loading...
دانلود تحقیق , پروژه و مقاله
علی کوندری بازدید : 75 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

مقاله در مورد گرافیک

مقاله در مورد گرافیکدسته: کامپیوتر
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 26 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 16

این تابع را برای راه اندازی سیستم گرافیكی به كار می بریم Driver اشاره گری است از نوع صحیح كه نشان دهنده درایور كارت گرافیكی مربوط به نمایشگر می باشد Mode اشاره گری از نوع صحیح است كه نشان دهنده شیوه نمایش می باشد شیوه نمایش ریزولویشن (توان جدا سازی) نمایشگر را نشان می دهد

قیمت فایل فقط 3,100 تومان

خرید

مقاله در مورد گرافیک

 

توابع گرافیكی:

 

1- راه انداز گرافیكی

inttgraph(&draiver,&mode,"path");

 

2- نتیجه راه اندازی

graphresult();    èI    

 

3- پاك كردن

cleardevice(); 

 

4- دیدگاه

setviewport(i1,i2,i3,i4,i5);

 

5-پاك كردن دیدگاه

clearviewport();

 

6- بازگشت به شیوه متنی

restorecrtmode();

 

7- پایان حالت گرافیكی

closegraph();

 

8- رنگ آمیزی

setcolor(i);

 

9- رنگ گذاری

setbkcolor(i);

 

10- تعیینpattern

setfillattern(s,i);

 

11- شیوه رنگ آمیزی

setfillstyle(i1,i2);

 

12- رنگ گردانی

setpallette(i1,i2);

 

13-نمایش یك نقطه

putpixel(i1,i2,i3);

 

14- رنگ برداری از یك نقطه

getpixel(i1,i2);  èi3

 

15- رنگ آمیزی

floodfill(i1,i2,i);

 

16-رنگ برداری

getcolor();  èi

 

17- پس رنگ برداری

getbkcolor();  èi

 

18- رسم خط

line(x1,y1,x2,y2);

 

19- رسم خط از یك نقطه معین

lineto(x,y);

 

20- رسم خط نسبی

linerel(x,y);

 

21-رسم دایره

circile(x,y,R);

22- رسم كمان

arc(x,y,start,end,R);

23-برش دایره

pieslice(i1,i2,i3,i4,i5);

24- پر كردن بیضی

fillellipse(i1,i2,i3,i4,i5,i6);

25- رسم بیضی

ellipse(i1,i2,i3,i4,i5,i6);

26- تابع برش

sector(i1,i2,i3,i4,i5,o6);

27- رسم مستطیل

rectangle(i1,i2,i3,i4);

28- رسم میله

bar(i1,i2,i3,i4);

29- رسم میله سه بعدی

bar3d(i1,i2,i3,i4,i5,i6);

30- رسم چند ضلعی

drawpoly(d,p);

31- پر كردن چند ضلعی

fillpoly(I,p);

32- نمایش متن

outtext(s);

33- نمایش متن در نقطه معین

outtextxy(x,y,s);

34- نحوه نمایش متن

settextstyle(i1,i2,i3);

35- تعین نقطه پیش فرض

moveto(x,y);

36- تعیین نقطه پیش فرض به صورت نسبی

moverel(x,y);





 

 

 

1) تابع راه اندازی گرافیكی  initgraph(driver,mode,path):   

 

 

    این تابع را برای راه اندازی سیستم گرافیكی به كار می بریم

 

Driver  اشاره گری است از نوع صحیح كه نشان دهنده درایور كارت گرافیكی مربوط به نمایشگر می باشد

 

Mode   اشاره گری از نوع صحیح است كه نشان دهنده شیوه نمایش می باشد

 

شیوه نمایش ریزولویشن (توان جدا سازی) نمایشگر را نشان می دهد

 

Path از نوع رشته ای بوده و مسیر فهرستی كه پرونده گرداننده (driver) در آن قرار دارد را نشان می دهد این پرونده پسوند (.bgi) داشته و در مسیر (..\tc\bgi) قرار دارد

 

مثال :                                    int driver=0,mode=0;

 

                  initgraph(&driver,&mode,c:\tc\bgi);

قیمت فایل فقط 3,100 تومان

خرید

برچسب ها : مقاله در مورد گرافیک , دانلود و خرید مقاله در مورد گرافیک , خرید مقاله در مورد گرافیک , دانلود مقاله در مورد گرافیک , دانلود رایگان مقاله در مورد گرافیک , خرید و دانلود مقاله در مورد گرافیک , اهورا فایل , فروشگاه فایل اهورا , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق

مقاله در مورد گرافیک

مقاله در مورد گرافیکدسته: کامپیوتر
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 26 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 16

این تابع را برای راه اندازی سیستم گرافیكی به كار می بریم Driver اشاره گری است از نوع صحیح كه نشان دهنده درایور كارت گرافیكی مربوط به نمایشگر می باشد Mode اشاره گری از نوع صحیح است كه نشان دهنده شیوه نمایش می باشد شیوه نمایش ریزولویشن (توان جدا سازی) نمایشگر را نشان می دهد

قیمت فایل فقط 3,100 تومان

خرید

مقاله در مورد گرافیک

 

توابع گرافیكی:

 

1- راه انداز گرافیكی

inttgraph(&draiver,&mode,"path");

 

2- نتیجه راه اندازی

graphresult();    èI    

 

3- پاك كردن

cleardevice(); 

 

4- دیدگاه

setviewport(i1,i2,i3,i4,i5);

 

5-پاك كردن دیدگاه

clearviewport();

 

6- بازگشت به شیوه متنی

restorecrtmode();

 

7- پایان حالت گرافیكی

closegraph();

 

8- رنگ آمیزی

setcolor(i);

 

9- رنگ گذاری

setbkcolor(i);

 

10- تعیینpattern

setfillattern(s,i);

 

11- شیوه رنگ آمیزی

setfillstyle(i1,i2);

 

12- رنگ گردانی

setpallette(i1,i2);

 

13-نمایش یك نقطه

putpixel(i1,i2,i3);

 

14- رنگ برداری از یك نقطه

getpixel(i1,i2);  èi3

 

15- رنگ آمیزی

floodfill(i1,i2,i);

 

16-رنگ برداری

getcolor();  èi

 

17- پس رنگ برداری

getbkcolor();  èi

 

18- رسم خط

line(x1,y1,x2,y2);

 

19- رسم خط از یك نقطه معین

lineto(x,y);

 

20- رسم خط نسبی

linerel(x,y);

 

21-رسم دایره

circile(x,y,R);

22- رسم كمان

arc(x,y,start,end,R);

23-برش دایره

pieslice(i1,i2,i3,i4,i5);

24- پر كردن بیضی

fillellipse(i1,i2,i3,i4,i5,i6);

25- رسم بیضی

ellipse(i1,i2,i3,i4,i5,i6);

26- تابع برش

sector(i1,i2,i3,i4,i5,o6);

27- رسم مستطیل

rectangle(i1,i2,i3,i4);

28- رسم میله

bar(i1,i2,i3,i4);

29- رسم میله سه بعدی

bar3d(i1,i2,i3,i4,i5,i6);

30- رسم چند ضلعی

drawpoly(d,p);

31- پر كردن چند ضلعی

fillpoly(I,p);

32- نمایش متن

outtext(s);

33- نمایش متن در نقطه معین

outtextxy(x,y,s);

34- نحوه نمایش متن

settextstyle(i1,i2,i3);

35- تعین نقطه پیش فرض

moveto(x,y);

36- تعیین نقطه پیش فرض به صورت نسبی

moverel(x,y);





 

 

 

1) تابع راه اندازی گرافیكی  initgraph(driver,mode,path):   

 

 

    این تابع را برای راه اندازی سیستم گرافیكی به كار می بریم

 

Driver  اشاره گری است از نوع صحیح كه نشان دهنده درایور كارت گرافیكی مربوط به نمایشگر می باشد

 

Mode   اشاره گری از نوع صحیح است كه نشان دهنده شیوه نمایش می باشد

 

شیوه نمایش ریزولویشن (توان جدا سازی) نمایشگر را نشان می دهد

 

Path از نوع رشته ای بوده و مسیر فهرستی كه پرونده گرداننده (driver) در آن قرار دارد را نشان می دهد این پرونده پسوند (.bgi) داشته و در مسیر (..\tc\bgi) قرار دارد

 

مثال :                                    int driver=0,mode=0;

 

                  initgraph(&driver,&mode,c:\tc\bgi);

قیمت فایل فقط 3,100 تومان

خرید

برچسب ها : مقاله در مورد گرافیک , دانلود و خرید مقاله در مورد گرافیک , خرید مقاله در مورد گرافیک , دانلود مقاله در مورد گرافیک , دانلود رایگان مقاله در مورد گرافیک , خرید و دانلود مقاله در مورد گرافیک , اهورا فایل , فروشگاه فایل اهورا , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.تحقیق درباره : هنر گرافیك نوین | مرجع دانلود پایان نامه با ...
www.payanname.net › متفرقه › هنر - گرافیک - صنایع دستی
۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دفعه های بعد در مورد تاریخچه تا به اینجا رسیدن گرافیک و تصویرسازی و تحول پیدایش خط و خوشنویسی (کالیگرافی) صحبت می کنیم. نماد و نشانه.
مختصری در مورد گرافیک
www.artzahedan.ir/Default.aspx?page=10496&section=litem&mid=27867...
۲۲ شهریور ۱۳۸۸ ه‍.ش. - گرافیک حیطه‌ای از هنرهای تجسمی است و دارای کاربردهای متنوع و گسترده‌ای میباشد. گرافیک یا به عبارت کاملتر طراحی گرافیک (Graphic design)، ...
مقاله ای در مورد هنر گرافیک - سایت علمی دانشجویان ایران
www.daneshju.ir/forum/f310/t30371.html
۵ دی ۱۳۸۶ ه‍.ش. - مقاله ای در مورد هنر گرافیک هنری به نام گرافیک هنر گرافیک از سالها پیش در جهان امروز ما شکل گرفته است , هنری تازه, ساده و آزاد است این هنر که ابتدا ...
مقاله در باره کارت گرافیک کامپیوتر
www.bargozideha.com/share/iov3tj9g-مقاله-در-باره-کارت-گرافیک-کامپیوتر
بسم الله الرحمن الرحیم موضوع تحقیق : کارت گرافیک مقدمه : کارت گرافیک یکی ازعناصر مهم در کامپیوتر است که با توجه به نوع استفاده و نیاز کاربران، دارای مدل های ...
در باره گرافیک و پیوند آن با هنرهای زیبا - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › فرهنگی و هنری › طراحی و گرافیک
۶ فروردین ۱۳۸۶ ه‍.ش. - در باره گرافیک و پیوند آن با هنرهای زیبا. ... (۴) مثلاً در مورد نشریات، نكاتی همچون قطع، ترتیب انتشار، رنگ، جنس كاغذ، تعداد صفحات، ... دانلود مقاله
درباره هنر گرافیک - تحقیق درمورد گرافیک
sirkegraphic.blogfa.com/post/1
درباره هنر گرافیک - تحقیق درمورد گرافیک - عکاسی(عکس)-چاپ دستی-طرح و طراحی-تصویرسازی-آرم و نشانه-رشته گرافیک-تحقیق - درباره هنر گرافیک.
گرافیک چیست؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=187814
۳۰ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - هنر نوظهور گرافیک چگونه هنری است و اصولا چه هنری را می توان هنر گرافیکی نامید در ایت مقاله به بحث در مورد جنبه های مختلف این هنر پرداخته خواهد شد.
درخواست مقاله در مورد PDF : گرافيک و طراحي کامپيوتري - ...
www.centralclubs.com/pdf-t42347.html
پی‌دی‌اف (pdf) پسوند سه حرفی و مشخص کنندهٔ بافت پرونده‌های کتاب الکترونیکی در برنامه ادوبی آکروبات است. این نام کوتاه شده Portable Document Format (قالب ...
مقاله در مورد ‌‌گرافیک - دانلود مقاله
mag-iran.com/مقاله-در-مورد-‌‌گرافیک.htm
گرافیکمقدمه‌اي بر يك مقدمهفکر می‌کنم آن‌چه مناسب مقدمه است، این است که ببینیم سؤال «گرافیک چیست؟» برای ما چه اهمیتی دارد؟ و دانستن چیستی گرافیک چه ...
مقاله ای در مورد هنر گرافیک | هنر گرافیک از سالها پیش در جهان
www.ghatreh.com/news/nn17806991/مقاله-مورد-هنر-گرافیک
هنر گرافیک از سالها پیش در جهان امروز ما شکل گرفته است , هنری تازه, ساده و آزاد است این هنر که ابتدا در دامان.
جستجوهای مربوط به مقاله در مورد گرافیک

تحقیق در مورد هنر گرافیک

متن زیبا درباره گرافیک

تحقیق در مورد رشته گرافیک

تحقیق+گرافیک

تحقیق درباره گرافیک کامپیوتر

تحقیق درباره طراحی

تحقیق در مورد گرافیک کامپیوتری

تحقیق در مورد کارت گرافیک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از فعالیت وبلاگ راضی هستید
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5340
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 721
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,205
  • بازدید ماه : 5,638
  • بازدید سال : 44,217
  • بازدید کلی : 581,476