loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 17 چهارشنبه 24 شهریور 1400 نظرات (0)

پاورپوینت نادیده گرفتن حقوق معلولین،ناتوانان و سالخوردگان در طراحی و اجرای مبلمان شهری

مبلمان شهری چیست؟

مجموعه وسیعی از وسایل،اشیا ،دستگاه ها،نمادها،خرد بناها،فضاها و عناصری که چون در خیابان و در کل در فضاهای باز شهری نصب شده اند و استفاده عمومی دارند به این اصطلاح معروف شده اند.

 

 

پاورپوینت پیمان صلح پاریس

پاورپوینت پیمان صلح پاریس شامل 38 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت آشنایی با تحریم تنباکو

پاورپوینت آشنایی با تحریم تنباکو شامل 33 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

پاورپوینت آشنایی با معماری جهان زیگورات چغازنبیل

چغازنبیل در جنوب غربی ایران و در استان خوزستان بنا شده‌است. این سازه در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر باستانی شوش در طول جغرافیایی ۴۸ دقیقه و ۳۰ ثانیه و پهنای جغرافیایی ۳۲ دقیقه است.
زیگورات چغازنبیل کهن ترین اثر ایرانی است که دارای ابعادو خصوصیات خیره کننده بوده وبا اهرام مصر برابری میکند. 

این بنای عظیم به صورت هرم طبقه طبقه یا پله پله ساخته شده است. طبقه اول یا زیرزمین،شامل بزرگترین طبقه است وبه شکل مربع ساخته شده است. این معبد یکی از نمونه های بسیار برجسته ی مهارت معماری ایلامی هاست. چغازنبیل نیایشگاهی است باستانی که در زمان ایلامیها ساخته شده است.چغازنبیل بخش باقی مانده ای از شهر دوراونتاش است.

این نیایشگاه توسط اونتاش گال،پادشاه بزرگ ایلام،برای ستایش ایزد اینشوشیناک،الهه نگهبان شهرشوش ساخته شده است.مکان جغرافیایی چغازنبیل در ۴۵ کیلومتری جنوب شهرشوش درنزدیکی منطقه باستانی هفت تپه می باشد.بلندی آغازین آن ۵۲ متر و ۵ طبقه

 

پاورپوینت پروژه خفاش و معماری

بناها در معماری بیونیک یا معماری طبیعی یا با استفاده از مواد شکننده و نا پایدار ساخته می شوند و یا از یک مکان طبیعی که در زمین یا صخره شکل گرفته استفاده می شده است.یکی از این مکان های طبیعی ، غارها هستند. معماری غاری که معمولا جنبه ای ازمعمهری مقابر ، است از عصر باستان وجود داشته و از بارزترین نمونه های این سبک معماری می توان به معابر کاتوکومب رم و ناپل و مقابری در لبنان اشاره کرد.

کلیساهای سنگی در ارمنستان و نیز غارهای بسیار بزرگ مسکونی مکشوف در گورمه ترکیه و ماترا در جنوب ایتالیا ، نیز از دیگر نمونه های این سبک معماری است. این بناها احتمالا چیزی شبیه به لانه های بزرگ موریانه ها که هزاران موریانه را در خود جای می دهند ، بوده اند.معماری گلی یا خاکی را نیز می توان یکی از شاخه های معماری طبیعی در نظر گرفت. شهرهای قدیمی و تاریخی همچون صنعا در یمن یا ساختمانهای گلی دو گون در مالی نمونه هایی از این سبک هستند.

 

 

پاورپوینت بررسی گچ ساختماني

گچ برحسب روش توليد آن در صنايع مختلفي از قبيل صنعت ساختمان سازي ، صنعـت سيمان صنايع چيني سازي و سراميک ، صنعت شيشه سازي ، صنايع کشاورزي ، صنايع پزشکي ، صنعت کاغذ سازي ، صنعت پتروشيمي ، صنعت چرم سازي و... کاربرد دارد ولي يکي از مهمترين موارد استفاده از گچ در صنعت ساختمان سازي  است .

 

پاورپوینت نقد مدرسه ایرانشهر

ایرانشهر ساختمانی یک طبقه با نمایی از آجر زرد رنگ است که به شکل نیم حلقه در میان بسترطرح قرار گرفته است.کلاس های درس اتاق های اداری و کتابخانه ی این بنا در تراز همکف-پشت رواق های حیاط اصلی-قرار گرفته و در زیرزمین نیز به آزمایشگاه های مدرسه اختصاص یافته است.

کلاس های درس و فضاهای کمک آموزشی همچون کتابخانه و آزمایشگاه و حیاط وسیع مدرسه آن را به نمونه ای از مدارس جدید و هماهنگ با تحولات نظام آموزشی کشور در دهه های ابتدایی این قرن تبدیل میکند.در طول زمان تغییراتی همچون اضافه شدن ورودی های شمالی و جنوبی ساخت بنایی در شمال بستر طرح و الحاق پلکان و حیاط فرونشسته ای در جنوب غربی ساختمان برای دسترسی به زیرزمین حادث شده.

 

 

پاورپوینت رنگ شناسی (انتخاب رنگ برای فضای آموزشی)

معنی رنگ

بطورکلی میتوان رنگ را به دو معنای عمده بررسی کرد:

الف) رنگ بعنوان ماده ای که با آن چیزی رنگ آمیزی میکنند.

در این معنی رنگ معمولا ازمخلوط رنگدانه هایی بسیار ریز و موادی که اصطلاحا به آنها بست میگویند ساخته میشود.
ب) پدیده رنگی موضوعی است چند جانبه و مربوط به چگونگی دیدن و درک رنگ،که سه عامل در ایجاد آن دخالت دارد و به عبارت زیرند:
1)نور:بعنوان منبع فرآیند رنگ که بدون آن رنگ اشیا دیده نمی شوند.
2) اشیا با ساختارمولکولی خاصی که دارندباعث میشوند که همه یا بخشی از نور تابیده شده به آنها جذب یا منعکس شوند وبه رنگ همان بخش از نور دیده می شوند.
3) نور بازیافت یافته ازسطح اشیادر یک فرایند پیچیده پس از گذشتن ازمردمک بوسیله سلولهای نوری که درشبکیه وجود دارند تشخیص داده میشوندوسپس توسط اعصاب بینایی به شکل علائمی خاص به مغزانتقال می یابند.
دسته بندی رنگ ها
بطورکلی رنگ ها به دو دسته تقسیم میشوند:
رنگ های آکروماتیک (بی فام):این رنگ ها شامل سیاه و سفید و انواع تونالیته های خاکستری میشوند.
رنگ های کروماتیک (با فام):این رنگ ها شامل رنگ های اصلی ،رنگهای درجه دو و رنگ های درجه سوم می شوند...

 

 

پاورپوینت مديريت و نگهداري ساختمان

مديريت و نگهداري ساختمان، يكي از موضوعات مهم در مديريت ساختمان مي باشد، كه تاكنون در كشور ما مورد توجه جدي قرار نگرفته است. بطور كلي دوره ي تعمير و نگهداري ساختمان در حدود نود و پنج درصد
 دوره ي حيات يك ساختمان را، از زماني كه مفهوم ذهني ساخت شكل مي گيرد تا پايان عمر آن به خود اختصاص مي دهد. با اعمال يك سيستم مناسب مديريتي در بخش تعمير و نگهداري نه تنها مي توان كيفيت ساختمان را افزايش داد، بلكه امكان بهينه سازي هزينه ها نيز فراهم مي گردد.

 

 

پاورپوینت ساختمان و تجهیزات کتابخانه

معماري ساختمان كتابخانه

معماري ساختمان كتابخانه و اهميت و جايگان آن دربين ديگر ساختمان هاي محل استقرار كتابخانه موضوع بعدي است كه در اين كتاب مورد توجه قرار مي گيرد . 

 

 

جايگاه درس ساختمان و تجهيزات كتابخانه

در مجموعه درسهاي رشته كتابداري دانشجويان رشته كتابداري بايستي با خدمات مختلف  كتابخانه اي آشنا شوند . اگر چه به نظر مي رسد وظيفه اصلي كتابداران ذخيره سازي ، سازماندهي و اشاعه اطلاعات است ولي آشنايي با طراحي و ساخت ساختمان كتابخانه ها نيز از وظايف كتابداران است .

بنابراين درس ساختمان و تجهيزات كتابخانه در مجموعه درس هاي رشته كتابداري بسيار ضروري به نظر مي رسد . بدون دانش كتابداران از اين درس ، طراحي و ساخت ساختمان كتابخانه هاي روز آمد و كار آمد امكان پذير نخواهد بود

 

 

 

پاورپوینت مصرف انرژی در ساختمان

بر اساس گزارش سازمان بهینه سازی مصرف سوخت 40% مصرف انرژی کل کشور مربوط به بخش ساختمان می باشد.

 عایق کردن دیوارها و دوجداره کردن  پنجره ها باعث جلوگیری از پرت انرژی در ساختمان می شوند.
 اما تولید ، توزیع و مصرف انرژی را بهینه و مدیریت نمی کنند...!!!

 

 

پاورپوینت تحلیل ورزشگاه المپااشتادیون برلین

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه ویلا با عنوان های تحلیل O House سوییس + ویلا R01 در طالقان در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل طراحی معماری قوی برج رصدخانه بیروت

این فایل شامل تحلیل طراحی معماری قوی برج رصدخانه بیروت در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل برج البحر Al Bahr Towers امارت متحده عربی

این فایل شامل تحلیل برج البحر Al Bahr Towers واقع در امارت متحده عربی در قالب پاورپوینت و دارای 38 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل برج تروییکا مالزی

این فایل شامل تحلیل برج تروییکا واقع در مالزی در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل برج سبز قبرس

این فایل تحلیل برج سبز – قبرس / معمار Jean Nouvel در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت برج های Veer  آمریکا

این فایل شامل تحلیل برج های Veer   واقع در آمریکا اثر معماران Murphy + Jahn در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل پارک تفریحی دانمارک و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه موردی پارک با عنوان های پارک تفریحی دانمارک اثر گروه معماری EFFEKT + پارک فرهنگی خلیج شنژن  در قالب پاورپوینت و دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل تالار کنسرت لیموژ (زنیت)

این فایل شامل تحلیل تالار کنسرت لیموژ (زنیت)در قالب پاورپوینت و دارای 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل خانه B10 اشتوتگارت

این فایل شامل تحلیل خانه B10 – اشتوتگارت اثر گروه معماری Werner Sobek در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

سابلیمینال صوتی افزایش قد

قد همواره یکی از ملاک های اصلی زیبایی برای هر انسانی بوده است.

 

بیشتر قریب به اتفاق انسانها دوست دارند قد بلندی داشته باشند.

 

قد،مسئله ای است که برای هر دو جنس انسان ها،یعنی هم آقایان و هم بانوان،اهمیت دارد.

پاورپوینت تحلیل و بررسی فولدینگ

فیلسوف: دلوز
فولد: چین و لایه/ لایه های هزار تو 
هر لایه در کنار لایه دیگر، همه چیز در کنار هم است.
هیچ اندیشه ای بر دیگری ارجحیتی ندارد، تفسیری بالاتر و فراتر از دیگری نیست، همه چیز افقی است.

 

 

 

پاورپوینت افزایش اعتماد به‌ نفس در کودکان

پاورپوینت افزایش اعتماد به‌ نفس در کودکان شامل 62 اسلاید می باشد.و محتوای این پاورپوینت برای دانشجویان رشته روان شناسی و همچنین والدین مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

شکل گیری اعتمادبه‌نفس به‌تدریج از دوران کودکی در حدود ۳ تا ۵ سالگی شروع می شود (به عقیده برخی حتی در سنین پایین‌تر) و به اینکه دنیای پیرامون کودک چگونه است و والدین چطور با او رفتار می‌کنند بستگی دارد. در این زمان واکنش‌های والدین و مراقبان در شکل‌گیری اعتمادبه‌نفس بسیار مهم و تأثیرگذار است، چراکه آن‌ها می‌توانند اعتمادبه‌نفس مثبت را تسهیل کنند. کودکان از همان اوان کودکی خواستار استقلال و در جستجوی راه آزادی هستند و  دوست دارند به خود متکی باشند. این نیاز در همه کودکان وجود دارد، حتی در آن‌ها که فوق‌العاده ضعیف‌اند. از حدود چهارسالگی این تمنا در آن‌ها آشکار می‌شود، متکی به نفس و مفتخر به آن هستند و به کارهایشان هم با دید اعجاب و تحسین می‌نگرند.

با شیطنت کودکان چه کنیم؟

این پاورپوینت شامل 50 اسلاید می باشد. ومحتوای این پاورپوینت برای دانشجویان رشته روان شناسی و همچنین والدین مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

یک روانشناس کودک و نوجوان با بیان اینکه شیطنت، بی‌قراری و بیش‌فعالی کودکان چند علیتی است، گفت: بیش‌فعالی یا شیطنت کودکان تا حدودی به سن بستگی دارد، زیرا زمانی که کودکان راه رفتن را می‌آموزند، کنجکاوند و برای ارتباط‌ گیری با افراد مختلف فعالیت زیادی می‌کنند، عموما این رفتار در ۲ تا ۴ سالگی طبیعی است و قابل کنترل نخواهد بود. با بیان اینکه شیطنت، بی‌قراری و بیش‌فعالی کودکان ناشی از یک دلیل مشخص نیست، افزود: اکثر اختلالات به ویژه اختلالات کودکی چند علیتی هستند و به دلایل مختلفی بستگی دارند که یکی از آنها می‌تواند به ناراحتی‌های روانی و مشکلاتی که مادر در دوران بارداری‌اش آن را تجربه کرده وابسته باشد، البته بیش‌فعالی یا شیطنت تا حدودی وابسته به سن است زیرا زمانی که کودکان راه رفتن را می‌آموزند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 198
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,618
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,618
  • بازدید ماه : 8,051
  • بازدید سال : 46,630
  • بازدید کلی : 583,889