loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 14 یکشنبه 21 شهریور 1400 نظرات (1)

پاورپوینت فراکتال در معماری

واژه فراکتال مشتق از واژه لاتینی فراکتوس یا فراکتورا- به معنی سنگی است که به شکل نامنظم تکه تکه و خرد شده است - در سال 1975 براي اولین‌بار توسط ریاضی‌دان لهستانی بنام بنویت مندل برات مطرح شد. وی وقتی پیرامون طول سواحل انگلیس تحقیق می‌کرد به این موضوع پی‌برد.

پاورپوینت بتن با الیاف شیشه

بتن الیافی در واقع نوعی کامپوزیت است که با استفاده از الیاف تقویت کننده در داخل مخلوط بتن ، مقاومت کششی و فشاری بتن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این نوع بتن ، یکپارچه و پیوسته بوده و جهت تولید سطوح مقاوم و پرانحنا قابل استفاده است.

پاورپوینت بررسی مسجد جامع گوهرشاد مشهد

مسجد گوهرشاد، در جنوب حرم علی بن موسی (رضا) در شهر مشهد ساخته شده‌است و به رواق‌‌های دارالسیاده و دار الحفاظ متصل است. . این مسجد در سال ۸۲۱ ه. ق به دستور  بانو گوهرشادآغا  دختر امیر غیاث الدین ترخان از امرای جغتایی ،همسر شاهرخ از پادشاهان تیموری بنا شده‌است.

سابلیمینال توانایی نه گفتن

به فایل های صوتی گفته می شوند که پیامی که را به طور پنهان و غیر مستقیم ابلاغ می کنند. شما به طور واضح و آشکار متوجه این پیام ها نمی شوید، ولی ضمیر ناخود آگاه شما کاملا متوجه شده و تاثیرش را میگذارد. در سابلیمینال ها معمولا از عبارت های تاکیدی مثبت استفاده می شود.عبارات هدف دار و قوی که تاثیر بسزایی در برنامه ریزی کردن ذهن برای ایجاد تغییرات دارد.

سابلیمینال تقویت حس شوخ طبعی

به فایل های صوتی گفته می شوند که پیامی که را به طور پنهان و غیر مستقیم ابلاغ می کنند. شما به طور واضح و آشکار متوجه این پیام ها نمی شوید، ولی ضمیر ناخود آگاه شما کاملا متوجه شده و تاثیرش را میگذارد. در سابلیمینال ها معمولا از عبارت های تاکیدی مثبت استفاده می شود.عبارات هدف دار و قوی که تاثیر بسزایی در برنامه ریزی کردن ذهن برای ایجاد تغییرات دارد.

پاورپوینت تحلیل ترمینال دریایی سالرنو ایتالیا

این فایل شامل تحلیل ترمینال دریایی سالرنو واقع در ایتالیا در قالب پاورپوینت و دارای 25 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری مدرسه سبز و پایدار در Campus Peer بلژیک و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی مدرسه با عنوان های  معماری مدرسه سبز و پایدار در Campus Peer بلژیک و  مدرسه آی جی سی تی نینهدر قالب پاورپوینت دارای34 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری خانه انگورستان ملک اصفهان

این فایل شامل بررسی معماری خانه انگورستان ملک اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل حمام خسرو آقا اصفهان

این فایل شامل تحلیل حمام خسرو آقا اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 23اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل معماری حمام شاه اصفهان

این فایل شامل تحلیل معماری حمام شاه اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 24اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل حمام علیقلی آقا

این فایل شامل حمام علیقلی آقا در قالب پاورپوینت و دارای 26اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل حمام حاج شهبازخان كرمانشاه

این فایل شامل تحلیل حمام حاج شهبازخان واقع در كرمانشاه در قالب پاورپوینت و دارای 36اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل بازار سرای وکیل یزد

این فایل شامل تحلیل  بازار سرای وکیل واقع در یزد در قالب پاورپوینت و دارای 21اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل بازار مجموعه ساروتقی بازار بزرگ اصفهان

این فایل شامل تحلیل بازار مجموعه ساروتقی بازار بزرگ اصفهاندر قالب پاورپوینت و دارای 31اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل بازار مشیر (گلشن) شیراز

این فایل شامل تحلیل بازار مشیر (گلشن) واقع در شیراز  در قالب پاورپوینت و دارای 31اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل بازارچه سرای نو کاشان سرای قجری

این فایل تحلیل بازارچه سرای نو کاشان یا سرای قجری در قالب پاورپوینت و دارای 21اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل حمام کردشت جلفا

این فایل شامل حمام کردشت جلفا در قالب پاورپوینت و دارای 26 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل حمام نوبر تبریز یا حمام وزیر

این فایل شامل  تحلیل  حمام نوبر تبریز یا حمام وزیر در قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

تحلیل پروژه مسکونی مکزیکDF اثر arquitectura 911sc و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه پروژه مسکونی با عنوان های  پروژه مسکونی مکزیکDF اثر arquitectura 911sc + ساختمان مسکونی باریت در قالب پاورپوینت و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل خانه موج توسط گروه معماری فنلاندی Seppo Mäntylä و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل دو نمونه خانه مسکونی با عنوان های تحلیل خانه موج توسط گروه معماری فنلاندی Seppo Mäntylä + تحلیل خانه آبان  در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل دیوار قرمز ریکاردو بوفیل

این فایل شامل تحلیل دیوار قرمز اثر ریکاردو بوفیل در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان مرکزی و سالن کنفرانس S2OSB

این فایل شامل تحلیل ساختمان مرکزی و سالن کنفرانس S2OSB در قالب پاورپوینت و دارای 23 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی باغ مشهد استودیو براکت و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه مجتمع مسکونی با عنوان های  ساختمان مسکونی باغ مشهد، استودیو براکت+ ساختمان مسکونی پارک تهران از استودیو طراحی اتابکی در قالب پاورپوینت و دارای 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پریسا در تاریخ 1400/06/21 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

سلام و عرض ادب.
شما به صورت رسمی جهت فعالیت و ساخت غرفه در سایت سیونت، پلتفرم حرفه ای خرید و فروش فایل، دعوت شده اید.
در این سایت شما می توانید با ساخت غرفه و فروش فایل، درآمد مستقیم و حرفه ای داشته باشید و یا اگر دارای فایل نیستید، از طریق معرفی سایت سیونت به دوستان خود، باز هم درآمد تضمینی داشته باشید.



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 197
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 339
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,221
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,221
  • بازدید ماه : 7,654
  • بازدید سال : 46,233
  • بازدید کلی : 583,492