loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 17 پنجشنبه 25 شهریور 1400 نظرات (0)

پاورپوینت معماری پایدار روستای ویون

معماري پايدار: تعاريف و مفاهيم

همانطور كه مي دانيم بقاي پايدار انسان و محيط انساني وابسته به حفظ تعادل و تداوم جهان زيستي است كه اين خود پذيرش نقش و مسئوليت اخلاقي سرپرستي انسان بر منابع بوم شناختي و عملكردي آگاهانه و هوشمند را در تنظيم رابطه وي با محيط طبيعي مي طلبد. 

رويكرد معماري پايدار در پاسخ به اين عملكرد آگاهانه و ملاحظات رو به گسترش نسبت به پيامدهاي فعاليت هاي انساني بر محيط؛ به عنوان نگرشي بازبيني شده به معماري مطرح شده است.

بنابراين مفهوم معماري پايدار- چه به عنوان عملي در راستاي خلق فضاي انساني و تنظيم رابطه انسان و محيط فيزيكي و چه به عنوان محصول اين فرآيند- همواره با محيط پايدار در آميخته و در يك چهارچوب كلي مي توان آن را به معني "خلق محيط پايدار انسان ساخت" تعبير نمود.از اين رو قبل از تعريف معماري پايدار به مفهوم محيط پايدار پرداخته مي شود.

 

 

 

پاورپوینت تحلیل خانه شریفی ها

این فایل شامل پاورپوینت تحلیل خانه شریفی ها در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی بهشت واقع در شیراز و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل ساختمان مسکونی بهشت واقع در شیراز+ ساختمان مسکونی بِهَشت اثر بهادر کاشانی مدنی؛ خانه شماره 3 در شیرازدر قالب پاورپوینت و دارای 37 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل طراحی معماری بیمارستان تخصصی چشم پزشکی کودکان و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل طراحی معماری بیمارستان تخصصی چشم پزشکی کودکان+ بیمارستان کودکان EKH در قالب پاورپوینت و دارای 45 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی شاباک و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل ساختمان مسکونی شاباک+ آپارتمان مسکونی شماره ۵۵ در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی سیمرغ و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ساختمان مسکونی با عنوان های  ساختمان مسکونی سیمرغ + آپارتمان مسکونی قیصی زاده در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی دروس فرامرز شریفی و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل ساختمان مسکونی دروس فرامرز شریفی+ ساختمان مسکونی پاییز ۶ ، استودیو حامدآرت؛ ساختمان مسکونی پاییز ۵ در قالب پاورپوینت و دارای 45 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی احتشامیه

این فایل شامل تحلیل ساختمان مسکونی احتشامیهدر قالب پاورپوینت و دارای 23اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان شماره ۸ مکزیک و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل ساختمان شماره ۸  واقع در  مکزیک+ آپارتمان Cube  در قالب پاورپوینت و دارای 43 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان تجاری و اداری HULIC توکیو + دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه ساختمان تجاری و اداری  با عنوان های ساختمان تجاری و اداریHULICتوکیو+ تجاری-اداری ولیعصر؛ساختمان اداری و تجاری فرمانیه در قالب پاورپوینت و دارای 39 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

وبینار ساخت سریع محصولات آموزشی و کسب درآمد

آیا از درآمدتون راضی هستید؟

آیا واقعا دوست ندارید که با یک کار ساده، درآمد بیشتری کسب کنید؟

اگه از درآمدتون راضی نیستید و دوست دارید با یه کار ساده و لذت بخش، درآمد خیلی خوبی رو هم کسب کنید؛ این آموزش دقیقا برای شماست.

تو این ویدئوی 100 دقیقه ای نکات خیلی مهمی رو گفتیم که در عین ساده بودن، بسیار کلیدی هستن و فقط کافیه انجامش بدید تا تاثیر لذت بخشش رو مشاهده کنید.

تماشای این ویدئو زمان زیادی رو از شما نمیگیره اما نکات زیادی رو به شما آموزش میده که میتونه یه تغییر اساسی توی وضعیت مالی و درآمدی شما ایجاد کنه.

ضمنا یه پیشنهاد خیلی جذاب توی این ویدئو گذاشتیم که فقط برای یه مدت محدودی میتونید ازش استفاده کنید. حدس میزنید این پیشنهاد فوق العاده چیه؟

پاورپوینت ابوالحسن بنی صدر

پاورپوینت ابوالحسن بنی صدر شامل 39 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت پیمان آخال چیست

پاورپوینت پیمان آخال چیست شامل 20 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت Citroen Park پارک سیتروئن

با توجه به نیازروحی و جسمی انسان به پارک و فضای سبز بخصوص در شهرهای صنعتی و بزرگ، طراحی این فضاهااز اهمیت بالایی برخورداراست. لذا نقد و بررسی نمونه های ساخته شده ومطالعه تاثیر آن بر استفاده کنندگان این فضاها می تواند برای طراح این امکان را فراهم سازد تا در طراحی فضاها اشتباهات موجود را تکرار نکند و از نکات مثبت طرح بهره ببرد. این پارک محصول نهضت مدرنیته است که نگاهی متفاوت به عناصر پارک دارد. بکارگیری مصالح جدید، طرح کاشتی متفاوت وتوجه به پویایی و حرکت در طراحی اجزاء آن از خصوصیات این پارک است.

 

 

پاورپوینت تحلیل باغ شهر

ابنزرها وارد وشهرهای باغ مانند

دراواخر قرن نوزدهم ، ازجمله راه حل هایی که برای بسیاری ازمسائل سکونت درشهر پیشنهاد شد، فکرایجاد شهرهای باغ مانند بود . اساس این فکر براین اصل قرار داشت که مالکیت زمین های بایر، به شهر تعلق گیرد وعواید حاصل ازافزایش قیمت زمین ، ازآن شهر باشد تا گسترش شهر دستخوش سودجویی زمین خواران نشود. 

فکرایجاد شهرهای باغ مانند که ازجانب ابنزرها وارد انگلیسی پیشنهاد شد ، با شکلی که این فکر عملاً به خود گرفت، متفاوت است . هاوارد نظریه خودرا درکتاب ((فردا راهی صلح آمیز به سوی اصلاح اجتماعی)) درسال 1898 منتشر کرد.

 

 

پاورپوینت فضاهای لازم در فرهنگ سرا

عوامل مؤثر بر تخصیص میزان فضاهای کتابخانه عبارتند از حجم مواد ومتون وبخصوص کتابها، میزان سطح که در کتابخانه اشغال می‌کنندو میزان جمعیت کتابخانه که از طریق میزان گردش کتابها در سال تعیین می‌گردد. فضای مورد میاز برای محاسبه زیربنای یک کتابخانه طبق فرمولی بنام VSC استاندارد IFLA به دست می‌آید (110 / تعداد کتابها) + (مقدار محلهای نشستن + 72/3) + (430 / گردش کتابها) مثلا برای جا دادن 110 کتاب یک متر مربع در نظر گرفته می‌شود. محل نشستن یک خواننده 72/3 متراست.

ابعاد و استانداردهای پیشخوان و برگه دان حداکثر ارتفاع قفسه‌های فهرست معمولا به اندازه ارتفاع 6 کشو است و در هر کشو نیز در حدود 100 کارت جای می‌گیرد فهرست معمولا در ارتباط مستقیم با میز امانت و میز اطلاعات مرجع قرار دارند و اغلب در مجاورت آنها مجموعه‌ای از کتابهای مرجع عمومی یا موارد استفاده همگانی نیز قرار می‌گیرند. از این رو محل قرار‌گیری فهرستها معمولا فضایی باز است که در نزدیک ورودی قرار دارد و بوسیله ردیفهایی از قفسه‌های فهرستها و پیشخوان بررسی و جستجو کشوها تشکیل شده است. وسعت چنین محلی برای 4 ردیف قفسه‌های دو طرفه در حدود 12 متر مربع برآورد می‌شود.

 

 

پاورپوینت معماری پرش کیهانی

معماران سبک دیکانستراکشن که در اوایل دهه نود میلادی به سمت مکتب فولدینگ گرایش پیدا کردند، بر این نظریه نیز خود را پایبند ندیدند. آنها در روند شکل گیری موضوعات علمی و فلسفی جدیدتر، حرکت علمی ـ فلسفی جدید در معماری را که از اواخر دهه 1970 با مبحث دیکانستراکشن شروع شد ادامه دادند. در حال حاضر این معماران به دنبال ارائه شکل کالبدی از مفروضات و شناخت انسان از خود و محیط پیرامون خود می باشند. انها معتقدند که این شناخت تنها با اتکا به علم و فلسفه صورت می گیرد. معمار جهت حفظ حضور خود در ورطه تمدن امروز جهان، باید با علم و فلسفه روز آشنایی کامل داشته باشد و قادر باشد محیط مصنوع را با استفاده از موارد فوق به صورتی خلاق و هنری نشان دهد.

لذا تحولاتی که در فیزیک ذرات بینادین، نجوم، زنتیک، ریاضی، تکامل، فضا و زمان در سنوات اخیر رخ داده، موضوع این مکتب معماری قرار گرفته است. بر اساس فرضیات جدید در ریاضی و فیزیک، عالم مکانیکی نیوتون دیگر نمی تواند شرایط جهان امروز را تبیین کند. اگر گالیله در چهارصد سال قبل اعلان نمود که خداوند جهان را با قوانین ریاضی نگاشته است، این نیز بر اساس قوانین جدید فیزیک قابل قبول نیست.آلبرت اینشتین در اوایل قرن اخیر با معرفی نظریه نسبیت، جهان مکانیکی نیوتون را که در آن فضا و زمان مطلق بود در هم شکست. بر اساس این نظریه، جهان ما از بی نهایت قاب های فضا، زمان که به ناظر مشخص بستگی دارد تشکیل شده است. در نتیجه هر ناظر و هر قابی نه تنها در یک ساعت متفاوت، بلکه در یک نقشه متفاوت قرار دارد...

 

 

پاورپوینت استاندارد ها و ضوابط طراحی سینما

آدمي همواره نيازهاي مختلفي داشته و دارد كه در طي زمان با ارضاي نيازهاي دوره خود به دوره جديدي از نيازها مي رسد.نظريه پردازان بزرگي همچون مازلو نيازهاي انساني را طبقه بندي كرده است. گرچه اين طبقه بندي ها دچار اشكالاتي است، اما در مقياس جامعه آماري بزرگي را در بر مي گيرد. ارگونومي نيز مانند ساير نيازهاي انساني مسير تكاملي خاصي را طي كرده و به نقطه فعلي رسيده است.

سینما با توجه به کارکرد های اصلی خود که یک سرگرمی و نوعی تفریح فردی و یا خانوادگی است و در وجه دوم به مسائل دیگری نیز می پردازد که باید راحتی و رضایت مخاطب خود را برآورده سازد تا ایشان در آرامش و آسایش به هدف خود برسند

 

 

پاورپوینت پروژه هتل گردشگری در شهر جاسک

 

 

 

پاورپوینت فناوري هاي نوين ساختماني

 بتــن هــوادار اتوكلاو (بتــن گازي ) كه بــه اختصار AAC ناميده مي شود، يك نوع خاص بتن سبك متخلخل اســت كه عمدتاً از مواد با پايه ســيليس ، ســيمان و آهك ساخته مي شــود. 

سبكي آن به دليل بافت متخلخل ناشي از واكنش شيميايي پودر آلومينيوم با مواد اوليه بتن  مي باشد. عمل آوري تحت فشار و حرارت (عمدتاً 14 آتمسفر و 180 درجه سانتيگراد) و در اتوكلاو انجام مي پذيرد.

 

 

 

پاورپوینت معماری مدرن اولیه

لوييس هنري ساليوان «پدر معماري مدرن» از پایه گذاران مکتب شیکاگو ومعماری مدرن درآمریکا بود وی اعتقاد بسیار زیادی به فرم های طبیعی و سبک ارگانیک داشت.سالیوان به روشی معتقد بود که مشابه پروسه به وجود آوردن در طبیعت بود.او برای اولین بار اصطلاح فرم تابع عملکرد را بیان نمود. یعنی سالیوان فرم تابع عملکرد را در پروسه رشد و حرکت طبیعی می دید 

  به گفته خود او ، جمله معروفش " فرم تابع عملکرد است " را بعد از مطالعه طبیعت نتیجه گرفته است.

 

 

پاورپوینت انواع سقفهای رایج بتنی


در سیستم سقف کُرمیت از تیرچه‌های فولادی با جان باز در ترکیب با بتن استفاده می‌شود. در ساخت تیرچه‌های مذکور از یک تسمه، در بال تحتانی و نیز یک میلگرد خم شده در جان استفاده می‌شود. برای پرکردن فضای خالی بین تیرچه‌ها از قالب‌های ثابت مانند بلوک‌های سیمانی، پلی استایرن، طاق ضربی، قالب‌های موقت فولادی (کامپوزیت ) و یا هر پرکننده سبک استفاده می‌شود. فواصل تیرچه‌ها بسته به نوع قالب از 73 سانتی تا 100 سانتی متر متغیراست، روی سقف نیز با 4 الی 10 سانتی متر بتن پوشانده می‌شود.

 

 

 

پاورپوینت تجزيه و تحليل بخشهاي تشكيل دهنده ي دانشكده معماري

الگوهاي استقرار دروني فضاهاي دانشكده

با توجه به ايده فضايي و سيستم آموزشي فضاهاي طرح ريزي شده براي هر دانشكده به شرح زير است:
الف)فضاي آموزشي نظري 
ب)فضاي كمك آموزشي و آموزش عملي و پژوهشي
ج)فضاي اداري و هيئت علمي 
د)فضاي رفاهي و فوق برنامه و خدماتي
عملكرد فضا هاي چهار گانه در هر دپار تمان نياز به شرايط كالبدي ويژه اي را در طراحي مي طلبد كه ناشي از تفا وت در تعداد جمعيت و مبلمان و تجهيزات فني و تا سيسات مكا نيكي مي باشد.

 

 

پاورپوینت نظریه های طراحی کریستوفر الکساندر

مرحله نخست شامل یافتن روش های مناسب در طراحی با رویکردی خرد گرایانه است و در این مقطع است که یادداشت هایی بر ترکیب فرم منتشر می شود.

مرحله دوم نظریه های الکساندر با   بانتشار شهر یک درخت نیست ادامه می یابد.در این مرحله نتنها نظریه شهر یک درخت نیست بلکه نظریه جدید طراحی شهری وی بحث شده است.در هر دوی این نظریه ها رویکرد کل نگر جایگزین رویکرد خرد گرایانه شده است.

در مرحله سوم با دو نظریه زبان الگو و روش جاودانه ساختمان کار خود را به اوج شکوفایی رسانده  در نهایت با مفهوم جدیدی از نظریه پیچیدگی در مجموعه طبیعت نظم که تکمیل کننده تمامی نظریه های الکساندر از ابتدا تا کنون می باشد بحث خود را انتظام می بخشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 193
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,682
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,682
  • بازدید ماه : 8,115
  • بازدید سال : 46,694
  • بازدید کلی : 583,953