loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 13 دوشنبه 22 شهریور 1400 نظرات (0)

پاورپوینت تحلیل طراحی Pierres Vives مون پلیه فرانسه

این فایل شامل تحلیل طراحی Pierres Vivesمون پلیه واقع در فرانسه  با کاربری اداری در قالب پاورپوینت و دارای 36اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مدرسه معماری اهدایی اهیو ohio

این فایل شامل تحلیل مدرسه معماری اهدایی اهیو ohio  در قالب پاورپوینت و دارای 25اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری هتل 5 ستاره کویت با نمای سنتی و دو نمونه موردی دیگر

این فایل  شامل تحلیل معماری هتل شناور رودخانه آمازون-هتل 5 ستاره کویت با نمای سنتی در قالب پاورپوینت و دارای 37 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل دانشگاه علوم پزشکی هلند

این فایل شامل تحلیل دانشگاه علوم پزشکی واقع در هلند در قالب پاورپوینت و دارای 18 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل فروشگاه Dior میامی آمریکا

این فایل شامل تحلیل فروشگاه Dior میامی  واقع در آمریکا دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مجموعه ورزشی پلور مازندران

این فایل شامل تحلیل مجموعه ورزشی پلور – مازندران دارای 17 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی خزر تهران

این فایل شامل تحلیل مجتمع مسکونی خزر واقع در تهران دارای 25 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مجموعه ورزشی چند منظوره لونادا

این فایل شامل تحلیل مجموعه ورزشی چند منظوره لونادا دارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل هتل پارک هندوستان

این فایل شامل بررسی معماری حمام حاج آقاتراب نهاوند در قالب پاورپوینت و دارای 36اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری شرکت گلنان

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان اداری شرکت گلنان در قالب پاورپوینت و دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری ساختمان تجاری مسکونی مرز

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان تجاری-مسکونی مرز ، دفتر معماری هرم در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری ساختمان مسکونی اُزگل

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان مسکونی اُزگل در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری سالن کنسرت Elbphilharmoni اثرهرتزوگ دمویرون

این فایل شامل بررسی معماری سالن کنسرت Elbphilharmoniاثرهرتزوگ دمویرون دارای 49اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری سکوی پرش اسکی منطقه برگيسل

این فایل شامل بررسی معماری سکوی پرش اسکی منطقه برگيسل در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری طراحی استادیوم چند منظوره در تگزاس

این فایل شامل بررسی معماری طراحی استادیوم چند منظوره در تگزاس در قالب پاورپوینت و دارای 15اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری طراحی استادیوم فوتبال Craiova

این فایل شامل بررسی معماری طراحی استادیوم فوتبال Craiova در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

عنوان: پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی هند و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه فرودگاه  با عنوان تحلیل فرودگاه بین المللی هند+تحلیل فرودگاه جبل الطارق در قالب پاورپوینت و دارای 40 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل سالن نمایش و کنسرت لازاریدس کانادا و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سالن نمایش و کنسرت لازاریدس-کانادا+ سالن تئاتر George S. and Dolores Doré Eccles در آمریکا در قالب پاورپوینت و دارای 38 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مسجد شیخ لطف الله اصفهان واقع در نقش جهان

این فایل شامل تحلیل مسجد شیخ لطف الله اصفهان واقع در نقش جهان در قالب پاورپوینت و دارای 41 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری مسجد امام اصفهان

این فایل شامل تحلیل معماری مسجد امام اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 54 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مسجد حکیم اصفهان

پاورپوینت تحلیل مسجد حکیم اصفهانودارای 34 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو  در ادامه ابتدا فهرست مطالب وسپس مختصری از متن این پاورپوینت و در انتها تصویری بخشی از اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما عزیزان قرار داده شده است .

پاورپوینت بررسی معماری حمام گلشن لاهیجان

این فایل حمام گلشن واقع در لاهیجاندر قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت جامعه تعلیمات اسلامی

پاورپوینت جامعه تعلیمات اسلامی شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 189
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,883
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,883
  • بازدید ماه : 8,316
  • بازدید سال : 46,895
  • بازدید کلی : 584,154