی : 583,206