loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 17 یکشنبه 28 شهریور 1400 نظرات (0)

پاورپوینت بررسی معماری سیتی هال لندن

این فایل شامل بررسی معماری سیتی هال لندن در قالب پاورپوینت و دارای 35 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل سالن همایش Valpoi Busstand هند و دو نمونه موردی دیگر 

این فایل شامل تحلیل سه نمونه سالن همایش با عنوان های  سالن همایش Valpoi Busstand  هند+ سالن کنفرانس جدید برای سازمان WIPO و  تالار کنفرانس و آمفی تئاتر پلاسنسیادر قالب پاورپوینت و دارای 47 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل  سالن کنسرت فیلارمونیک

این فایل شامل تحلیل سالن کنسرت فیلارمونیک در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل دبیرستان Braamcamp Freire

این فایل شامل تحلیل دبیرستان Braamcamp Freire در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل دانشگاه زنان اوها

این فایل شامل تحلیل دانشگاه زنان اوها در قالب پاورپوینت و دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان اداری بانک Co Op در قبرس + دو نمونه دیگر

این فایل تحلیل ساختمان اداری بانک Co Op در قبرس+ دو نمونه دیگر در قالب پاورپوینت و دارای 42اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل خوابگاه مدرسه Stowe / معماری MICA + دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل خوابگاه مدرسه Stowe / معماریMICA + خوابگاه دانشجویی TIETGEN
و خوابگاه  بوسلبورگ اثر Kresings GmbH در قالب پاورپوینت و دارای 49 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مرکز موسیقی Ryan دانشگاه Northwestern

این فایل شامل تحلیل مرکز موسیقی Ryan دانشگاه Northwestern در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مسجد الارشاد در اندونزی + دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  سه نمونه مسجد با عنوان های مسجد الارشاد در اندونزی+ مسجد مدرن Punchbowl  و مسجد مصر“Basuna در قالب پاورپوینت و دارای 41 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل  مدرسه معماری در انسیتوی تکنولوژی سلطنتی

این فایل شامل مدرسه معماری در انسیتوی تکنولوژی سلطنتی در قالب پاورپوینت و دارای  23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل کافه Cella پرتغال + دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل کافه Cella – پرتغال+ کافه رستوران ساحلی “Bright & Bay Foodو کافه Green Origin در قالب پاورپوینت و دارای 36 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت مطلق گرایی اخلاقی

پاورپوینت مطلق گرایی اخلاقی شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت زندگی نامه آیت الله سید حسین بروجردی

پاورپوینت زندگی نامه آیت الله سید حسین بروجردی شامل 39 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت تحلیل طراحی پل عابر پیاده حقانی+ دو نمونه موردی دیگر 

پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی کهریزک

این فایل شامل تحلیل ساختمان مسکونی کهریزک در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت سازه های پوسته ای پیش ساخته

نیاز گسترده و روز افزون جامعه به ساختمان و مسکن، ضرورت استفاده از سیستم های ساختمانی و مصالح جدید به منظور ارتقا کیفیت ساخت ، افزایش سرعت ساخت ، افزایش عمر مفید ساختمان ها ، سبک سازی و افزایش مقاومت در برابر زلزله را بیش از پیش مطرح ساخته است .

پاورپوینت مطالعات منطقه 6 شیراز

این منطقه در شمال غرب شیراز واقع شده است و از سمت جنوب شرقی به منطقه یک ، از شمال غرب به سمت جاده سپیدان و یاسوج و از جنوب غربی به سمت کوه دراک منتهی می شود .  

 

مطالعات جغرافیایی 

اين منطقه از غرب توسط بولوار فرهنگ شهر ، از شمال توسط مرز اراضي صنايع الكترونيك و رودخانه خشك ، از شمال شرقي و شرق توسط باغهاي قصرالدشت و از جنوب توسط خيابان شمس معالي آباد محدوده مي شود . ( البته محدوده طرح تفصيلي )
اين منطقه در مرغوبترين اراضي شمال غرب شيراز واقع شده است ودر مجموع بافتي نوساز دارد كه محصول توسعه شهري شيراز به سمت شمال غرب در دهه هاي اخير است . احداث كارخانه صنايع الكترونيك و مجموعه هاي آپارتماني معالي آباد و ايجاد دسترسيهاي مناسب به اين منطقه – در پيش انقلاب – جاذبه لازم را جهت گسترش موجهاي توسعه مسكوني فراهم آورد و بعد از انقلاب طرحهاي تفكيكي كه اغلب بدون رعايت حداقل ضوابط شهرسازي ، همراه با فعاليت بساز و بفروشها ، بورس بازي زمين و … است ، در اين منطقه آغاز شد .
منطقه شش به دلايل موقعيت استقرار ، هسته اوليه شكل گيري و زمان گسترش آن ، وضعيت كاملا متفاوتي از ساير مناطق شيراز دارد . اين تفاوت در نقش منطقه بر كلان شهر شيراز و مسايل و معضلات دروني منطقه متبلور شده است .

پاورپوینت تحلیل خانه کاوه در تهران 

این فایل تحلیل خانه کاوه در تهران میلواکی در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ویلای KDP + دو نمونه دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه ویلا با عنوان های  ویلای KDP + ویلای باغ گل لواسان  و ویلای مسکونی UP در قالب پاورپوینت و دارای 43 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل و بررسی علم بیونیک

بیونیک

القا کردن زنده بودن بنا

علم سیستمهایی که شالوده آنها سیستم زنده یا خصوصیات سیستمهای زنده را دارند، علم بیونیک می نامند.

پاورپوینت تحلیل مرکز پیشرفته مراقبت کودکان Buerger – آمریکا

این فایل شامل تحلیل مرکز پیشرفته مراقبت کودکان Buerger واقع در آمریکا در قالب پاورپوینت و دارای 18 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل کودکستان کشاورزی و دو نمونه دیگر

این فایل شامل  تحلیل سه نمونه مهدکودک  با عنوان های کودکستان کشاورزی  + مرکز پیش دبستانی ، مهد کودک معماران MoDus  و  مهد کودک جیانگ سو بیشا اثر Crossboundaries در قالب پاورپوینت و دارای 44 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل کافه کتاب ¾۹ کلمبیا و دو نمونه دیگر

این فایل شامل بررسی معماری سه نمونه کافه کتاب با عنوان های تحلیل کافه کتاب ¾۹ – کلمبیا + کافه کتاب لانگشنگ و کافه کتاب Rong Bao Zhai  در قالب پاورپوینت و دارای 36 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل طرح توسعه موزه ملی سوئیس

این فایل شامل تحلیل طرح توسعه موزه ملی – سوئیس در قالب پاورپوینت و دارای 25 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان شهرداری Bonito زیبا برزیل و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه ساختمان اداری با عنوان های  ساختمان شهرداری (Bonito زیبا) برزیل+ دو نمونه موردی دیگردر قالب پاورپوینت و دارای 44 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 190
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,926
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,926
  • بازدید ماه : 8,359
  • بازدید سال : 46,938
  • بازدید کلی : 584,197